Ja, toch nog nieuws in Egypte he...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef BrandX het volgende:
"people are getting back to the streets"
ik word een beetje Egypte-moe eigenlijk...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, toch nog nieuws in Egypte he...
Volgende week gewoon een nieuw land, welke zullen we uitkiezen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik word een beetje Egypte-moe eigenlijk...
Wit-Rusland lijkt me wel wat..lekker dichtbij..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgende week gewoon een nieuw land, welke zullen we uitkiezen?
Ik vind dat zo'n sovjetland he..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Wit-Rusland lijkt me wel wat..lekker dichtbij..
ja maar ook dictatoriaal.. dus wat dat betreft is het een goede opvolger..quote:
Zo zijn er nog veel meer. Ik gok op een nog een land in Noord Afrika.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja maar ook dictatoriaal.. dus wat dat betreft is het een goede opvolger..
Alvast gefeliciteerd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:57 schreef vanpers het volgende:
[..]
Gemist is een groot woord.
Nog 2 dagen en dan is deze jongen jarig.
wie weet krijg je een leuke TU cadeauquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:57 schreef vanpers het volgende:
[..]
Gemist is een groot woord.
Nog 2 dagen en dan is deze jongen jarig.
Vrees dat dat tegen gaat vallen maar ben niet zo goed op de hoogte van wat er gaat poppen zoals andere hier wel zijn dus wie weet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wie weet krijg je een leuke TU cadeau
Dan zou ik spelhervatten gaan trainen, weet je zeker dat je cadeaus krijgtquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:51 schreef vanpers het volgende:
[..]
Vrees dat dat tegen gaat vallen maar ben niet zo goed op de hoogte van wat er gaat poppen zoals andere hier wel zijn dus wie weet.
Zolang de vorm maar gelijkwaardig blijft of beter wordt.
goeie tip..quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan zou ik spelhervatten gaan trainen, weet je zeker dat je cadeaus krijgt
Belgie hier....quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:01 schreef Gijs_ het volgende:
Morgen!
Mijn spelers zijn weer heel gebleven in India, nu maar hopen dat ze morgen weer terug komen...
Dat is een erg lekkere speler.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kees van der Vlis [playerid=285650928]
19 jaar en 51 dagen, volgende verjaardag: 04-04-2011
Total Skill Index (TSI): 18 250
Loon: 4 090 ¤/week 65 440 ¤/ seizoen
Specialiteit: Koppen
Keepen rampzalig
Verdedigen wonderbaarlijk +1
Positiespel slecht
Vleugelspel redelijk
Passen goed
Scoren slecht
Spelhervatting rampzalig
Ondergetekende en scouting/beoogde koper konden het helaas niet eens worden, mede doordat de transfervergelijking (die Kees sinds 30/01 heeft) totaal niet representatief is. Niettemin staat Kees nu dan toch op de TL voor a.s. zaterdag.
Deadline: 05-02-2011 13:25, vraagprijs 3,5 miljoen
Op verzoek van de NL-scouting graag trainen op vleugelspel als je interesse hebt..
dat doet me er aan herinneren dat ik ook nog een speler op de TL moet zetten..quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kees van der Vlis [playerid=285650928]
19 jaar en 51 dagen, volgende verjaardag: 04-04-2011
Total Skill Index (TSI): 18 250
Loon: 4 090 ¤/week 65 440 ¤/ seizoen
Specialiteit: Koppen
Keepen rampzalig
Verdedigen wonderbaarlijk +1
Positiespel slecht
Vleugelspel redelijk
Passen goed
Scoren slecht
Spelhervatting rampzalig
Ondergetekende en scouting/beoogde koper konden het helaas niet eens worden, mede doordat de transfervergelijking (die Kees sinds 30/01 heeft) totaal niet representatief is. Niettemin staat Kees nu dan toch op de TL voor a.s. zaterdag.
Deadline: 05-02-2011 13:25, vraagprijs 3,5 miljoen
Op verzoek van de NL-scouting graag trainen op vleugelspel als je interesse hebt..
En mij ook, bedankt dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat doet me er aan herinneren dat ik ook nog een speler op de TL moet zetten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |