ik zit nooit meer op hyves, alleen op facebook en FL maar dat hebben jullie toch neitquote:
Ik ben niet interessant genoeg voor Twitterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ook Hyves en Twitter. Maar gebruik eigenlijk alleen m'n Twitter account.
Ik weet niet eens wat FL isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik zit nooit meer op hyves, alleen op facebook en FL maar dat hebben jullie toch neit
Beter in je hoofd dan dat je opeens borsten hebt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef Michhas het volgende:
Godverdomme ik ben de hele dag al botergeil en heb tieten en billen in mijn hoofd. Wordt er gek van!
Fetlifequote:
en dan zie je de tt ook nog eens voor je zeker?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef Michhas het volgende:
Godverdomme ik ben de hele dag al botergeil en heb tieten en billen in mijn hoofd. Wordt er gek van!
quote:
ik ook niet, maar weet niet of ik het wil kennenquote:
Wil je niet kennen.quote:
dat dus...quote:
Ik ook niet. Gebruik het dan ook vooral om interessante personen te volgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet interessant genoeg voor Twitter![]()
hmm... geen idee wat het betekend, maar is vast niet echt positief bedoeldquote:
Ik vind niet zo snel iemand interessantquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gebruik het dan ook vooral om interessante personen te volgen
hehehe het is een grapje. Vanilla staat voor niet-kinkyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hmm... geen idee wat het betekend, maar is vast niet echt positief bedoeld
Beatrix?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gebruik het dan ook vooral om interessante personen te volgen
quote:
Ben idd best vanilla dan jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hehehe het is een grapje. Vanilla staat voor niet-kinky
quote:
Schuddebuikjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben idd best vanilla dan ja
En ik eet dagelijks een bakje vanille vla met schuddebuikjes
zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |