En ook van een hoop kanslozen die zelfmoord hebben gepleegd deze sombere maand.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef DemonRage het volgende:
Over een uur kunnen we die saaie grafmaand eindelijk gedag zeggen. De kop van 2011 is er dan af!
Januari duurt voor het gevoel langer dan elke andere maand.
Statistisch gezien heeft januari de meeste sterfgevallen. Grafmaand dus.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:01 schreef ditiseenusername het volgende:
[..]
En ook van een hoop kanslozen die zelfmoord hebben gepleegd deze sombere maand.
Treurnis ten top.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:03 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Statistisch gezien heeft januari de meeste sterfgevallen. Grafmaand dus.
iets met de 14e??? of die je daar niet aan dit jaarquote:Op maandag 31 januari 2011 23:03 schreef Omdatappel het volgende:
Spannond!
Niet dat er iets boeiends gebeurt in februari.
Ik doe daar nooit aan.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:04 schreef ditiseenusername het volgende:
[..]
iets met de 14e??? of die je daar niet aan dit jaar
*Checkt fobo*quote:Op maandag 31 januari 2011 23:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik doe daar nooit aan.
Ik heb geen aanbidder mang, wat denk je wel.
Zeg dat tegen de jongens.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:23 schreef ditiseenusername het volgende:
[..]
*Checkt fobo*
Mwa zijn vast wel jongens die een trucje op jou willen doen.
Nee dan liever mei, dan zit er geen r meer in de maand en de r is van regen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:24 schreef bularax het volgende:
Bah, nog steeds geen lente, geef mij maar April.
KUT!!! nog zwei minutenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |