Het lijkt me ook dat hier wel op geboden moet worden. 2 andere spelers uit dezelfde categorie (vergelijkbare OWB-potentie) zijn voor vrij recentelijk respectievelijk 5,6 en 7,7 mln verkocht. Bij die spelers zaten de skills echter anders verdeeld, waardoor de transfervergelijking er veel gunstiger uit zag.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat is een erg lekkere speler.
Daar gaat wel op geboden worden.
goede bijskills + perfecte specialiteit.
Dat merken ze zaterdag wel denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Het lijkt me ook dat hier wel op geboden moet worden. 2 andere spelers uit dezelfde categorie (vergelijkbare OWB-potentie) zijn voor vrij recentelijk respectievelijk 5,6 en 7,7 mln verkocht. Bij die spelers zaten de skills echter anders verdeeld, waardoor de transfervergelijking er veel gunstiger uit zag.
De beoogde koper vanuit de NL scouting wilde echter niet ver van de transfervergelijking afwijken. Tsja, dan houdt het op.. Nu hopen dat 'ie alsnog goed terecht gaat komen.
Staat de speler ook in de toekomstig NT speler lijsten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Geen flauw idee. Als de beoogde koper afhaakt vanwege zijns inziens een te hoge vraagprijs ga ik er van uit dat er ook geen back-up klaar staat
Ga er sowieso niet van uit dat 'ie me zoveel op gaat leveren, hoewel je natuurlijk nooit weet wat de gek er voor geeft, alles tussen 3,5-4 miljoen zou ik zeker al tevreden mee zijn. Eventuele extra is mooi meegenomen.
Kees wordt gevolgd en men heeft geprobeerd hem te plaatsen. Hij is echter niet hét toptalent wat koste wat het kost moet worden gered en de beoogde koper deed nogal moeilijk over de transfervergelijking. Tsja, dan houdt het wat mij betreft op. Ik laat me niet 'afschepen' (zo voelt het namelijk) met een fooi van 2,5 miljoen (ook al zou daar heus nog wel over heen geboden gaan worden).quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:19 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Staat de speler ook in de toekomstig NT speler lijsten?
Als dat wel zo is, dan zou er zeker een back-up moeten worden gezocht.
Eventueel kan je hem altijd zelf terug kopen.
Soms worden biedingen op NT spelers fors opgedreven.quote:
Ja, weet het. Volg het NT redelijk, maar snap soms niet waarom er een team is die dan nog mee biedt, behalve Mokkel of 1 of ander team wat wil k*tten...quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:57 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Soms worden biedingen op NT spelers fors opgedreven.
Een vriend van me moest 10 miljoen voor een NT speler neertikken vanwege een team dat mee aan het bieden was.
Ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef elby1988 het volgende:
Ja, weet het. Volg het NT redelijk, maar snap soms niet waarom er een team is die dan nog mee biedt, behalve Mokkel of 1 of ander team wat wil k*tten...
2M ga je niet redden. Eerder 1,5M gezien zijn leeftijd qua dagen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef elby1988 het volgende:
Iemand die trouwens even 5 ton wil bieden op 279470051? Gaat er zondag uit, voor hopelijk meer dan 2 miljoen..
Vind als ik hem zie 1,5 miljoen echt veel te weinig... mede icm met TSI hoop ik toch wel 2 miljoen.. Kan ik er een wereldklasse 20 jaar kaal van kopen, om verder te trainen..quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2M ga je niet redden. Eerder 1,5M gezien zijn leeftijd qua dagen.
Jij wel ja. Maar dat is omdat het je eigen speler is. Maar even afwachten wat de potientiële kopers ervan vinden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:18 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Vind als ik hem zie 1,5 miljoen echt veel te weinig... mede icm met TSI hoop ik toch wel 2 miljoen.. Kan ik er een wereldklasse 20 jaar kaal van kopen, om verder te trainen..
Haha,, we zullen zien. Had achteraf gezien beter 12 dagen kunnen wachten... Hieronder vergelijking van 20 jaar met deze stats, en rest van de stats lager dan zwak.. (dus ook zonder de redelijk scoren die die van mij wel heeft..)quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij wel ja. Maar dat is omdat het je eigen speler is. Maar even afwachten wat de potientiële kopers ervan vinden.
Ach, z'n transfervergelijking geeft nu ruim 7 miljoen aan. Alleen heeft Kristiaan dan weer 5 levels extra def t.o.v. de vergelijkingquote:
Ach,, het zal niet gebeuren denk ik zo.. loopt af rond 17:00quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:01 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ach,, het zal niet gebeuren denk ik zo.. loopt af rond 17:00
Edit: O godver... Is morgen pas.. Haha!
quote:Na een gemene trap tegen zijn schenen moest KKA-speler Pieter-Paul Frerichs in de 25e minuut mank het veld verlaten. Hij werd vervangen door Lam Feng Choon.
Leuk als je al weken verdedigen traint.quote:Ferdinand Veth: Voel je niet bezwaard om hem op de huidige manier te blijven trainen, maar hij moet ook een kans krijgen om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te oefenen.
altijd leukquote:Geld voor voormalige speler
Je team heeft 18 330 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Christophe Nivelle (170944434) onlangs is verkocht voor 1 833 000 ¤.
Had je wel een friendly?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef BrandX het volgende:
hey ik snap iets niet... mijn friendly staat er niet meer?
Hij is weg??quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef BrandX het volgende:
hey ik snap iets niet... mijn friendly staat er niet meer?
ja ik dacht dat ik maandag de opstelling voor mijn friendly had gemaakt.quote:
ik begin nu heel erg te twijfelenquote:
Er is een tussenronde met maar 2 wedstrijdenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja ik dacht dat ik maandag de opstelling voor mijn friendly had gemaakt.
[..]
ik begin nu heel erg te twijfelen
als ik kijk in het FOK! cup topic zie ik uberhaupt geen speelschema
dat laatste klopt...inhaalrondequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja ik dacht dat ik maandag de opstelling voor mijn friendly had gemaakt.
[..]
ik begin nu heel erg te twijfelen
als ik kijk in het FOK! cup topic zie ik uberhaupt geen speelschema
Das wel zuur.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:06 schreef BrandX het volgende:
ohw.... dan klopt het en heb ik mega pech idd.een blonde vrouw die zich met voetbal bemoeit he?
Ja kopt hem zelf inquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:06 schreef BrandX het volgende:
ohw.... dan klopt het en heb ik mega pech idd.een blonde vrouw die zich met voetbal bemoeit he?
Wat een debuut maakt hij he, Possiequote:Een aantal malen probeerde PRT op links door te breken en in de 48e minuut lukte het op die manier Barend Prent te bereiken, die kinderlijk eenvoudig de stand op 1-2 bracht.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat een debuut maakt hij he, Possie
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das wel zuur.Ik wilde het al zeggen maar wist niet of je blond bent.
zelfkennis is een mooi goedquote:
En dan nog wordt een wedstrijd in de fok-cup niet uit zichzelf geregeld...quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:06 schreef BrandX het volgende:
Idd dat had dus een WO geweest.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En dan nog wordt een wedstrijd in de fok-cup niet uit zichzelf geregeld...
Ah ja, wat koek en ik ook met m van plan waren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij staat erin als middenvelder om passing training te krijgen
quote:02-02-2011 (10/44) Je hebt een of meer personeelsleden ingehuurd.
02-02-2011 (10/44) Je hebt een of meer personeelsleden ontslagen en er moest een week salaris worden doorbetaald, wat je in totaal 5 400 ¤ heeft gekost.
02-02-2011 (10/44) Je hebt een of meer personeelsleden ontslagen en er moest een week salaris worden doorbetaald, wat je in totaal 7 200 ¤ heeft gekost.
02-02-2011 (10/44) Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 7 341 ¤ aan entreegeld.
Wel weer precies een belangrijke....Het blijft raak met mn toptrainees dit seizoenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Blegh weer een tik gehad zie ik? "Gelukkig" maar +1
ja het zit je echt niet mee....quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wel weer precies een belangrijke....Het blijft raak met mn toptrainees dit seizoen
De Fok!-cup is voor mij een reeds gepasseerd station. Ik begin nu komende week in een internationale beker.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
ja het zit je echt niet mee....
2-2 in de Fok Cup, 1e geworden
8,5M voor een tweelingquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:02 schreef Drassss het volgende:
Sneaky hoor
Iemand nog op zoek naar jonge CM's? (279065061) (279146302)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |