abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92249633
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef Socios het volgende:

[..]

Lukt vrijwel alleen met alcohol achter de kiezen.
...So what's the problem?
pi_92249782
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef Socios het volgende:

[..]

Lukt vrijwel alleen met alcohol achter de kiezen.
Paar glazen tijdens de date kan prima, maar wordt niet dronken.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_92249927
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef KomtTijd... het volgende:
...So what's the problem?
Dat ik haar dan min of meer `voor de gek´ houd.
pi_92249972
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:20 schreef Socios het volgende:

[..]

Dat ik haar dan min of meer `voor de gek´ houd.
Welnee, zo moet je het niet zien.
pi_92250459
quote:
7s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:20 schreef Beach het volgende:
Welnee, zo moet je het niet zien.
Dan zou ik na de eerste date constant haar alleen moeten zien nadat ik `gedronken´ heb. :')

En zoveel alcohol drink ik sowieso niet eens.
pi_92250494
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:27 schreef Socios het volgende:

[..]

Dan zou ik na de eerste date constant haar alleen moeten zien nadat ik `gedronken´ heb. :')

En zoveel alcohol drink ik sowieso niet eens.
Nee nee, je ziet het helemaal fout. Die date laat je toevallig een stukje van je zien. Je bent niet verplicht om meteen alles van jezelf te laten zien.
pi_92252250
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef Socios het volgende:

[..]

Ik ben 27 jaar. Ik ben lang en heb vrij kort krullend haar.

[..]

Na chatten via een datingwebsite keertje een afspraakje gepland.
Wat schattig soos! Maar bril, puisten, baard? Dik, dun, wandelschoenen? Iets meer details.. krulletjes kan wel leuk zijn... is er geen foto van je?

Maar als je via internet kan babbelen, kan je dat in het echt ook wel. Desnoods beetje drank erbij
Anonimity is a bliss
pi_92252480
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat schattig soos! Maar bril, puisten, baard?
Geen van allen.
quote:
Dik, dun, wandelschoenen? Iets meer details.. krulletjes kan wel leuk zijn... is er geen foto van je?
`Normaal postuur´. Al vele jaren rond hetzelfde gezonde gewicht. Foto's had ik vroeger in mijn fotoboek, maar heb deze noodgedwongen moeten verwijderen nadat ze misbruikt zijn op het forum. Wel staat er nog een `halve´ foto.
quote:
Maar als je via internet kan babbelen, kan je dat in het echt ook wel. Desnoods beetje drank erbij
Dat valt dus `vies´ tegen. IRL ben ik doorgaans echt saai. Met drank op wat minder inderdaad.
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2011 @ 23:01:43 #209
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_92252703
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef Socios het volgende:

[..]

Dat valt dus `vies´ tegen. IRL ben ik doorgaans echt saai. Met drank op wat minder inderdaad.
OP Fok! ben je ook niet bepaald spannend hoor, moet ik je eerlijk zeggen. Je bent wel leuk om te plagen omdat je zo goed hapt maar meer dan dat niet.
pi_92252950
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef Socios het volgende:

[..]

Geen van allen.

[..]

`Normaal postuur´. Al vele jaren rond hetzelfde gezonde gewicht. Foto's had ik vroeger in mijn fotoboek, maar heb deze noodgedwongen moeten verwijderen nadat ze misbruikt zijn op het forum. Wel staat er nog een `halve´ foto.

[..]

Dat valt dus `vies tegen. IRL ben ik doorgaans echt saai. Met drank op wat minder inderdaad.
Beetje jammer van de halve foto. Maar spreek voor de grap eens iemand aan in de trein en maak een praatje: werk, weer, verkeer, vertraging, het nieuws...

Zo hoor je nog eens wat
Anonimity is a bliss
pi_92252986
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 23:01 schreef badtripbob het volgende:

[..]

OP Fok! ben je ook niet bepaald spannend hoor, moet ik je eerlijk zeggen. Je bent wel leuk om te plagen omdat je zo goed hapt maar meer dan dat niet.
Nee jij trekt volle zalen
Anonimity is a bliss
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:26:07 #212
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_92253994
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:06 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Beetje jammer van de halve foto. Maar spreek voor de grap eens iemand aan in de trein en maak een praatje: werk, weer, verkeer, vertraging, het nieuws...

Zo hoor je nog eens wat
Socios is eigenlijk best knap. Tenminste op de foto's die hij had. En ik zeg dat als hetereoseksuele man.

Hij heeft daardoor best veel dates kunnen krijgen, maar het loopt nooit goed af omdat hij te saai is.

1 ding wat hij verkeerd begrijpt is dat "te lief" gedoe. Wanneer vrouwen te lief zeggen, bedoelen ze te saai of te onzeker of te zwak. Dus ga vooral niet drinken en stoer doen in de hoop dat ze je wel leuk gaat vinden, maar leer eens te communiceren met mensen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_92255391
Socios, je ziet er goed uit dus daar zal het niet aan liggen. Ik zou als ik jou was niet van te voren gaan drinken, ik zou er als vrouw op af knappen als mn date dat zou doen (ik zou als eerste date niet in een restaurant afspreken maar gewoon ergens iets gaan drinken, maar ik heb begrepen dat je al afgesproken hebt :+ )
Over dat te lief zijn; dat ben je nu eenmaal kennelijk, dat moet je niet willen veranderen. Er zijn vast vrouwen die er op vallen, het is wachten tot je die tegenkomt :s)

En je hobbies moet je ook niet verbergen, het zou alleen geen kwaad kunnen als je meer interesses hebt dan treinen en FOK! ;)

En niet vragen of je mag knuffelen/zoenen/vrijen whatever, dan kom je nooit verder dan knuffelen 8-)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 3 februari 2011 @ 00:04:50 #214
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_92255702
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:57 schreef tombolafan het volgende:
Socios, je ziet er goed uit dus daar zal het niet aan liggen. Ik zou als ik jou was niet van te voren gaan drinken, ik zou er als vrouw op af knappen als mn date dat zou doen (ik zou als eerste date niet in een restaurant afspreken maar gewoon ergens iets gaan drinken, maar ik heb begrepen dat je al afgesproken hebt :+ )
Over dat te lief zijn; dat ben je nu eenmaal kennelijk, dat moet je niet willen veranderen. Er zijn vast vrouwen die er op vallen, het is wachten tot je die tegenkomt :s)
Nee, dat "te lief" zijn is helemaal niet goed. Het heeft ook weinig met lief zijn te maken, eerder met een gebrek aan durf, assertiviteit en mannelijkheid. Bijvoorbeeld nooit het initiatief nemen tot zoenen, haar alles laten bepalen en haar op een voetstuk plaatsen.
pi_92255994
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 00:04 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Nee, dat "te lief" zijn is helemaal niet goed. Het heeft ook weinig met lief zijn te maken, eerder met een gebrek aan durf, assertiviteit en mannelijkheid. Bijvoorbeeld nooit het initiatief nemen tot zoenen, haar alles laten bepalen en haar op een voetstuk plaatsen.
Tja, er zijn vrouwen die daar van houden :P En om dat nou voor een eerste date te gaan proberen te veranderen lijkt me niet slim... Misschien moet hij inderdaad aan zijn zelfvertrouwen werken, maar niet voor een vrouw, alleen voor zichzelf :Y
pi_92257874
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 00:04 schreef Premium_Quality het volgende:
Bijvoorbeeld nooit het initiatief nemen tot zoenen, haar alles laten bepalen en haar op een voetstuk plaatsen.
Dit werd eerder tegengesproken door iemand anders. Men moest juist wel alles zelf bepalen? Niets vragen en gewoon doen.
pi_92257935
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 00:49 schreef Socios het volgende:

[..]

Dit werd eerder tegengesproken door iemand anders. Men moest juist wel alles zelf bepalen? Niets vragen en gewoon doen.
Ja, dat moet je ook doen, P_Q noemde juist de "slechte" dingen op van het lief zijn ;)
  donderdag 3 februari 2011 @ 01:13:33 #218
230788 n8n
Pragmatisch
pi_92258626
1 tip na dit topic: trek grapjes niet persoonlijk aan, ga er liever in mee dan er tegen in.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_92258688
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2011 01:13 schreef n8n het volgende:
1 tip na dit topic: trek grapjes niet persoonlijk aan, ga er liever in mee dan er tegen in.
Van een mooie vrouw kan ik grapjes prima hebben, hoor. Maar nerds op FOK! die mij al maanden stangen en zelfs tot laster overgaan met bepaalde dingen, zal ik altijd wijzen op hun ongelijk.
  donderdag 3 februari 2011 @ 01:17:22 #220
230788 n8n
Pragmatisch
pi_92258735
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 01:15 schreef Socios het volgende:

[..]

Van een mooie vrouw kan ik grapjes prima hebben, hoor. Maar nerds op FOK! die mij al maanden stangen en zelfs tot laster overgaan met bepaalde dingen, zal ik altijd wijzen op hun ongelijk.
Hetzelfde geldt hier
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2011 @ 01:24:24 #221
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_92258915
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 01:15 schreef Socios het volgende:

[..]

En het is juist je furieuze manier van verdedigen dat je extra verdacht maakt van de treinrukker te zijn. Je roept wel heel wat hard dat je het niet bent... :{.
pi_92258958
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2011 01:24 schreef badtripbob het volgende:
En het is juist je furieuze manier van verdedigen dat je extra verdacht maakt van de treinrukker te zijn. Je roept wel heel wat hard dat je het niet bent... :{.
Ja, omdat ik het ook daadwerkelijk niet ben. Ik weiger deze pure laster die verspreid wordt te laten voortgaan.
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2011 @ 01:29:59 #223
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_92259065
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 01:26 schreef Socios het volgende:

[..]

Ja, omdat ik het ook daadwerkelijk niet ben. Ik weiger deze pure laster die verspreid wordt te laten voortgaan.
Maar zo maak je jezelf juist verdacht. Lijkt zelfs alsof je in de ontkenningsfase zit en die hele ruksessie in de trein weggedrukt hebt. Heb je het filmpje gezien? Herkende je jezelf?
pi_92259081
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2011 01:29 schreef badtripbob het volgende:
Maar zo maak je jezelf juist verdacht. Lijkt zelfs alsof je in de ontkenningsfase zit en die hele ruksessie in de trein weggedrukt hebt. Heb je het filmpje gezien? Herkende je jezelf?
Pertinent niet waar.
pi_92259085
Wat als je op de desbetreffende dag nogsteeds verkouden bent? Dan ga je wel toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')