Bij deze!quote:
Al kreeg ik geld toe.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:43 schreef ditiseenusername het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wel te doen toch?
17quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
1994, dan ben je 16 of 17 zeker ?
Nja te oud, maar aan je kop te zien zou ik je siewozie niet doen, dus het maakt niet veel uit.quote:
Dat deed je toch alleen bij mij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:31 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik bied een serenade op mijn banjo
Ik bied een flinke zak gouden juwelen die ik niet meer nodig heb.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:31 schreef ditiseenusername het volgende:
[..]
Wat fantastisch, iemand meer ? goudstukken ? goudrenettes? alles is mogelijk
Ik weet nog niet zeker wie de serenade krijgt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat deed je toch alleen bij mij.
Kuzic hoe kan ditquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:34 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zeker wie de serenade krijgt.
Het is niet zomaar iets dat je eventjes aan iedereen kan geven
wij eucalyptus jeweetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:39 schreef dralion13 het volgende:
jij denkt jij en ik met iedereen die adem haalt
Sinds ik je hebt betrapt met dralion weet het niet meer zo zeker.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kuzic hoe kan ditIk dacht jij en ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:45 schreef dakraam het volgende:
Ik bied 10 miljoen euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hm, weest niet bang. Jij weet meer. Denk daar maar over na.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:42 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Sinds ik je hebt betrapt met dralion weet het niet meer zo zeker.![]()
Ah oja dat ene! Dat weet hij natuurlijk niet. Je hebt gelijk, hoe kon ik ooit twijfelen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hm, weest niet bang. Jij weet meer. Denk daar maar over na.Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:46 schreef Sanddr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hm, weest niet bang. Jij weet meer. Denk daar maar over na.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_![]()
Aaahhh, arme jongen... Heeft die vieze stoephoer Klinkerbotsing je bedrogen? Laat je tranen maar lekker stromen, is goed voor je.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:54 schreef dakraam het volgende:
[..]
Aaahhh, arme jongen... Heeft die vieze stoephoer Klinkerbotsing je bedrogen? Laat je tranen maar lekker stromen, is goed voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Sorry ik kan er ook niks aan doen.
![]()
Je bent nu mijn bruid. Niet naar klinkerbotsing luisteren ze liegt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Wie wat, door wie!? Hoeveel geld krijg ik?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:03 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Voor zover ik kan volgen ben je verkocht...
Omdat peer.![]()
Klinkie liegt nooit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:04 schreef dakraam het volgende:
[..]
Je bent nu mijn bruid. Niet naar klinkerbotsing luisteren ze liegt.
Daarbij ken ik je niet eens.
Omdat peer.![]()
Ik heb jou gekocht voor 450 euro, echt fantastisch! Je bent nu fan mij !quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klinkie liegt nooit.
Daarbij ken ik je niet eens.![]()
Ok dat klinkt best eng. Maar ik heb je gekocht. Daar gaat het om.![]()
Het is Klinkerbotsing.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:04 schreef dakraam het volgende:
[..]
Je bent nu mijn bruid. Niet naar klinkerbotsing luisteren ze liegt.![]()
Moet je me kennen om mijn bruid te zijn dan? Ik zat er trouwens over na te denken om in de zomer te trouwen aan het strand. Lijkt dat je wat?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klinkie liegt nooit.
Daarbij ken ik je niet eens.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Ga weg jij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:07 schreef dakraam het volgende:
[..]
Moet je me kennen om mijn bruid te zijn dan? Ik zat er trouwens over na te denken om in de zomer te trouwen aan het strand. Lijkt dat je wat?![]()
Oh, oké.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb jou gekocht voor 450 euro, echt fantastisch! Je bent nu fan mij !![]()
Ok dat klinkt best eng. Maar ik heb je gekocht. Daar gaat het om.
En nu?Omdat peer.![]()
Nou, jij bent van mij dus niet naar dakraam luisteren hoor. Hij is een beetje raar aan het doen :s :s :squote:![]()
Strandbruiloften zijn cliché. Kan je net zo goed in een strandjurkje en op teenslippers gaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:07 schreef dakraam het volgende:
[..]
Moet je me kennen om mijn bruid te zijn dan? Ik zat er trouwens over na te denken om in de zomer te trouwen aan het strand. Lijkt dat je wat?
Omdat peer.![]()
Ja, misschien vindt ie het allemaal veuls te spannend, HIHIquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou, jij bent van mij dus niet naar dakraam luisteren hoor. Hij is een beetje raar aan het doen :s :s :s
Omdat peer.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Strandbruiloften zijn cliché. Kan je net zo goed in een strandjurkje en op teenslippers gaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou, jij bent van mij dus niet naar dakraam luisteren hoor. Hij is een beetje raar aan het doen :s :s :s![]()
Ik wil eerst daadwerkelijk bewijs van Klinkerbotsings betaling. Dit hele zaakje riekt naar bedrogDrawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.![]()
Kom maar online.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:09 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik wil eerst daadwerkelijk bewijs van Klinkerbotsings betaling. Dit hele zaakje riekt naar bedrog![]()
Zou ze het geld niet overmaken, denk je?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:09 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik wil eerst daadwerkelijk bewijs van Klinkerbotsings betaling. Dit hele zaakje riekt naar bedrog
Omdat peer.![]()
Nee, ik ben aan het lerenquote:Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.![]()
Ik ga alquote:Maar ooit op een dag zullen jullie allemaal de waarheid inzien. En dan realiseer je je dat ik de ware ben. Maar dan is het al te laat.
Vaarwel,Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Ik denk het niet, mijn bronnen zeggen dat ze niet eens 450 euro heeft, de sloeber.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zou ze het geld niet overmaken, denk je?Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.![]()
Bedrog!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:12 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik denk het niet, mijn bronnen zeggen dat ze niet eens 450 euro heeft, de sloeber.
Omdat peer.![]()
Wat heb je te bieden dan, hè hè hè!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:12 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik ga alMaar ooit op een dag zullen jullie allemaal de waarheid inzien. En dan realiseer je je dat ik de ware ben. Maar dan is het al te laat.
Vaarwel,Omdat peer.![]()
Hij is een armzalige dakraam..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat heb je te bieden dan, hè hè hè!![]()
appel 100% match- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster![]()
Hou je van blokjes appel of neem je er gewoon een hap uit?Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.![]()
Blokjes.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:16 schreef KeizerKuzco het volgende:
Hou je van blokjes appel of neem je er gewoon een hap uit?Omdat peer.![]()
Dit is de realiteit, aight. Het wordt tijd dat je ontwaakt uit je sprookje.quote:Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.![]()
quote:![]()
![]()
Hier liefde.
ECKTE liefde, ik zweer je wollah.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:18 schreef Omdatappel het volgende:
Niemand wil mij behalve Klinkerbotsing, ghehe.![]()
Ik zet gewoon een extra verwarming aanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:18 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dit is de realiteit, aight. Het wordt tijd dat je ontwaakt uit je sprookje.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Goeien oplossing wel,quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik zet gewoon een extra verwarming aan![]()
![]()
Of een extra trui.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik zet gewoon een extra verwarming aanOmdat peer.![]()
Ghehe.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef honkeytonk het volgende:
Ik wil haar hebben. Koste wat het kost.
Omdat peer.![]()
Alleen indien koequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
O! Wil je mijn dekentje anders ook?
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Helemaal niks, als je een spaarpot koopt stop je toch ook niet het geld dat je betaald hebt in die spaarpot, dat geef je aan de verkoperquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wie wat, door wie!? Hoeveel geld krijg ik?
ditiseenusername krijgt dus al het geldOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_![]()
ik las verkrachtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:03 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Voor zover ik kan volgen ben je verkocht...
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
We gaan dit nu gewoon eens en voor altijd beslissen.
We laten de liefdesmeter beslissen!
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Wat win ik?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:03 schreef dakraam het volgende:
We gaan dit nu gewoon eens en voor altijd beslissen.
We laten de liefdesmeter beslissen!
[ afbeelding ]
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.![]()
quote:
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.![]()
Check het zelf, ik schrok ookquote:Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.![]()
Gelukkig maar, ik moet er niet aan denken om mijn zolderkamer te moeten delen met iemand anders!quote:![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:18 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik moet er niet aan denken om mijn zolderkamer te moeten delen met iemand anders!Met wie dannnnquote:![]()
![]()
Plus een weekendje weg geboden.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R![]()
er komt altijd 20% uit in combinatie met klinkerbotsing![]()
de eeuwige vrijgezel, zielig hoor
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:29 schreef dralion13 het volgende:
er komt altijd 20% uit in combinatie met klinkerbotsing![]()
de eeuwige vrijgezel, zielig hoorHet is oneerlijk.
![]()
Pardon? Gaan we schelden?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mooie waterval heb je vastgelegd![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
[ afbeelding ]
Plus een weekendje weg geboden.![]()
Omdat peer.![]()
Oh, staat dat er nog steedsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat? Nee.. > http://www.flickr.com/photos/sanddr![]()
![]()
Altijd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
APPEL JY HOUT TOG GEWON VAN MY TOG TOG![]()
Omdat peer.![]()
gr grquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hey aight ook hier wat gesellig nou groetjesssOmdat peer.![]()
Wat is dit, het foksters verhandeltopic?And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
Ik heb het niet bedacht. TS vatte het zo op.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef Bloempje. het volgende:
Wat is dit, het foksters verhandeltopic?
Omdat peer.![]()
Oh oké Klinkie, als jij het zegt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zou het doen, Danger.Mouse is mooi.En aardig.
Omdat peer.![]()
Hij heeft me zelfs gratis gekregenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bloempje. is al verkocht volgens mij.Ik hoop toch niet dat ie me voor 25 euro verkoopt
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
Ah, oke..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb het niet bedacht. TS vatte het zo op.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
Nee, zeg.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij heeft me zelfs gratis gekregenIk hoop toch niet dat ie me voor 25 euro verkoopt
Dat zou erg dom van hem zijn.
Omdat peer.![]()
Gemeen ook nogquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, zeg.Dat zou erg dom van hem zijn.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh oké Klinkie, als jij het zegt.
Reactie in fobo voor datum enz enz enz?
Jij ben ook lief!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zou het doen, Danger.Mouse is mooi.En aardig.
Jammer dat ik geen foto van je hem for judging
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Vaak genoeg gepost hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:17 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Reactie in fobo voor datum enz enz enz?
[..]
Jij ben ook lief!Jammer dat ik geen foto van je hem for judging
![]()
![]()
Nee, dat is betaald krijgen voor seks.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:20 schreef iplaynaked het volgende:
betalen voor seks is toch een hoertje spelen?I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee, dat is betaald krijgen voor seks.
Wil je zeggen dat Omdatappel...?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:20 schreef iplaynaked het volgende:
betalen voor seks is toch een hoertje spelen?
Bescherm mij Mouse!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:22 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Omdatappel...?
Omdat peer.![]()
Ahhww, meisje toch. Nare mensen zitten in dit topic he?quote:
Als hij je lastig valt moet je het maar zeggen. Niemand gaat jou krenkenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Ja, FOK! is ook eigenlijk een nare site. Waar ben ik aan begonnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ahhww, meisje toch. Nare mensen zitten in dit topic he?
Omdat peer.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Als hij je lastig valt moet je het maar zeggen. Niemand gaat jou krenkenDankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.![]()
Dat spreekt voor zich, geen dankquote:![]()
Maar dat weekendje weg, nog voorkeur?
Dat vraag ik me ook nog steeds afquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, FOK! is ook eigenlijk een nare site. Waar ben ik aan begonnen.
om de liefde te verspreidenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook nog steeds af
Ergens waar de zon schijnt, bitte.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, geen dank![]()
Maar dat weekendje weg, nog voorkeur?
Omdat peer.![]()
Dan moet je ons maar niet verlatenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat, waarom gaat dit topic niet op pauze als ik even weg ga? :s Wat is deze pff tss tss haters.
Ja sorrie horr wet ick tog niit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan moet je ons maar niet verlaten![]()
Your musical compatibility with Diane1991 is LOW
Music you have in common includes John Mayer, Paramore, Alphabeat, Jason Mraz and James Morrison.
jammer dit.![]()
John Mayer en Jason Mraz zijn wel tofquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Music you have in common includes John Mayer, Paramore, Alphabeat, Jason Mraz and James Morrison.
jammer dit.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
dat ontkende ik ook niet, alleen dat het low is, is jammerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
John Mayer en Jason Mraz zijn wel tof
toffe ui mang![]()
dit is mijn "ik ben bang"-lookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat ontkende ik ook niet, alleen dat het low is, is jammer
toffe ui mangI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Wat dacht je van Egypte?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ergens waar de zon schijnt, bitte.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Moet je betere muziek luisterenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jammer dit.
Mexico? Wordt dan wel een week weg..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nah, beetje druk nu volgens mij.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
He jij bent degene die Keizer Kuzco de film zo mooi vondquote:
Omdat jij degene bent die Keizer Kuzco de film zo mooi vondquote:
Paar dagen langer vind ik niet erg.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:45 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Mexico? Wordt dan wel een week weg..
Omdat peer.![]()
Verkopenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ze waren mij net aan het verkopen.
Pik je dat.![]()
Je moet het er nog steeds mee eens zijn
Nee, ik had m niet gezienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:45 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
He jij bent degene die Keizer Kuzco de film zo mooi vondik vond de serie tof.
Ja want dan koop ik jou natuurlijk en dan ben je dubbel van mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ze waren mij net aan het verkopen.
Pik je dat.![]()
![]()
Serie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, ik had m niet gezienik vond de serie tof.
Omdat peer.![]()
Heus wel!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
KUZOC WAAROM BEN JE NIET OP MSN DANG IK WORD ER EEN BEETJE VERDRIETIG VAN.Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.![]()
Ik werd keihard verkocht anders, voor 25 euroquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:47 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Verkopen![]()
Ohja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja want dan koop ik jou natuurlijk en dan ben je dubbel van mijGelukkig heb ik ook nog iets te zeggen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:47 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Verkopen![]()
Omdat peer.![]()
Dan moet je je eigen waarde beter inschattenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik werd keihard verkocht anders, voor 25 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:50 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dan moet je je eigen waarde beter inschatten
26 maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK STA OP PLEK HONDERD WHUAHAUWAHAHWAquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:51 schreef aight1 het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)rum=49&tab=tab_table
3e van ONZ in het afgelopen jaar
maargefeliciteerd![]()
![]()
Fantastisch.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JONGENS ATTENTIE IK HEB APPEL AL GEKOCHT VOOR 450 EURO.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:50 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dan moet je je eigen waarde beter inschatten
Heuj wat krijgen we nou? 2 tegelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JONGENS ATTENTIE IK HEB APPEL AL GEKOCHT VOOR 450 EURO.
Omdat peer.![]()
Dat vind ik ook niet kunnen neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heuj wat krijgen we nou? 2 tegelijk?
[..]
Beetje wel ja...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lol ik sta op plek 100 en ik ben hier niet eens sinds 01-02-2010. Sneu.
quote:quote:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lol ik sta op plek 100 en ik ben hier niet eens sinds 01-02-2010. Sneu.![]()
Iedereen hier, wees maar niet bangquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Iedereen hier, wees maar niet bang![]()
![]()
![]()
![]()
Agutquote:Ik krijg het gevoel dat ik best een leven heb nog
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heuj wat krijgen we nou? 2 tegelijk?
[..]Sorry meisjesquote:![]()
Ik dacht er compleet niet bij na
![]()
Goedmaken aanbieden doet*Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Oke, vooruit, als je het nu maar op Appel houdtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:56 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
[..]
Sorry meisjes![]()
Ik dacht er compleet niet bij na
![]()
Goedmaken aanbieden doet*
Heb ik je nou aan het huilen gemaakt?quote:
Edit: nevermind. ik kan niet lezen.quote:And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
Mwoah, heb je de afgelopen tijd nog echte mensen gezien?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aantal forumposts 6.915 »
Aantal views 11.811
Aantal reacties 2.369
Ben ik levenloos?And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
Ja vandaag nogquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mwoah, heb je de afgelopen tijd nog echte mensen gezien?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg ik had donderdag ofzo 5000 posts en nu al bijna 7000. Wat is deze. Dit wordt ernstigIk heb er nog niet eens half zo veel en ik hobbel hier al langer rond...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Ik heb er nog niet eens half zo veel en ik hobbel hier al langer rond...
ik ga ulp zoeken ja.
![]()
Jij wint. Koning levenloosquote:
Ah, shit, ik zou lief tegen je doen
shit hey kan gebeurenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij wint. Koning levenloos
Ah, shit, ik zou lief tegen je doen![]()
![]()
Oohhhh joh, komt helemaal goed met jouquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb ook een bijbaan enzo en ik praat met mensen.Laten we het erop houden dat je veel te vertellen hebt en snel typt
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ja ben jij vast ook als je me ingehaald hebt over 2 weken![]()
!
ik hoop van niet.
![]()
2 wekenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ja ben jij vast ook als je me ingehaald hebt over 2 weken![]()
dat is wel zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oohhhh joh, komt helemaal goed met jouLaten we het erop houden dat je veel te vertellen hebt en snel typt
denk ik hoop ik
![]()
![]()
Ah shit zegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
dat gaat toch minstens een week duren voor ik dit allemaal kan vergevenhoe moet ik nou slapen vannacht?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat is wel zodenk ik hoop ik
Zet glaasje roosvicee neer voor Klinkerbotsing*quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat is wel zodenk ik hoop ik
Komt wel goed schatje
Nee, dat trekt verkeerde users aan. Zonder leven enzo, die moeten we hier niet hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zullenw e volgende TT noemen: Wie is het meeste levenloos?And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
gewoon jezelf in slaap janken joh dan wordt je na 1,5 uur vanzelf doodmoe werkt ook altijd bij mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah shit zeghoe moet ik nou slapen vannacht?
![]()
![]()
![]()
![]()
Roosviceequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:02 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Zet glaasje roosvicee neer voor Klinkerbotsing*
Komt wel goed schatjeik ook roosvicee?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, dat trekt verkeerde users aan. Zonder leven enzo, die moeten we hier niet hebben.![]()
goeien garp!
Oh, doe ik dat maar danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
gewoon jezelf in slaap janken joh dan wordt je na 1,5 uur vanzelf doodmoe werkt ook altijd bij mij![]()
![]()
![]()
* Bloempje kruipt huilend in een hoekje in bed weg.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
Awquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:02 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Zet glaasje roosvicee neer voor Klinkerbotsing*
Komt wel goed schatjeDank!
![]()
Hij probeert je fokverslaving te beperken.quote:And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
Misschien, weet nog niet. Hoe moet het volgende topic heten dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeiii durf jij die lapo aan vandaag of is dat een stap te ver weer ?
Omdat peer.![]()
Zet glaasje roosvicee neer voor * Bloempje en * Omdatappel en iedereen die wilt!quote:![]()
hij zorgt er voor dat ik geen voetbal kan kijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij probeert je fokverslaving te beperken.
Jahoeeequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:04 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Zet glaasje roosvicee neer voor * Bloempje en * Omdatappel en iedereen die wilt!![]()
Dankje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:04 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Zet glaasje roosvicee neer voor * Bloempje en * Omdatappel en iedereen die wilt!![]()
Omdat peer.![]()
Matchtopic met glaasjes roosviceequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Misschien, weet nog niet. Hoe moet het volgende topic heten dan?And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
Belangrijke, nuttige dingen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WAT DEED IK AL DIE TIJD ZONDER FOK?!And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
Die tijd bestond nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WAT DEED IK AL DIE TIJD ZONDER FOK?!
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?![]()
mijn record is 268 posts op 1 dagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WAAROM BEN IK OPEENS ZO VERSLAAFD???I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ja oké, iets als Appelmatchtopic met levenloze users en Roosvicee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Matchtopic met glaasjes roosvicee
Omdat peer.![]()
pffoee iets met lieve piraten denk ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Misschien, weet nog niet. Hoe moet het volgende topic heten dan?![]()
![]()
kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja oké, iets als Appelmatchtopic met levenloze users en Roosvicee.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
pffoee iets met lieve piraten denk ikEn lieve piraten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja oké, iets als Appelmatchtopic met levenloze users en Roosvicee.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: