Ah mooi die rode muurquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
2 broeken, 1 trui en 1 blouse (alles bij de WE) Was wel even raar opkijken toen het alarm afging toen ik de winkel uitliep, maar op de een af andere manier zag ik dat aankomen..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
FijnKlinkt leuk ^^ Nog wat gekocht?
[..]
Nee
Krijg ik nog een PM met dezelfde foto's zonder kleren?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
2 broeken, 1 trui en 1 blouse (alles bij de WE) Was wel even raar opkijken toen het alarm afging toen ik de winkel uitliep, maar op de een af andere manier zag ik dat aankomen..
Fruitshake is al opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Krijg ik nog een PM met dezelfde foto's zonder kleren?
Tofquote:
Kan gebeuren. vrouwtje bleef vriendelijk en zei al meteen oh ik zal er vast 1 vergeten zijn af te halen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nice![]()
Ach ja, ze doen wel eens het een en ander fout![]()
Was laatst ook met vriendje de stad in, lopen we t kruidvat uit, begint het alarm ineens te joelen, terwijl dat t niet deed toen we naar binnen gingen (ging om iets dat we al eerder hadden gekocht)
Maar je zou nog gaan strippen voor mequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Fruitshake is al op![]()
Photoshop het er zelf maar onder
Daarom, waarom zouden ze je ergens van beschuldigen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan gebeuren. vrouwtje bleef vriendelijk en zei al meteen oh ik zal er vast 1 vergeten zijn af te halen.
Alleen als je naar de meet komtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar je zou nog gaan strippen voor me
Oke ik ben irritant, het spijt me
Was wel nodig, mijn huidige schoenen beginnen al wat lelijker te worden en ander paar is al zo goed als onloopbaar, terwijl ik van kappa meer kwaliteit had verwacht.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Fruitshake is al op![]()
Photoshop het er zelf maar onder
[..]
Tof
Weet ik maar ik klink best wel pervers zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Alleen als je naar de meet komt
Haha ik kan het wel aan
Weet ik niet, kan natuurlijk altijd he.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom, waarom zouden ze je ergens van beschuldigen?
[..]
Alleen als je naar de meet komt
Haha ik kan het wel aan
Gaat soms echt heel snel hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was wel nodig, mijn huidige schoenen beginnen al wat lelijker te worden en ander paar is al zo goed als onloopbaar, terwijl ik van kappa meer kwaliteit had verwacht.
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Weet ik maar ik klink best wel pervers zoEn dat ben ik niet
Kloptquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik niet, kan natuurlijk altijd he.
Ja, dat merk ik nu ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gaat soms echt heel snel he
Had 2 maanden geleden ook laarzen gekocht, gewoon leer, ¤120, dus geen goedkope troep (al kocht ik ze in de aanbieding, dus goedkoper) en zit na 2 weken al een deel van de zool los
[..]
[..]
KloptMaar gebeurd eigenlijk nooit, alleen als je zonder tas loopt en je je al 'verdacht' gedroeg denk ik..
Ach ja, ze hebben je toch net aan de kassa zien staan dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat merk ik nu ja.
En dat tweede ja misschien wel, ik had inderdaad gewoon zonder tas netjes mijn kleren afgerekend en liep teon naar buiten en toen mieeeeuw mieeeuwww
Vans & All Starsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:40 schreef Michhas het volgende:
Je moet ook geen dure schoenen kopen
Vans en All Stars for life
PME?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |