2 wekenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ja ben jij vast ook als je me ingehaald hebt over 2 weken![]()
dat is wel zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oohhhh joh, komt helemaal goed met jouLaten we het erop houden dat je veel te vertellen hebt en snel typt
Ah shit zegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
dat gaat toch minstens een week duren voor ik dit allemaal kan vergeven
Tuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat is wel zodenk ik hoop ik
Zet glaasje roosvicee neer voor Klinkerbotsing*quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat is wel zodenk ik hoop ik
Nee, dat trekt verkeerde users aan. Zonder leven enzo, die moeten we hier niet hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zullenw e volgende TT noemen: Wie is het meeste levenloos?
gewoon jezelf in slaap janken joh dan wordt je na 1,5 uur vanzelf doodmoe werkt ook altijd bij mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah shit zeghoe moet ik nou slapen vannacht?
Roosviceequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:02 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Zet glaasje roosvicee neer voor Klinkerbotsing*
Komt wel goed schatje
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, dat trekt verkeerde users aan. Zonder leven enzo, die moeten we hier niet hebben.
Oh, doe ik dat maar danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
gewoon jezelf in slaap janken joh dan wordt je na 1,5 uur vanzelf doodmoe werkt ook altijd bij mij![]()
![]()
Awquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:02 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Zet glaasje roosvicee neer voor Klinkerbotsing*
Komt wel goed schatje
Hij probeert je fokverslaving te beperken.quote:
Misschien, weet nog niet. Hoe moet het volgende topic heten dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeiii durf jij die lapo aan vandaag of is dat een stap te ver weer ?
Zet glaasje roosvicee neer voor * Bloempje en * Omdatappel en iedereen die wilt!quote:
hij zorgt er voor dat ik geen voetbal kan kijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij probeert je fokverslaving te beperken.
Jahoeeequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:04 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Zet glaasje roosvicee neer voor * Bloempje en * Omdatappel en iedereen die wilt!![]()
Dankje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:04 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Zet glaasje roosvicee neer voor * Bloempje en * Omdatappel en iedereen die wilt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |