jij bent heul niet lelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Maar ik ben lelijk op een foto
Ik bedoelde een andere manier van komenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hahaha wait wut, komen jullie buiten?
ik kom alleen buiten als ik naar stage ga en als ik terugkom verder vind ik het allemaal maar engquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hahaha wait wut, komen jullie buiten?
bahquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik bedoelde een andere manier van komen
Ahh gutt....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik hou altijd iemand zijn handje vast als ik naar buiten moet
Jawel, maar waar zijn de pics?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wil je ons niet zien zoenen dan?
ruilen voor foto's waar ik zoen met Michhas ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ben banghet zijn intieme foto's
Bahahahahahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ruilen voor foto's waar ik zoen met Michhas ?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ruilen voor foto's waar ik zoen met Michhas ?
Geen probleem manquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik was een beetje aangeschoten sorry
Babequote:
Oceanquote:
Dat is het al zodra NBT er is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
Het is nu een tietentopic geworden
Ja spannendquote:
Miegastquote:
quote:
Count downquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja spannend![]()
Over 45 uur de sleutel
Sexy time!quote:
Ik ben echt al aan het aftellen jaquote:
hahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben echt al aan het aftellen ja![]()
Pff die housewarming komt nog wel, ooit een keer
Goede berichtenquote:
GSKquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:57 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nou gsk is super blij over een maandje zeker mijn diploma op zak! Mijn dag kan niet meer stuk. Tijd voor een feestje dan
HIER WEL HOORquote:
POUR THEM BOOZEquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:57 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nou gsk is super blij over een maandje zeker mijn diploma op zak! Mijn dag kan niet meer stuk. Tijd voor een feestje dan
Jeeeej, bier en .... ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:57 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Doritosquote:
KRULLIEquote:
Oeeeh spannend hahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
KRULLIE
nog 2 nachtjes slapen.
quote:
Nieuw hier?quote:
Geil.quote:
In 019, dat zie je toch.quote:
en waar is 019?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geil.
[..]
In 019, dat zie je toch.
In belgie?quote:
en google heeft altijd gelijkquote:
Hell yeahquote:
en heb je al een huis gevonden? ik heb nog wel een kamer over als je echt omhoog zit...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hell yeah![]()
Dus Roos uit Borgworm, waar heb je geen reet te doen?
Nieuwe hyvesvriendenquote:
En station Arnhem zuigt inderdaad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en heb je al een huis gevonden? ik heb nog wel een kamer over als je echt omhoog zit...
Deze zomer gaan die trappen in ieder geval wegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En station Arnhem zuigt inderdaad.Ook even de postgeschiedenis doorgekeken haha
Het zou een keer tijd worden zeg. Ik kan me nog de borden met "stationshal 2010" herinnerenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Deze zomer gaan die trappen in ieder geval weg
tja... dat moet ik thuis bekijken... dat gaat hier niet...quote:
Erg groot is die geschiedenis nou ook weer niet, nu maar hopen dat ze niet enorm is afgeschrikt door onze geweldige belangstelling...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nieuwe hyvesvrienden![]()
[..]
En station Arnhem zuigt inderdaad.Ook even de postgeschiedenis doorgekeken haha
halloquote:
Wanneer kom jij in Arnhem danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het zou een keer tijd worden zeg. Ik kan me nog de borden met "stationshal 2010" herinneren
Stuquote:
quote:
Ja, dat komt omdat ik je hier voor een 2e keer ziequote:
ik zag jou voor de 2e keer in KSCquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat ik je hier voor een 2e keer zie![]()
Ik dus andersdomquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik zag jou voor de 2e keer in KSC
Ik studeer daar dus afgelopen jaren bijna dagelijksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wanneer kom jij in Arnhem dan
[..]
Stu![]()
en wat vond je van de film, ik vond die film wel leuk.quote:
de filmquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en wat vond je van de film, ik vond die film wel leuk.
jij ging toch naar de film?quote:
Wordt tijd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Deze zomer gaan die trappen in ieder geval weg
dan hoef ik ook niet te kijkenquote:
Ik ook Hyves en Twitter. Maar gebruik eigenlijk alleen m'n Twitter account.quote:
ik zit nooit meer op hyves, alleen op facebook en FL maar dat hebben jullie toch neitquote:
Ik ben niet interessant genoeg voor Twitterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ook Hyves en Twitter. Maar gebruik eigenlijk alleen m'n Twitter account.
Ik weet niet eens wat FL isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik zit nooit meer op hyves, alleen op facebook en FL maar dat hebben jullie toch neit
Beter in je hoofd dan dat je opeens borsten hebt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef Michhas het volgende:
Godverdomme ik ben de hele dag al botergeil en heb tieten en billen in mijn hoofd. Wordt er gek van!
Fetlifequote:
en dan zie je de tt ook nog eens voor je zeker?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef Michhas het volgende:
Godverdomme ik ben de hele dag al botergeil en heb tieten en billen in mijn hoofd. Wordt er gek van!
quote:
ik ook niet, maar weet niet of ik het wil kennenquote:
Wil je niet kennen.quote:
dat dus...quote:
Ik ook niet. Gebruik het dan ook vooral om interessante personen te volgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet interessant genoeg voor Twitter![]()
hmm... geen idee wat het betekend, maar is vast niet echt positief bedoeldquote:
Ik vind niet zo snel iemand interessantquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gebruik het dan ook vooral om interessante personen te volgen
hehehe het is een grapje. Vanilla staat voor niet-kinkyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hmm... geen idee wat het betekend, maar is vast niet echt positief bedoeld
Beatrix?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gebruik het dan ook vooral om interessante personen te volgen
quote:
Ben idd best vanilla dan jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hehehe het is een grapje. Vanilla staat voor niet-kinky
quote:
Schuddebuikjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben idd best vanilla dan ja
En ik eet dagelijks een bakje vanille vla met schuddebuikjes
zekerquote:
kasha.quote:
Maar heb je een slechte ervaring gehad vandaag somsquote:
Moest naar de plastisch chirurg voor mn pols, werd vervolgens nog naar de röntgenafdeling gestuurd voor foto's van beide polsen, daarna weer terug. (toen zat er een dikke islamitische vrouw met een getatoeerde sikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar heb je een slechte ervaring gehad vandaag soms
Krulliesquote:
Kom maar.quote:
Beter dan chagrijnig kijkenquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
KrulliesGaan wij ook een foto maken donderdag?
NICE!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beter dan chagrijnig kijken![]()
[..]
Ouchquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Moest naar de plastisch chirurg voor mn pols, werd vervolgens nog naar de röntgenafdeling gestuurd voor foto's van beide polsen, daarna weer terug. (toen zat er een dikke islamitische vrouw met een getatoeerde sik) en daarna zei die 'ja er is niks op te zien, eigenlijk had ik dat ook niet verwacht'
en ging hij prik doen in mn pols
Vanavond!quote:
Ja, ik haat prikken echtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ouch
Die gatatoeerde sik klinkt wel erg lachwekkend trouwens![]()
Zo iemand kun je toch niet serieus nemen? Ik zou niet kunnen stoppen met lachen![]()
![]()
Is dat niet raar in de Bakker Bart?quote:
Nee hoor, ik doe het ook altijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is dat niet raar in de Bakker Bart?
ohja, we gaan naar Bakker Bart. Ik houd niet van Bakker Bart.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is dat niet raar in de Bakker Bart?
Waar haal jij je broodjes?quote:
Kan ook gerust ergens anders hoor, maakt mij niet uit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ohja, we gaan naar Bakker Bart. Ik houd niet van Bakker Bart.
Onder jouw handen?quote:
Vet duur exclusief restaurant jongeh!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan ook gerust ergens anders hoor, maakt mij niet uit.
Hahahaha, die kan zo de kermis op dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, ik haat prikken echt![]()
Ze zat in de wachtkamer en was best dik ook, ik durfde alleen niet uitgebreid te gaan staren
Ook nog een vrouw met een baard gezien
nice! onder het genot van een juupke!quote:
Oke, ga ik daar werken en wachten tot je broodjes komt halenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
La Place meestal, die zit tegenover mn werk
Ja, net de freakshowquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha, die kan zo de kermis op dus![]()
Ik ben ook geen fan van prikken. Balen dat je dus geen fijne dag had![]()
ah... verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja maar vanavod pas nu heb ik nog stage
had net overleg
Bavaria, omdat tdrone dat persé wouquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nice! onder het genot van een juupke!
Nee joh, je staat er leuk opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef tdrone het volgende:
ik sta in ieder geval weer lekker duf op die foto
Hahhah, ja want anders loop ik naakt over Hoog Catharijne, geen succesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke, ga ik daar werken en wachten tot je broodjes komt halenTrek je dan speciaal voor het broodjes halen je kleren uit? Neem aan dat je niet naakt werkt
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bavaria, omdat tdrone dat persé wou
ga weg in die kroeg hebben ze alleen bavariaquote:
Ja, logisch dat je te laat wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, net de freakshow![]()
Meeste mensen vinden het niks inderdaad..
Daarna moest ik nog door naar werk, maar was dus een uur te laat
Idd, had het ook wel gemeld hoor, dat ik later zou zijn, maar toch, werkte maar tot 1 uur en kwam om half 11 aanquote:
Lekker kort dagje dan maarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Idd, had het ook wel gemeld hoor, dat ik later zou zijn, maar toch, werkte maar tot 1 uur en kwam om half 11 aan
ow... dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
ga weg in die kroeg hebben ze alleen bavaria
maar dat is zo ongeveer de enige gezellige kroeg waar de muziek niet keihard staat
Daagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:13 schreef Stuart het volgende:
Mijn laptop heeft behoefte aan stroom en ik moet weer wat gaan doen. Tot vanavond mensen![]()
Jaa, moest nog huiswerk maken, dus was voor een halve dag ingeroosterdquote:
Ach, kan ook soms.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Idd, had het ook wel gemeld hoor, dat ik later zou zijn, maar toch, werkte maar tot 1 uur en kwam om half 11 aan
En Michhasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:14 schreef Michhas het volgende:
Oh my god.. Merel, DW, NBT, CC... Zoveel vrouwen
Wat zijn jouw werkuren dan ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach, kan ook soms.Ik zou soms willen dat ik zulke dagjes had
Als in, jij bent er ook, niet als in, jij bent een meisjequote:
Dat maakt niet uit, dat bedoelde ik niet, maar:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Als in, jij bent er ook, niet als in, jij bent een meisje
Het was echt lief bedoeld![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef Michhas het volgende:
12-10, op vrijdag van 12-9. Behalve komende vrijdag, dan moet ik tot 5 vanwege een concert.quote:
Eigenlijk ben ik een man van 78, met een geile hangzak met mooie grijze haren erop. Dat is trouwens niet de enige plek waar ik grijze haren heb. Ik heb het nu niet over mijn hoofd (want daar zit geen haar meer opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, dat bedoelde ik niet, maar:
[..]
Oh dat had ik niet gezien.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, dat bedoelde ik niet, maar:
[..]
Neem aan dat dat dan middag - avond is? Maar wel heel anders dan jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
12-10, op vrijdag van 12-9. Behalve komende vrijdag, dan moet ik tot 5 vanwege een concert.
Ook niet in je oren en uit je neus?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik een man van 78, met een geile hangzak met mooie grijze haren erop. Dat is trouwens niet de enige plek waar ik grijze haren heb. Ik heb het nu niet over mijn hoofd (want daar zit geen haar meer op)
Er zijn ook geen grenzen aan jouw fantasie heaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik een man van 78, met een geile hangzak met mooie grijze haren erop. Dat is trouwens niet de enige plek waar ik grijze haren heb. Ik heb het nu niet over mijn hoofd (want daar zit geen haar meer op)
Pics van jou die fruitshake drinkt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh dat had ik niet gezien.
Ook een slokje fruitshake? Mijn mama was lief en kwam fruitshake brengen die ze net gemaakt had
Niet!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
kwartetkissingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:14 schreef Michhas het volgende:
Oh my god.. Merel, DW, NBT, CC... Zoveel vrouwen
hoe doe je dat... kan me er niets bij voorstellenquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pics van jou die fruitshake drinkt?
en was ie in 1 keer leeg?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoe doe je dat... kan me er niets bij voorstellen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:27 schreef Bos81 het volgende:
Hallo, lekker bezig geweest vandaag. Goed gewerkt, daarna even soepje gegeten en daarna even naar het winkelcentrum gefietst om daar o.a. wat kleding te kopen
Neequote:
Ah mooi die rode muurquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
2 broeken, 1 trui en 1 blouse (alles bij de WE) Was wel even raar opkijken toen het alarm afging toen ik de winkel uitliep, maar op de een af andere manier zag ik dat aankomen..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
FijnKlinkt leuk ^^ Nog wat gekocht?
[..]
Nee
Krijg ik nog een PM met dezelfde foto's zonder kleren?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
2 broeken, 1 trui en 1 blouse (alles bij de WE) Was wel even raar opkijken toen het alarm afging toen ik de winkel uitliep, maar op de een af andere manier zag ik dat aankomen..
Fruitshake is al opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Krijg ik nog een PM met dezelfde foto's zonder kleren?
Tofquote:
Kan gebeuren. vrouwtje bleef vriendelijk en zei al meteen oh ik zal er vast 1 vergeten zijn af te halen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nice![]()
Ach ja, ze doen wel eens het een en ander fout![]()
Was laatst ook met vriendje de stad in, lopen we t kruidvat uit, begint het alarm ineens te joelen, terwijl dat t niet deed toen we naar binnen gingen (ging om iets dat we al eerder hadden gekocht)
Maar je zou nog gaan strippen voor mequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Fruitshake is al op![]()
Photoshop het er zelf maar onder
Daarom, waarom zouden ze je ergens van beschuldigen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan gebeuren. vrouwtje bleef vriendelijk en zei al meteen oh ik zal er vast 1 vergeten zijn af te halen.
Alleen als je naar de meet komtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar je zou nog gaan strippen voor me
Oke ik ben irritant, het spijt me
Was wel nodig, mijn huidige schoenen beginnen al wat lelijker te worden en ander paar is al zo goed als onloopbaar, terwijl ik van kappa meer kwaliteit had verwacht.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Fruitshake is al op![]()
Photoshop het er zelf maar onder
[..]
Tof
Weet ik maar ik klink best wel pervers zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Alleen als je naar de meet komt
Haha ik kan het wel aan
Weet ik niet, kan natuurlijk altijd he.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom, waarom zouden ze je ergens van beschuldigen?
[..]
Alleen als je naar de meet komt
Haha ik kan het wel aan
Gaat soms echt heel snel hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was wel nodig, mijn huidige schoenen beginnen al wat lelijker te worden en ander paar is al zo goed als onloopbaar, terwijl ik van kappa meer kwaliteit had verwacht.
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Weet ik maar ik klink best wel pervers zoEn dat ben ik niet
Kloptquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik niet, kan natuurlijk altijd he.
Ja, dat merk ik nu ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gaat soms echt heel snel he
Had 2 maanden geleden ook laarzen gekocht, gewoon leer, ¤120, dus geen goedkope troep (al kocht ik ze in de aanbieding, dus goedkoper) en zit na 2 weken al een deel van de zool los
[..]
[..]
KloptMaar gebeurd eigenlijk nooit, alleen als je zonder tas loopt en je je al 'verdacht' gedroeg denk ik..
Ach ja, ze hebben je toch net aan de kassa zien staan dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat merk ik nu ja.
En dat tweede ja misschien wel, ik had inderdaad gewoon zonder tas netjes mijn kleren afgerekend en liep teon naar buiten en toen mieeeeuw mieeeuwww
Vans & All Starsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:40 schreef Michhas het volgende:
Je moet ook geen dure schoenen kopen
Vans en All Stars for life
PME?quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
PME?
Er zijn schoenen die Merrell heten
ze zijn alleen wel erg lelijk
weet neit als je ze bij je loon van januari niet krijgt zou ik eens navragen..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:44 schreef 92Merel het volgende:
Wanneer hoor je eigenlijk je jaaropgaaf te ontvangen ?
Ik denk dat hij uiterlijk maart binnen moet zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:44 schreef 92Merel het volgende:
Wanneer hoor je eigenlijk je jaaropgaaf te ontvangen ?
Ah tofquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
weet neit als je ze bij je loon van januari niet krijgt zou ik eens navragen..
Hm okequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij uiterlijk maart binnen moet zijn
das 1 r en 1l teveelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
PME?
Er zijn schoenen die Merrell heten
ze zijn alleen wel erg lelijk
Heb t/m oktober bij een slager gewerkt, in de zomervakantie bij mn vader, in september nog ergens een proefdag gehad en vanaf oktober bij mn huidige baan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:50 schreef tdrone het volgende:
bij 4kun jij nergens je draai vinden of ben je ontslagen of doe je dat allemaal tegelijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
ja, dat zeg ik ook nietquote:
ja... ik nie snap nie... inmiddels wel...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:50 schreef tdrone het volgende:
bij 4kun jij nergens je draai vinden of ben je ontslagen of doe je dat allemaal tegelijk
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
My godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke ben jij?
Maar ik welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, dat zeg ik ook niet
[..]
ja... ik nie snap nie... inmiddels wel...
Hoi en rijzequote:
Welke wil je dat ik ben?quote:
en waarom dan?quote:
Slagersmeisjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb t/m oktober bij een slager gewerkt, in de zomervakantie bij mn vader, in september nog ergens een proefdag gehad en vanaf oktober bij mn huidige baan.
Sorry, ik heb bruin haarquote:
Jaaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Slagersmeisjes![]()
Je kan dus met messen overweg?
Okeequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sorry, ik heb bruin haar
[..]
Jaa![]()
Ehm, ik zat meer in de verkoop, was geen slager, heb je ook een opleiding voor nodig
Omdat die er het mooist uitzietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en waarom dan?
[me=MaleDuck] kan het plaatje hier niet zien...[/me]
Het gaat me niet om het haar hoorquote:
Meer dat die met blauw blond is, dus dat kan ik nooit zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat die er het mooist uitziet
[..]
Het gaat me niet om het haar hoor
beter opletten mich... nu is merel teleurgesteldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Meer dat die met blauw blond is, dus dat kan ik nooit zijn
tot straks dan!quote:
ow... dan begreep ik je verkeerd... ik dacht dat je zo weer terug was...quote:
Ik vergat de kommaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow... dan begreep ik je verkeerd... ik dacht dat je zo weer terug was...
ik zit al een halfuur met een krijsend broertje, en mama komt maar nietquote:
vandaar dat ik je verkeerd begreep...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik vergat de komma
Zo, weer terug had het moeten zijn
dan moet jij maar borstvoeding gevenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik zit al een halfuur met een krijsend broertje, en mama komt maar niet
Ik troost hem welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ohw vervelendquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
op de vlaggenstokquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohw vervelend
Waar hangt ze uit dan?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan moet jij maar borstvoeding geven
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan moet jij maar borstvoeding geven
/carequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar gister was Bea jarig, niet vandaag
in de keuken en cc hij is nu even stil maar het mag welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohw vervelend
Waar hangt ze uit dan?
Geef ik hem wel borstvoedingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
in de keuken en cc hij is nu even stil maar het mag wel
hij krijst kom snelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geef ik hem wel borstvoeding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |