Was jij niet werken!?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:14 schreef Daniel1976 het volgende:
Leger schat demonstranten aantal op 2 miljoen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit vind ik in deze hele Midden-Oosten kwestie nog wel het grootste mysterie ja!
Lijkt me wel een updateje waardquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:14 schreef Daniel1976 het volgende:
Leger schat demonstranten aantal op 2 miljoen.
Ik denk dat het plein op een gegeven moment gewoon vol zit...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
1:15 NRC Live:
Er schijnen mensen te worden vastgehouden op de Qasr al-Nil brug in Kairo. Waarom, hoeveel, weten we niet.
Is dat dat grote witte bord/spandoek die we op de stream zien?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:15 schreef shomila het volgende:
RT @RiverDryFilm: KFC in the middle of Tahrir Sq without a scratch on it. Just a massive sign saying ''We want the internet'' #Egypt #Jan25
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:15 schreef shomila het volgende:
RT @RiverDryFilm: KFC in the middle of Tahrir Sq without a scratch on it. Just a massive sign saying ''We want the internet'' #Egypt #Jan25
Verbaast me niks.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
NRC Live:
Volgens het leger zijn er 'saboteurs' onder de demonstranten.
dinsdag 1 februari 2011 1:15 NRC Live
Staat er al in update 13.03 uur.quote:
Tegenstrijdige berichten. Onbekend dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:16 schreef Daniel1976 het volgende:
Maar ik snap dus dat ze zich bedacht hebben en niet naar het paleis gaan wandelen?
Maar ze zijn nu met zovelen, misschien lukt dat vrijdag niet meerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:17 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Tegenstrijdige berichten. Onbekend dus.
Hij weet dat het verstaanbaar moet zijn vandaagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:16 schreef gehotseflotst het volgende:
Wat spreekt hij Tahrir leuk uit in vergelijking met de anderen met hun "Tahgir"
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |