En hij was verblind door zijn liefde voor je, waardoor hij het niet eens zagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, oké. Vast een typo omdat je zo snel mogelijk het topic wilde maken.
Een echte piraat die dreigt niet, die doet omdat piraatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mag niks meer zeggen omdat anders OP.
heheh de OP wordt niet gewijzigd jij mag me uitschelden tot 22:15 zonder gevolgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mag niks meer zeggen omdat anders OP.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Een echte piraat die dreigt niet, die doet omdat piraat
Blijkbaar is JP meer een dekzwabberaar
Mensen die het goed met elkaar kunnen vinden?quote:
Oh, oke, tofquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Mensen die het goed met elkaar kunnen vinden?
lijster knul ik neem jou aan en jij mag de zwabberschoonmakers hun schoenen poetsen bitch en die maken de zwabbers schoon voor de dekzwabberaars... zo laag ben jijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Een echte piraat die dreigt niet, die doet omdat piraat
Blijkbaar is JP meer een dekzwabberaar
Afgekort: ARG, wat dan weer piraatig klinktquote:
Zeker weer een typoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
lijster knul ik neem jou aan en jij mag de zwabberschoonmakers hun schoenen poetsen bitch en die maken de zwabbers schoon voor de dekzwabberaars... zo laag ben jij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |