Het is beter om dit aan te voelen, en niet altijd alles te benoemen. Je hebt het over de taal van de liefde, en die spreek je niet uit, dat gaat via nonverbale signalen. Uit je hoofd en in je gevoel.quote:Verder dan een "mag ik je knuffelen?" kom ik meestal niet.
En zeggen dat je niet op Fok! zit. Anders komt ze er achter dat je medeforumgebruikers je allang erop betrapt hebben!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef drijfhout het volgende:
Sowieso altijd duidelijk maken dat je niet rukt in het openbaar vervoer whatsoever.
Ja, en waar?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wanneer heb je die date eigenlijk?
Zaterdagavond.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wanneer heb je die date eigenlijk?
Dat snap ik. Maar het plan is dus om dan maar een keer voor een `paar weken lol´ te gaan totdat ik door de mand val i.p.v. bij voorbaat al kansloos te zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:50 schreef Snoepje5 het volgende:
Wees jezelf.. Als je jezelf nu probeert anders op te stellen dan dat je werkelijk bent zal je haar dus je hele leven (indien het iets wordt) voor de gek moeten houden.
Mijn 1e date deed het zonder te vragen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:34 schreef Silenus het volgende:
Ik vind mag ik je knuffelen ook echt heel raar hoor. Ik krijg serieus rillingen als ik denk aan een situatie waarin een man dat op een eerste date aan een vrouw vraagt.
Goede instelling, en succes met je date, we willen wel detailsquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar het plan is dus om dan maar een keer voor een `paar weken lol´ te gaan totdat ik door de mand val i.p.v. bij voorbaat al kansloos te zijn.
"fokken en treinen kijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:57 schreef Socios het volgende:
Altijd die rare blikken als ik over mijn hobby begin. Daarom hekel ik ook de vraag "wat doe je in je vrije tijd?"FOK!ken zeggen is ook niet echt een optie?
Probeer je gewoon wat interessanter op te stellen. Neem het initiatief. En als er dan nog iets mis gaat, kun je daar best later over praten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar het plan is dus om dan maar een keer voor een `paar weken lol´ te gaan totdat ik door de mand val i.p.v. bij voorbaat al kansloos te zijn.
Nee, niet veel. Sowieso sms'en.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:53 schreef Snoepje5 het volgende:
Spreek je haar veel? via sms- telefoon- msn?
Ik weet niet of ze in Roemenië en Bulgarije wel Facebook gebruiken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, niet veel. Sowieso sms'en.De afspraak staat, ik zie haar daar. Ik hoop niet dat het een meisje is dat waarde hecht aan sms'en en sociale netwerksite's als Twitter, Hyves en Facebook.
Doe niet zo gek joh!quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:53 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze in Roemenië en Bulgarije wel Facebook gebruiken.
En of ze wel erop mag van haar pooier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:59 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Doe niet zo gek joh!Die accepteren geen OV chipkaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Likken als lassie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:30 schreef Socios het volgende:
Binnenkort heb ik een date met een heel mooie vrouw.
Dit keer wil ik het een keer niet verneuken en haar het hof maken.
Hoe pak ik dit het beste aan?
Bij vorige dates was er altijd wel iets dat de vrouw in kwestie niet zinde (met alle negatieve gevolgen van dien)
Meestal zijn de verwijten:
- Te saai
- Te lief
- Niet interessant/ Niets te vertellen.
- Niet `origineel´.
Ik plan denk ik een etentje, maar is dit wel verstandig? Hoe wil een vrouw verwend worden op een date? Jas aannemen en deur openhouden staat natuurlijk buiten kijf.
Ik wil dit keer niet als een klungel over komen. Ik denk dat ik dit keer gewoon ook wat biertjes ga drinken van te voren om wat losser over te komen en misschien wel wat meer `dronkemansverhalen´ heb zodat zij mij interessant vindt, al heb ik geen zin om onzinverhalen over wereldreizen te moeten verzinnen.
Dat is onderhand wel duidelijk. Maar als je er zo op reageert zal het niet minder worden met dergelijke posts.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef Socios het volgende:
Houd op met die aantijgingen. HET IS NIET WAAR.
Kijk eens of je haar daar kan vinden. Als ze 500+ vrienden heeft weet je genoeg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, niet veel. Sowieso sms'en.De afspraak staat, ik zie haar daar. Ik hoop niet dat het een meisje is dat waarde hecht aan sms'en en sociale netwerksite's als Twitter, Hyves en Facebook.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik hoop echt dat die date van Socios te laat komt doordat de trein vertraging had, en dan het gesprek begint met "Sorry dat ik te laat ben, die kuttreinen ook altijd"
Hoe vaker je er op in gaat, hoe vaker je het terug zal lezen. Reageer er niet meer op, dan stopt het vanzelf.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef Socios het volgende:
Houd op met die aantijgingen. HET IS NIET WAAR.
Ik denk TS sowieso niet te ver moet gaan in z'n denken. Hij zal vooral op zoek moeten naar een gezellige avond, een leuk contact gebaseerd op iets van een gedeelde interesse. Als daar fysiek contact/zoenen ofzo bij komt, is dat mooi voor 'm. Ik denk niet dat het reëel is om bij iemand die nog geen heel succesvolle dategeschiedenis heeft in te zetten op seks na de eerste date. Als TS op zoek is naar een neukdate kan ie beter naar de hoeren gaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]dude. dat is gewoon het juiste moment afwachten, als je het idee hebt dat alles goed zit, je bent een beetje in een rustige mood samen ergens dan komt het vanzelf wel een keer tot zoenen, en als je daar eenmaal bent is het vaak bingo
beetje het vrouwtje opgeilen lukt toch wel neem ik aan? Probeeer iig na een tijdje fysiek contact te maken, daaraan merk je al of ze je wel of niet leuk vindt, vindt ze dat goed dan komt de rest vanzelf wel. En met fysiek contact bedoel ik niet mee : direct aan dr tieten zitten ofzo maar gewoon subtiel hand op dr been leggen of hand in hand lopen etc.
Ik ben 27 jaar. Ik ben lang en heb vrij kort krullend haar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:42 schreef gewoonfaye het volgende:
Socios, even wat vragen.
Hoe oud ben je en hoe zie je eruit? Even om je kansen in te schatten.
Na chatten via een datingwebsite keertje een afspraakje gepland.quote:En waarom hdeb je een date? Je maakt je wel heel veel zorgen. Ze moet je toch ergens wel leuk vinden? Dus een goed begin is het halve werk
...So what's the problem?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Lukt vrijwel alleen met alcohol achter de kiezen.
Paar glazen tijdens de date kan prima, maar wordt niet dronken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Lukt vrijwel alleen met alcohol achter de kiezen.
Welnee, zo moet je het niet zien.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat ik haar dan min of meer `voor de gek´ houd.
Dan zou ik na de eerste date constant haar alleen moeten zien nadat ik `gedronken´ heb.quote:
Nee nee, je ziet het helemaal fout. Die date laat je toevallig een stukje van je zien. Je bent niet verplicht om meteen alles van jezelf te laten zien.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan zou ik na de eerste date constant haar alleen moeten zien nadat ik `gedronken´ heb.
En zoveel alcohol drink ik sowieso niet eens.
Wat schattig soos! Maar bril, puisten, baard? Dik, dun, wandelschoenen? Iets meer details.. krulletjes kan wel leuk zijn... is er geen foto van je?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben 27 jaar. Ik ben lang en heb vrij kort krullend haar.
[..]
Na chatten via een datingwebsite keertje een afspraakje gepland.
Geen van allen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat schattig soos! Maar bril, puisten, baard?
`Normaal postuur´. Al vele jaren rond hetzelfde gezonde gewicht. Foto's had ik vroeger in mijn fotoboek, maar heb deze noodgedwongen moeten verwijderen nadat ze misbruikt zijn op het forum. Wel staat er nog een `halve´ foto.quote:Dik, dun, wandelschoenen? Iets meer details.. krulletjes kan wel leuk zijn... is er geen foto van je?
Dat valt dus `vies´ tegen. IRL ben ik doorgaans echt saai. Met drank op wat minder inderdaad.quote:Maar als je via internet kan babbelen, kan je dat in het echt ook wel. Desnoods beetje drank erbij
OP Fok! ben je ook niet bepaald spannend hoor, moet ik je eerlijk zeggen. Je bent wel leuk om te plagen omdat je zo goed hapt maar meer dan dat niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat valt dus `vies´ tegen. IRL ben ik doorgaans echt saai. Met drank op wat minder inderdaad.
Beetje jammer van de halve foto. Maar spreek voor de grap eens iemand aan in de trein en maak een praatje: werk, weer, verkeer, vertraging, het nieuws...quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Geen van allen.
[..]
`Normaal postuur´. Al vele jaren rond hetzelfde gezonde gewicht. Foto's had ik vroeger in mijn fotoboek, maar heb deze noodgedwongen moeten verwijderen nadat ze misbruikt zijn op het forum. Wel staat er nog een `halve´ foto.
[..]
Dat valt dus `vies tegen. IRL ben ik doorgaans echt saai. Met drank op wat minder inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |