Zometeen wordt je zus nog gered door Israël. Wat zul jij ze dankbaar zijn!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik richt mij teveel op de positieve tekenen, vrees ik. Toegegeven, ik ben er absoluut niet gerust op. Het kan immers nog alle kanten opgaan. Een geluk bij een ongeluk: zij woont in de Sinai woestijn en indien Egypte een gestoorde regering krijgt, dan kun je er donder op zeggen dat Israel de Sinai bezet.
Ja, dat zou ik ook maar doen. Het is daar zo hakkie takkie weg zakkie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:37 schreef phpmystyle het volgende:
Oh, Koos, als ik naar Iran of Egypte ga dan houd ik mij aan de daar gestelde regels hoor
Ja, die heb je wel verdiend. Regel dan eens effe, Zeeland!quote:
En laten we eerlijk zijn. Het werktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:38 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook maar doen. Het is daar zo hakkie takkie weg zakkie.
Overigens heb je in een stad als Cairo weinig te vrezen wanneer je daar met je westerse smoel en gewoonten rondloopt. Ja, je moet de ongure wijken mijden, maar wanneer je in de VS bent, doe je ook geen rondje Harlem.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:37 schreef phpmystyle het volgende:
Oh, Koos, als ik naar Iran of Egypte ga dan houd ik mij aan de daar gestelde regels hoor
Misschien een tip voor Duke en Remlof, als het zo effectief werkt bij jouquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En laten we eerlijk zijn. Het werkt
Waarom zoek jij telkens die confrontatie op? En mag ik jou erop wijzen dat jij nog maar 1 ding fout hoeft te doen en je ligt eraf? Niet dat het mij daar om te doen is hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:39 schreef mlg het volgende:
[..]
Misschien een tip voor Duke en Remlof, als het zo effectief werkt bij jou
Is toch een grapje man. Zie smilie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom zoek jij telkens die confrontatie op? En mag ik jou erop wijzen dat jij nog maar 1 ding fout hoeft te doen en je ligt eraf? Niet dat het mij daar om te doen is hoor.
Ok.quote:
Ik ben dan ook niet anti-Israel. Ik kots op mensen die vinden dat Israel geen recht heeft op een eigen staat. In mijn optiek gaat Wilders met zijn wens voor een Groot-Israel echter een tikkeltje te ver. Overigens heeft Israel de bouw van Sharm el Sheikh in gang gezet, momenteel een van de grootste inkomstenbronnen van Egypte. Vind ik altijd wel een grappig gegevenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:38 schreef mlg het volgende:
[..]
Zometeen wordt je zus nog gered door Israël. Wat zul jij ze dankbaar zijn!
Harlem is goed te doen de laatste jaren. Behoorlijk in opkomst. Zal er alleen in de avond niet rondlopen, maar overdag kan je er prima heenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overigens heb je in een stad als Cairo weinig te vrezen wanneer je daar met je westerse smoel en gewoonten rondloopt. Ja, je moet de ongure wijken mijden, maar wanneer je in de VS bent, doe je ook geen rondje Harlem.
Ik ben ook geen expert, mn beste, maar had een voorbeeld nodigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Harlem is goed te doen de laatste jaren. Behoorlijk in opkomst. Zal er alleen in de avond niet rondlopen, maar overdag kan je er prima heen.
Omdat het een doodsaai station is, bedoel je?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:43 schreef mlg het volgende:
Thja, op station in Zwolle loop je ook niet graag.
Nou, dat schijnt een ontmoetingsplaats te zijn om internet vete's op te lossen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat het een doodsaai station is, bedoel je?
En die voorzorgsmaatregelen bestaan uit verdere democratisering van de maatschappij?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:47 schreef mlg het volgende:
[..]
Nou, dat schijnt een ontmoetingsplaats te zijn om internet vete's op te lossen.
Anyways. Ik las dat ze in Israël ook voorzorgsmaatregelen namen, om Egyptische toestanden te vermijden. Lijkt me nogal een vreemde situatie als dat zou gebeuren.
Misschien gaan de Pali's in Gaza demonstrerenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:47 schreef mlg het volgende:
[..]
Anyways. Ik las dat ze in Israël ook voorzorgsmaatregelen namen, om Egyptische toestanden te vermijden. Lijkt me nogal een vreemde situatie als dat zou gebeuren.
Eindelijk, koos kan wel nuancerenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet anti-Israel. Ik kots op mensen die vinden dat Israel geen recht heeft op een eigen staat. In mijn optiek gaat Wilders met zijn wens voor een Groot-Israel echter een tikkeltje te ver. Overigens heeft Israel de bouw van Sharm el Sheikh in gang gezet, momenteel een van de grootste inkomstenbronnen van Egypte. Vind ik altijd wel een grappig gegeven
Klaar toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:47 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, helaas niet.quote:
Ik zou niet weten waarom niet. Wmb is het over tussen mlg en mij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:34 schreef Zeeland het volgende:
Mooi, Harry van Bommel bij Uitgesproken EO.
