SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvd
Nee ik had geen idee.quote:
Mja ik had niet in de gaten dat ik post 299 maakte en jullie maar aan t wachten waren tot ik post 300 ook deed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:47 schreef Flappekz het volgende:
SJees wat duurde dat lang zeg. En dan maar zo'n matige TT!
alsof iemand jou ooit nog zal inhalen..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik moet nog ff ± 1500 posts maken nu jij zo weinig post.
laat mij eens een topic openen.. ik wil in de topic open top 10quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ik had geen idee.
[..]
Mja ik had niet in de gaten dat ik post 299 maakte en jullie maar aan t wachten waren tot ik post 300 ook deed.
het zal je nog verbazen hoeveel spookleidingen en -kabels er in de grond liggenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als de kabelaar geen goede revisietekening heeft van hun enige aanvoerkabel is het wel heel erg sneu hier!!![]()
Alles kan!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
alsof iemand jou ooit nog zal inhalen..
Hoe kom je daaaaaaaaar nou bij?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ik had geen idee.
[..]
Mja ik had niet in de gaten dat ik post 299 maakte en jullie maar aan t wachten waren tot ik post 300 ook deed.
Zit je niet op je telefoon?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
laat mij eens een topic openen.. ik wil in de topic open top 10
Het zal je verbazen wat er nog allemaal voor rotzooi in de grond ligtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
het zal je nog verbazen hoeveel spookleidingen en -kabels er in de grond liggen
dat sowiesoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het zal je verbazen wat er nog allemaal voor rotzooi in de grond ligt
dat ga je niet meer redden.. enkele dagen geleden had je ook nog meer dan het dubbele van mijn posts..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Alles kan!Maar t ging mij er om dat als ik er nog ± 1500 maak heb ik er 2x zo veel als ji hebt zag ik net.
Mja zo iets zeiden Flap en MrMoon net ook al. Ik snap all1 niet dat ze dat dan niet kloppend hebben als ze net heel hun kabel net hebben vervangen voor glasvezel. (Wat overigens ook weer voor storingen zorgde)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
het zal je nog verbazen hoeveel spookleidingen en -kabels er in de grond liggen
weten we ook meteen wat Possie doet als er weer eens een kabel kapot getrokken wordt..quote:
Heuy dat was flap zn gedachte niet de mijne!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
weten we ook meteen wat Possie doet als er weer eens een kabel kapot getrokken wordt..
Wees dan ook duidelijk JONGUH!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Via zn telefoon op internet natuurlijk.
Als je er al niet eens meer aan hoeft te denken, is het een flinke gewoonte gewordenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heuy dat was flap zn gedachte niet de mijne!
GotC ook?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wees dan ook duidelijk JONGUH!
Je weet dat ik alles letterlijk neem...
Voor mij was dat duidelijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wees dan ook duidelijk JONGUH!
Je weet dat ik alles letterlijk neem...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je er al niet eens meer aan hoeft te denken, is het een flinke gewoonte geworden
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat ga je niet meer redden.. enkele dagen geleden had je ook nog meer dan het dubbele van mijn posts..
Goeiendaaaaaaaaaaagquote:
2 belangrijke factoren:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja zo iets zeiden Flap en MrMoon net ook al. Ik snap all1 niet dat ze dat dan niet kloppend hebben als ze net heel hun kabel net hebben vervangen voor glasvezel. (Wat overigens ook weer voor storingen zorgde)
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Goeiendaaaaaaaaaaag
* SaperdeFlappekz gaat afsluiten en lekker languit genieten van de mooie affiche De Graafschap - Utrecht
Ga jij maar lekker naar het affiche kijken dan volgen wij de wedstrijd wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Goeiendaaaaaaaaaaag
* SaperdeFlappekz gaat afsluiten en lekker languit genieten van de mooie affiche De Graafschap - Utrecht
Ik heb zo'n vermoeden dat het affiche spannender wordt dan de wedstrijd....hoewel ik een gelijkspelletje heb ingevuld op de teauteau van mn werkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ga jij maar lekker naar het affiche kijken dan volgen wij de wedstrijd wel.
Morgenavond tussen 8 en 10quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:56 schreef BrandX het volgende:
overigens, ben altijd in de war:
ik wil een 25 wonderbaarlijk verdediger te koop zetten, en het dikste verdienen wat mogelijk is.
wanneer is het slimste 'op de TL zet' moment?
Gaat een doelpuntenfestijn worden!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het affiche spannender wordt dan de wedstrijd....hoewel ik een gelijkspelletje heb ingevuld op de teauteau van mn werk
7-7 mag ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gaat een doelpuntenfestijn worden!
wanneer kan ik hem het beste op de TL zetten?quote:Iwan Reinerink (312925761)
Netherlands 17 jaar en 15 dagen, volgende verjaardag: 09-05-2011
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: FC Dynamo Groningen
(sinds 01-02-2011 (10/44), 0d)
Total Skill Index (TSI): 550
Loon: 430 ¤/week
6 880 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 7/20 goed
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 3/20 slecht
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 4/20 zwak
want? wat is het verschil ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ho wacht! Morgenmiddag kan natuurlijk ook... Foutje
Gistermiddagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:58 schreef MrMoon het volgende:
net gepromoveerd..
[..]
wanneer kan ik hem het beste op de TL zetten?
Zaterdagmiddag speelt oa Spanje zijn wedstrijden.. dus er is behoorlijk wat vraag. Dan zou je hem rond 11.30/12.30 erop moeten knallenquote:
quote:
ik wil hem voor 1.500.000 op de TL zettenquote:goed in vorm, conditie formidabel
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: FC James's
(sinds 25-10-2008 (3/37), 7s 6w 3d)
Total Skill Index (TSI): 24 540
Loon: 5 510 ¤/week
88 160 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Keepen: waardeloos
Verdedigen: wonderbaarlijk
Positiespel: zwak
Vleugelspel: zwak
Passen: redelijk
Scoren: slecht
Spelhervatting: zwak
Goede redenen dus om een 2e, 3e en of 4e hoofd kabel aan te leggen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
2 belangrijke factoren:
1 interesse: over een jaar of twee moet het weer vervangen worden
2 geen fatsoenlijke huisaannemer.
van punt 1 hebben wij geen last, bij ons (water) gaan ze voor minimaal 25 jaar tot zeker 100 jaar de grond in. OM het goed te kunnen onderhouden en kwaliteitsproeven te kunnen blijven doen moeten wij er bij kunnen
punt 2: helaas wel eens last van. Slordige schetsen resulteren in niet (helemaal) correcte tekeningen. Lastige is dat we niet alles kunnen controleren. En er liggen helaas heus nog wel leidingen van water waar van de eigenaar niet exact weet waar het ligt.... Ook van ons. Alleen de hoeveelheid itt de andere nutsbedrijven is te verwaarlozen (gelukkig).
hmm, lastig tijdstipquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag speelt oa Spanje zijn wedstrijden.. dus er is behoorlijk wat vraag. Dan zou je hem rond 11.30/12.30 erop moeten knallen
Daar heb je best kans van ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het affiche spannender wordt dan de wedstrijd....hoewel ik een gelijkspelletje heb ingevuld op de teauteau van mn werk
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goede redenen dus om een 2e, 3e en of 4e hoofd kabel aan te leggen.in alle 4 de richtingen 1 en er zal veel minder storing zijn lijkt mij.
Normaal gesproken is de zaterdag gewoon een prima dag en krijg je altijd wel een mooi bedragquote:
Dus jij zegt dat 1 aanvoerkabel genoeg is? Enig idee wat een geld dat kost als die kabel er uit getrokken wordt? De pin lag er ook uit he. Kan me zomaar voorstellen dat de banken en winkels er helemaal niet blij mee waren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
kost alleen maar onnodig geld en onnodig overlast. Ze moeten gewoon hun werk goed doen.
maar goed, vanaf 1 juli is Structin een gegeven, dan wordt alles in combi (alle disciplines) gedaan, dus wordt vanzelf de revisie goed.
Zorgen dat ie zaterdag middag of aan t begin van de avond afloopt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en als ik hem vandaag pas heb kunnen promoveren?
thnx.. dat wordt morgenmiddag er dus op zetten..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zorgen dat ie zaterdag middag of aan t begin van de avond afloopt.
http://www.structin.nl/quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat 1 aanvoerkabel genoeg is? Enig idee wat een geld dat kost als die kabel er uit getrokken wordt? De pin lag er ook uit he. Kan me zomaar voorstellen dat de banken en winkels er helemaal niet blij mee waren.
Edit : Wat is Structin?
ik doe met je mee. Hopelijk lukt het me om op tijd in te loggenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
thnx.. dat wordt morgenmiddag er dus op zetten..
ja ik hoop het ook.. moet morgen van 15:00 tot 22:00 werken..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik doe met je mee. Hopelijk lukt het me om op tijd in te loggen
Je kan m ook op maandag avond laten aflopen he. Het enige nadeel dan is dat ie nog een paar dagen ouder is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik hoop het ook.. moet morgen van 15:00 tot 22:00 werken..
Ach gewoon lekker rond 1u erop knallen dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik hoop het ook.. moet morgen van 15:00 tot 22:00 werken..
Dat snap ik. Ik vind 1 kabel all1 te kwetsbaar. Dat is hier al meerdere keren gebleken....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
http://www.structin.nl/
een kabel is veel makkelijker en beter in de onderhoud. En bij vervanging veel makkelijker.
Je hebt heul niet zo veel nodig om een gebied goed te voorzien. Daarbij: hoe meer in de grond, hoe lastiger fatsoenlijk te leggen. Andere nuts kan er spontaan dan niet meer bij en dat is niet de bedoelingEr ligt al genoeg spagetti in de grond (zo wordt de huidige ondergrondse infra ook wel aangeduid. Een grote wir war).
idd.. dat is ook nog wel een optie..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kan m ook op maandag avond laten aflopen he. Het enige nadeel dan is dat ie nog een paar dagen ouder is.
mja denk dat ik dat idd maar ga doen.. mits ik het niet vergeet natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ach gewoon lekker rond 1u erop knallen dus
dat blijft toch wel zo.. daar doe je niks aan..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik vind 1 kabel all1 te kwetsbaar. Dat is hier al meerdere keren gebleken....
Als je tenminste vrijdagavond niet hoeft te werken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
idd.. dat is ook nog wel een optie..
[..]
mja denk dat ik dat idd maar ga doen.. mits ik het niet vergeet natuurlijk
Dat blijkt....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat blijft toch wel zo.. daar doe je niks aan..
Oh ik dacht dat dat all1 bij ontslag was.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:17 schreef Drassss het volgende:
Je moet een jeugdspeler wel binnen 6 dagen verpatsen anders krijg je misschien een teamgeest hit... let daar dus mee op.
nee vrijdagavond wordt er niet gewerkt.. maar we moeten verplicht een beschikbaarheid hebben op 2 avonden in de week.. dat is bij mij dinsdag en woensdag..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je tenminste vrijdagavond niet hoeft te werken.
.
.
Alarm zetten in je telefoon.
je zegt toch pijnacker? Het geldt voor heel zuid holland. Ziggo is een van de partijen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik vind 1 kabel all1 te kwetsbaar. Dat is hier al meerdere keren gebleken....
Edit : Zo jammer dat mijn kabelmaatschappij er niet bij staat... Of zijn dit maar een paar van de bedrijven en is t verplicht?
komt in orde.. ik kan hem zondagmiddag ook nog laten aflopen..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:17 schreef Drassss het volgende:
Je moet een jeugdspeler wel binnen 6 dagen verpatsen anders krijg je misschien een teamgeest hit... let daar dus mee op.
Neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat all1 bij ontslag was.
quote:Transfers kunnen invloed hebben op de teamgeest
Elke keer dat je een speler koopt of verkoopt, riskeer je een daling van de teamgeest. Het risico wordt groter als je een aardige speler verkoopt en wanneer je een onaangename speler koopt. Je riskeert geen daling van de teamgeest zolang je een jeugdspeler binnen 6 dagen verkoopt nadat hij bij het hoofdteam is gekomen.
Ok dan heb ik niet goed gelezen. De site is ook nog niet af dus ben er maar kort gebleven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
je zegt toch pijnacker? Het geldt voor heel zuid holland. Ziggo is een van de partijen.
Ik heb zelf in de projectorganisatie om het op te zetten gezeten.
Ah op die fietsch.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee vrijdagavond wordt er niet gewerkt.. maar we moeten verplicht een beschikbaarheid hebben op 2 avonden in de week.. dat is bij mij dinsdag en woensdag..
wie dan welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok dan heb ik niet goed gelezen. De site is ook nog niet af dus ben er maar kort gebleven.![]()
.
Ziggo zit hier niet.
ohw dan heb je wsch pech iddquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stichting Kabel Pijnacker.All1 voor Pijnacker en Delfgauw.
Het zal weer eens niet zo zijn dat ze zich verder en verder isoleren hiero.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw dan heb je wsch pech idd
Ik weet dat er idd 2 of 3 mini bedrijfjes zijn die niet mee (kunnen) doen.
het is een kwestie van tijd. Ze krijgen vanzelf last van het fenomeen structin en in combi mee moeten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het zal weer eens niet zo zijn dat ze zich verder en verder isoleren hiero.![]()
Caiway heeft het ooit willen overnemen (die verzorgen het internet op het netwerk van SKP) maar SKP wil er niks van weten. Toen Caiway totaal digitaal ging hebben ze zelfs gedreigd de samenwerking te verbreken als we hier niet gewoon analoog konden blijven kijken. Nou is Caiway ruk en SKP ook dus zit ik met 2 kut bedrijven.Ik kan niet wachten tot ze de kabel markt vrij geven.
Mwoahquote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Pepijn Koopmanschap.
Deze speler is zwak in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Ja een gehucht waar om het kwartier een metro komt, tig bussen rijden en je zit zo op de A12, de A13 en de A20 maar verder is t echt nog een boeren dorp.quote:
Ga daar maar niet van uit. Het is een zuster bedrijf van de woningbouw hier dus alle huurwoningen worden er standaard op aangesloten. Het zit dan zelfs gewoon in bij je huur.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
het is een kwestie van tijd. Ze krijgen vanzelf last van het fenomeen structin en in combi mee moeten.
Waar ik nu woon rijden er 2 bussen per uurquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja een gehucht waar om het kwartier een metro komt, tig bussen rijden en je zit zo op de A12, de A13 en de A20 maar verder is t echt nog een boeren dorp.
Daar zal vast niet zoveel gebouwd worden als hier.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Waar ik nu woon rijden er 2 bussen per uur
Voor een boerendorp eigenlijk wel moet ik zeggenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar zal vast niet zoveel gebouwd worden als hier.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Voor een boerendorp eigenlijk wel moet ik zeggen
Edit: Nouja hier wonen maar 8000 mensen dus dan heb een max van 40 huizen per jaar ofzo
Ehm ik train verdedigen en all1 als ik teveel trainies heb scout ik wel eens wat anders. Of als de spelers die ik op de andere posities laat spelen bijna 19 zijn. Verder scout ik altijd verdedigers. Zo heb ik nu een stuk of 7 verdedigen trainies.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:44 schreef IPeePie het volgende:
Zo, even naar de sportschool en er zijn al best wat pagina's bij. Maar goed, is het eigenlijk nuttig om op een bepaalde positie te scouten in de jeugdopleiding, of moet je dat alleen dan als je al een goede trainee hebt, en een ander dus tegelijk zou kunnen trainen?
Ik heb altijd gehoord dat je in de jeugdopleiding niet een vaste trainingsvorm moet kiezen, maar gewoon je beste speler trainen. Aangezien ik nog geen redelijke speler heb in m'n jeugdopleiding, lijkt het me handiger om op willekeurig te zoeken? Het lijkt me dat de pool dan groter is om uit te vissen, en de speler dus gemiddeld gezien beter is?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm ik train verdedigen en all1 als ik teveel trainies heb scout ik wel eens wat anders. Of als de spelers die ik op de andere posities laat spelen bijna 19 zijn. Verder scout ik altijd verdedigers. Zo heb ik nu een stuk of 7 verdedigen trainies.
Mja, dat kan ook...maar ik haat streamsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:49 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik heb altijd gehoord dat je in de jeugdopleiding niet een vaste trainingsvorm moet kiezen, maar gewoon je beste speler trainen. Aangezien ik nog geen redelijke speler heb in m'n jeugdopleiding, lijkt het me handiger om op willekeurig te zoeken? Het lijkt me dat de pool dan groter is om uit te vissen, en de speler dus gemiddeld gezien beter is?
@Flappekz: Kijk Arsenal dan :p
Dat zou kunnen maar daar heb ik geen ervaring mee. Ik krijg toch altijd wel trainbare verdedigers. Zo doende kan ik dus gewoon verdedigen blijven trainen. All1 met mn 2e training switch ik wel eens.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:49 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik heb altijd gehoord dat je in de jeugdopleiding niet een vaste trainingsvorm moet kiezen, maar gewoon je beste speler trainen. Aangezien ik nog geen redelijke speler heb in m'n jeugdopleiding, lijkt het me handiger om op willekeurig te zoeken? Het lijkt me dat de pool dan groter is om uit te vissen, en de speler dus gemiddeld gezien beter is?
@Flappekz: Kijk Arsenal dan :p
Ok, ik zal het eens proberenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar daar heb ik geen ervaring mee. Ik krijg toch altijd wel trainbare verdedigers. Zo doende kan ik dus gewoon verdedigen blijven trainen. All1 met mn 2e training switch ik wel eens.
Stream/link?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:52 schreef Drassss het volgende:
Ik heb gewoon 3 scouts die nu al weken lang naar hetzelfde zoeken. Het maakt me weinig uit wat ze me aanbieden als het maar 15 jarige toppers zijn
Mja graafschap-utrecht is echt een verschrikkelijke wedstrijd...
Ik ga Ac Milan - Lazio eens proberen
Hebben jullie wat te doenquote:Inleiding
Ik heb jaren geprobeerd mijn team zo optimaal mogelijk in te richten qua specialiteiten en niet zonder succes. Maar toch bleef er altijd die vraag, wat is eigenlijk zo optimaal mogelijk? Welke specialiteiten geven de meeste kans op een goal? Met behulp van deze site: (http://www.hattristics.org/pub/index.php) kwam ik een heel eind maar hier was lang niet alles te vinden wat ik wilde weten. Eind vorig jaar kwam dan eindelijk het antwoord in de vorm van EngelRS4 (3033076) met haar analyse van duizenden wedstrijden, de resultaten zijn te vinden in dit topic: (14443338.1) Omdat dit topic enorm groot is met veel verschillende resultaten heb ik besloten het (in mijn ogen) belangrijkste samen te vatten. In de hierop volgende posts zal ik de resultaten bespreken en waar mogelijk verwijzen naar de post waar ik de informatie gevonden heb.
Ik heb me uitsluitend gericht op special events die een goal op kunnen leveren en waarvoor een specialiteit nodig is:
-Corner+koppen
Je SHer neemt een corner die wordt ingekopt door iemand met [koppen]
-Snel+scoren
Een van je snelle vleugelspelers of aanvallers gebruikt zijn [snel] om iemand voorbij te gaan en zelf te scoren.
-Snel+pass
Een van je snelle vleugelspelers of aanvallers gebruikt zijn [snel] om iemand voorbij te gaan en te passen naar een aanvaller!
-Onvoorspelbaar+scoren
Een van vleugelspelers of aanvallers scoort zelf mbv zijn [onvoorspelbaar]
-Onvoorspelbaar+pass
Een onvoorspelbare pass naar een teamgenoot die een kans krijgt
-Onvoorspelbare actie
De onvoorspelbare speler scoort bijna waarna een teamgenoot de bal in kan tikken
Technisch vs. Koppen bespreek ik niet, de kans hierop is klein en technisch wordt toch meer gebruikt voor de TDF dan om er een SE mee te creëren.
Afkortingen:
SE: special event
Spec.: specialiteit
SH: Spelhervatting
TDF: Technical defensive forward
De resultaten:
-Corner+koppen:
Iedere speler voegt zo'n 6% toe aan de kans op een kopgoal (14443338.362)
Elke kopper op het veld geeft 6% scoringskans van het corner+koppenevent. Het maakt niet uit hoeveel koppers je tegenstander heeft of hoeveel jij er hebt, een volgende voegt altijd 6% toe.
Een voorbeeld ter illustratie;
Het is 3-3 in koppers -> Kans op een event is (3+3)*6%=36% -> De kans dat jij het event krijgt is aantal koppers in je team(3)/totale aantal koppers(6)=0,5 De kans dat jij zo'n event scoort is dan dus 36%*0,5=18%
Nu krijg jij er een kopper bij 4-3 in jouw voordeel
Kans op event (4+3)*6%=42% -> Kans dat jij het event krijgt is 4/7 -> 42%*4/7=24% (precies 4 koppers*6%
In de hele formule kan je zien dat eerst het totale aantal koppers boven de deelstreep staat en vervolgens onder de deelstreep. Je mag ze dus wegstrepen waarna je enkel jouw aantal koppers*6% over houdt:
(4+3)*6%*4/(4+3)=6%*4
Hier bestaan veel misverstanden over, zelfs HAG gaat hier de fout in:
Om het event te krijgen is het van belang hoeveel koppers je hebt, om het event te scoren maakt het niet uit hoeveel koppers je hebt: (14443338.593) en (14443338.594)
-Snel+scoren:
Is scoren afhankelijk en dus moeilijk te scoren voor een winger, succesrate aanvallers 75% (14443338.159) Ik heb in mijn conclusie gerekend met Ere-III niveau, daar is het verdedigen niveau te hoog voor een winger om dit event te scoren. Voor lagere divisies kan er dus wel gerekend worden op een (kleine) kans dat een winger dit event scoort.
Iedere speler voegt zo'n 8% toe aan de kans op het event (14443338.376)
-Snel+pass:
Niet scoren afhankelijk en een succesrate van 75% (14443338.353)
Iedere speler voegt zo'n 7% toe aan de kans op het event. (14443338.376)
Een snel+pass event wordt altijd afgemaakt door een aanvaller, een snelle aanvaller heeft voor dit event dus een collega naast hem nodig. In een 5-5-0 opstelling zal je dit event dus niet krijgen.
-Onv.+scoren:
Is scoren afhankelijk en dus nutteloos voor een winger, succesrate aanvallers 75% (14443338.169) Ik heb in mijn conclusie gerekend met Ere-III niveau, daar is het verdedigen niveau te hoog voor een winger om dit event te scoren. Voor lagere divisies kan er dus wel gerekend worden op een (kleine) kans dat een winger dit event scoort.
Iedere aanvallende speler voegt zo'n 2,5% toe aan de kans op het event. (14443338.381)
-Onv+pass:
Iedere speler voegt zo'n 1,75% toe aan de kans op het event. (14443338.381)
succesrate 75% (http://www.hattristics.org/pub/statUnpredictable.php), voor wingers en aanvallers ligt dit percentage beduidend lager (50%).
-Onv actie:
Iedere speler voegt zo'n 1,75% toe aan de kans op het event. (14443338.381), succesrate 80% (http://www.hattristics.org/pub/statUnpredictable.php), ook weer beduidend lager (50%) voor wingers en aanvallers.
Om nu de kans op een bepaald SE-goal te vinden vermenigvuldig je de kans op het event met de succesrate.
Corner+koppen: 0,06 (voor elke speler)
Snel+scoren: 0,06 (voor aanvallers)
Snel+pass: 0,0525 (voor wingers en aanvallers)
Onv+scoren: 0,01875 (voor aanvallers)
Onv+pass: 0,013125 (voor defs en mids)
..................0,00875 (voor wingers en aanvallers)
Onv actie: 0,014 (voor defs en mids)
.................0,00875 (voor wingers en aanvallers)
Conclusie:
Aanvallers: Snel, geen twijfel mogelijk. Kans op 2 events met een hele mooie verwachtingswaarden.
Wingers: Snel of koppen, ongeveer dezelfde verwachtingswaarde. (Op lagere niveaus geeft snel een hogere kans op een SE goal omdat daar scoren minder van belang is)
Mids: Koppen, onvoorspelbaar geeft een kans op een negatief event
Defs: Koppen en misschien onvoorspelbaar.
Waarom defs misschien onvoorspelbaar? Hier kom ik niet zo goed uit en is iemand nodig die meer wiskundig onderlegd is. Een event kan niet meer dan 1x per wedstrijd plaatsvinden. Wanneer je dan al een hoop koppers in het team hebt is het misschien raadzaam hier ook een onvoorspelbare te hebben om ook kans op die events te krijgen. Ook is het zo dat die 6% wat moet afvlakken naarmate er meer koppers op het veld staan. 20 koppers*6% kan immers niet kloppen.
Ik ben dolblij met dat topic. Had die 1000-posts van Global wel in m'n bookmark staan, alleen geen idee waar te beginnen. Dus deze samenvatting is echt supertof!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:56 schreef Flappekz het volgende:
ff een verhaaltje over specialiteiten gejat. Schrijver is de manager van AKRIS Nijmegen, voormalig kampioen van de eredivisie:
[..]
Hebben jullie wat te doen
Ik vind m ook erg nuttig, vandaar dat ik m hier ook maar ff deelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
Ik ben dolblij met dat topic. Had die 1000-posts van Global wel in m'n bookmark staan, alleen geen idee waar te beginnen. Dus deze samenvatting is echt supertof!
Dat je ze traint als je toevallig een 15-jarig talentje aangeboden krijgt snap ik gezien je training bij de senioren. Dat je er actief naar scout niet, het trainen van andere linies/skills levert immers, uitzonderingen daargelaten, veel meer op..quote:
Het hoeft niet in verdedigen te zijn he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zoeken pas sinds enkele weken specifiek naar keepers, ik was benieuwd naar het verschil.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat je ze traint als je toevallig een 15-jarig talentje aangeboden krijgt snap ik gezien je training bij de senioren. Dat je er actief naar scout niet, het trainen van andere linies/skills levert immers, uitzonderingen daargelaten, veel meer op..
Ik heb 'm ook aangenomen, dit was de beste speler waarmee ze kwamen aanzettenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zou ik m hebben aangenomen!
Nu hopen dat ie ook keepen kan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook aangenomen, dit was de beste speler waarmee ze kwamen aanzetten
Ik helemaal blij want die hebt ik nog niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
Volgende week een friendly in Georgië!![]()
![]()
Sjelsiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:13 schreef Drassss het volgende:
Ik had beter Sjelsie kunnen kijken, daar staat het tenminste al 2-2 zucht.
Nog steeds zo'n grafpot?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:18 schreef Flappekz het volgende:
Scheidsrechter Vink is weer lekker bezig
Ook dat ja.quote:
Hmmz ja ik volg wel alle tussenstanden, maar ben goede streams aan het zoeken dan echt een wedstrijd volgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ook dat ja.
Graafschap had al een paar keer geel moeten krijgen, krijgen helemaal geen kaarten. Utrecht maakt ook een keer een lekkere overtreding, meteen rood
die verdient het predicaat scheidsrechter niet eens..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:18 schreef Flappekz het volgende:
Scheidsrechter Vink is weer lekker bezig
Daarom zet ik het er expliciet bij ja...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die verdient het predicaat scheidsrechter niet eens..
Google is toch zo'n goede zoekmachine?quote:Manager van Google vermist in Egypte
Internet werkt niet meer in Egyptequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Google is toch zo'n goede zoekmachine?
Misschien issie persoonlijk zn internetverbinding gaan zoekenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Internet werkt niet meer in Egypte
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Google is toch zo'n goede zoekmachine?
Hijst helemaal zoekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien issie persoonlijk zn internetverbinding gaan zoeken
Nou zeg...quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
http://nos.nl/artikel/215(...)resteren-slecht.html
Nee echt!?![]()
Dat had ik niet verwacht zeg!
Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb nooit echt klachten over de NS of OV. Natuurlijk gaat er wel iets mis, maar ach?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
http://nos.nl/artikel/215(...)resteren-slecht.html
Nee echt!?![]()
Dat had ik niet verwacht zeg!
Dat vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent je 9e plaats kwijt aan Drassss Gijs_
quote:
Daar snap ik nou niks van.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent je 9e plaats kwijt aan Drassss Gijs_
Ik gun hem je van harte ook hoor! Spammer boven spammerquote:
Mja jij woont dan ook in een boerengehucht. Daar komt de trein niet eens dus wat wil je dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb nooit echt klachten over de NS of OV. Natuurlijk gaat er wel iets mis, maar ach?
Hehe valt mee. Ik zit er vaak genoeg in... maar heb nooit te klagen moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja jij woont dan ook in een boerengehucht. Daar komt de trein niet eens dus wat wil je dan.
Diequote:
Ik bedoel juist dat je in zo een gehucht gewent bent aan vertragingen. Als de bus weer eens door glijd door een koeievlaai oid tja dan duurt t al snel weer 10 minuten langer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe valt mee. Ik zit er vaak genoeg in... maar heb nooit te klagen moet ik zeggen.
Hey we hebben hier wel auto's hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik bedoel juist dat je in zo een gehucht gewent bent aan vertragingen. Als de bus weer eens door glijd door een koeievlaai oid tja dan duurt t al snel weer 10 minuten langer.Dus als je dan in de trein zit en je hebt een half uur vertraging kijk je er niet van op.
het is een SRV wagenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hey we hebben hier wel auto's hoorZo erg is het ook weer niet... alhoewel dorpen hier in de buurt wel dramatisch zijn.. Daar komt de CRV wagen nog en heb je een buurtbus om de 3 uur...
![]()
Mhaw ik vind vertraging van 1 t/m 10 min niks bijzonders.. dat kan, maar veel mensen beginnen denk ik dan al te piepen in die onderzoeken, lees NederlandHet zal ook nooit goed zijn, zeker niet als er meer treinen moeten komen en het spoorweg systeem al overvol is. Ja meer rails, maar dat is dan ook weer niet goed.... Nee blijf lekker relax en pak een bakkie als je trein wat later is
dat kunnen we niet controleren natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Blegh lelijke tikfout.. ik zei ook gewoon hardop SRV
Hier rijd ook nog een buurtbusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hey we hebben hier wel auto's hoorZo erg is het ook weer niet... alhoewel dorpen hier in de buurt wel dramatisch zijn.. Daar komt de CRV wagen nog en heb je een buurtbus om de 3 uur...
![]()
Mhaw ik vind vertraging van 1 t/m 10 min niks bijzonders.. dat kan, maar veel mensen beginnen denk ik dan al te piepen in die onderzoeken, lees NederlandHet zal ook nooit goed zijn, zeker niet als er meer treinen moeten komen en het spoorweg systeem al overvol is. Ja meer rails, maar dat is dan ook weer niet goed.... Nee blijf lekker relax en pak een bakkie als je trein wat later is
als ik het zo lees, moet de gemeente voor het bestemmingsplan maar eens bij jou te raden gaan..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier rijd ook nog een buurtbusAll1 weet ik niet hoe vaak aangezien t all1 voor de bejaarde is. (Ja ik kan er binnen kort ook in mee rijden.
)
Ze rijden met een verkeerd systeem hier. Er kunnen nog veel meer treinen bij. Als ze maar een nader systeem gaan gebruiken.
Tja als je je verbinding mist door een vertraging dan kan ik me voorstellen dat je je er aan irriteert. Daarnaast kunnen ze gewoon op tijd rijden hoor. Ze moeten all1 eens wat meer moeite en expertise in huis halen. Niet op zn Nederlands alles denken te kunnen regelen.
Waar heb ik het over een bestemmingsplan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als ik het zo lees, moet de gemeente voor het bestemmingsplan maar eens bij jou te raden gaan..
Dat is echt een geldkwestie als je kijkt hoeveel het daar mag kosten + hoe schoon alles is. Als wij als volk ook eens wat minder asociaal zijn en niet alles vernielen waar we gebruik van maken zou dat al een berg schelen..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar heb ik het over een bestemmingsplan?Ik heb t over een systeem van de treinen op t spoor. In Japan rijden dr veel meer treinen en die zijn zelden tot nooit telaat.
Oh nee wacht daar hebben ze natuurlijk geen bladeren op t spoor!
Ja vast.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is echt een geldkwestie als je kijkt hoeveel het daar mag kosten + hoe schoon alles is. Als wij als volk ook eens wat minder asociaal zijn en niet alles vernielen waar we gebruik van maken zou dat al een berg schelen..
Nog iets fantastisch aan het OV in Japan: Als er vertraging is krijg je een briefje voor je werk dat je er niks aan kon doen dat je te laat bent.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is echt een geldkwestie als je kijkt hoeveel het daar mag kosten + hoe schoon alles is. Als wij als volk ook eens wat minder asociaal zijn en niet alles vernielen waar we gebruik van maken zou dat al een berg schelen..
Dat was daar idd ook echt zo! En de mensen zijn idd ook gewoon een stuk beschaafder...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar heb ik het over een bestemmingsplan?Ik heb t over een systeem van de treinen op t spoor. In Japan rijden dr veel meer treinen en die zijn zelden tot nooit telaat.
Oh nee wacht daar hebben ze natuurlijk geen bladeren op t spoor!
Als je kijkt hoe schoon het daar is... Echt Possie daar kunnen wij als Europeanen nog wat van leren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja vast.Daar ligt t allemaal aan. Net alsof er daar geen aso's zijn en of er nooit wat vernielt wordt.
Nog 1 :
NS Kapot, mooie tijd om deze te vervangen door Japan Rails (JR)
Nee en nee eigenlijk, wat Drasss zegt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja vast.Daar ligt t allemaal aan. Net alsof er daar geen aso's zijn en of er nooit wat vernielt wordt.
Nog 1 :
NS Kapot, mooie tijd om deze te vervangen door Japan Rails (JR)
Om er (als voorbeeld) dus voor te zorgen dat ik 7u deed over een ritje van Parijs naar Rotterdam.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat was daar idd ook echt zo! En de mensen zijn idd ook gewoon een stuk beschaafder...
Nu zag ik laatst dat hun spoornetwerk tien keer zolang is, maar in verhouding 10 keer zo weinig wissels. Dat schijnt hier nogal een probleem te zijn, dat er in de loop van de jaren teveel wissels zijn gelegd... dus die gaan ze er nu maar weer uitslopen...
Possie wanneer dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Om er (als voorbeeld) dus voor te zorgen dat ik 7u deed over een ritje van Parijs naar Rotterdam.
.
Ok dat was in Frankrijk gedeeltelijk door dat de tgv niet te hard mocht rijden ivp de sneeuw maar Zeker door Prorail die in het weekend dat de kerstvakantie begon had besloten maar even een stuk spoor dicht te gooien omdat ze er aan wilde werken.![]()
Ik weet dat je er pas bent geweest maar toch geloof ik je niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:19 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee en nee eigenlijk, wat Drasss zegt.
Ik snap dat het een keer moet en het gaat me nu niet om mezelf maar welke oetlul doet dat nou in 1 van de drukste weekenden van t jaar!quote:
Nee... en toch, ik dacht ook niet dat het echt zo zijn als 'in de verhalen' ik twijfelde ook, dacht dat er vast wel wat zou gebeuren, maar nu ben ik er zelf ook van overtuigd dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet dat je er pas bent geweest maar toch geloof ik je niet.Je hebt niet heel het land gezien en je bent er niet zo lang geweest dat je alles mee kreeg wat er gebeurde.
Nouja laten we er maar over op houden. Ik ben veul te eigenwijs en we komen er toch niet uit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee... en toch, ik dacht ook niet dat het echt zo zijn als 'in de verhalen' ik twijfelde ook, dacht dat er vast wel wat zou gebeuren, maar nu ben ik er zelf ook van overtuigd dat dat niet zo is.
Ik had ook niet de ambitie je te overtuigen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nouja laten we er maar over op houden. Ik ben veul te eigenwijs en we komen er toch niet uit.
Daarbij gaat ik mn bedje opzoeken.
Ach die paar vakantiegangers? In verhouding altijd nog beter dan mensen die naar hun werk moeten lijkt me. Vakantiegangers kunnen veel makkelijker plannen en zo'n werkzaamheden zijn altijd maanden van te voren afgesprokenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap dat het een keer moet en het gaat me nu niet om mezelf maar welke oetlul doet dat nou in 1 van de drukste weekenden van t jaar!(ivm vakantiegangers)
Ja, toch nog nieuws in Egypte he...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef BrandX het volgende:
"people are getting back to the streets"
ik word een beetje Egypte-moe eigenlijk...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, toch nog nieuws in Egypte he...
Volgende week gewoon een nieuw land, welke zullen we uitkiezen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik word een beetje Egypte-moe eigenlijk...
Wit-Rusland lijkt me wel wat..lekker dichtbij..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgende week gewoon een nieuw land, welke zullen we uitkiezen?
Ik vind dat zo'n sovjetland he..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Wit-Rusland lijkt me wel wat..lekker dichtbij..
ja maar ook dictatoriaal.. dus wat dat betreft is het een goede opvolger..quote:
Zo zijn er nog veel meer. Ik gok op een nog een land in Noord Afrika.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja maar ook dictatoriaal.. dus wat dat betreft is het een goede opvolger..
Alvast gefeliciteerd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:57 schreef vanpers het volgende:
[..]
Gemist is een groot woord.
Nog 2 dagen en dan is deze jongen jarig.
wie weet krijg je een leuke TU cadeauquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:57 schreef vanpers het volgende:
[..]
Gemist is een groot woord.
Nog 2 dagen en dan is deze jongen jarig.
Vrees dat dat tegen gaat vallen maar ben niet zo goed op de hoogte van wat er gaat poppen zoals andere hier wel zijn dus wie weet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wie weet krijg je een leuke TU cadeau
Dan zou ik spelhervatten gaan trainen, weet je zeker dat je cadeaus krijgtquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:51 schreef vanpers het volgende:
[..]
Vrees dat dat tegen gaat vallen maar ben niet zo goed op de hoogte van wat er gaat poppen zoals andere hier wel zijn dus wie weet.
Zolang de vorm maar gelijkwaardig blijft of beter wordt.
goeie tip..quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan zou ik spelhervatten gaan trainen, weet je zeker dat je cadeaus krijgt
Belgie hier....quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:01 schreef Gijs_ het volgende:
Morgen!
Mijn spelers zijn weer heel gebleven in India, nu maar hopen dat ze morgen weer terug komen...
Dat is een erg lekkere speler.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kees van der Vlis [playerid=285650928]
19 jaar en 51 dagen, volgende verjaardag: 04-04-2011
Total Skill Index (TSI): 18 250
Loon: 4 090 ¤/week 65 440 ¤/ seizoen
Specialiteit: Koppen
Keepen rampzalig
Verdedigen wonderbaarlijk +1
Positiespel slecht
Vleugelspel redelijk
Passen goed
Scoren slecht
Spelhervatting rampzalig
Ondergetekende en scouting/beoogde koper konden het helaas niet eens worden, mede doordat de transfervergelijking (die Kees sinds 30/01 heeft) totaal niet representatief is. Niettemin staat Kees nu dan toch op de TL voor a.s. zaterdag.
Deadline: 05-02-2011 13:25, vraagprijs 3,5 miljoen
Op verzoek van de NL-scouting graag trainen op vleugelspel als je interesse hebt..
dat doet me er aan herinneren dat ik ook nog een speler op de TL moet zetten..quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kees van der Vlis [playerid=285650928]
19 jaar en 51 dagen, volgende verjaardag: 04-04-2011
Total Skill Index (TSI): 18 250
Loon: 4 090 ¤/week 65 440 ¤/ seizoen
Specialiteit: Koppen
Keepen rampzalig
Verdedigen wonderbaarlijk +1
Positiespel slecht
Vleugelspel redelijk
Passen goed
Scoren slecht
Spelhervatting rampzalig
Ondergetekende en scouting/beoogde koper konden het helaas niet eens worden, mede doordat de transfervergelijking (die Kees sinds 30/01 heeft) totaal niet representatief is. Niettemin staat Kees nu dan toch op de TL voor a.s. zaterdag.
Deadline: 05-02-2011 13:25, vraagprijs 3,5 miljoen
Op verzoek van de NL-scouting graag trainen op vleugelspel als je interesse hebt..
En mij ook, bedankt dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat doet me er aan herinneren dat ik ook nog een speler op de TL moet zetten..
Het lijkt me ook dat hier wel op geboden moet worden. 2 andere spelers uit dezelfde categorie (vergelijkbare OWB-potentie) zijn voor vrij recentelijk respectievelijk 5,6 en 7,7 mln verkocht. Bij die spelers zaten de skills echter anders verdeeld, waardoor de transfervergelijking er veel gunstiger uit zag.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat is een erg lekkere speler.
Daar gaat wel op geboden worden.
goede bijskills + perfecte specialiteit.
Dat merken ze zaterdag wel denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Het lijkt me ook dat hier wel op geboden moet worden. 2 andere spelers uit dezelfde categorie (vergelijkbare OWB-potentie) zijn voor vrij recentelijk respectievelijk 5,6 en 7,7 mln verkocht. Bij die spelers zaten de skills echter anders verdeeld, waardoor de transfervergelijking er veel gunstiger uit zag.
De beoogde koper vanuit de NL scouting wilde echter niet ver van de transfervergelijking afwijken. Tsja, dan houdt het op.. Nu hopen dat 'ie alsnog goed terecht gaat komen.
Staat de speler ook in de toekomstig NT speler lijsten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Geen flauw idee. Als de beoogde koper afhaakt vanwege zijns inziens een te hoge vraagprijs ga ik er van uit dat er ook geen back-up klaar staat
Ga er sowieso niet van uit dat 'ie me zoveel op gaat leveren, hoewel je natuurlijk nooit weet wat de gek er voor geeft, alles tussen 3,5-4 miljoen zou ik zeker al tevreden mee zijn. Eventuele extra is mooi meegenomen.
Kees wordt gevolgd en men heeft geprobeerd hem te plaatsen. Hij is echter niet hét toptalent wat koste wat het kost moet worden gered en de beoogde koper deed nogal moeilijk over de transfervergelijking. Tsja, dan houdt het wat mij betreft op. Ik laat me niet 'afschepen' (zo voelt het namelijk) met een fooi van 2,5 miljoen (ook al zou daar heus nog wel over heen geboden gaan worden).quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:19 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Staat de speler ook in de toekomstig NT speler lijsten?
Als dat wel zo is, dan zou er zeker een back-up moeten worden gezocht.
Eventueel kan je hem altijd zelf terug kopen.
Soms worden biedingen op NT spelers fors opgedreven.quote:
Ja, weet het. Volg het NT redelijk, maar snap soms niet waarom er een team is die dan nog mee biedt, behalve Mokkel of 1 of ander team wat wil k*tten...quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:57 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Soms worden biedingen op NT spelers fors opgedreven.
Een vriend van me moest 10 miljoen voor een NT speler neertikken vanwege een team dat mee aan het bieden was.
Ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef elby1988 het volgende:
Ja, weet het. Volg het NT redelijk, maar snap soms niet waarom er een team is die dan nog mee biedt, behalve Mokkel of 1 of ander team wat wil k*tten...
2M ga je niet redden. Eerder 1,5M gezien zijn leeftijd qua dagen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef elby1988 het volgende:
Iemand die trouwens even 5 ton wil bieden op 279470051? Gaat er zondag uit, voor hopelijk meer dan 2 miljoen..
Vind als ik hem zie 1,5 miljoen echt veel te weinig... mede icm met TSI hoop ik toch wel 2 miljoen.. Kan ik er een wereldklasse 20 jaar kaal van kopen, om verder te trainen..quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2M ga je niet redden. Eerder 1,5M gezien zijn leeftijd qua dagen.
Jij wel ja. Maar dat is omdat het je eigen speler is. Maar even afwachten wat de potientiële kopers ervan vinden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:18 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Vind als ik hem zie 1,5 miljoen echt veel te weinig... mede icm met TSI hoop ik toch wel 2 miljoen.. Kan ik er een wereldklasse 20 jaar kaal van kopen, om verder te trainen..
Haha,, we zullen zien. Had achteraf gezien beter 12 dagen kunnen wachten... Hieronder vergelijking van 20 jaar met deze stats, en rest van de stats lager dan zwak.. (dus ook zonder de redelijk scoren die die van mij wel heeft..)quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij wel ja. Maar dat is omdat het je eigen speler is. Maar even afwachten wat de potientiële kopers ervan vinden.
Ach, z'n transfervergelijking geeft nu ruim 7 miljoen aan. Alleen heeft Kristiaan dan weer 5 levels extra def t.o.v. de vergelijkingquote:
Ach,, het zal niet gebeuren denk ik zo.. loopt af rond 17:00quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:01 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ach,, het zal niet gebeuren denk ik zo.. loopt af rond 17:00
Edit: O godver... Is morgen pas.. Haha!
quote:Na een gemene trap tegen zijn schenen moest KKA-speler Pieter-Paul Frerichs in de 25e minuut mank het veld verlaten. Hij werd vervangen door Lam Feng Choon.
Leuk als je al weken verdedigen traint.quote:Ferdinand Veth: Voel je niet bezwaard om hem op de huidige manier te blijven trainen, maar hij moet ook een kans krijgen om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te oefenen.
altijd leukquote:Geld voor voormalige speler
Je team heeft 18 330 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Christophe Nivelle (170944434) onlangs is verkocht voor 1 833 000 ¤.
Had je wel een friendly?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef BrandX het volgende:
hey ik snap iets niet... mijn friendly staat er niet meer?
Hij is weg??quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef BrandX het volgende:
hey ik snap iets niet... mijn friendly staat er niet meer?
ja ik dacht dat ik maandag de opstelling voor mijn friendly had gemaakt.quote:
ik begin nu heel erg te twijfelenquote:
Er is een tussenronde met maar 2 wedstrijdenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja ik dacht dat ik maandag de opstelling voor mijn friendly had gemaakt.
[..]
ik begin nu heel erg te twijfelen
als ik kijk in het FOK! cup topic zie ik uberhaupt geen speelschema
dat laatste klopt...inhaalrondequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja ik dacht dat ik maandag de opstelling voor mijn friendly had gemaakt.
[..]
ik begin nu heel erg te twijfelen
als ik kijk in het FOK! cup topic zie ik uberhaupt geen speelschema
Das wel zuur.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:06 schreef BrandX het volgende:
ohw.... dan klopt het en heb ik mega pech idd.een blonde vrouw die zich met voetbal bemoeit he?
Ja kopt hem zelf inquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:06 schreef BrandX het volgende:
ohw.... dan klopt het en heb ik mega pech idd.een blonde vrouw die zich met voetbal bemoeit he?
Wat een debuut maakt hij he, Possiequote:Een aantal malen probeerde PRT op links door te breken en in de 48e minuut lukte het op die manier Barend Prent te bereiken, die kinderlijk eenvoudig de stand op 1-2 bracht.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat een debuut maakt hij he, Possie
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das wel zuur.Ik wilde het al zeggen maar wist niet of je blond bent.
zelfkennis is een mooi goedquote:
En dan nog wordt een wedstrijd in de fok-cup niet uit zichzelf geregeld...quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:06 schreef BrandX het volgende:
Idd dat had dus een WO geweest.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En dan nog wordt een wedstrijd in de fok-cup niet uit zichzelf geregeld...
Ah ja, wat koek en ik ook met m van plan waren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij staat erin als middenvelder om passing training te krijgen
quote:02-02-2011 (10/44) Je hebt een of meer personeelsleden ingehuurd.
02-02-2011 (10/44) Je hebt een of meer personeelsleden ontslagen en er moest een week salaris worden doorbetaald, wat je in totaal 5 400 ¤ heeft gekost.
02-02-2011 (10/44) Je hebt een of meer personeelsleden ontslagen en er moest een week salaris worden doorbetaald, wat je in totaal 7 200 ¤ heeft gekost.
02-02-2011 (10/44) Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 7 341 ¤ aan entreegeld.
Wel weer precies een belangrijke....Het blijft raak met mn toptrainees dit seizoenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Blegh weer een tik gehad zie ik? "Gelukkig" maar +1
ja het zit je echt niet mee....quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wel weer precies een belangrijke....Het blijft raak met mn toptrainees dit seizoen
De Fok!-cup is voor mij een reeds gepasseerd station. Ik begin nu komende week in een internationale beker.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
ja het zit je echt niet mee....
2-2 in de Fok Cup, 1e geworden
8,5M voor een tweelingquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:02 schreef Drassss het volgende:
Sneaky hoor
Iemand nog op zoek naar jonge CM's? (279065061) (279146302)
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk liever twee losse...dan heb ik iig twee keer gescoord
Breng me niet op ideeën wil jequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:23 schreef Flappekz het volgende:
Ik verveel me dood. Heb de neiging om alvast een nieuwe jeugdspeler te scouten. Maar dan weet ik nu al dat ik me over 2 minuten alwéér helemaal dood verveel, aangezien ik al anderhalf seizoen geen fatsoenlijke jeugdspeler heb gescout
Nee, dan heb ik mijn goede voornemen nog geen week volgehoudenquote:
Dan kan ik je verwelkomen in mijn club. Ieder jaar weerquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik mijn goede voornemen nog geen week volgehouden
Tja.....quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja maar mn jeugdteam speelt pas weer zaterdag...da's zonde
niet 2 voor de prijs van 1?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk liever twee losse...dan heb ik iig twee keer gescoord
quote:Congratulations nielsrop!
You have won this Lottery from Flag-Admin Cokmen (1282619)!
[Philippines] Philippines
global Season: 44 Week: 11
XXXXX - Raging Bulls United (764020)
You are playing Away on Hosts ground.
Please challenge the host now and don't make challenges to other teams.
Bericht terug, hij gaat mee door en accepteert de nieuwe uitnodiging normaal gesproken in de loop van zaterdag, m.a.w. maandagochtend 10:15u weer los danquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
Prima. Ik hoop dat hij gewoon ermee door wil.
Ik ben overigens zaterdag gewoon thuis, dus eventueel wil ik het wel doen en zo. Alleen moet jij hem sowieso sluiten...
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Bericht terug, hij gaat mee door en accepteert de nieuwe uitnodiging normaal gesproken in de loop van zaterdag, m.a.w. maandagochtend 10:15u weer los dan
Schrikquote:
Ik ook, maar dat zit denk ik ook wel goed hier!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:51 schreef Drassss het volgende:
Vannacht weer training. Ik wil popperssssssss zien.
15 man passing training gehad dus ook hier moet dat gewoon goedkomenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat zit denk ik ook wel goed hier!
Hiero ook!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
15 man passing training gehad dus ook hier moet dat gewoon goedkomen
Hoe lang wil je ze nog door trainen? Ik ben net zo als jij aan t sparen voor meer aanval (vleugel of ca) Ik verkoop ze all1 nog niet als ze zo zijn als je net beschrijft. Ik heb op t moment ook gewoon niks om door te laten stromen naar mn A team en zal dus nog een hele tijd moeten wachten voor ik wat verkopen kan. (Dit als ik tenminste niet degradeer.)quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop ook wel op wat stijgers... zit nu op 2 maal uitmuntend, 4 maal formidabel, 1 maal uitstekend, 1 maal redelijk en 2 matig verdedigen. Die laatste 3 zijn net nu en beide matigs komen uit de eigen jeugd... inmiddels 2,3 miljoen op de bank dus het sparen voor nieuwe spitsen loopt gestaag inmiddels!
Ik probeer er een beetje een trapdgewijs verloop in te krijgen, telkens als de beste paar een niveau stijgen er daar eentje van verkopen... de rest loopt dan in het kielzog mee en vul ik aan met nieuwe aanwas... op die manier lopen mijn ratings geen averij op en zorg ik voor voldoende vers bloed. De oudsten zijn nu ook pas 18,5 dus die kunnen ook nog eens een flinke tijd mee!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hiero ook!Al zitten er bij mij helaas wel 3 waailappen bij.
[..]
Hoe lang wil je ze nog door trainen? Ik ben net zo als jij aan t sparen voor meer aanval (vleugel of ca) Ik verkoop ze all1 nog niet als ze zo zijn als je net beschrijft. Ik heb op t moment ook gewoon niks om door te laten stromen naar mn A team en zal dus nog een hele tijd moeten wachten voor ik wat verkopen kan. (Dit als ik tenminste niet degradeer.)
Zo deed ik het ook altijd. Ik heb daar all1 een streep onder moeten zetten toen ik mn team ging veranderen. Elke van den Bosch trainie was toen nl mee genomen. Mijn beste B trainie is daar door nu goed (Dat is zelfs een aankoop van ± 2 weken terug en geen van den Bosch) omdat ik ook zwak en matige spelers ben gaan trainen toen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik probeer er een beetje een trapdgewijs verloop in te krijgen, telkens als de beste paar een niveau stijgen er daar eentje van verkopen... de rest loopt dan in het kielzog mee en vul ik aan met nieuwe aanwas... op die manier lopen mijn ratings geen averij op en zorg ik voor voldoende vers bloed. De oudsten zijn nu ook pas 18,5 dus die kunnen ook nog eens een flinke tijd mee!
was een nieuwe telefoon geven geen goedkopere oplossing geweest voor nokiaquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:43 schreef Outpost76 het volgende:
[offtopic]
Ik zo blij een paar maanden terug met mn Noika N97 mini..... Nou die ligt inm in Zweden ter reparatie.Ik heb m de 21-01 opgestuurd en heb net maar eens gebeld waarom ik niks hoor. Hebben ze m naar Zweden door gestuurd omdat ze m hier niet maken kunnen.
Dat gaat ± 6 weken duren... 1 pluspuntje, ik mag voor die 6 weken gaan rekenen vanaf 24-01.
[/offtopic]
Dat zei ik ook maar dat was blijkbaar geen optie. Dat doen ze all1 als het opsturen en repareren duurder uitvalt dan een nieuw toestel. Blijkbaar niet het geval dus. Ik ga all1 wel godveren als ik er eind februari achter kom dat ik alsnog een nieuw toestel krijg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:47 schreef Xummon het volgende:
[..]
was een nieuwe telefoon geven geen goedkopere oplossing geweest voor nokia
same here..quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:51 schreef Drassss het volgende:
Vannacht weer training. Ik wil popperssssssss zien.
op HT is het zo dood als een pier..quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:07 schreef IPeePie het volgende:
Gebeurt er eigenlijk ooit nog iets in de fok federatie?
Pic zorg bij elke vorm van Leiderschap voor een stijging van je TS met 1/3. Echter zak(of stijg) je met een slecht leiderschap coach sneller naar het midden van met een goed leiderschap coach.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef IPeePie het volgende:
Hoe schadelijk is het eigenlijk om te MOTSen met een slecht leiderschap trainer? Hoe veel weken moet ik daarvan herstellen? :p
edit: Heeft PICcen eigenlijk uberhaupt zin met een slecht leiderschap trainer, of is teamgeest alweer terug op normaal bij de volgende wedstrijd?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef IPeePie het volgende:
Hoe schadelijk is het eigenlijk om te MOTSen met een slecht leiderschap trainer? Hoe veel weken moet ik daarvan herstellen? :p
edit: Heeft PICcen eigenlijk uberhaupt zin met een slecht leiderschap trainer, of is teamgeest alweer terug op normaal bij de volgende wedstrijd?
Zonder PIC kom je daar dit seizoen niet meer mee op bedaard.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef IPeePie het volgende:
met PIC lijkt het me ook nog maar de vraag.. omdat je daar dan nog slechts 4 wedstrijden de tijd voor hebt..quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Zonder PIC kom je daar dit seizoen niet meer mee op bedaard.
Misschien speelt hij nog bekerquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
met PIC lijkt het me ook nog maar de vraag.. omdat je daar dan nog slechts 4 wedstrijden de tijd voor hebt..
Haha, heb je er zo naar uitgekeken en dan binnen een minuut is het weer weg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:18 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben gestraft voor mn ongeduld. Alle 3 mn scouts kwamen weer met nix boeiends....
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:18 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben gestraft voor mn ongeduld. Alle 3 mn scouts kwamen weer met nix boeiends....
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:18 schreef Flappekz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |