Helemaal niks, als je een spaarpot koopt stop je toch ook niet het geld dat je betaald hebt in die spaarpot, dat geef je aan de verkoperquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wie wat, door wie!? Hoeveel geld krijg ik?
ik las verkrachtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:03 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Voor zover ik kan volgen ben je verkocht...
Wat win ik?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:03 schreef dakraam het volgende:
We gaan dit nu gewoon eens en voor altijd beslissen.
We laten de liefdesmeter beslissen!
[ afbeelding ]
quote:
Check het zelf, ik schrok ookquote:
Gelukkig maar, ik moet er niet aan denken om mijn zolderkamer te moeten delen met iemand anders!quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:18 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik moet er niet aan denken om mijn zolderkamer te moeten delen met iemand anders!
Met wie dannnnquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:29 schreef dralion13 het volgende:
er komt altijd 20% uit in combinatie met klinkerbotsing![]()
de eeuwige vrijgezel, zielig hoor
Pardon? Gaan we schelden?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mooie waterval heb je vastgelegd
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
[ afbeelding ]
Plus een weekendje weg geboden.
Oh, staat dat er nog steedsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat? Nee.. > http://www.flickr.com/photos/sanddr
Altijd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
APPEL JY HOUT TOG GEWON VAN MY TOG TOG
gr grquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hey aight ook hier wat gesellig nou groetjesss
Ik heb het niet bedacht. TS vatte het zo op.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef Bloempje. het volgende:
Wat is dit, het foksters verhandeltopic?
Oh oké Klinkie, als jij het zegt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zou het doen, Danger.Mouse is mooi.En aardig.
Hij heeft me zelfs gratis gekregenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bloempje. is al verkocht volgens mij.
Ah, oke..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb het niet bedacht. TS vatte het zo op.
Nee, zeg.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij heeft me zelfs gratis gekregenIk hoop toch niet dat ie me voor 25 euro verkoopt
Gemeen ook nogquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, zeg.Dat zou erg dom van hem zijn.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh oké Klinkie, als jij het zegt.
Jij ben ook lief!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zou het doen, Danger.Mouse is mooi.En aardig.
Vaak genoeg gepost hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:17 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Reactie in fobo voor datum enz enz enz?
[..]
Jij ben ook lief!Jammer dat ik geen foto van je hem for judging
Nee, dat is betaald krijgen voor seks.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:20 schreef iplaynaked het volgende:
betalen voor seks is toch een hoertje spelen?
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee, dat is betaald krijgen voor seks.
Wil je zeggen dat Omdatappel...?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:20 schreef iplaynaked het volgende:
betalen voor seks is toch een hoertje spelen?
Bescherm mij Mouse!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:22 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Omdatappel...?
Ahhww, meisje toch. Nare mensen zitten in dit topic he?quote:
Als hij je lastig valt moet je het maar zeggen. Niemand gaat jou krenkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Ja, FOK! is ook eigenlijk een nare site. Waar ben ik aan begonnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ahhww, meisje toch. Nare mensen zitten in dit topic he?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Als hij je lastig valt moet je het maar zeggen. Niemand gaat jou krenkenDankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
Dat spreekt voor zich, geen dankquote:
Dat vraag ik me ook nog steeds afquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, FOK! is ook eigenlijk een nare site. Waar ben ik aan begonnen.
om de liefde te verspreidenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook nog steeds af
Ergens waar de zon schijnt, bitte.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, geen dank![]()
Maar dat weekendje weg, nog voorkeur?
Dan moet je ons maar niet verlatenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat, waarom gaat dit topic niet op pauze als ik even weg ga? :s Wat is deze pff tss tss haters.
Ja sorrie horr wet ick tog niit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan moet je ons maar niet verlaten
John Mayer en Jason Mraz zijn wel tofquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Your musical compatibility with Diane1991 is LOW
Music you have in common includes John Mayer, Paramore, Alphabeat, Jason Mraz and James Morrison.
jammer dit.
dat ontkende ik ook niet, alleen dat het low is, is jammerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
John Mayer en Jason Mraz zijn wel tof
dit is mijn "ik ben bang"-lookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat ontkende ik ook niet, alleen dat het low is, is jammer
toffe ui mang
Wat dacht je van Egypte?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ergens waar de zon schijnt, bitte.
Moet je betere muziek luisterenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Your musical compatibility with Diane1991 is LOW
Music you have in common includes John Mayer, Paramore, Alphabeat, Jason Mraz and James Morrison.
jammer dit.
Mexico? Wordt dan wel een week weg..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nah, beetje druk nu volgens mij.
He jij bent degene die Keizer Kuzco de film zo mooi vondquote:
Omdat jij degene bent die Keizer Kuzco de film zo mooi vondquote:
Paar dagen langer vind ik niet erg.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:45 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Mexico? Wordt dan wel een week weg..
Verkopenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ze waren mij net aan het verkopen.
Pik je dat.
Nee, ik had m niet gezienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:45 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
He jij bent degene die Keizer Kuzco de film zo mooi vond
Ja want dan koop ik jou natuurlijk en dan ben je dubbel van mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ze waren mij net aan het verkopen.
Pik je dat.
Serie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, ik had m niet gezienik vond de serie tof.
Heus wel!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
KUZOC WAAROM BEN JE NIET OP MSN DANG IK WORD ER EEN BEETJE VERDRIETIG VAN.
Ik werd keihard verkocht anders, voor 25 euroquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:47 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Verkopen![]()
Je moet het er nog steeds mee eens zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |