met als titel: 'ik ben zo verdrietig'quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:41 schreef dralion13 het volgende:
[..]
stiekum een verkapt nieuw topic openen natuurlijk
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:41 schreef dralion13 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Word je al weer emo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
met als titel: 'ik ben zo verdrietig'
Dat zou wel reuze lief zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Hopen voor het beste, dat die geweldige Myraela ons SC-topic laat bestaan
een nieuwe maken uiteraard dit is al nummer 7,8 van de reeksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:41 schreef Omdatappel het volgende:
Wat gaan we doen als dit topic vol is?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Jaquote:
Nee die tijd zijn we voorbij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:43 schreef ditiseenusername het volgende:
Wowzers loopt hard... gaan we nog dames handelen?
Dit is een piratenclub gewordenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:43 schreef ditiseenusername het volgende:
Mondje dicht over de dames!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:43 schreef ditiseenusername het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja
Ahh ik hoop dat Myraela een goed woordje gaat doen voor ons.
Dat is veel moeitequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja
Ahh ik hoop dat Myraela een goed woordje gaat doen voor ons.
[..]
Nee die tijd zijn we voorbij.
Jongens niets meer posten maar steeds je bericht editen
Vooral doen. Dan ben ik er helemaal van overtuigd dat jullie een stelletje kwaliteitsusers zijn die een SC mogen hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:41 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wat een schat van een verloofde heb ik toch.quote:Ja ik ga jou veroveren als je ook maar 1 stap op het water zet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef Omdatappel het volgende:
Ahgut, kijk wat Jan zei.
[..]
Wat een schat van een verloofde heb ik toch.
Ssssht, allemaal naar Myraela luisteren jongensquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vooral doen. Dan ben ik er helemaal van overtuigd dat jullie een stelletje kwaliteitsusers zijn die een SC mogen hebben.
Gaan we naar PUB?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ssssht, allemaal naar Myraela luisteren jongens
Waarom sta ik hier niet bij? Ik heb het gevoel alsof jullie mij niet accepteren. Niet leuk dit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee man geen moeite, klein werk voor dit pareltje
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |