Maar heb je een slechte ervaring gehad vandaag somsquote:
Moest naar de plastisch chirurg voor mn pols, werd vervolgens nog naar de röntgenafdeling gestuurd voor foto's van beide polsen, daarna weer terug. (toen zat er een dikke islamitische vrouw met een getatoeerde sikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar heb je een slechte ervaring gehad vandaag soms
Krulliesquote:
Kom maar.quote:
Beter dan chagrijnig kijkenquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
KrulliesGaan wij ook een foto maken donderdag?
NICE!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beter dan chagrijnig kijken![]()
[..]
Ouchquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Moest naar de plastisch chirurg voor mn pols, werd vervolgens nog naar de röntgenafdeling gestuurd voor foto's van beide polsen, daarna weer terug. (toen zat er een dikke islamitische vrouw met een getatoeerde sik) en daarna zei die 'ja er is niks op te zien, eigenlijk had ik dat ook niet verwacht'
en ging hij prik doen in mn pols
Vanavond!quote:
Ja, ik haat prikken echtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ouch
Die gatatoeerde sik klinkt wel erg lachwekkend trouwens![]()
Zo iemand kun je toch niet serieus nemen? Ik zou niet kunnen stoppen met lachen![]()
![]()
Is dat niet raar in de Bakker Bart?quote:
Nee hoor, ik doe het ook altijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is dat niet raar in de Bakker Bart?
ohja, we gaan naar Bakker Bart. Ik houd niet van Bakker Bart.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is dat niet raar in de Bakker Bart?
Waar haal jij je broodjes?quote:
Kan ook gerust ergens anders hoor, maakt mij niet uit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ohja, we gaan naar Bakker Bart. Ik houd niet van Bakker Bart.
Onder jouw handen?quote:
Vet duur exclusief restaurant jongeh!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan ook gerust ergens anders hoor, maakt mij niet uit.
Hahahaha, die kan zo de kermis op dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, ik haat prikken echt![]()
Ze zat in de wachtkamer en was best dik ook, ik durfde alleen niet uitgebreid te gaan staren
Ook nog een vrouw met een baard gezien
nice! onder het genot van een juupke!quote:
Oke, ga ik daar werken en wachten tot je broodjes komt halenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
La Place meestal, die zit tegenover mn werk
Ja, net de freakshowquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha, die kan zo de kermis op dus![]()
Ik ben ook geen fan van prikken. Balen dat je dus geen fijne dag had![]()
ah... verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja maar vanavod pas nu heb ik nog stage
had net overleg
Bavaria, omdat tdrone dat persé wouquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nice! onder het genot van een juupke!
Nee joh, je staat er leuk opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef tdrone het volgende:
ik sta in ieder geval weer lekker duf op die foto
Hahhah, ja want anders loop ik naakt over Hoog Catharijne, geen succesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke, ga ik daar werken en wachten tot je broodjes komt halenTrek je dan speciaal voor het broodjes halen je kleren uit? Neem aan dat je niet naakt werkt
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bavaria, omdat tdrone dat persé wou
ga weg in die kroeg hebben ze alleen bavariaquote:
Ja, logisch dat je te laat wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, net de freakshow![]()
Meeste mensen vinden het niks inderdaad..
Daarna moest ik nog door naar werk, maar was dus een uur te laat
Idd, had het ook wel gemeld hoor, dat ik later zou zijn, maar toch, werkte maar tot 1 uur en kwam om half 11 aanquote:
Lekker kort dagje dan maarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Idd, had het ook wel gemeld hoor, dat ik later zou zijn, maar toch, werkte maar tot 1 uur en kwam om half 11 aan
ow... dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
ga weg in die kroeg hebben ze alleen bavaria
maar dat is zo ongeveer de enige gezellige kroeg waar de muziek niet keihard staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |