Dit:quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:19 schreef kort het volgende:
Ben ik de enige die niks opviel? Wat gebeurde er dan
Gisteren dus niet flippo, ze zaten die avond bij Mathijs dus vooraf opgenomenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:34 schreef n0ir het volgende:
Het is live lullo
Het leek erop dat de autocue ermee kapte.
Vannacht terug gekeken op uitzending gemist, daar zag ik het niet gebeuren?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dit:
In scène gezet, neem ik aan.
Ze zitten nu bij Matthijs van Nieuwkerk in JMMDJZ: Je Mist Meer Dan Je Ziet (14 maart) trouwens.
Mwoah, veel te kort door de bocht.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:02 schreef arucard het volgende:
Door hem steeds het monster te noemen werken ze in principe mee aan een strafvermindering, vertelden ze bij dwdd.
Is dat een beschermd beroep dan? En geeft zo'n flutdiploma ook maar iets aan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef TLC het volgende:
Hebben ze bij Pownews eigenlijk wel een diploma waardoor ze zich journalisten kunnen noemen ??
Hoe bedoel je? Er zijn eerdere gevallen bekend waar de veroordeelde strafvermindering kreeg doordat hij regelmatig negatief in de media werd weergegeven.quote:
Alsof dat impliceert dat het per definitie gebeurt. Kom nou.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:35 schreef arucard het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Er zijn eerdere gevallen bekend waar de veroordeelde strafvermindering kreeg doordat hij regelmatig negatief in de media werd weergegeven.
Ok, ik had er mogelijke strafvermindering moeten zetten. Maar dan nog zouden ze er mee moeten oppassen vind ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alsof dat impliceert dat het per definitie gebeurt. Kom nou.
Punt is een beetje dat Anker hier vol op in gaat zetten, gezien het overweldigende bewijs. De rechter staat het natuurlijk volkomen vrij om dat gehuil van Anker naast zich neer te leggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:42 schreef arucard het volgende:
[..]
Ok, ik had er mogelijke strafvermindering moeten zetten. Maar dan nog zouden ze er mee moeten oppassen vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |