quote:
4 mei werden er ook geen mensen vertrapt & dat was blinde paniek.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan is de situatie alleen íets minder gespannen.
Waren dat zoveel mensen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:10 schreef superworm het volgende:
Aan de andere kant, het gaat 100x vaker wél goed met zo'n enorme menigte. Kijk naar Amsterdam op 30 april.
Oppasstucadoor?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:11 schreef gehotseflotst het volgende:
Ik kom net terug van mijn oppasstucadoor en WAT een boel mensen zijn er bijgekomen zegGaat er ook nog een mars komen of blijven ze alleen maar staan?
Zie je kans om dat te verwerken als update? Of wil je per se een nieuw bericht?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:11 schreef superworm het volgende:
@ nieuwsposters, hands off! Ik gooi deze zo op de FP:
http://af.reuters.com/art(...)irtualBrandChannel=0
Curfew is al ruim een uur geleden ingegaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:10 schreef -jos- het volgende:
Is de curfew nou net ingegaan, of is dat pas over een uur?
En wat zijn de bid tijden van vandaag?
Is cool. Past toch niet in het updatebericht, qua soort info.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:11 schreef superworm het volgende:
@ nieuwsposters, hands off! Ik gooi deze zo op de FP:
http://af.reuters.com/art(...)irtualBrandChannel=0
Ja, mijn moeder moet werken en ze vroeg of ik bij hen in huis op de stucadoor wilde passen om te zorgen dat ie wel genoeg eten en drinken krijgt terwijl hij hier in huis bezig isquote:
klopt maar ik wou even aantonen dat dat geen goed voorbeeld was van wat drukte kan veroorzaken ..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:10 schreef Zith het volgende:
[..]
Prima, maar hier komen vanaf 5 kanten om het centrum heen een massa mensen die naar het midden drukken, je komt daar niet meer weg als het fout gaat.
Geen update, past niet in de berichtgeving wat mij betreft. Maak maar een los bericht van.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zie je kans om dat te verwerken als update? Of wil je per se een nieuw bericht?
will bow down to the masterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:13 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Geen update, past niet in de berichtgeving wat mij betreft. Maak maar een los bericht van.
Goedzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:13 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Geen update, past niet in de berichtgeving wat mij betreft. Maak maar een los bericht van.
Dit vind ik in deze hele Midden-Oosten kwestie nog wel het grootste mysterie ja!quote:
Was jij niet werken!?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:14 schreef Daniel1976 het volgende:
Leger schat demonstranten aantal op 2 miljoen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit vind ik in deze hele Midden-Oosten kwestie nog wel het grootste mysterie ja!
Lijkt me wel een updateje waardquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:14 schreef Daniel1976 het volgende:
Leger schat demonstranten aantal op 2 miljoen.
Ik denk dat het plein op een gegeven moment gewoon vol zit...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
1:15 NRC Live:
Er schijnen mensen te worden vastgehouden op de Qasr al-Nil brug in Kairo. Waarom, hoeveel, weten we niet.
Is dat dat grote witte bord/spandoek die we op de stream zien?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:15 schreef shomila het volgende:
RT @RiverDryFilm: KFC in the middle of Tahrir Sq without a scratch on it. Just a massive sign saying ''We want the internet'' #Egypt #Jan25
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:15 schreef shomila het volgende:
RT @RiverDryFilm: KFC in the middle of Tahrir Sq without a scratch on it. Just a massive sign saying ''We want the internet'' #Egypt #Jan25
Verbaast me niks.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
NRC Live:
Volgens het leger zijn er 'saboteurs' onder de demonstranten.
dinsdag 1 februari 2011 1:15 NRC Live
Staat er al in update 13.03 uur.quote:
Tegenstrijdige berichten. Onbekend dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:16 schreef Daniel1976 het volgende:
Maar ik snap dus dat ze zich bedacht hebben en niet naar het paleis gaan wandelen?
Maar ze zijn nu met zovelen, misschien lukt dat vrijdag niet meerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:17 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Tegenstrijdige berichten. Onbekend dus.
Hij weet dat het verstaanbaar moet zijn vandaagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:16 schreef gehotseflotst het volgende:
Wat spreekt hij Tahrir leuk uit in vergelijking met de anderen met hun "Tahgir"
quote:
Ze hebben vergeten toe te voegen dat dat aantal om demonstranten met klittenbandschoenen gaatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:17 schreef raistlin6 het volgende:
petersbeaumont peter beaumont
Being told state TV is reporting 5000 in square er and all the rest
LOL LOL LOL
Had ik nog niet gelezenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:16 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Staat er al in update 13.03 uur.
Midan is het arabische woord voor pleinquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:18 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
1:17 NRC Live:
Op Midan plein in Kairo staan ook 250.000 demonstranten, zegt Al Arabiya.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:19 schreef RvLaak het volgende:
AJ meldt nu ook dat het onduidelijk is of de mars er überhaupt gaat komen
oh..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:19 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Midan is het arabische woord voor plein
als in "Midan Tahrir"
Ze kunnen niet blijven, het raakt te vol.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:16 schreef Daniel1976 het volgende:
Maar ik snap dus dat ze zich bedacht hebben en niet naar het paleis gaan wandelen?
Als je met 1 of 2 miljoen mensen op een plein staat, is het moment gewoon daar. Dan doet het leger ook niks meer. Gewoon lopen naar dat paleis en de macht opeisen als volk. Dit komt haast gelaten over?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:19 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Maar vrijdag... komen er misschien... niet zoveel
NRC heeft em nu ook door .. 1:20 NRC Live:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:19 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Midan is het arabische woord voor plein
als in "Midan Tahrir"
Hoe langer dit duurt, hoe meer hij ook gedwongen gaat worden door andere landen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:20 schreef Axia het volgende:
Ik vraag me af hoe het na vandaag zal zijn. Want ik ga er vanuit dat Mubarak nog steeds niet gaat aftreden.
Gelaten zou ik het niet willen noemen, ik ben wel met je eens dat het moment om iets te doen nu is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als je met 1 of 2 miljoen mensen op een plein staat, is het moment gewoon daar. Dan doet het leger ook niks meer. Gewoon lopen naar dat paleis en de macht opeisen als volk. Dit komt haast gelaten over?
Eens. Nu blijft het duren en misschien haken er dan demonstranten af...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als je met 1 of 2 miljoen mensen op een plein staat, is het moment gewoon daar. Dan doet het leger ook niks meer. Gewoon lopen naar dat paleis en de macht opeisen als volk. Dit komt haast gelaten over?
Als ze nu niet verder gaan snap ik het ook niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:21 schreef ellevehC86 het volgende:
Wat ik me nou afvraag he?....... als ze nu allemaal massaal besluiten aan 1 grote orgie te beginnen he?..... zal het dan ook nog steeds live te volgen zijn?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ze willen rechten, geen kindjes
Je hebt AJ niet op staan? Of heeft de NOS een ander camera standpunt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef remlof het volgende:
Uitzending op Ned1 is begonnen.
Wat een mensenmassa
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:16 schreef ellevehC86 het volgende:
Betrekt Anonymous hier zich nog bij vandaag of ook daar stilte?
Business as usual.quote:Free_dutchman RT @Free_dutchman: 18 Ways to Circumvent the Egyptians Governments\' Internet Block http://uleak.it/?0x #Opegypt #payback #anonops #anonymous #jan25 #egypt #RT less than 20 seconds ago via web
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ze willen rechten, geen kindjes (ja, er zijn vast ook wel vrouwen bij de demonstratie
)
Heb je over 9 maanden toch 3 miljoen demonstranten......quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ze willen rechten, geen kindjes (ja, er zijn vast ook wel vrouwen bij de demonstratie
)
Op Ned 1 andere live beelden dan op AJquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je hebt AJ niet op staan? Of heeft de NOS een ander camera standpunt?
Nou, ik hoop niet dat de demonstraties ZO lang gaan durenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde toch?
Het plein heet Mydan Tahrirquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
NRC heeft em nu ook door .. 1:20 NRC Live:
Ik denk dat Al Arabiya English het Tahrir plein bedoelde met 'midan square'.
LOL
Ik hoop het voor de Egytenaren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe langer dit duurt, hoe meer hij ook gedwongen gaat worden door andere landen.
was volgens mij beeld van AJE ???quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:23 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Op Ned 1 andere live beelden dan op AJ
Ik zit op m'n werk, hier hebben we alleen kabelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je hebt AJ niet op staan? Of heeft de NOS een ander camera standpunt?
Soms wel, soms niet.... ze wisselen verschillende live beelden steeds afquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:23 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
was volgens mij beeld van AJE ???
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe laat worden de spelers gehuldigd?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk, hier hebben we alleen kabel
klopt hij zei net van reuters staatstv en aljazeera en andere zenders... alleen elke x dat ik kijk , zag ik AJE ( moet ik omkijken tv staat achter mequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:24 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.... ze wisselen verschillende live beelden steeds af
Ik had Hans Laroes en het ANP gemaild.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef schommelstoel het volgende:
Het lijkt erop dat de NOS heeft mee gelezen hoe wij dacht over de Nederlandse Media.
Ze gaan nu schakelen tussen verschillende live beelden en volgen verschillende media.
Dat is wel wat anders dan 1 soort bericht verkondigen die totaal de plank mis slaat
& de reactie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:25 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik had Hans Laroes en het ANP gemaild.
Dat geloof ik graag, zou het ook wel willen zienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:26 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
wie heeft b.t.w. ook gezien toen AJE zijn camera even over het plein liet gaan ( verschoof, 10 min ongeveer geleden ) liet duidelijk zien dat het beeld wat je ziet nog geen kwart is van het aantal mensen ...
Meen je dit echt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:25 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik had Hans Laroes en het ANP gemaild.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |