quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
PME?
Er zijn schoenen die Merrell heten
ze zijn alleen wel erg lelijk
weet neit als je ze bij je loon van januari niet krijgt zou ik eens navragen..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:44 schreef 92Merel het volgende:
Wanneer hoor je eigenlijk je jaaropgaaf te ontvangen ?
Ik denk dat hij uiterlijk maart binnen moet zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:44 schreef 92Merel het volgende:
Wanneer hoor je eigenlijk je jaaropgaaf te ontvangen ?
Ah tofquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
weet neit als je ze bij je loon van januari niet krijgt zou ik eens navragen..
Hm okequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij uiterlijk maart binnen moet zijn
das 1 r en 1l teveelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
PME?
Er zijn schoenen die Merrell heten
ze zijn alleen wel erg lelijk
Heb t/m oktober bij een slager gewerkt, in de zomervakantie bij mn vader, in september nog ergens een proefdag gehad en vanaf oktober bij mn huidige baan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:50 schreef tdrone het volgende:
bij 4kun jij nergens je draai vinden of ben je ontslagen of doe je dat allemaal tegelijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
ja, dat zeg ik ook nietquote:
ja... ik nie snap nie... inmiddels wel...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:50 schreef tdrone het volgende:
bij 4kun jij nergens je draai vinden of ben je ontslagen of doe je dat allemaal tegelijk
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
My godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke ben jij?
Maar ik welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, dat zeg ik ook niet
[..]
ja... ik nie snap nie... inmiddels wel...
Hoi en rijzequote:
Welke wil je dat ik ben?quote:
en waarom dan?quote:
Slagersmeisjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb t/m oktober bij een slager gewerkt, in de zomervakantie bij mn vader, in september nog ergens een proefdag gehad en vanaf oktober bij mn huidige baan.
Sorry, ik heb bruin haarquote:
Jaaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Slagersmeisjes![]()
Je kan dus met messen overweg?
Okeequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sorry, ik heb bruin haar
[..]
Jaa![]()
Ehm, ik zat meer in de verkoop, was geen slager, heb je ook een opleiding voor nodig
Omdat die er het mooist uitzietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en waarom dan?
[me=MaleDuck] kan het plaatje hier niet zien...[/me]
Het gaat me niet om het haar hoorquote:
Meer dat die met blauw blond is, dus dat kan ik nooit zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat die er het mooist uitziet
[..]
Het gaat me niet om het haar hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |