abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 februari 2011 @ 13:24:56 #127
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_92218975
Mag ik je knuffelen? _O- _O- _O-
pi_92219004
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:12 schreef Socios het volgende:

[..]

AFC Ajax _O_

Ik snap alleen niet waarom `de move´ niet `benoemd´ mag worden, ook niet op een `subtielere´ wijze? Het is toch handig als beide weten wat er gaat gebeuren? Nu blijft het allemaal zo in het ongewisse.
Komop zeg. Zelfs een hark als ik begrijpt dat zoiets het moment verspilt. Maak gewoon je move. Als ze niet wil dan ontwijkt ze je toch wel. Je moet dr natuurlijk niet in een hoek drukken maar zoals hierboven al iemand zei, ga gewoon tegen dr aan zitten. Vind ze dat niet tof, merk je vanzelf dat ze van je afschuift en weet je genoeg.
pi_92219069
Spontaan zijn is belangrijk en dat vind een vrouw aantrekkelijk, aankondigingen dat je ze nu gaat neuken trekt niemand over de streep
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_92219072
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:24 schreef Hephaistos. het volgende:
Mag ik je knuffelen? _O- _O- _O-
Kun je lachen, maar ik heb serieus nog nooit een vrouw getroffen die daar negatief op reageerde.
  woensdag 2 februari 2011 @ 13:29:52 #131
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92219206
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:26 schreef Socios het volgende:

[..]

Kun je lachen, maar ik heb serieus nog nooit een vrouw getroffen die daar negatief op reageerde.
nou dan ga je toch lekker met die vrouwen knuffelen?!?!??!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_92219279
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:29 schreef Maanvis het volgende:
nou dan ga je toch lekker met die vrouwen knuffelen?!?!??!
Ja, dat is het probleem toch ook niet!
pi_92219305
Mag ik je knuffelen is nog niet zo raar maar als je vraagt mag ik je zoenen komt dat een beetje vreemd over.
  woensdag 2 februari 2011 @ 13:34:01 #134
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_92219363
quote:

[..]

Waarschijnlijk uit vertedering dat je nog uit de kast moet komen.
  woensdag 2 februari 2011 @ 13:34:05 #135
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92219368
Ik vind mag ik je knuffelen ook echt heel raar hoor. Ik krijg serieus rillingen als ik denk aan een situatie waarin een man dat op een eerste date aan een vrouw vraagt.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 2 februari 2011 @ 13:34:43 #136
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92219390
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:31 schreef Socios het volgende:

[..]

Ja, dat is het probleem toch ook niet!
jij vraagt om advies maar bij elk advies hang je de betweter uit. wees eens dankbaar voor de tijd die je krijgt!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_92219475
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:34 schreef Maanvis het volgende:
jij vraagt om advies maar bij elk advies hang je de betweter uit. wees eens dankbaar voor de tijd die je krijgt!
Ik waardeer de tips heus wel, hoor.
pi_92219509
quote:

[..]

Nee dan komen de moedergevoelens naar boven.. "aaahww hij wil even knuffelen nou dat mag wel hoor, ik zal zijn ouders maar even bellen dat ze 'm zo op komen halen"
pi_92219621
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:34 schreef Silenus het volgende:
Ik vind mag ik je knuffelen ook echt heel raar hoor. Ik krijg serieus rillingen als ik denk aan een situatie waarin een man dat op een eerste date aan een vrouw vraagt.
Het komt wel een beetje freaky over. Overigens heb ik gemerkt toen ik in Azië was dat Aziatische meisjes (echt Aziatische meisjes) dus niet van Nederland maar van daar je een gentleman vinden als je vraagt of je hen mag zoenen :'). En vervolgens mag je gelijk alles doen omdat je eerder op de avond zo'n gentleman was :').

Je moet trouwens gewoon zo denken: je hoeft niets te vragen, je vraagt al met je lichaamstaal door dichter tegen haar aan te zitten en zij antwoordt al door dat toe te staan.
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2011 @ 13:40:41 #140
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_92219694
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:36 schreef Socios het volgende:

[..]

Ik waardeer de tips heus wel, hoor.
Als je meer in het leven wilt dan alleen in een trein rukken dan moet je de tips ook hanteren he!
pi_92219738
quote:
7s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:40 schreef badtripbob het volgende:
Als je meer in het leven wilt dan alleen in een trein rukken dan moet je de tips ook hanteren he!
Ik ruk nooit in de trein.
  woensdag 2 februari 2011 @ 13:43:25 #142
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92219832
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Het komt wel een beetje freaky over. Overigens heb ik gemerkt toen ik in Azië was dat Aziatische meisjes (echt Aziatische meisjes) dus niet van Nederland maar van daar je een gentleman vinden als je vraagt of je hen mag zoenen :'). En vervolgens mag je gelijk alles doen omdat je eerder op de avond zo'n gentleman was :').
Dat zijn natuurlijk die cultuurverschillen. Op bepaalde eilanden in Papua New Guinea moet de man eerst een geile regendans doen en daarna drie keer met zijn piemel tegen zijn navel slaan voordat hij het vrouwtje mag bestijgen, maar in Nederland is het natuurlijk allemaal wat anders.

De Nederlandse vrouw is vrij mondig, slim, geëmancipeerd en valt dus niet op onzekere homo's die vragen of er eventueel geknuffeld mag worden. "Mag ik je knuffelen? Zoja, zou ik dat erg aangenaam vinden, maar zo niet, geen probleem. Even goede vrienden!" Zo plaats je jezelf linea directa in de friendszone.

Een vrouw wil eigenlijk gewoon een stoere mannelijke vent die haar mee naar d'r grot sleept en totaal uit elkaar trekt (het natuurhistorische plaatje) maar dat is nu wat minder geaccepteerd. Ze valt wél nog steeds op een kerel die gewoon de touwtjes in handen heeft en het initiatief neemt. "Mag ik" is sowieso fout, het is gewoon "Ik ga nu" en dat dan in gebaren. :P
pi_92219848
Hou dat treinrukken nou maar achterwege en ga het nou maar weer over het verwennen van een vrouw hebben.
  woensdag 2 februari 2011 @ 13:44:04 #144
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92219861
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:41 schreef Socios het volgende:

[..]

Ik ruk nooit in de trein.
Misschien moet je eens niet zo happen, dan houdt ie vanzelf op. :')
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2011 @ 13:46:33 #145
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_92219962
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:44 schreef Silenus het volgende:

[..]

Misschien moet je eens niet zo hfappen in een trein, dan houdt ie vanzelf op. :')
Fixed.

Ik hou al op. TS hapt idd zo lekker. :D!
pi_92220023
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:46 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Fixed.

Ik hou al op. TS hapt fapt idd zo lekker. :D!
O NOES!
pi_92220254
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:59 schreef Socios het volgende:

[..]

Ja, maar hoe gaat dat dan normaliter? Men kan toch moelijk na het eten zeggen: "doe nu je kleren uit" of "we gaan nu zoenen". Verder dan een "mag ik je knuffelen?" kom ik meestal niet.
Wow. :X
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_92220403
Als je trouwens continu hapt op die grapjes en dit in het echt ook doet komt dat ook niet aantrekkelijk over. Als een vrouw je een beetje plaagt of er gebeurt iets niet heel ernstigs en zij merkt dat je daardoor desondanks door aangeslagen bent, kom je als een slappe hap over. Als je overkomt als het iemand die het allemaal niet zoveel kan schelen, is dat veel aantrekkelijker.
pi_92220873
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:56 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Als je trouwens continu hapt op die grapjes en dit in het echt ook doet komt dat ook niet aantrekkelijk over. Als een vrouw je een beetje plaagt of er gebeurt iets niet heel ernstigs en zij merkt dat je daardoor desondanks door aangeslagen bent, kom je als een slappe hap over. Als je overkomt als het iemand die het allemaal niet zoveel kan schelen, is dat veel aantrekkelijker.
Ik denk persoonlijk dat iemand het vervelender vindt dat een bepaald persoon een hoerenloper is dan dat hij een beetje virtueel hapt.
pi_92220999
Ik zou in ieder geval als eerste tegen die meid zeggen dat je NIET rukt in de trein. Want dat doe je niet. Dus dat moet ze niet denken.
pi_92221267
Je kan ook voorzichtig een balletje opgooien natuurlijk: "Ik ken iemand die het fijn vindt om zichzelf in de trein af te trekken, moet niet gekker worden." Als ze hier niet afwijzend op reageert is er misschien wel kans op een trekpartijtje in de Sprinter, vind ze het ook raar dan kan je er beter niet over doorgaan en je realiseren dat dit niet de vrouw voor jou is.
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_92221348
quote:
9s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk dat iemand het vervelender vindt dat een bepaald persoon een hoerenloper is dan dat hij een beetje virtueel hapt.
Ik heb het ook niet over virtueel happen. Misschien hapt hij in het echt ook wel zo makkelijk. En wie is er een hoerenloper dan?

quote:
Je kan ook voorzichtig een balletje opgooien natuurlijk: "Ik ken iemand die het fijn vindt om zichzelf in de trein af te trekken, moet niet gekker worden." Als ze hier niet afwijzend op reageert is er misschien wel kans op een trekpartijtje in de Sprinter, vind ze het ook raar dan kan je er beter niet over doorgaan en je realiseren dat dit niet de vrouw voor jou is.
Ik heb serieus wel eens in zo'n oude stoptrein gezeten op zo'n klapstoeltje bij de deuren. Dan heb je daarachter zo'n ruimte met vier grote banken erin waar de conducteur ook zijn hokje heeft zitten. Via de weerspiegeling van de ramen van de deuren zag ik dat er daar zo'n gozert werd afgetrokken door een wijf :')
pi_92221595
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zou in ieder geval als eerste tegen die meid zeggen dat je NIET rukt in de trein. Want dat doe je niet. Dus dat moet ze niet denken.
Ik acht de kans klein dat ze dat überhaupt denkt dan wel daar over begint.
pi_92221854
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:18 schreef Socios het volgende:

[..]

Ik acht de kans klein dat ze dat überhaupt denkt dan wel daar over begint.
Nee joh, gewoon geen risico nemen, direct mee voor de dag komen dat je níet rukt in de trein. Geen ruimte voor twijfel laten.
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_92221969
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:22 schreef De_Rikster het volgende:
Nee joh, gewoon geen risico nemen, direct mee voor de dag komen dat je níet rukt in de trein. Geen ruimte voor twijfel laten.
Die twijfel is er sowieso niet.
pi_92221976
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:22 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

Als je niks daarover zegt hoeft ze het ook niet te denken? :{
  woensdag 2 februari 2011 @ 14:28:52 #157
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_92222161
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:33 schreef Dhaha het volgende:
alcohol GHB is de sleutel
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 18:12 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Geloof mij, socios is een lekkerding. Gewoon wat onzeker misschien... vanwege zijn hobby. wich is weird
Watervlowiebeleb
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_92223998
quote:
2s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:25 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

Als je niks daarover zegt hoeft ze het ook niet te denken? :{
dat zie je niet aan de buitenkant he, blijf je altijd in de onzekerheid of ze het misschien toch denkt. Echt waar, meteen uitspreken dat je niet trekt in de trein, pak van je hart als dat er uit is natuurlijk.
  woensdag 2 februari 2011 @ 15:00:39 #159
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_92224069
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:30 schreef Socios het volgende:
Binnenkort heb ik een date met een heel mooie vrouw. :)

Dit keer wil ik het een keer niet verneuken en haar het hof maken.

Hoe pak ik dit het beste aan?

Bij vorige dates was er altijd wel iets dat de vrouw in kwestie niet zinde (met alle negatieve gevolgen van dien)

Meestal zijn de verwijten:
- Te saai
- Te lief
- Niet interessant/ Niets te vertellen.
- Niet `origineel´.

Te saai, te lief en niet interessant.
Dat zijn de punten waar je aan moet werken. saai en niet interessant zijn hetzelfde, je beleeft in de ogen van je dat blijkbaar niks bijzonders. Heb je nog hobby's naast je werk / school? Dingen die je interessant vindt? Probeer het daar over te hebben en kom niet aan met je postzegelverzameling ofzo :') maar iets dat vrouwen ook een beetje boeit. Dus als je hobby's postzegels verzamelen en bv wielrennen zijn, lul dan over het wielrennen en niet over je postzegelverzameling :P

Te lief betekent meestal dat je te weinig een eigen mening hebt, dat je teveel naar de mond van de vrouw praat, alsof die vrouw het meest fantastische ter wereld is en jij slechts in haar schaduw mag staan. Het moet eigenlijk andersom zijn: JIJ bent de shit en ZIJ mag blij zijn dat ze met je mag daten. Want JIJ bent interessant en de moeite waard van de date.

Niet origineel wijst er ook op dat je je teveel laat leiden door de vrouw. Waarschijnlijk sta je je ongeveer op te rijen bij het idee dat jij haar drankje mag betalen en zij mag bepalen wat jullie gaan doen op de date (wat wil jij doen? o kies jij maar = geen mening / niet origineel) . Zorg ervoor dat jij bepaald wat je gaat doen, laat haar evt zelf haar drankjes betalen (biedt het in elk geval niet aan , je kan best betalen maar je moet niet té graag willen, anders creeer je weer het effect dat je haar op een voetstuk plaatst) etc.

Tevens nog wat tips:
- Wees niet té open maar probeer wel de situatie te creeeren alsof ze je al jaren kent
- Een beetje mysterieus zijn mag best
- Zorg dat je in elk geval op 1 vlak een match hebt, een gezamelijke interesse bv
- voel je niet persoonlijk aangevallen als ze je niet leuk vindt, je hebt toch een leuke avond gehad verder, genoeg vrouwen op de wereld om mee te daten. Jij vindt toch ook niet elk meisje even leuk?

Kortom: jij bent de prijs, zij moet jouw winnen, niet andersom ;)

En waar je je date afspreekt boeit geen kut. Ik heb dates gehad in restaurants, cafes, apenheul en zelfs in een fucking mc donalds. Lokatie maakt zo weinig uit dat het niet eens relevant is. Doe gewoon iets wat je leuk vindt.

edit: oeps, lange post geworden :+

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 18:01 schreef Socios het volgende:

[..]

Dat ben ik dus ook een beetje van plan. Daarvoor eerst wat biertjes drinken en gewoon met een air van hier tot Tokyo de meeste onzin uitkramen. Kijken of dat wel werkt dan. Ik ben het gewoon helemaal zat dat de meeste dates allemaal op dezelfde `onsuccesvolle´ wijze verlopen.
Hier ga je eigenlijk al de fout in om 2 redenen:
- Je wilt dat de date perse slaagt
- Je hebt blijkbaar iemand nodig om je leven zin te geven.

Vooral dat laatste moet je echt proberen te vermijden, je moet een vrouw als aanvulling op je leven zien, niet als invulling. Zorg dat je zelf een interessant leven hebt voor je aan de dates begint. Ga bij jezelf eens na waarom je met jezelf zou willen daten en verder zou willen gaan :)

[ Bericht 8% gewijzigd door Metro2005 op 02-02-2011 15:13:43 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_92224700
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:14 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Ik heb serieus wel eens in zo'n oude stoptrein gezeten op zo'n klapstoeltje bij de deuren. Dan heb je daarachter zo'n ruimte met vier grote banken erin waar de conducteur ook zijn hokje heeft zitten. Via de weerspiegeling van de ramen van de deuren zag ik dat er daar zo'n gozert werd afgetrokken door een wijf :')
Ik heb wel eens in een koploper gezeten waar een gozert gewoon in de coupe even gepijpt werd door zijn vriendin :o!! Ze hadden er wel een jas overheen gegooid maar het was toch vrij duidelijk wat er gaande was! :') Volgens mij had ik er nog een topic over geopend ook... ff zoeken...
pi_92225063
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:11 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ik heb wel eens in een koploper gezeten waar een gozert gewoon in de coupe even gepijpt werd door zijn vriendin :o!! Ze hadden er wel een jas overheen gegooid maar het was toch vrij duidelijk wat er gaande was! :') Volgens mij had ik er nog een topic over geopend ook... ff zoeken...
Hehe ach het is toch best spannend sexuele activiteiten in het openbaar ;)
  woensdag 2 februari 2011 @ 15:28:43 #162
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_92225668
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 00:57 schreef Socios het volgende:

Wanneer gaat de date over in neuken dan? Men kan toch moeilijk ineens vragen of zeggen "doe nu je kleren uit, we gaan neuken". Zit ik daar een beetje met haar. :')
:') dude. dat is gewoon het juiste moment afwachten, als je het idee hebt dat alles goed zit, je bent een beetje in een rustige mood samen ergens dan komt het vanzelf wel een keer tot zoenen, en als je daar eenmaal bent is het vaak bingo ;) beetje het vrouwtje opgeilen lukt toch wel neem ik aan? Probeeer iig na een tijdje fysiek contact te maken, daaraan merk je al of ze je wel of niet leuk vindt, vindt ze dat goed dan komt de rest vanzelf wel. En met fysiek contact bedoel ik niet mee : direct aan dr tieten zitten ofzo maar gewoon subtiel hand op dr been leggen of hand in hand lopen etc.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 2 februari 2011 @ 15:35:37 #163
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_92226039
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat dat de trein van Deventer naar Enschede, zo ongeveer 8 jaar geleden?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2011 @ 15:47:20 #164
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_92226696
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:35 schreef Catbert het volgende:

[..]

Kijk Socios. Er zijn meer mensen die seks en treinen combineren, je hoeft je dus niet meer te schamen en te ontkennen dat je de treinrukker bent.
pi_92227045
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:35 schreef Catbert het volgende:

[..]

het was denk ik 6 of 7 jaar geleden, IC amersfoort -> utrecht. Ik kan het topic niet meer vinden verdorie...
pi_92227159
quote:
11s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef badtripbob het volgende:
Kijk Socios. Er zijn meer mensen die seks en treinen combineren, je hoeft je dus niet meer te schamen en te ontkennen dat je de treinrukker bent.
Treinen en seks staan geheel los van elkaar.
  woensdag 2 februari 2011 @ 15:56:03 #167
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_92227293
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:54 schreef Socios het volgende:

[..]

Treinen en seks staan geheel los van elkaar.
Als je dat tijdens je dates ook onthoudt gaat het goedkomen ;)
  woensdag 2 februari 2011 @ 16:00:36 #168
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_92227631
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:52 schreef KomtTijd... het volgende:
het was denk ik 6 of 7 jaar geleden, IC amersfoort -> utrecht. Ik kan het topic niet meer vinden verdorie...
Ah, dan was ik het niet :D
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')