[..]
Nee, helaas niet.
Eindelijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet. Wmb is het over tussen mlg en mij.
Alleen dat met whis niet, maar dat kan ook niet opgelost worden. Zoveel frustratie en verbetenheid van haar kant. Misschien moet ze wat meer taarten gaan eten.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alleen dat met whis niet, maar dat kan ook niet opgelost worden. Zoveel frustratie en verbetenheid van haar kant. Misschien moet ze wat meer taarten gaan eten.
Verspilde moeite. De christendemocratie is verre van dood.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:33 schreef phpmystyle het volgende:
Mwah.
Ik wil een topic gaan maken over de christendemocratie en haar ondergang, alleen dan wil ik wel een fatsoenlijk topic maken zonder taal en vormfouten plus nog een hoop bronnen. Dan ben ik zo weer een 20 min onderweg.
Dat is een minstens even idioot conflict.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alleen dat met whis niet, maar dat kan ook niet opgelost worden. Zoveel frustratie en verbetenheid van haar kant. Misschien moet ze wat meer taarten gaan eten.
Dat zeg ik ook niet, maar dat zou een mooie tt zijn om die discussie aan te zwengelen en met als deelvraag "hoe komt het CDA weer uit het slob''.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verspilde moeite. De christendemocratie is verre van dood.
Sociaal-democratie is springlevend en lang nog niet verdwenen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef mlg het volgende:
Inderdaad. Dan kun je beter een topic maken over de ondergang van de PvdA, maar die zijn er al genoeg.
Ik zie de PvdA eerlijk gezegd als een Titanic, en dan met Cohen achter het grote stuur die keihard afstevent op die ijs rots.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:41 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Sociaal-democratie is springlevend en lang nog niet verdwenen.
Gedurende mijn tijd op verschillende scholen ben ik nog nooit iemand tegengekomen die positief was over het CDA.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar dat zou een mooie tt zijn om die discussie aan te zwengelen en met als deelvraag "hoe komt het CDA weer uit het slob''.
Daarbij hoor ik steeds minder enthousiaste over het CDA, alleen al als ik rondkijk op school.
Je moet niet op school rondkijken, wel in de kennissen kring van je ouders en grootouders.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar dat zou een mooie tt zijn om die discussie aan te zwengelen en met als deelvraag "hoe komt het CDA weer uit het slob''.
Daarbij hoor ik steeds minder enthousiaste over het CDA, alleen al als ik rondkijk op school.
Daar heb jij gelijk in, alhoewel ik wel klasgenoten heb die CU of SGP stemmenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gedurende mijn tijd op verschillende scholen ben ik nog nooit iemand tegengekomen die positief was over het CDA.
Ze woont aan de voet van Mt Sinai (de Mozes berg).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:44 schreef Sachertorte het volgende:
Waar woont je zus ongeveer Koos? De Sinai is toch een kale lege woestijn?
Jij ziet ook een bedreiging in de islam.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zie de PvdA eerlijk gezegd als een Titanic, en dan met Cohen achter het grote stuur die keihard afstevent op die ijs rots.
[whis]meen je dat nouquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat is een minstens even idioot conflict.
Ik weet niet als de Islam wel of geen bedreiging vormt, dat weten maar heel weinig mensen, en die mensen die het wel weten lopen waarschijnlijk niet op een onbeduidend forum als FOK! te posten. Mijn mening is alleen dat ik Nederland Nederland wil houden, uiteraard verandering is wenselijk maar je moet daarin niet doorslaan zoals de afgelopen 50 jaar is gebeurd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:45 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Jij ziet ook een bedreiging in de islam.
Ook niet op het Windesheim?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze woont aan de voet van Mt Sinai (de Mozes berg).
Het feit dat iemand onzeker is (jouw woorden) betekent niet dat je een conflict moet uitlokken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[whis]meen je dat nou[/whis]
Men, zelden zo'n onzeker iemand meegemaakt man
Volgens mij is er niet zo gek veel doorgeslagen de afgelopen 50 jaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet niet als de Islam wel of geen bedreiging vormt, dat weten maar heel weinig mensen, en die mensen die het wel weten lopen waarschijnlijk niet op een onbeduidend forum als FOK! te posten. Mijn mening is alleen dat ik Nederland Nederland wil houden, uiteraard verandering is wenselijk maar je moet daarin niet doorslaan zoals de afgelopen 50 jaar is gebeurd.
Gelukkig waar ik woon niet nee, maar als ik naar de grote steden ga wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet zo gek veel doorgeslagen de afgelopen 50 jaar.
Nou ja. In Rotterdam is het toch wel van 0% naar 65% toegenomen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet zo gek veel doorgeslagen de afgelopen 50 jaar.
Ook daar niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelukkig waar ik woon niet nee, maar als ik naar de grote steden ga wel.
Dan moet je eens iets verder kijken dan Meppel.quote:
Zo! Dat is om de hoek van het Catharinaklooster!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze woont aan de voet van Mt Sinai (de Mozes berg).
En heeft het ook voordelen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
Verdomme, mijn abbo is nog maar 2 dagen geldig
Ja, ik heb geen reclame meer en ik kan mij notes inzien, alleen heeft die laatste functie weinig zin als ik geen notes krijgquote:
Alsof je een expert moet zijn om te zien dat de islam-visie van Wilders nergens op slaat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet niet als de Islam wel of geen bedreiging vormt, dat weten maar heel weinig mensen, en die mensen die het wel weten lopen waarschijnlijk niet op een onbeduidend forum als FOK! te posten. Mijn mening is alleen dat ik Nederland Nederland wil houden, uiteraard verandering is wenselijk maar je moet daarin niet doorslaan zoals de afgelopen 50 jaar is gebeurd.
Ze halen het maar binnen met de reclamequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen reclame meer en ik kan mij notes inzien, alleen heeft die laatste functie weinig zin als ik geen notes krijgVoor de rest zitten er nog wel wat dingen bij maar dat is niet echt een waardevolle toevoeging ofzo. Persoonlijk vind ik dat als je ergens gebruik van maakt dat je er ook voor moet betalen. FOK! is tenminste subsidie vrij
Ik zie het vaak niet eens die reclame.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze halen het maar binnen met de reclame
Kijk er ook gewoon langsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:00 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zie het vaak niet eens die reclame.
ad-blockerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:00 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zie het vaak niet eens die reclame.
Je weet hoe dik die editie is?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:09 schreef phpmystyle het volgende:
Tering wat is Elsevier duur, 8,95 voor een een Ronald Reagan magazine. Tis dat ik een nog 50 euro aan nationale tijdschrift bonnen heb liggen maar anders werd me dit echt te gek.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:09 schreef phpmystyle het volgende:
Tering wat is Elsevier duur, 8,95 voor een een Ronald Reagan magazine. Tis dat ik een nog 50 euro aan nationale tijdschrift bonnen heb liggen maar anders werd me dit echt te gek.
Nou?quote:
Hier krijg je elke dag gratis de telegraaf bij de mc?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:14 schreef Picchia het volgende:
Als je op de zaterdag hier iets bij de McDonalds haalt krijg je een gratis Telegraaf.
Het is best goed om te weten aan wie we o.a de welvaart aan te danken hebbenquote:
Ook bij'n euro burger?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Hier krijg je elke dag gratis de telegraaf bij de mc?
Ach, ik denk dat je de macht van een president een beetje overschat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is best goed om te weten aan wie we o.a de welvaart aan te danken hebben
Je mag ze meenemen wanneer je wil. 1 per persoon.quote:
Orly?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:17 schreef mlg het volgende:
[..]
Je mag ze meenemen wanneer je wil. 1 per persoon.
Hoezo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:23 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met zijn computer.
Als iemand het geleerd moet worden dan is de kans groot dat ze er een enorm zooitje van maken. Maar dat is mijn ervaring met ouderen en downloaden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoezo?
Die beste man en mijn zus downloaden muziek en films
Pssst, dat is niet alleen in Nederland gebeurd maar in de hele wereld. Omdat dat onvermijdelijk is in een wereld die globaliseert onder invloed van vooruitgang.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ouderen? Ze zijn nog geen 40.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:25 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als iemand het geleerd moet worden dan is de kans groot dat ze er een enorm zooitje van maken. Maar dat is mijn ervaring met ouderen en downloaden.
Om precies te zijn leidt globalisering tot vooruitgang, en niet andersom.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Pssst, dat is niet alleen in Nederland gebeurd maar in de hele wereld. Omdat dat onvermijdelijk is in een wereld die globaliseert onder invloed van vooruitgang.
Economisch verantwoordquote:
Control + Shift.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
Wil iemand mij van zelfmoord behoeden? Het toetsenbord van mijn laptop doet raar, als ik een @ wil maken dan krijg ik ". Was ist loss?
ctrl en shift intoetsen dan is het weg.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
Wil iemand mij van zelfmoord behoeden? Het toetsenbord van mijn laptop doet raar, als ik een @ wil maken dan krijg ik ". Was ist loss?
He Zeeland, je moet stargazer zijn avatar er nog in zetten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:30 schreef Zeeland het volgende:
Voor ¤24,- per jaar lid geworden van de PvdA, terwijl ik voor ¤25,- lid had kunnen worden van de PvdA en de JS.![]()
Nu twijffel ik of ik voor ¤10,- per jaar ook nog lid wordt van de JS. Ik kan ook nog een mailtje sturen dat ik ook lid wil worden van de JS.
Ze delen in ieder geval een gebrek aan smaak.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:29 schreef betyar het volgende:
Telt de telegraaf de mcdonald's bezoekers ook als leden?
Ik vind globalisering prima zolang het om handel gaat. Maar ik wil niet dat de Islam zich hier gaat wortelen, iedereen hoort op z'n eigen stukje te zijn met mensen waarmee je je normen en waarden deelt. En zoals je nu ziet conflicteert dat en ik heb geen zin om 3 eeuwen te moeten wachten voordat de Islam zich gaat aarden in onze westerse maatschappij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Pssst, dat is niet alleen in Nederland gebeurd maar in de hele wereld. Omdat dat onvermijdelijk is in een wereld die globaliseert onder invloed van vooruitgang.
Globalisering is een vorm van vooruitgang.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:27 schreef mlg het volgende:
[..]
Om precies te zijn leidt globalisering tot vooruitgang, en niet andersom.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze delen in ieder geval een gebrek aan smaak.
Ach, vroeger waren we veel meer geglobaliseerd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:32 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Globalisering is een vorm van vooruitgang.
Fuck the OP!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:30 schreef mlg het volgende:
[..]
He Zeeland, je moet stargazer zijn avatar er nog in zetten.
Omdat Wilma Nanninga een spook is?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Dezelfde reden dat mensen in de paranormale wereld willen geloven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
Omdat men bevestigt wil hebben waar men in gelooft, de telegraaf geeft de antwoorden die bepaalde mensen willen horen, maar ze snappen niet dat ze zelf die antwoorden eerst geven.quote:
Tsk, ik betaal ¤15 per maand voor de PvdA alleenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:30 schreef Zeeland het volgende:
Voor ¤24,- per jaar lid geworden van de PvdA, terwijl ik voor ¤25,- lid had kunnen worden van de PvdA en de JS.![]()
Nu twijffel ik of ik voor ¤10,- per jaar ook nog lid wordt van de JS. Ik kan ook nog een mailtje sturen dat ik ook lid wil worden van de JS.
Prima, wanneer ga jij weg uit Links Nederland ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind globalisering prima zolang het om handel gaat. Maar ik wil niet dat de Islam zich hier gaat wortelen, iedereen hoort op z'n eigen stukje te zijn met mensen waarmee je je normen en waarden deelt. En zoals je nu ziet conflicteert dat en ik heb geen zin om 3 eeuwen te moeten wachten voordat de Islam zich gaat aarden in onze westerse maatschappij.
Insha'Allah.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
Prijs de dag dat die idiote islam-discussie op zn eind loopt.
Er komt een Rechts conservatieve revolutie onder leiding van Ruben BIEPquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Prima, wanneer ga jij weg uit Links Nederland ?
Op mijn Medion x6812-laptop werkt ie wel gewoon. Misschien moet je de CD erin doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom GTA 4 niet werkt op mijn hagel nieuwe HP G 72?
Omdat HPquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom GTA 4 niet werkt op mijn hagel nieuwe HP G 72?
Ik vraag me eigenlijk af wat de PVV voor prijzen gaat hanteren en wat voor hapjes en drankjes je dan krijgt op zo'n congresquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsk, ik betaal ¤15 per maand voor de PvdA alleen
Gelukkig kan je zelf je contributie bepalen.
GTA 4 doet het wel, alleen het stottert als de ziekte, lijkt verdomme wel een live-stream, zo erg is het.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:56 schreef Holograph het volgende:
[..]
Op mijn Medion x6812-laptop werkt ie wel gewoon. Misschien moet je de CD erin doen?
Beste merk.quote:
Ik woon hier langer, jij deelt mijn normen en waarden niet en dus moet je vertrekken. Zo werkt het toch ? Je lijkt wel een moslim die de sharia wil invoeren. Jouw gedachtegoed hoort hier net zo goed niet thuis.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er komt een Rechts conservatieve revolutie onder leiding van Ruben BIEP
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af wat de PVV voor prijzen gaat hanteren en wat voor hapjes en drankjes je dan krijgt op zo'n congres
Ik ben anders gewoon Nederlander hoor (alhoewel mijn moeder in Frankrijk is geboren waardoor ik eigenlijk een allochtoon benquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik woon hier langer, jij deelt mijn normen en waarden niet en dus moet je vertrekken. Zo werkt het toch ? Je lijkt wel een moslim die de sharia wil invoeren. Jouw gedachtegoed hoort hier net zo goed niet thuis.
Hoe is dat dan anders bij moslims die hier ook gewoon geboren zijn en hier vaak al langer wonen dan jij ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben anders gewoon Nederlander hoor (alhoewel mijn moeder in Frankrijk is geboren waardoor ik eigenlijk een allochtoon ben). Jjij gaat mij echt niet het land uitgooien hoor
En het gaat er ook niet om wie er gelijk heeft, het gaat erom wie er gelijk krijgt.
Ohohohohohooohooooo, somaar privle gegeves posten, flauw!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb jij een kloon??
[Aangeboden] Meubelmaker
Ik behoor tot de Westers hoofdcultuur, zij tot een subcultuur.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Hoe is dat dan anders bij moslims die hier ook gewoon geboren zijn en hier vaak al langer wonen dan jij ?
Meubels maken met een CNC is geen meubels maken, dat is stampwerk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb jij een kloon??
[Aangeboden] Meubelmaker
Niet mijn cultuur. En ik woon hier langer dan jij. Dus jij moet je aanpassen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik behoor tot de Westers hoofdcultuur, zij tot een subcultuur.
Owh...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Meubels maken met een CNC is geen meubels maken, dat is stampwerk.
Ik ben hier geboren hoor. En als jou die superieure Westerse cultuur niet aanstaat dan verkas je maar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Niet mijn cultuur. En ik woon hier langer dan jij. Dus jij moet je aanpassen.
Misschien dan toch maar lid worden van de JS voor ¤10,-, dan betaal ik nog maar een fractie van wat jij betaalt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsk, ik betaal ¤15 per maand voor de PvdA alleen
Gelukkig kan je zelf je contributie bepalen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Computer_numerical_controlquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh...![]()
Wat is een CNC (sorry, heb eigenlijk niet goed gelezen)
Thanksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:06 schreef betyar het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Computer_numerical_control
Waarom vergelijken mensen de PvdA met de SED?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:06 schreef Holograph het volgende:
Waarom willen mensen eigenlijk lid worden van de SED?
Doe eens een gok.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:07 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Waarom vergelijken mensen de PvdA met de SED?
Wat zei hij dan (sorry, was ff met wat anders bezig)?quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:09 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil die fucking Mubarak kijken, maar mn Digitenne is naar de klote. Afgelopen zaterdag was ik ietwat dronken dus besloot ik de draagbare antenne door het huis te flikkeren omdat de zender stoorde.
Hij zegt niet mee te willen gaan doen met de verkiezingen in september....je moet wel een enorme autist zijn wil je denken dat de mensen dit accepteren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:09 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil die fucking Mubarak kijken, maar mn Digitenne is naar de klote. Afgelopen zaterdag was ik ietwat dronken dus besloot ik de draagbare antenne door het huis te flikkeren omdat de zender stoorde.
Videokaart is slecht, zeer weinig geheugen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef phpmystyle het volgende:
Intel Core i3 | 3072 MB | 500 GB | ATI Mobility Radeon™ HD 5470 512 DDR3 | Beeldscherm: 17.3 inch (44.0 cm) | Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bit Edition
HP G 72
GTA 4 eisen
- OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
- Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz
- Memory: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)
- 18 GB aan vrije schijfruimte
- Videokaart: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870
<b>Update:</b> Inmiddels heeft Rockstar ook de minimale systeemeisen voor de pc-versie van GTA IV bekend gemaakt. Deze zijn als volgt:
- Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz
- Geheugen: 1.5GB
- 16GB aan vrije schijfruimte
- Videokaart: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900
Die hebben verdomd weinig gemeen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Holograph het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar in het programma van de SED en de PVDA.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef phpmystyle het volgende:
Intel Core i3 | 3072 MB | 500 GB | ATI Mobility Radeon™ HD 5470 512 DDR3 | Beeldscherm: 17.3 inch (44.0 cm) | Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bit Edition
HP G 72
GTA 4 eisen
- Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz
- Memory: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)
- 18 GB aan vrije schijfruimte
- Videokaart: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870
<b>Update:</b> Inmiddels heeft Rockstar ook de minimale systeemeisen voor de pc-versie van GTA IV bekend gemaakt. Deze zijn als volgt:
- Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz
- Geheugen: 1.5GB
- 16GB aan vrije schijfruimte
- Videokaart: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900
Ho ho, Mijn superieure Westerse cultuur is beter dan die van jou. En ik woon hier langer. Dus moet jij je aanpassen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren hoor. En als jou die superieure Westerse cultuur niet aanstaat dan verkas je maar.
Maar die van mij is toch niet shared?quote:
Tuurlijk, Mubarak. De demonstranten zijn gek als ze dat accepteren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij zegt niet mee te willen gaan doen met de verkiezingen in september....je moet wel een enorme autist zijn wil je denken dat de mensen dit accepteren.
Jij bent Moslim?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Ho ho, Mijn superieure Westerse cultuur is beter dan die van jou. En ik woon hier langer. Dus moet jij je aanpassen.
Doen ze ook niet, als hij dit langer zo blijft volhouden is het vrijdag bijltjesdag voor deze man.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tuurlijk, Mubarak. De demonstranten zijn gek als ze dat accepteren.
Nee, maar hij houdt er waarschijnlijk wel andere normen en waarden op na dan jijquote:
De SED was bang voor meer democratie, de PVDA is ook bang voor meer democratie.quote:
quote:Die Partei, die Partei, die hat immer Recht!
Ik wil het uit zijn mond horenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar hij houdt er waarschijnlijk wel andere normen en waarden op na dan jij
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:18 schreef Holograph het volgende:
[..]
De SED was bang voor meer democratie, de PVDA is ook bang voor meer democratie.
Bronquote:Daarnaast waren prominente PVDA'ers lid van de Vereniging Nederland-DDR.
[..]
Oh je bent op die tour bezig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:18 schreef Holograph het volgende:
[..]
Daarnaast waren prominente PVDA'ers lid van de Vereniging Nederland-DDR.
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:18 schreef Holograph het volgende:
[..]
Daarnaast waren prominente PVDA'ers lid van de Vereniging Nederland-DDR.
[..]
Oké, op jouw verzoek.quote:
Gewoon die plaatjes er helemaal uit schrappen.quote:
Laten we het hopen. En dan bidden dat de islamitische PVV niet aan de macht komt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Doen ze ook niet, als hij dit langer zo blijft volhouden is het vrijdag bijltjesdag voor deze man.
Mee eens. Iedereen behoort welkom te zijn in de SC.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon die plaatjes er helemaal uit schrappen.
De PVDA is bijvoorbeeld bang voor verkiesbare CvdK of burgemeesters.quote:
http://www.iisg.nl/archives/en/files/v/10773839full.phpquote:[..]
Bron
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef Zeeland het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen wordt welkom geheten.
Vaste klanten
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://i.fok.nl/usericons/201761/2dl1193[1].jpg]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze OP is te vinden op de Fok!wiki
Je staat er in hoor Strargrazer.
Ik heb geen verstand van spelletjes maar je zou kunnen proberen de compatibiliteit modus op xp/vista te zetten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar die van mij is toch niet shared?
Waarom moet de PvdA gekozen burgemeesters vrezen? Zelfs als een PVV'er burgemeester wordt, dan verandert er helemaal niets. Wellicht doet hij wat meer gepeperde uitspraken, maar de macht van een burgemeester is bijzonder beperkt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:23 schreef Holograph het volgende:
[..]
De PVDA is bijvoorbeeld bang voor verkiesbare CvdK of burgemeesters.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef Zeeland het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen wordt welkom geheten.
Vaste klantenEn ik dan
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://i.fok.nl/usericons/201761/2dl1193[1].jpg]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze OP is te vinden op de Fok!wiki
Je staat er in hoor Strargrazer.
Je ontwijkt de vraag.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, want als jouw normen en waarden de mijne niet zijn ben ik moslim.
Niet fucken Zeeland, weg er mit!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een laptop gekocht voor o.a datquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van spelletjes maar je zou kunnen proberen de compatibiliteit modus op xp/vista te zetten.
Daarnaast gewoon desktop, die is makkelijker te verbouwen.
Ik denk dat jouw ideeën over normen en waarden meer stroken met die van pak'm beet het M-O.quote:
verbouwen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een laptop gekocht voor o.a dat
Ik vermoed dat bepaalde figuren die van mij als voodoo pop gebruikenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef betyar het volgende:
Ze mogen met mijn Ui doen wat ze willen, al printen ze hem uit en schijten ze erop.
Nee GTA.quote:
Valt wel mee, jij bent een lulletje rozen waterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat bepaalde figuren die van mij als voodoo pop gebruiken
Nu je het zegt, neem ik die van jou wel mee als ik flink moet boutenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef betyar het volgende:
Ze mogen met mijn Ui doen wat ze willen, al printen ze hem uit en schijten ze erop.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat bepaalde figuren die van mij als voodoo pop gebruiken
Werkt goed he. Ik neem altijd zo'n vrouwenblad mee. Als je die verhalen leest dan.......quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Nu je het zegt, neem ik die van jou wel mee als ik flink moet bouten
Ik gebruik die van jouw om op te darten, maar ik heb dat altijd al gedaan op foto's van Theo van Gogh.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Nu je het zegt, neem ik die van jou wel mee als ik flink moet bouten
Met de posts van Whis kan het ook hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Werkt goed he. Ik neem altijd zo'n vrouwenblad mee. Als je die verhalen leest dan.......
Ik neem de krant meequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Werkt goed he. Ik neem altijd zo'n vrouwenblad mee. Als je die verhalen leest dan.......
haatbaard!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:34 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik gebruik die van jouw om op te darten, maar ik heb dat altijd al gedaan op foto's van Theo van Gogh.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:29 schreef Zeeland het volgende:
Hallo, het is mijn OP niet. Jullie kunnen hem ook veranderen.
Ik stel voor hem niet meer te gebruiken, scheelt heel veel gezeik.
Heb jij een Theo-altaar thuis?quote:
Neehoor, ik ken die man nauwelijks.quote:
Was die niet net als Pim van voor jouw tijd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:34 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik gebruik die van jouw om op te darten, maar ik heb dat altijd al gedaan op foto's van Theo van Gogh.
zie #209.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:36 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Was die niet net als Pim van voor jouw tijd.
Wijst 'ie 5x daags naar het oosten?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb ook een haatbaard. Tijdje niet geschoren dus dat ding jeukt als een motherfucker.
Wij waren thuis aan het eten, mijn vriendin(nu vrouw) belde naar ons thuis dat Fortuyn dood was.quote:
Ik zat er 100 meter vandaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Wij waren thuis aan het eten, mijn vriendin(nu vrouw) belde naar ons thuis dat Fortuyn dood was.
Bij Fortuyn of Van Gogh?quote:
Minstens vijf keer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wijst 'ie 5x daags naar het oosten?
Bij Fortuyn, bij van Gogh zat ik in de auto op weg naar mijn werk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:43 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Bij Fortuyn of Van Gogh?
Bij de moord op Fortuyn was ik aan het voetballen en ook bij de aanslagen van 9/11. Gek dat de CIA me nog geen voetbalverbod heeft opgelegd.
Hans Wiegel. Mijn vader is een absolute allemansvriend, maar zelfs hij heeft een hekel aan de omhooggevallen randdebiel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Als die 2 het samen hadden gedaan dan waren wij het gelukkigste volk ooit
Die waren elkaar al bij de eerste ministerraad compleet zat geweestquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Dan had ik nu in het gewapend verzet gezeten denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Laat me raden: jij was op het schoolplein aan het buskruiten?quote:
Peroxide. Veel peroxide.quote:
Lijkt me een zeer aangrijpende ervaring. Heb je nog durven kijken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Bij Fortuyn, bij van Gogh zat ik in de auto op weg naar mijn werk.
Thuis, aan het gamen.quote:
Het was 's avonds dus hij lag waarschijnlijk al op bed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat me raden: jij was op het schoolplein aan het buskruiten?
Doe niet zo mal.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan had ik nu in het gewapend verzet gezeten denk ik.
Maar waarschijnlijker is dat er dan nu van de VVD niets meer over was geweest
Nee joh, dan gaat je baard zo staan:quote:
Nee joh, eerste vliegtuig sloeg rond drie uur 's middags in. Ik weet nog dat ik terugkwam van school, de tv aanzette en toen...tsja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:48 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het was 's avonds dus hij lag waarschijnlijk al op bed.
Haha dan kan je het landsbestuur nog beter overlaten aan een kleuterklasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe niet zo mal.
Wiegel MP
Fortuyn Vice
Gooi Balkenende Donner Wilders Herben Verdonk Teeven Rutte Verhagen Bosma Weekers Aptroot Eerdmans erbij en je hebt een geweldig team![]()
![]()
![]()
Doe normaal. Ik kom zowat gillend klaar bij het idee alleen al.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha dan kan je het landsbestuur nog beter overlaten aan een kleuterklas
Dat is eigenlijk precies wat du_ke zei hè?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe normaal. Ik kom zowat gillend klaar bij het idee alleen al.
Doe normaal? Ik vind dat du_ke zich nog zachtjes uitdrukt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe normaal. Ik kom zowat gillend klaar bij het idee alleen al.
Wat bedoelde je vriendin met ''they're'' ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:48 schreef remlof het volgende:
Ik woonde in Milaan op 11 september 2001. Had net m'n auto naar de garage gebracht en liep naar huis. Daar aangekomen schreeuwde mijn vriendin uit het raam "They're attacking America!. Ik moest lachen en riep terug "Nobody attacks America!". Toen ik binnenkwam was ik net op tijd om de eerste tower te zien instorten...
Ja ik ben mild vandaagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doe normaal? Ik vind dat du_ke zich nog zachtjes uitdrukt.
Die namen die ik opsomde zijn stuk-voor-stuk intelligent en ervaren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk precies wat du_ke zei hè?
Nee ik kon er niet in de buurt komen dus heb het niet van dichtbij gezien gelukkig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:46 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Lijkt me een zeer aangrijpende ervaring. Heb je nog durven kijken?
En nu weet ik nog steeds niet wat voor werk jij precies doetquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die namen die ik opsomde zijn stuk-voor-stuk intelligent en ervaren.
En dat houden we zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En nu weet ik nog steeds niet wat voor werk jij precies doet!
Bosma en Eerdmans zijn ervaren? Bovendien zegt een ervaring natuurlijk niets.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die namen die ik opsomde zijn stuk-voor-stuk intelligent en ervaren.
Men. Maar in het Italiaans gebruik je weinig persoonlijke voornaamwoorden. Ik weet dat ze het in het Engels riep, maar in het Italiaans was het geweest "Stanno attacando gli Stati Uniti".quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat bedoelde je vriendin met ''they're'' ?
Maar met they're bedoelde ze toch ''hun/zij'' ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Men. Maar in het Italiaans gebruik je weinig persoonlijke voornaamwoorden. Ik weet dat ze het in het Engels riep, maar in het Italiaans was het geweest "Stanno attacando gli Stati Uniti".
Wel slim natuurlijk, je kunt van Bosma zeggen wat je wil maar dom is ie niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bosma en Eerdmans zijn ervaren? Bovendien zegt een ervaring natuurlijk niets.
Ik weet van iedereen wat hij of zij doet dus ik kom er wel achterquote:
Ik zou Bosma omschrijven als excentriek. De beste man is gewoon de weg kwijt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel slim natuurlijk, je kunt van Bosma zeggen wat je wil maar dom is ie niet.
In het Nederlands had ze gezegd "Amerika wordt aangevallen".quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar met they're bedoelde ze toch ''hun/zij'' ?
They are-zij zijn
"Ze vallen Amerika/de VS aan"quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
In het Nederlands had ze gezegd "Amerika wordt aangevallen".
I dont speak englisch verry wellquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
In het Nederlands had ze gezegd "Amerika wordt aangevallen".
Dit klinkt inderdaad beter.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Ze vallen Amerika/de VS aan"
Ja whatever. "Wie" werd in ieder geval in het midden gelaten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Ze vallen Amerika/de VS aan"
Richardquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
I dont speak englisch verry well
Godver, zelfs domme richard de mos kan het nog beter
He is a little bit sadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
RichardDe man die schooldirecteur kon zijn, maar het niet was
Ik had PVV-kamerlid kunnen zijn. Maar ik ben blij dat ik het niet benquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
RichardDe man die schooldirecteur kon zijn, maar het niet was
Nu ben je FA van een kleuterklasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had PVV-kamerlid kunnen zijn. Maar ik ben blij dat ik het niet ben
En velen met je (afgezien van het salaris wellicht)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nep-Betje...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:03 schreef Cerbie het volgende:
Ik ga ervantussen
Handjes boven de dekens jongens, óók als je aan de PVV denkt.
Richard: Een kerncentrale stoot ook minder Co2 uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga dromen van een echt RECHTS kabinet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:03 schreef Cerbie het volgende:
Ik ga ervantussen
Handjes boven de dekens jongens, óók als je aan de PVV denkt.
Ga weg, jij gelooft ook niet in het Co2 verhaal.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Richard: Een kerncentrale stoot ook minder Co2 uit
Boris: Maar u zei toch net dat Co2 het klimaat niet beinvloedt? Wat is dan de reden om de uitstoot van Co2 te reduceren
RichardL Uuhm ja.....maar ik had schooldirecteur kunnen zijn
Dat is net zoiets als niet geloven in de evolutietheorie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga weg, jij gelooft ook niet in het Co2 verhaal.
Ooh? Anyway, thats not the point.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga weg, jij gelooft ook niet in het Co2 verhaal.
De aarde is toch 6000 jaar oud?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als niet geloven in de evolutietheorie.
Een totaal niet interessante pianist.quote:
Oh, het was geen vraag.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Een totaal niet interessante pianist.
Is dit een overhoring?
en na(d)tja hupselsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Een totaal niet interessante pianist.
Is dit een overhoring?
Nee, die had ik niet nodig.quote:
Nu vraag ik me toch af wat jouw bronnen zijn? Zijn die wel betrouwbaar?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
Ik hoor net dat Europa wordt veroverd als Obama zou worden verkozen.
Moet je deze docu kijken. Werkelijk genieten geblazen voor ons linksenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:15 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nu vraag ik me toch af wat jouw bronnen zijn? Zijn die wel betrouwbaar?
Doe ik morgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je deze docu kijken. Werkelijk genieten geblazen voor ons linksen
Dat zit er wel in. B. Hussein Obama is de Chamberlain van deze tijd. Hopelijk staat Geert als de reincarnatie van Churchill zijn mannetje. We shall fight on the beaches, etc.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
Ik hoor net dat Europa wordt veroverd als Obama zou worden verkozen.
Die man neem ik niet serieus.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
Rutger: Wat een wrakhout, over die 1 kamer lijsttrekkers
Nee, maar dit gaat wel erg ver.quote:
Geen idee. K moet keer laten testen op adhd volgens mij. Om de zoveel tijd krijg ik een stoot energie.quote:
Aha, ik zou het eens goed uitzoeken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee. K moet keer laten testen op adhd volgens mij. Om de zoveel tijd krijg ik een stoot energie.
Wat een mensenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je deze docu kijken. Werkelijk genieten geblazen voor ons linksen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |