jij bent heul niet lelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Maar ik ben lelijk op een foto
Ik bedoelde een andere manier van komenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hahaha wait wut, komen jullie buiten?
ik kom alleen buiten als ik naar stage ga en als ik terugkom verder vind ik het allemaal maar engquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hahaha wait wut, komen jullie buiten?
bahquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik bedoelde een andere manier van komen
Ahh gutt....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik hou altijd iemand zijn handje vast als ik naar buiten moet
Jawel, maar waar zijn de pics?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wil je ons niet zien zoenen dan?
ruilen voor foto's waar ik zoen met Michhas ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ben banghet zijn intieme foto's
Bahahahahahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ruilen voor foto's waar ik zoen met Michhas ?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ruilen voor foto's waar ik zoen met Michhas ?
Geen probleem manquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik was een beetje aangeschoten sorry
Babequote:
Oceanquote:
Dat is het al zodra NBT er is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
Het is nu een tietentopic geworden
Ja spannendquote:
Miegastquote:
quote:
Count downquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja spannend![]()
Over 45 uur de sleutel
Sexy time!quote:
Ik ben echt al aan het aftellen jaquote:
hahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben echt al aan het aftellen ja![]()
Pff die housewarming komt nog wel, ooit een keer
Goede berichtenquote:
GSKquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:57 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nou gsk is super blij over een maandje zeker mijn diploma op zak! Mijn dag kan niet meer stuk. Tijd voor een feestje dan
HIER WEL HOORquote:
POUR THEM BOOZEquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:57 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nou gsk is super blij over een maandje zeker mijn diploma op zak! Mijn dag kan niet meer stuk. Tijd voor een feestje dan
Jeeeej, bier en .... ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:57 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Doritosquote:
KRULLIEquote:
Oeeeh spannend hahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
KRULLIE
nog 2 nachtjes slapen.
quote:
Nieuw hier?quote:
Geil.quote:
In 019, dat zie je toch.quote:
en waar is 019?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geil.
[..]
In 019, dat zie je toch.
In belgie?quote:
en google heeft altijd gelijkquote:
Hell yeahquote:
en heb je al een huis gevonden? ik heb nog wel een kamer over als je echt omhoog zit...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hell yeah![]()
Dus Roos uit Borgworm, waar heb je geen reet te doen?
Nieuwe hyvesvriendenquote:
En station Arnhem zuigt inderdaad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en heb je al een huis gevonden? ik heb nog wel een kamer over als je echt omhoog zit...
Deze zomer gaan die trappen in ieder geval wegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En station Arnhem zuigt inderdaad.Ook even de postgeschiedenis doorgekeken haha
Het zou een keer tijd worden zeg. Ik kan me nog de borden met "stationshal 2010" herinnerenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Deze zomer gaan die trappen in ieder geval weg
tja... dat moet ik thuis bekijken... dat gaat hier niet...quote:
Erg groot is die geschiedenis nou ook weer niet, nu maar hopen dat ze niet enorm is afgeschrikt door onze geweldige belangstelling...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nieuwe hyvesvrienden![]()
[..]
En station Arnhem zuigt inderdaad.Ook even de postgeschiedenis doorgekeken haha
halloquote:
Wanneer kom jij in Arnhem danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het zou een keer tijd worden zeg. Ik kan me nog de borden met "stationshal 2010" herinneren
Stuquote:
quote:
Ja, dat komt omdat ik je hier voor een 2e keer ziequote:
ik zag jou voor de 2e keer in KSCquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat ik je hier voor een 2e keer zie![]()
Ik dus andersdomquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik zag jou voor de 2e keer in KSC
Ik studeer daar dus afgelopen jaren bijna dagelijksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wanneer kom jij in Arnhem dan
[..]
Stu![]()
en wat vond je van de film, ik vond die film wel leuk.quote:
de filmquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en wat vond je van de film, ik vond die film wel leuk.
jij ging toch naar de film?quote:
Wordt tijd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Deze zomer gaan die trappen in ieder geval weg
dan hoef ik ook niet te kijkenquote:
Ik ook Hyves en Twitter. Maar gebruik eigenlijk alleen m'n Twitter account.quote:
ik zit nooit meer op hyves, alleen op facebook en FL maar dat hebben jullie toch neitquote:
Ik ben niet interessant genoeg voor Twitterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ook Hyves en Twitter. Maar gebruik eigenlijk alleen m'n Twitter account.
Ik weet niet eens wat FL isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik zit nooit meer op hyves, alleen op facebook en FL maar dat hebben jullie toch neit
Beter in je hoofd dan dat je opeens borsten hebt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef Michhas het volgende:
Godverdomme ik ben de hele dag al botergeil en heb tieten en billen in mijn hoofd. Wordt er gek van!
Fetlifequote:
en dan zie je de tt ook nog eens voor je zeker?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef Michhas het volgende:
Godverdomme ik ben de hele dag al botergeil en heb tieten en billen in mijn hoofd. Wordt er gek van!
quote:
ik ook niet, maar weet niet of ik het wil kennenquote:
Wil je niet kennen.quote:
dat dus...quote:
Ik ook niet. Gebruik het dan ook vooral om interessante personen te volgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet interessant genoeg voor Twitter![]()
hmm... geen idee wat het betekend, maar is vast niet echt positief bedoeldquote:
Ik vind niet zo snel iemand interessantquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gebruik het dan ook vooral om interessante personen te volgen
hehehe het is een grapje. Vanilla staat voor niet-kinkyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hmm... geen idee wat het betekend, maar is vast niet echt positief bedoeld
Beatrix?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gebruik het dan ook vooral om interessante personen te volgen
quote:
Ben idd best vanilla dan jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hehehe het is een grapje. Vanilla staat voor niet-kinky
quote:
Schuddebuikjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben idd best vanilla dan ja
En ik eet dagelijks een bakje vanille vla met schuddebuikjes
zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |