Idd. Ik zie het voor me. Rond tafeltje met 4 vrouwen op een terras, 4 glazen rosé in het midden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:20 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
De vrouw wil niet de verantwoordelijkheid dragen, zij wil later tegen zichzelf en haar vriendinnen kunnen zeggen dat het "nou eenmaal gebeurde" door de situatie. De alcohol helpt ook als een goed excuus, ook al was ze helemaal niet dronken.
Komop zeg. Zelfs een hark als ik begrijpt dat zoiets het moment verspilt. Maak gewoon je move. Als ze niet wil dan ontwijkt ze je toch wel. Je moet dr natuurlijk niet in een hoek drukken maar zoals hierboven al iemand zei, ga gewoon tegen dr aan zitten. Vind ze dat niet tof, merk je vanzelf dat ze van je afschuift en weet je genoeg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:12 schreef Socios het volgende:
[..]
AFC Ajax
Ik snap alleen niet waarom `de move´ niet `benoemd´ mag worden, ook niet op een `subtielere´ wijze? Het is toch handig als beide weten wat er gaat gebeuren? Nu blijft het allemaal zo in het ongewisse.
Kun je lachen, maar ik heb serieus nog nooit een vrouw getroffen die daar negatief op reageerde.quote:
nou dan ga je toch lekker met die vrouwen knuffelen?!?!??!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Kun je lachen, maar ik heb serieus nog nooit een vrouw getroffen die daar negatief op reageerde.
Ja, dat is het probleem toch ook niet!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:29 schreef Maanvis het volgende:
nou dan ga je toch lekker met die vrouwen knuffelen?!?!??!
Waarschijnlijk uit vertedering dat je nog uit de kast moet komen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Kun je lachen, maar ik heb serieus nog nooit een vrouw getroffen die daar negatief op reageerde.
jij vraagt om advies maar bij elk advies hang je de betweter uit. wees eens dankbaar voor de tijd die je krijgt!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, dat is het probleem toch ook niet!
Ik waardeer de tips heus wel, hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:34 schreef Maanvis het volgende:
jij vraagt om advies maar bij elk advies hang je de betweter uit. wees eens dankbaar voor de tijd die je krijgt!
Nee dan komen de moedergevoelens naar boven.. "aaahww hij wil even knuffelen nou dat mag wel hoor, ik zal zijn ouders maar even bellen dat ze 'm zo op komen halen"quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Het komt wel een beetje freaky over. Overigens heb ik gemerkt toen ik in Azië was dat Aziatische meisjes (echt Aziatische meisjes) dus niet van Nederland maar van daar je een gentleman vinden als je vraagt of je hen mag zoenenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:34 schreef Silenus het volgende:
Ik vind mag ik je knuffelen ook echt heel raar hoor. Ik krijg serieus rillingen als ik denk aan een situatie waarin een man dat op een eerste date aan een vrouw vraagt.
Als je meer in het leven wilt dan alleen in een trein rukken dan moet je de tips ook hanteren he!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik waardeer de tips heus wel, hoor.
Ik ruk nooit in de trein.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:40 schreef badtripbob het volgende:
Als je meer in het leven wilt dan alleen in een trein rukken dan moet je de tips ook hanteren he!
Dat zijn natuurlijk die cultuurverschillen. Op bepaalde eilanden in Papua New Guinea moet de man eerst een geile regendans doen en daarna drie keer met zijn piemel tegen zijn navel slaan voordat hij het vrouwtje mag bestijgen, maar in Nederland is het natuurlijk allemaal wat anders.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Het komt wel een beetje freaky over. Overigens heb ik gemerkt toen ik in Azië was dat Aziatische meisjes (echt Aziatische meisjes) dus niet van Nederland maar van daar je een gentleman vinden als je vraagt of je hen mag zoenen. En vervolgens mag je gelijk alles doen omdat je eerder op de avond zo'n gentleman was
.
Fixed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Misschien moet je eens niet zo hfappen in een trein, dan houdt ie vanzelf op.
O NOES!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:46 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Fixed.
Ik hou al op. TS hapt fapt idd zo lekker.!
Wow.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar hoe gaat dat dan normaliter? Men kan toch moelijk na het eten zeggen: "doe nu je kleren uit" of "we gaan nu zoenen". Verder dan een "mag ik je knuffelen?" kom ik meestal niet.
Ik denk persoonlijk dat iemand het vervelender vindt dat een bepaald persoon een hoerenloper is dan dat hij een beetje virtueel hapt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:56 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Als je trouwens continu hapt op die grapjes en dit in het echt ook doet komt dat ook niet aantrekkelijk over. Als een vrouw je een beetje plaagt of er gebeurt iets niet heel ernstigs en zij merkt dat je daardoor desondanks door aangeslagen bent, kom je als een slappe hap over. Als je overkomt als het iemand die het allemaal niet zoveel kan schelen, is dat veel aantrekkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |