abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92233410
quote:
2s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wanneer heb je die date eigenlijk?
Ja, en waar?
pi_92233424
In elk geval proberen niet over te komen als een saaie zoutzak die alles wel best vindt. ( waar ik zelf helaas last van heb om saai over te komen, maar ik weet dat ik dit kan verbeteren)
pi_92233849
quote:
2s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wanneer heb je die date eigenlijk?
Zaterdagavond.
pi_92233886
hoe ken je je date?
pi_92233956
Wees jezelf.. Als je jezelf nu probeert anders op te stellen dan dat je werkelijk bent zal je haar dus je hele leven (indien het iets wordt) voor de gek moeten houden.
pi_92233958
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:48 schreef Aalbers het volgende:
hoe ken je je date?
Via een datingsite.
pi_92234003
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:50 schreef Snoepje5 het volgende:
Wees jezelf.. Als je jezelf nu probeert anders op te stellen dan dat je werkelijk bent zal je haar dus je hele leven (indien het iets wordt) voor de gek moeten houden.
Dat snap ik. Maar het plan is dus om dan maar een keer voor een `paar weken lol´ te gaan totdat ik door de mand val i.p.v. bij voorbaat al kansloos te zijn.
pi_92234011
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:34 schreef Silenus het volgende:
Ik vind mag ik je knuffelen ook echt heel raar hoor. Ik krijg serieus rillingen als ik denk aan een situatie waarin een man dat op een eerste date aan een vrouw vraagt.
Mijn 1e date deed het zonder te vragen. :9
pi_92234084
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:51 schreef Socios het volgende:

[..]

Dat snap ik. Maar het plan is dus om dan maar een keer voor een `paar weken lol´ te gaan totdat ik door de mand val i.p.v. bij voorbaat al kansloos te zijn.
Goede instelling, en succes met je date, we willen wel details :9
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:53:41 #185
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_92234121
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:57 schreef Socios het volgende:
Altijd die rare blikken als ik over mijn hobby begin. Daarom hekel ik ook de vraag "wat doe je in je vrije tijd?" :') FOK!ken zeggen is ook niet echt een optie?
"fokken en treinen kijken :Y "

"ow.. ;( "
pi_92234132
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:51 schreef Socios het volgende:

[..]

Probeer je gewoon wat interessanter op te stellen. Neem het initiatief. En als er dan nog iets mis gaat, kun je daar best later over praten.
Een etentje is inderdaad niet erg orgineel en heel simpel. Een wandeling met daarna een lunch of zelfs misschien een high tea is veel leuker.

Je kan wel gaan liegen, maar dan weet je vrijwel zeker dat het niet veel wordt na de 3e date.En volgens de amerikanen moet je seks hebben op je 3e date om het tot een succesvolle relatie te laten lopen.

Spreek je haar veel? via sms- telefoon- msn?
pi_92236420
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:53 schreef Snoepje5 het volgende:
Spreek je haar veel? via sms- telefoon- msn?
Nee, niet veel. Sowieso sms'en. :') De afspraak staat, ik zie haar daar. Ik hoop niet dat het een meisje is dat waarde hecht aan sms'en en sociale netwerksite's als Twitter, Hyves en Facebook.
pi_92236732
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 18:46 schreef Socios het volgende:

[..]

Nee, niet veel. Sowieso sms'en. :') De afspraak staat, ik zie haar daar. Ik hoop niet dat het een meisje is dat waarde hecht aan sms'en en sociale netwerksite's als Twitter, Hyves en Facebook.
Ik weet niet of ze in Roemenië en Bulgarije wel Facebook gebruiken.

En of ze wel erop mag van haar pooier. ;(
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2011 @ 18:59:55 #189
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_92237108
quote:
9s.gif Op woensdag 2 februari 2011 18:53 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze in Roemenië en Bulgarije wel Facebook gebruiken.

En of ze wel erop mag van haar pooier. ;(
Doe niet zo gek joh!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92238249
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2011 18:59 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Doe niet zo gek joh!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die accepteren geen OV chipkaart :6
pi_92238270
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:30 schreef Socios het volgende:
Binnenkort heb ik een date met een heel mooie vrouw. :)

Dit keer wil ik het een keer niet verneuken en haar het hof maken.

Hoe pak ik dit het beste aan?

Bij vorige dates was er altijd wel iets dat de vrouw in kwestie niet zinde (met alle negatieve gevolgen van dien)

Meestal zijn de verwijten:
- Te saai
- Te lief
- Niet interessant/ Niets te vertellen.
- Niet `origineel´.

Ik plan denk ik een etentje, maar is dit wel verstandig? Hoe wil een vrouw verwend worden op een date? Jas aannemen en deur openhouden staat natuurlijk buiten kijf.

Ik wil dit keer niet als een klungel over komen. Ik denk dat ik dit keer gewoon ook wat biertjes ga drinken van te voren om wat losser over te komen en misschien wel wat meer `dronkemansverhalen´ heb zodat zij mij interessant vindt, al heb ik geen zin om onzinverhalen over wereldreizen te moeten verzinnen.
Likken als lassie.
  woensdag 2 februari 2011 @ 19:22:53 #192
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92238372
Gatver. :')
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:27:25 #193
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92241992
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef Socios het volgende:
Houd op met die aantijgingen. HET IS NIET WAAR.
Dat is onderhand wel duidelijk. Maar als je er zo op reageert zal het niet minder worden met dergelijke posts.

Ik hoop dat je iets relaxter bent over grapjes (of ze nu grappig zijn of niet) naar je date zaterdag.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:28:53 #194
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_92242099
Ik hoop echt dat die date van Socios te laat komt doordat de trein vertraging had, en dan het gesprek begint met "Sorry dat ik te laat ben, die kuttreinen ook altijd :r" _O_

(ervan uitgaande dat ze met de trein komt, zal wel niet zo zijn)
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_92243216
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef Silenus het volgende:
Gatver. :')
niet leuk?
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:51:12 #196
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_92243478
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 18:46 schreef Socios het volgende:

[..]

Kijk eens of je haar daar kan vinden. Als ze 500+ vrienden heeft weet je genoeg.
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik hoop echt dat die date van Socios te laat komt doordat de trein vertraging had, en dan het gesprek begint met "Sorry dat ik te laat ben, die kuttreinen ook altijd :r" _O_
:D :')

quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef Socios het volgende:
Houd op met die aantijgingen. HET IS NIET WAAR.
Hoe vaker je er op in gaat, hoe vaker je het terug zal lezen. Reageer er niet meer op, dan stopt het vanzelf.

quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

:') dude. dat is gewoon het juiste moment afwachten, als je het idee hebt dat alles goed zit, je bent een beetje in een rustige mood samen ergens dan komt het vanzelf wel een keer tot zoenen, en als je daar eenmaal bent is het vaak bingo ;) beetje het vrouwtje opgeilen lukt toch wel neem ik aan? Probeeer iig na een tijdje fysiek contact te maken, daaraan merk je al of ze je wel of niet leuk vindt, vindt ze dat goed dan komt de rest vanzelf wel. En met fysiek contact bedoel ik niet mee : direct aan dr tieten zitten ofzo maar gewoon subtiel hand op dr been leggen of hand in hand lopen etc.
Ik denk TS sowieso niet te ver moet gaan in z'n denken. Hij zal vooral op zoek moeten naar een gezellige avond, een leuk contact gebaseerd op iets van een gedeelde interesse. Als daar fysiek contact/zoenen ofzo bij komt, is dat mooi voor 'm. Ik denk niet dat het reëel is om bij iemand die nog geen heel succesvolle dategeschiedenis heeft in te zetten op seks na de eerste date. Als TS op zoek is naar een neukdate kan ie beter naar de hoeren gaan.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_92247096
Socios, even wat vragen.
Hoe oud ben je en hoe zie je eruit? Even om je kansen in te schatten.

En waarom hdeb je een date? Je maakt je wel heel veel zorgen. Ze moet je toch ergens wel leuk vinden? Dus een goed begin is het halve werk
Anonimity is a bliss
pi_92247342
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:42 schreef gewoonfaye het volgende:
Socios, even wat vragen.
Hoe oud ben je en hoe zie je eruit? Even om je kansen in te schatten.
Ik ben 27 jaar. Ik ben lang en heb vrij kort krullend haar.
quote:
En waarom hdeb je een date? Je maakt je wel heel veel zorgen. Ze moet je toch ergens wel leuk vinden? Dus een goed begin is het halve werk
Na chatten via een datingwebsite keertje een afspraakje gepland.
pi_92249515
Gedraag je niet saai en voorspelbaar.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_92249573
quote:
7s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:14 schreef Beach het volgende:
Gedraag je niet saai en voorspelbaar.
Lukt vrijwel alleen met alcohol achter de kiezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')