abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92165219
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:24 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

Waar slaat dit nou weer op?

Mooi om te zien dat je aan het eind van je argumenten zit.
Ach, zijn "argument" is ook dat niemand verontwaardig reageert als Christenen wat debiels eisen maar bij Moslims wel :'). Naast dat dat gewoon zijn linkse bril visie is klopt het gewoon totaal niet :').
pi_92165249
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Ignorance is bliss.
Jou argumenten oxideren aan m'n anus. Het heeft niks met ignorantie te maken, maar met mijn persoonlijke ervaring.
pi_92165255
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:21 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Dan lees jij gewoon erg selectief want de verontwaardiging en mate van belachelijk maken is als één of andere Bijbelfundi weer wat zegt ook groot.
Nee; christelijke taliban isj onze koeltoer die gerespecteerd moet worden.

quote:
Zo zie jij dat door je linkse bril.
Dat is exact wat ik bedoel. :)
pi_92165295
@paddy

Je hoeft geen kernfysicus te zijn om uitspraken als "dood de ongelovigen overal waar je ze vindt" te begrijpen.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 11:27:24 #80
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_92165301
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:25 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Ach, zijn "argument" is ook dat niemand verontwaardig reageert als Christenen wat debiels eisen maar bij Moslims wel :'). Naast dat dat gewoon zijn linkse bril visie is klopt het gewoon totaal niet :').
Ik ben ook links, maar ik ben geen gelovige. Christenen en moslims dienen zich aan de wet te houden, punt. Iedereen de hand schudden, of niemand. Het is respectloos om iemand op basis van geslacht geen hand te schudden. Het is een teken van minachting.

En oh ja, het is bij wet verboden.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_92165324
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:21 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Ik ben naar Mekka geweest (althans proberen te komen want ik ben geen Moslim dus ik kwam er niet in) en ben daar ervan overtuigd geraakt dat het respectvol is om hier Moslims ook te weigeren.

Wat ik zeg is dat de beste man niet verboden is vrouwen een hand te geven, hij vind het alleen niet respectvol.
Echter aangezien respect iets is waarin je je in een ander inleeft en aanpast slaat zijn verhaaltje nergens op.
Als hij hij gezegd ik MAG het niet van mijn geloof hadden we een andere discussie gehad.
pi_92165331
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:27 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

Ik ben ook links, maar ik ben geen gelovige. Christenen en moslims dienen zich aan de wet te houden, punt. Iedereen de hand schudden, of niemand. Het is respectloos om iemand op basis van geslacht geen hand te schudden. Het is een teken van minachting.

Blijkbaar heeft Xa1pt geen boodschap aan de wet...
pi_92165350

[ Bericht 100% gewijzigd door DeZoektocht op 01-02-2011 11:29:11 (foutje) ]
pi_92165364
Speciaal voor onze knuffelbeer Xa1pt:

Kerkklok

Waarom de kerk klokken nog moeten luiden?

Ongenuanceerde kut christenen

Christenen met lange tenen

Hier het bewijs dat jij dit met een linkse bril tegemoet ziet. Mag ik graag even een rectificatie zien op die hersenscheten die je hier laat?
pi_92165390
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:29 schreef KuyaEd2010 het volgende:

Kerkklok

Hier het bewijs dat jij dit met een linkse bril tegemoet ziet. Mag ik graag even een rectificatie zien op die hersenscheten die je hier laat?
totaal offtopic dit, ga je persoonlijke vete ergens anders uitvechten.
pi_92165396
DE ACTIVITEIT IN DIT DRAAD IS SNELLER DAN DAT IK KAN LEZEN :*
  dinsdag 1 februari 2011 @ 11:30:07 #87
332441 Legit
Charlie Sheen FTWinning!
pi_92165401
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:16 schreef DeZoektocht het volgende:

[..]

MAARRRRR..... die vent zegt niet dat ie 'dat niet mag'
nee hij zegt 'ik vind het respectvol om het niet te doen'
Waarbij hij vergeet dat respect iets is waarbij je afvraagt wat de ANDER zou waarderen en dat dus doet.
Stel ik woon in een land in het midden oosten waar het respectvol is om een man 3 kussen op de wang te geven.
Dit zou voor mij zeer onwennig aanvoelen, en het zou mij in eerste instantie wat moeite kosten.
Maar uit RESPECT voor huin cultuur zou ik me hieraan waarschijnlijk wel aanpassen.
"Hij kwam tot het inzicht dat een hand geven aan een vrouw voor hem als praktiserend moslim niet gepast is", zie OP.

En dat voorbeeld slaat in feite ook nergens op, want respect hoort van twee kanten te komen als het goed is. Die dudes daar in het midden oosten zouden bijvoorbeeld ook kunnen begrijpen dat het ongemakkelijk voor jou kan zijn en het er maar gewoon bij laten.
pi_92165410
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:25 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Natuurlijk. Ongelovigen - op verzuurde atheïsten na - hebben over het algemeen nooit de moeite genomen de bijbel te lezen. Maar men kan ineens wel - verbazingwekkend genoeg - islamteksten citeren en wijzen op het verwerpelijke karakter daarvan. Selectieve verontwaardiging dus.
pi_92165420
quote:

Niet elke linkse persoon heeft dan ook per definitie achterlijke denkbeelden. Maar wat Xa1pt hier stelt is gewoon pertinent onwaar en daar heb ik net het bewijs voor geleverd. Benieuwd wat hij ervan vindt.
pi_92165425
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:29 schreef DeZoektocht het volgende:

[..]

Nee maar als Xa1pt anderen persoonlijk benaderd is dat het niet? Raar!
pi_92165461
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:29 schreef DeZoektocht het volgende:

[..]

Hij leert maar eens een keer de feiten onder ogen te zien.

quote:
Natuurlijk. Ongelovigen - op verzuurde atheïsten na - hebben over het algemeen nooit de moeite genomen de bijbel te lezen. Maar men kan ineens wel - verbazingwekkend genoeg - islamteksten citeren en wijzen op het verwerpelijke karakter daarvan. Selectieve verontwaardiging dus.
Je generaliseert er weer lustig op los jongen!
pi_92165467
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

http://www.refdag.nl/nieu(...)an_christen_1_505385

Where's your God now?
pi_92165476
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:29 schreef KuyaEd2010 het volgende:

Kerkklok

Topics uit KLB. Nee, sterk man. :')
pi_92165483
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:30 schreef DoctorPressure het volgende:

[..]

Nee maar als Xa1pt anderen persoonlijk benaderd is dat het niet? Raar!
Weet ik veel man :') ik ben het hier niet voor iemand aan het opnemen hoor.
Ik zie gewoon dat het helemaal niet meer over het onderwerp gaat.
misschien ging het al eerder offtopic, is me niet opgevallen.
pi_92165528
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:32 schreef DeZoektocht het volgende:
misschien ging het al eerder offtopic, is me niet opgevallen.
Dat dan weer wel.
pi_92165533
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:23 schreef DoctorPressure het volgende:

[..]

The fuck?

[..]

soera 9:5 'dood de ongelovigen waar je ze vindt':
Je ontkent daarmee je eerdere claim. Maar goed.
pi_92165537
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Topics uit KLB. Nee, sterk man. :')
Ik wist wel dat je zo ging reageren. Je kan natuurlijk ook gewoon niet toegeven dat ik gelijk heb he. Het gaat toch om de mate van verontwaardiging? Waar anders wordt die verontwaardiging sterker uitgedrukt dan in KLB? Maar goed tegen de plaat die voor jouw linkse bril zit kan geen enkel bewijs op blijkt maar weer.

Maar goed speciaal voor jou: Beeld engel zou beledigend zijn voor christenen

Dit is een topic uit Nieuws. Men is ook verontwaardigd hierzo. Mag ik dan nu een rectificatie op je hersenscheten?
pi_92165601
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 10:11 schreef DoctorPressure het volgende:

[..]

Prima. Stel, als deze man nou zelf geen moslim was, en zou weigeren om juist moslims een hand te schudden. Zou men dan net zo rustig reageren?
Dat slaat nergens op; zou je louter en alleen doen om een hak te zetten.

M.i. kun je prima beleefd en respectvol een hand weigeren. Ook kan het op een totaal ongepaste manier. Duidelijk is dat het weigeren an sich niet per definitie onbeschoft is.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_92165612
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef DoctorPressure het volgende:

[..]

Dat dan weer wel.
Nee serieus hoor, ik zie gewoon ineens posts die totaal niet meer over het onderwerp gaan en daar reageerde ik op.
Ik zit niet in 1 van de 2 kampen ofzo :P
pi_92165638
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Ik wist wel dat je zo ging reageren. Je kan natuurlijk ook gewoon niet toegeven dat ik gelijk heb he. Het gaat toch om de mate van verontwaardiging? Waar anders wordt die verontwaardiging sterker uitgedrukt dan in KLB? Maar goed tegen de plaat die voor jouw linkse bril zit kan geen enkel bewijs op blijkt maar weer.
Wil je nu echt POL/NWS met KLB vergelijken, "omdat men in KLB verontwaardigd reageert"? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')