Staat de speler ook in de toekomstig NT speler lijsten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Geen flauw idee. Als de beoogde koper afhaakt vanwege zijns inziens een te hoge vraagprijs ga ik er van uit dat er ook geen back-up klaar staat
Ga er sowieso niet van uit dat 'ie me zoveel op gaat leveren, hoewel je natuurlijk nooit weet wat de gek er voor geeft, alles tussen 3,5-4 miljoen zou ik zeker al tevreden mee zijn. Eventuele extra is mooi meegenomen.
Kees wordt gevolgd en men heeft geprobeerd hem te plaatsen. Hij is echter niet hét toptalent wat koste wat het kost moet worden gered en de beoogde koper deed nogal moeilijk over de transfervergelijking. Tsja, dan houdt het wat mij betreft op. Ik laat me niet 'afschepen' (zo voelt het namelijk) met een fooi van 2,5 miljoen (ook al zou daar heus nog wel over heen geboden gaan worden).quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:19 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Staat de speler ook in de toekomstig NT speler lijsten?
Als dat wel zo is, dan zou er zeker een back-up moeten worden gezocht.
Eventueel kan je hem altijd zelf terug kopen.
Soms worden biedingen op NT spelers fors opgedreven.quote:
Ja, weet het. Volg het NT redelijk, maar snap soms niet waarom er een team is die dan nog mee biedt, behalve Mokkel of 1 of ander team wat wil k*tten...quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:57 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Soms worden biedingen op NT spelers fors opgedreven.
Een vriend van me moest 10 miljoen voor een NT speler neertikken vanwege een team dat mee aan het bieden was.
Ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef elby1988 het volgende:
Ja, weet het. Volg het NT redelijk, maar snap soms niet waarom er een team is die dan nog mee biedt, behalve Mokkel of 1 of ander team wat wil k*tten...
2M ga je niet redden. Eerder 1,5M gezien zijn leeftijd qua dagen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef elby1988 het volgende:
Iemand die trouwens even 5 ton wil bieden op 279470051? Gaat er zondag uit, voor hopelijk meer dan 2 miljoen..
Vind als ik hem zie 1,5 miljoen echt veel te weinig... mede icm met TSI hoop ik toch wel 2 miljoen.. Kan ik er een wereldklasse 20 jaar kaal van kopen, om verder te trainen..quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2M ga je niet redden. Eerder 1,5M gezien zijn leeftijd qua dagen.
Jij wel ja. Maar dat is omdat het je eigen speler is. Maar even afwachten wat de potientiële kopers ervan vinden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:18 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Vind als ik hem zie 1,5 miljoen echt veel te weinig... mede icm met TSI hoop ik toch wel 2 miljoen.. Kan ik er een wereldklasse 20 jaar kaal van kopen, om verder te trainen..
Haha,, we zullen zien. Had achteraf gezien beter 12 dagen kunnen wachten... Hieronder vergelijking van 20 jaar met deze stats, en rest van de stats lager dan zwak.. (dus ook zonder de redelijk scoren die die van mij wel heeft..)quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij wel ja. Maar dat is omdat het je eigen speler is. Maar even afwachten wat de potientiële kopers ervan vinden.
Ach, z'n transfervergelijking geeft nu ruim 7 miljoen aan. Alleen heeft Kristiaan dan weer 5 levels extra def t.o.v. de vergelijkingquote:
Ach,, het zal niet gebeuren denk ik zo.. loopt af rond 17:00quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:01 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ach,, het zal niet gebeuren denk ik zo.. loopt af rond 17:00
Edit: O godver... Is morgen pas.. Haha!
quote:Na een gemene trap tegen zijn schenen moest KKA-speler Pieter-Paul Frerichs in de 25e minuut mank het veld verlaten. Hij werd vervangen door Lam Feng Choon.
Leuk als je al weken verdedigen traint.quote:Ferdinand Veth: Voel je niet bezwaard om hem op de huidige manier te blijven trainen, maar hij moet ook een kans krijgen om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te oefenen.
altijd leukquote:Geld voor voormalige speler
Je team heeft 18 330 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Christophe Nivelle (170944434) onlangs is verkocht voor 1 833 000 ¤.
Had je wel een friendly?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef BrandX het volgende:
hey ik snap iets niet... mijn friendly staat er niet meer?
Hij is weg??quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef BrandX het volgende:
hey ik snap iets niet... mijn friendly staat er niet meer?
ja ik dacht dat ik maandag de opstelling voor mijn friendly had gemaakt.quote:
ik begin nu heel erg te twijfelenquote:
Er is een tussenronde met maar 2 wedstrijdenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja ik dacht dat ik maandag de opstelling voor mijn friendly had gemaakt.
[..]
ik begin nu heel erg te twijfelen
als ik kijk in het FOK! cup topic zie ik uberhaupt geen speelschema
dat laatste klopt...inhaalrondequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja ik dacht dat ik maandag de opstelling voor mijn friendly had gemaakt.
[..]
ik begin nu heel erg te twijfelen
als ik kijk in het FOK! cup topic zie ik uberhaupt geen speelschema
Das wel zuur.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:06 schreef BrandX het volgende:
ohw.... dan klopt het en heb ik mega pech idd.een blonde vrouw die zich met voetbal bemoeit he?
Ja kopt hem zelf inquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:06 schreef BrandX het volgende:
ohw.... dan klopt het en heb ik mega pech idd.een blonde vrouw die zich met voetbal bemoeit he?
Wat een debuut maakt hij he, Possiequote:Een aantal malen probeerde PRT op links door te breken en in de 48e minuut lukte het op die manier Barend Prent te bereiken, die kinderlijk eenvoudig de stand op 1-2 bracht.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat een debuut maakt hij he, Possie
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das wel zuur.Ik wilde het al zeggen maar wist niet of je blond bent.
zelfkennis is een mooi goedquote:
En dan nog wordt een wedstrijd in de fok-cup niet uit zichzelf geregeld...quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:06 schreef BrandX het volgende:
Idd dat had dus een WO geweest.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En dan nog wordt een wedstrijd in de fok-cup niet uit zichzelf geregeld...
Ah ja, wat koek en ik ook met m van plan waren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij staat erin als middenvelder om passing training te krijgen
quote:02-02-2011 (10/44) Je hebt een of meer personeelsleden ingehuurd.
02-02-2011 (10/44) Je hebt een of meer personeelsleden ontslagen en er moest een week salaris worden doorbetaald, wat je in totaal 5 400 ¤ heeft gekost.
02-02-2011 (10/44) Je hebt een of meer personeelsleden ontslagen en er moest een week salaris worden doorbetaald, wat je in totaal 7 200 ¤ heeft gekost.
02-02-2011 (10/44) Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 7 341 ¤ aan entreegeld.
Wel weer precies een belangrijke....Het blijft raak met mn toptrainees dit seizoenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Blegh weer een tik gehad zie ik? "Gelukkig" maar +1
ja het zit je echt niet mee....quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wel weer precies een belangrijke....Het blijft raak met mn toptrainees dit seizoen
De Fok!-cup is voor mij een reeds gepasseerd station. Ik begin nu komende week in een internationale beker.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
ja het zit je echt niet mee....
2-2 in de Fok Cup, 1e geworden
8,5M voor een tweelingquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:02 schreef Drassss het volgende:
Sneaky hoor
Iemand nog op zoek naar jonge CM's? (279065061) (279146302)
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk liever twee losse...dan heb ik iig twee keer gescoord
Breng me niet op ideeën wil jequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:23 schreef Flappekz het volgende:
Ik verveel me dood. Heb de neiging om alvast een nieuwe jeugdspeler te scouten. Maar dan weet ik nu al dat ik me over 2 minuten alwéér helemaal dood verveel, aangezien ik al anderhalf seizoen geen fatsoenlijke jeugdspeler heb gescout
Nee, dan heb ik mijn goede voornemen nog geen week volgehoudenquote:
Dan kan ik je verwelkomen in mijn club. Ieder jaar weerquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik mijn goede voornemen nog geen week volgehouden
Tja.....quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja maar mn jeugdteam speelt pas weer zaterdag...da's zonde
niet 2 voor de prijs van 1?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk liever twee losse...dan heb ik iig twee keer gescoord
quote:Congratulations nielsrop!
You have won this Lottery from Flag-Admin Cokmen (1282619)!
[Philippines] Philippines
global Season: 44 Week: 11
XXXXX - Raging Bulls United (764020)
You are playing Away on Hosts ground.
Please challenge the host now and don't make challenges to other teams.
Bericht terug, hij gaat mee door en accepteert de nieuwe uitnodiging normaal gesproken in de loop van zaterdag, m.a.w. maandagochtend 10:15u weer los danquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
Prima. Ik hoop dat hij gewoon ermee door wil.
Ik ben overigens zaterdag gewoon thuis, dus eventueel wil ik het wel doen en zo. Alleen moet jij hem sowieso sluiten...
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Bericht terug, hij gaat mee door en accepteert de nieuwe uitnodiging normaal gesproken in de loop van zaterdag, m.a.w. maandagochtend 10:15u weer los dan
Schrikquote:
Ik ook, maar dat zit denk ik ook wel goed hier!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:51 schreef Drassss het volgende:
Vannacht weer training. Ik wil popperssssssss zien.
15 man passing training gehad dus ook hier moet dat gewoon goedkomenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat zit denk ik ook wel goed hier!
Hiero ook!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
15 man passing training gehad dus ook hier moet dat gewoon goedkomen
Hoe lang wil je ze nog door trainen? Ik ben net zo als jij aan t sparen voor meer aanval (vleugel of ca) Ik verkoop ze all1 nog niet als ze zo zijn als je net beschrijft. Ik heb op t moment ook gewoon niks om door te laten stromen naar mn A team en zal dus nog een hele tijd moeten wachten voor ik wat verkopen kan. (Dit als ik tenminste niet degradeer.)quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop ook wel op wat stijgers... zit nu op 2 maal uitmuntend, 4 maal formidabel, 1 maal uitstekend, 1 maal redelijk en 2 matig verdedigen. Die laatste 3 zijn net nu en beide matigs komen uit de eigen jeugd... inmiddels 2,3 miljoen op de bank dus het sparen voor nieuwe spitsen loopt gestaag inmiddels!
Ik probeer er een beetje een trapdgewijs verloop in te krijgen, telkens als de beste paar een niveau stijgen er daar eentje van verkopen... de rest loopt dan in het kielzog mee en vul ik aan met nieuwe aanwas... op die manier lopen mijn ratings geen averij op en zorg ik voor voldoende vers bloed. De oudsten zijn nu ook pas 18,5 dus die kunnen ook nog eens een flinke tijd mee!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hiero ook!Al zitten er bij mij helaas wel 3 waailappen bij.
[..]
Hoe lang wil je ze nog door trainen? Ik ben net zo als jij aan t sparen voor meer aanval (vleugel of ca) Ik verkoop ze all1 nog niet als ze zo zijn als je net beschrijft. Ik heb op t moment ook gewoon niks om door te laten stromen naar mn A team en zal dus nog een hele tijd moeten wachten voor ik wat verkopen kan. (Dit als ik tenminste niet degradeer.)
Zo deed ik het ook altijd. Ik heb daar all1 een streep onder moeten zetten toen ik mn team ging veranderen. Elke van den Bosch trainie was toen nl mee genomen. Mijn beste B trainie is daar door nu goed (Dat is zelfs een aankoop van ± 2 weken terug en geen van den Bosch) omdat ik ook zwak en matige spelers ben gaan trainen toen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik probeer er een beetje een trapdgewijs verloop in te krijgen, telkens als de beste paar een niveau stijgen er daar eentje van verkopen... de rest loopt dan in het kielzog mee en vul ik aan met nieuwe aanwas... op die manier lopen mijn ratings geen averij op en zorg ik voor voldoende vers bloed. De oudsten zijn nu ook pas 18,5 dus die kunnen ook nog eens een flinke tijd mee!
was een nieuwe telefoon geven geen goedkopere oplossing geweest voor nokiaquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:43 schreef Outpost76 het volgende:
[offtopic]
Ik zo blij een paar maanden terug met mn Noika N97 mini..... Nou die ligt inm in Zweden ter reparatie.Ik heb m de 21-01 opgestuurd en heb net maar eens gebeld waarom ik niks hoor. Hebben ze m naar Zweden door gestuurd omdat ze m hier niet maken kunnen.
Dat gaat ± 6 weken duren... 1 pluspuntje, ik mag voor die 6 weken gaan rekenen vanaf 24-01.
[/offtopic]
Dat zei ik ook maar dat was blijkbaar geen optie. Dat doen ze all1 als het opsturen en repareren duurder uitvalt dan een nieuw toestel. Blijkbaar niet het geval dus. Ik ga all1 wel godveren als ik er eind februari achter kom dat ik alsnog een nieuw toestel krijg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:47 schreef Xummon het volgende:
[..]
was een nieuwe telefoon geven geen goedkopere oplossing geweest voor nokia
same here..quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:51 schreef Drassss het volgende:
Vannacht weer training. Ik wil popperssssssss zien.
op HT is het zo dood als een pier..quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:07 schreef IPeePie het volgende:
Gebeurt er eigenlijk ooit nog iets in de fok federatie?
Pic zorg bij elke vorm van Leiderschap voor een stijging van je TS met 1/3. Echter zak(of stijg) je met een slecht leiderschap coach sneller naar het midden van met een goed leiderschap coach.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef IPeePie het volgende:
Hoe schadelijk is het eigenlijk om te MOTSen met een slecht leiderschap trainer? Hoe veel weken moet ik daarvan herstellen? :p
edit: Heeft PICcen eigenlijk uberhaupt zin met een slecht leiderschap trainer, of is teamgeest alweer terug op normaal bij de volgende wedstrijd?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef IPeePie het volgende:
Hoe schadelijk is het eigenlijk om te MOTSen met een slecht leiderschap trainer? Hoe veel weken moet ik daarvan herstellen? :p
edit: Heeft PICcen eigenlijk uberhaupt zin met een slecht leiderschap trainer, of is teamgeest alweer terug op normaal bij de volgende wedstrijd?
Zonder PIC kom je daar dit seizoen niet meer mee op bedaard.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef IPeePie het volgende:
met PIC lijkt het me ook nog maar de vraag.. omdat je daar dan nog slechts 4 wedstrijden de tijd voor hebt..quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Zonder PIC kom je daar dit seizoen niet meer mee op bedaard.
Misschien speelt hij nog bekerquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
met PIC lijkt het me ook nog maar de vraag.. omdat je daar dan nog slechts 4 wedstrijden de tijd voor hebt..
Haha, heb je er zo naar uitgekeken en dan binnen een minuut is het weer weg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:18 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben gestraft voor mn ongeduld. Alle 3 mn scouts kwamen weer met nix boeiends....
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:18 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben gestraft voor mn ongeduld. Alle 3 mn scouts kwamen weer met nix boeiends....
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:18 schreef Flappekz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |