Dan houden we tijd over om echte problemen an te pakkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
True, he, zijn we alweer uitgediscussieerd
Waarheid.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:42 schreef Gray het volgende:
Die balans tussen ratio en emotie is idd geen eenvoudige, maar ik denk dat het wel een heel belangrijke is. Bij een goede balans denk ik niet dat de ene soms wint en dan de ander, maar dat ze beiden winnen. Een synergie, waarbij het samengaan van delen meer oplevert dan de som der delen.
Ik denk zelf dat je er wel aan kan komen, maar dat je tegen die tijd al je individualiteit verloren bent, dus dat je dan aankomt tezamen met heel veel andere (overkoepelende) zielen als soort van eenheid.quote:Ik zie het ook niet als een punt dat men bereiken kan, maar een horizon waar je continu naar toe kan reizen, maar nooit daadwerkelijk aan kan komen.
En eigenlijk valt het nog net binnen The Mayan Calendar of Sacred Time, waar in de voorlaatste fase van evolutie (Galactic Underworld) "Ethics" het winnen over "Power".quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De nieuwe tijd komt in de vorm van WikiLeaks, Anonymous, en de demonstranten in Egypte die hebben bewezen dat we geen overheid nodig hebben. Alle grote instituties gaan er aan. Overheden, multinationals, alles. We hebben ze niet meer nodig.
Inderdaad!! Eindelijk herkenningquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:17 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En eigenlijk valt het nog net binnen The Mayan Calendar of Sacred Time, waar in de voorlaatste fase van evolutie (Galactic Underworld) "Ethics" het winnen over "Power".
Momenteel zitten we in de overgangsfase naar de Universal Underworld, waarin alles nog es 20x zo snel zal gaan (dag- en nachtfase duren maar 20 dagen meer).
[ afbeelding ]
Ho ho, tut tut! Wat gaat er precies op 28 oktober gebeuren? Hoe manifesteert zich dat? Wat is dat met die nine underworlds?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:25 schreef Bastard het volgende:
Inderdaad!! Eindelijk herkenning
Het is de afrekening die er plaats vind met de oude macht, opweg naar het nieuwe denken. Er zal vrede moeten wezen op de moeilijkste plaats op aarde, namelijk exact in het midden oosten. Niet geheel toevallig over de lijn waar de maya's de levensboom zagen staan.
Super dat we nu de laatste trap bestijgen naar 28 october! Super dat we dat meemaken met zn allen
Hetzelfde als volgens velen gaat gebeuren op 21-12-2012 (of de 22e, of de 23e)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:48 schreef Kroketvulling het volgende:
Ho ho, tut tut! Wat gaat er precies op 28 oktober gebeuren? Hoe manifesteert zich dat? Wat is dat met die nine underworlds?
Allee Kroket !quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:48 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Ho ho, tut tut! Wat gaat er precies op 28 oktober gebeuren? Hoe manifesteert zich dat? Wat is dat met die nine underworlds?
Ik gooi er maar even wat URL's in voor je die hier wat mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:48 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Gooi er maar 1 op , kijken wat we er aan kunnen doen. Maar dan wél op de New Age manier he?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan houden we tijd over om echte problemen an te pakken
11 februari idd maar de datum 9 maart valt ook dikwijls ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:54 schreef Bastard het volgende:
11 Feb was de overgang naar de universele onderwereld meen ik, exact de dag dat het Egyptische volk zijn vrijheid terug kreeg bedenk ik mij nu.
De volstrekt oneerlijke verdeling van 'rijkdom' in de wereld (& dan niet beperkt tot 'geld', maar ook grondstoffen, voedsel etc.) ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
Gooi er maar 1 op , kijken wat we er aan kunnen doen. Maar dan wél op de New Age manier he?
Veel te hoogquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:52 schreef R0N1N het volgende:
[..]
De volstrekt oneerlijke verdeling van 'rijkdom' in de wereld (& dan niet beperkt tot 'geld', maar ook grondstoffen, voedsel etc.) ?
- of is dat te hoog gegrepen voor u ?
Top-bonussen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gooi er maar 1 op , kijken wat we er aan kunnen doen. Maar dan wél op de New Age manier he?
Oei, meteen een moeilijke. Ja, die schandelijke decadente bonussen is iets waar de meeste mensen zich toch wel erg boos over maken, maar ja, wat kun je er daadwerkelijk aan doen?quote:
Je geld in een ouwe sok stoppenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
Oei, meteen een moeilijke. Ja, die schandelijke decadente bonussen is iets waar de meeste mensen zich toch wel erg boos over maken, maar ja, wat kun je er daadwerkelijk aan doen?
nu kan t nog...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:15 schreef R0N1N het volgende:
Over 5% en Revolutie gesproken: Als je 5% zover krijgt om vandaag nog zijn/haar geld van de bank te halen ... zijn ze morgen bijna allemaal failliet ! - als dan duidelijk is dat dat vanwege de bonussen, woekerpolissen etc.etc. is ... kijken de overblijvers wel uit om er mee door te gaan.
Ik vraag me af wanneer ze meningsuiting helemaal verbieden. Meningen bedreigen de economie, de openbare orde en de staatsveiligheid.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:55 schreef Yorrit het volgende:
[..]
nu kan t nog...
http://www.fd.nl/artikel/(...)un-strafbaar-stellen
Denk niet dat dat gaat gebeuren. Meningen hou je altijd alleen wordt er niet altijd wat mee gedaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer ze meningsuiting helemaal verbieden. Meningen bedreigen de economie, de openbare orde en de staatsveiligheid.
Pfff... die komt er waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:55 schreef Yorrit het volgende:
[..]
nu kan t nog...
http://www.fd.nl/artikel/(...)un-strafbaar-stellen
quote:Het kabinet wil het oproepen tot een bankrun strafbaar stellen. Het idee is begrijpelijk, maar de maatregel vormt een ernstige beperking van de vrijheid van meningsuiting.
quote:Een kenner, expert, journalist of eenvoudige burger mag toch wel op televisie zeggen dat uw geld niet veilig is bij Icesave? Dat was de simpele waarheid namelijk.
Je mag ook best een mening hebben hoor, zolang die maar niet ingaat tegen die van de regering & co.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef Lavenderr het volgende:
Denk niet dat dat gaat gebeuren. Meningen hou je altijd alleen wordt er niet altijd wat mee gedaan.
Het is hetzelfde als in de politiek: wel benoemen , niet aanpakken .
En als je wel iets aan pakt, pak je een minderheid. "Weerstand" reguleer je gewoon:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaat gebeuren. Meningen hou je altijd alleen wordt er niet altijd wat mee gedaan.
Het is hetzelfde als in de politiek: wel benoemen , niet aanpakken .
Dit is nauwkeuriger.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:10 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Je mag ook best een mening hebben hoor, zolang die maar niet ingaat tegen de belangen van van de regering & co.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |