Komop zeg. Zelfs een hark als ik begrijpt dat zoiets het moment verspilt. Maak gewoon je move. Als ze niet wil dan ontwijkt ze je toch wel. Je moet dr natuurlijk niet in een hoek drukken maar zoals hierboven al iemand zei, ga gewoon tegen dr aan zitten. Vind ze dat niet tof, merk je vanzelf dat ze van je afschuift en weet je genoeg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:12 schreef Socios het volgende:
[..]
AFC Ajax
Ik snap alleen niet waarom `de move´ niet `benoemd´ mag worden, ook niet op een `subtielere´ wijze? Het is toch handig als beide weten wat er gaat gebeuren? Nu blijft het allemaal zo in het ongewisse.
Kun je lachen, maar ik heb serieus nog nooit een vrouw getroffen die daar negatief op reageerde.quote:
nou dan ga je toch lekker met die vrouwen knuffelen?!?!??!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Kun je lachen, maar ik heb serieus nog nooit een vrouw getroffen die daar negatief op reageerde.
Ja, dat is het probleem toch ook niet!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:29 schreef Maanvis het volgende:
nou dan ga je toch lekker met die vrouwen knuffelen?!?!??!
Waarschijnlijk uit vertedering dat je nog uit de kast moet komen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Kun je lachen, maar ik heb serieus nog nooit een vrouw getroffen die daar negatief op reageerde.
jij vraagt om advies maar bij elk advies hang je de betweter uit. wees eens dankbaar voor de tijd die je krijgt!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, dat is het probleem toch ook niet!
Ik waardeer de tips heus wel, hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:34 schreef Maanvis het volgende:
jij vraagt om advies maar bij elk advies hang je de betweter uit. wees eens dankbaar voor de tijd die je krijgt!
Nee dan komen de moedergevoelens naar boven.. "aaahww hij wil even knuffelen nou dat mag wel hoor, ik zal zijn ouders maar even bellen dat ze 'm zo op komen halen"quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Het komt wel een beetje freaky over. Overigens heb ik gemerkt toen ik in Azië was dat Aziatische meisjes (echt Aziatische meisjes) dus niet van Nederland maar van daar je een gentleman vinden als je vraagt of je hen mag zoenenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:34 schreef Silenus het volgende:
Ik vind mag ik je knuffelen ook echt heel raar hoor. Ik krijg serieus rillingen als ik denk aan een situatie waarin een man dat op een eerste date aan een vrouw vraagt.
Als je meer in het leven wilt dan alleen in een trein rukken dan moet je de tips ook hanteren he!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik waardeer de tips heus wel, hoor.
Ik ruk nooit in de trein.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:40 schreef badtripbob het volgende:
Als je meer in het leven wilt dan alleen in een trein rukken dan moet je de tips ook hanteren he!
Dat zijn natuurlijk die cultuurverschillen. Op bepaalde eilanden in Papua New Guinea moet de man eerst een geile regendans doen en daarna drie keer met zijn piemel tegen zijn navel slaan voordat hij het vrouwtje mag bestijgen, maar in Nederland is het natuurlijk allemaal wat anders.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Het komt wel een beetje freaky over. Overigens heb ik gemerkt toen ik in Azië was dat Aziatische meisjes (echt Aziatische meisjes) dus niet van Nederland maar van daar je een gentleman vinden als je vraagt of je hen mag zoenen. En vervolgens mag je gelijk alles doen omdat je eerder op de avond zo'n gentleman was
.
Fixed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Misschien moet je eens niet zo hfappen in een trein, dan houdt ie vanzelf op.
O NOES!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:46 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Fixed.
Ik hou al op. TS hapt fapt idd zo lekker.!
Wow.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar hoe gaat dat dan normaliter? Men kan toch moelijk na het eten zeggen: "doe nu je kleren uit" of "we gaan nu zoenen". Verder dan een "mag ik je knuffelen?" kom ik meestal niet.
Ik denk persoonlijk dat iemand het vervelender vindt dat een bepaald persoon een hoerenloper is dan dat hij een beetje virtueel hapt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:56 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Als je trouwens continu hapt op die grapjes en dit in het echt ook doet komt dat ook niet aantrekkelijk over. Als een vrouw je een beetje plaagt of er gebeurt iets niet heel ernstigs en zij merkt dat je daardoor desondanks door aangeslagen bent, kom je als een slappe hap over. Als je overkomt als het iemand die het allemaal niet zoveel kan schelen, is dat veel aantrekkelijker.
Ik heb het ook niet over virtueel happen. Misschien hapt hij in het echt ook wel zo makkelijk. En wie is er een hoerenloper dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat iemand het vervelender vindt dat een bepaald persoon een hoerenloper is dan dat hij een beetje virtueel hapt.
Ik heb serieus wel eens in zo'n oude stoptrein gezeten op zo'n klapstoeltje bij de deuren. Dan heb je daarachter zo'n ruimte met vier grote banken erin waar de conducteur ook zijn hokje heeft zitten. Via de weerspiegeling van de ramen van de deuren zag ik dat er daar zo'n gozert werd afgetrokken door een wijfquote:Je kan ook voorzichtig een balletje opgooien natuurlijk: "Ik ken iemand die het fijn vindt om zichzelf in de trein af te trekken, moet niet gekker worden." Als ze hier niet afwijzend op reageert is er misschien wel kans op een trekpartijtje in de Sprinter, vind ze het ook raar dan kan je er beter niet over doorgaan en je realiseren dat dit niet de vrouw voor jou is.
Ik acht de kans klein dat ze dat überhaupt denkt dan wel daar over begint.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zou in ieder geval als eerste tegen die meid zeggen dat je NIET rukt in de trein. Want dat doe je niet. Dus dat moet ze niet denken.
Nee joh, gewoon geen risico nemen, direct mee voor de dag komen dat je níet rukt in de trein. Geen ruimte voor twijfel laten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik acht de kans klein dat ze dat überhaupt denkt dan wel daar over begint.
Die twijfel is er sowieso niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:22 schreef De_Rikster het volgende:
Nee joh, gewoon geen risico nemen, direct mee voor de dag komen dat je níet rukt in de trein. Geen ruimte voor twijfel laten.
Als je niks daarover zegt hoeft ze het ook niet te denken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:22 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon geen risico nemen, direct mee voor de dag komen dat je níet rukt in de trein. Geen ruimte voor twijfel laten.
quote:
Watervlowiebelebquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:12 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Geloof mij, socios is een lekkerding. Gewoon wat onzeker misschien... vanwege zijn hobby. wich is weird
dat zie je niet aan de buitenkant he, blijf je altijd in de onzekerheid of ze het misschien toch denkt. Echt waar, meteen uitspreken dat je niet trekt in de trein, pak van je hart als dat er uit is natuurlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je niks daarover zegt hoeft ze het ook niet te denken?
Te saai, te lief en niet interessant.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:30 schreef Socios het volgende:
Binnenkort heb ik een date met een heel mooie vrouw.
Dit keer wil ik het een keer niet verneuken en haar het hof maken.
Hoe pak ik dit het beste aan?
Bij vorige dates was er altijd wel iets dat de vrouw in kwestie niet zinde (met alle negatieve gevolgen van dien)
Meestal zijn de verwijten:
- Te saai
- Te lief
- Niet interessant/ Niets te vertellen.
- Niet `origineel´.
Hier ga je eigenlijk al de fout in om 2 redenen:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat ben ik dus ook een beetje van plan. Daarvoor eerst wat biertjes drinken en gewoon met een air van hier tot Tokyo de meeste onzin uitkramen. Kijken of dat wel werkt dan. Ik ben het gewoon helemaal zat dat de meeste dates allemaal op dezelfde `onsuccesvolle´ wijze verlopen.
Ik heb wel eens in een koploper gezeten waar een gozert gewoon in de coupe even gepijpt werd door zijn vriendinquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:14 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Ik heb serieus wel eens in zo'n oude stoptrein gezeten op zo'n klapstoeltje bij de deuren. Dan heb je daarachter zo'n ruimte met vier grote banken erin waar de conducteur ook zijn hokje heeft zitten. Via de weerspiegeling van de ramen van de deuren zag ik dat er daar zo'n gozert werd afgetrokken door een wijf
Hehe ach het is toch best spannend sexuele activiteiten in het openbaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in een koploper gezeten waar een gozert gewoon in de coupe even gepijpt werd door zijn vriendin!! Ze hadden er wel een jas overheen gegooid maar het was toch vrij duidelijk wat er gaande was!
Volgens mij had ik er nog een topic over geopend ook... ff zoeken...
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:57 schreef Socios het volgende:
Wanneer gaat de date over in neuken dan? Men kan toch moeilijk ineens vragen of zeggen "doe nu je kleren uit, we gaan neuken". Zit ik daar een beetje met haar.
Wat dat de trein van Deventer naar Enschede, zo ongeveer 8 jaar geleden?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb wel eens in een koploper gezeten waar een gozert gewoon in de coupe even gepijpt werd door zijn vriendin!! Ze hadden er wel een jas overheen gegooid maar het was toch vrij duidelijk wat er gaande was!
Volgens mij had ik er nog een topic over geopend ook... ff zoeken...
Kijk Socios. Er zijn meer mensen die seks en treinen combineren, je hoeft je dus niet meer te schamen en te ontkennen dat je de treinrukker bent.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat dat de trein van Deventer naar Enschede, zo ongeveer 8 jaar geleden?
het was denk ik 6 of 7 jaar geleden, IC amersfoort -> utrecht. Ik kan het topic niet meer vinden verdorie...quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat dat de trein van Deventer naar Enschede, zo ongeveer 8 jaar geleden?
Treinen en seks staan geheel los van elkaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef badtripbob het volgende:
Kijk Socios. Er zijn meer mensen die seks en treinen combineren, je hoeft je dus niet meer te schamen en te ontkennen dat je de treinrukker bent.
Als je dat tijdens je dates ook onthoudt gaat het goedkomenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Treinen en seks staan geheel los van elkaar.
Ah, dan was ik het nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:52 schreef KomtTijd... het volgende:
het was denk ik 6 of 7 jaar geleden, IC amersfoort -> utrecht. Ik kan het topic niet meer vinden verdorie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |