Sorry, wist ff geen betere TT..quote:Op maandag 31 januari 2011 17:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, ik heb weinig meer met het bouwen uit ogen van een ingenieur van doen.
M'n educatie is nu nog maar heel beperkt technisch en voornamelijk op bouweconomie en bouwrecht gericht. Tevens de twee gebieden die ik het meest interessant vind.
Niets, maar het ik vind het een morele plicht om jou wat smaak bij te brengen. Of drink jij ook van die 30 eurocent euroshopper energiedrank?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:15 schreef eriksd het volgende:
Wat heeft dat te maken met jaren 80 blue eyed soul?
Mja, je komt zelf met "the logical song" aan. Das nog erger. Of dat Ameno van Sky Radio.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niets, maar het ik vind het een morele plicht om jou wat smaak bij te brengen. Of drink jij ook van die 30 eurocent euroshopper energiedrank?
Volgens mij is jouw totale muzieksmaak Sky Radioquote:Op maandag 31 januari 2011 23:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mja, je komt zelf met "the logical song" aan. Das nog erger. Of dat Ameno van Sky Radio.
Het neemt momenteel alleen maar toe.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
Eriksd. zie jij toekomst voor de transportsector? Ik heb er dubbele gevoelens bij, enerzijds heb ik zoiets dat er altijd behoefte zal zijn aan huis aan huis vervoer. Anderzijds hoor je alleen maar deprimerende berichten over de transport.
Zal er altijd zijn. Lijkt mij dat met die globalisering dat alleen maar toeneemt.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
Eriksd. zie jij toekomst voor de transportsector? Ik heb er dubbele gevoelens bij, enerzijds heb ik zoiets dat er altijd behoefte zal zijn aan huis aan huis vervoer. Anderzijds hoor je alleen maar deprimerende berichten over de transport.
Maar de winstmarges zijn mar-gi-naal.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het neemt momenteel alleen maar toe.
Radio 10 gold en Veronica. Sky zuigt.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw totale muzieksmaak Sky Radio
De regel en lastendruk draaien de nek van die sector om.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zal er altijd zijn. Lijkt mij dat met die globalisering dat alleen maar toeneemt.
Momenteel wel. Lijkt mij bij uitstek iets voor Europese verordeningen waar geen ruimte voor nationale wetgeving is. Kan allemaal prima uniform. Maar ram dat er maar eens in bij die Fransen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De regel en lastendruk draaien wel de nek van die sector om he?
Uiteraard het is een branche met een hele lage toetredingsdrempel. Koop een bestelauto en je hebt een koeriersbedrijf. Lease een vrachtwagen en je hebt een transportbedrijf. Dat maakt het lastig maar het is ook een branche die kansen biedt.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar de winstmarges zijn mar-gi-naal.
Eensquote:Op maandag 31 januari 2011 23:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Momenteel wel. Lijkt mij bij uitstek iets voor Europese verordeningen waar geen ruimte voor nationale wetgeving is. Kan allemaal prima uniform.
Niet alleen daar ook in Nederland hebben velen daar moeite mee.quote:Maar ram dat er maar eens in bij die Fransen.
Of bij Geertquote:Op maandag 31 januari 2011 23:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Momenteel wel. Lijkt mij bij uitstek iets voor Europese verordeningen waar geen ruimte voor nationale wetgeving is. Kan allemaal prima uniform. Maar ram dat er maar eens in bij die Fransen.
Ja zoiets inderdaad.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:24 schreef eriksd het volgende:
Ik zou mij richten op niche-koeriersdiensten eigenlijk. High-profile transport enzo.
Ga weg. Ze zitten mijn in de KLB te pestenquote:
Dat ook inderdaad. Voor sommige dingen heb je Europa nodig. Net als een immigratiebeleid, dat moet ook centraal (bij de grens van Europa) gevoerd worden. Maarja, dat voelt zo tegenstrijdig, komt er nooit van. Dus heb je nu een vreemde lappendeken die inefficient is.quote:
Ja, ik wil mij er best op toeleggen maar dan moet het wel een redelijk perspectief zijn.quote:
Vrij verkeer van goederen en arbeid.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad. Voor sommige dingen heb je Europa nodig. Net als een immigratiebeleid, dat moet ook centraal (bij de grens van Europa) gevoerd worden. Maarja, dat voelt zo tegenstrijdig, komt er nooit van. Dus heb je nu een vreemde lappendeken die inefficient is.
Link? En is dat niet iets met privacy ofzo?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga weg. Ze zitten mijn in de KLB te pestenDie rotjochies hebben nog zo'n foto van mij die ik in de KLB sc gaf
Wat is de gemiddelde KLB leeftijd? 11 fzow.
Aah boeiend, die linkjes gaan over een x aantal jaar vanzelf weer kapot. K*t VWO ers die zichzelf altijd beter vinden. Hoe harder ik hap hoe meer lol die pubers hebben. En so what, ik heb wel zin in een fittiequote:Op maandag 31 januari 2011 23:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Link? En is dat niet iets met privacy ofzo?
Als je ergens goed in bent, is er altijd perspectief in.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, ik wil mij er best op toeleggen maar dan moet het wel een redelijk perspectief zijn.
KLB moet je je gewoon verre van houden.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:31 schreef eriksd het volgende:
Mja, ik zou er niet blij mee zijn. Maargoed, KLB is sowieso een verzameling mensen die zichzelf eigenlijk heel stoer en cool vinden ofzo. Geen idee.
Ach, ik doe er in principe niets meer tegen, ik heb die foto destijds gegeven, ik had dat kunnen verwachten, mijn fout. En daartegen ageren heeft geen zin, die foto hebben ze allang opgeslagen. Op het moment dat ik besluit te stoppen met FOK! dan zaai ik nog wel wat verwarring met wat posts zodat mijn identiteit deels een raadsel zal blijven.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:31 schreef eriksd het volgende:
Mja, ik zou er niet blij mee zijn. Maargoed, KLB is sowieso een verzameling mensen die zichzelf eigenlijk heel stoer en cool vinden ofzo. Geen idee.
Heb me er anders kostelijk vermaakt, vraag maar aan Remlof of raadpleeg mijn notesquote:Op maandag 31 januari 2011 23:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
KLB moet je je gewoon verre van houden.
Of je moet gewoon kwaliteitstopics maken, zoals ik.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
KLB moet je je gewoon verre van houden.
Man die notes is zo'n berg bagger, daar begin ik niet aanquote:Op maandag 31 januari 2011 23:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb me er anders kostelijk vermaakt, vraag maar aan Remlof of raadpleeg mijn notes
Dat valt wel mee, ik heb meer bans gehad dan notes. En nog steeds zijn jullie er niet achter als ik nou wel of geen troll ben.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Man die notes is zo'n berg bagger, daar begin ik niet aan
`quote:Op maandag 31 januari 2011 23:24 schreef eriksd het volgende:
Ik zou mij richten op niche-koeriersdiensten eigenlijk. High-profile transport enzo.
Volgens mij geen 1 keer. Even opletten schat.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
`
Arme jij, volgens mij heb je hem dat pas 100x geadviseerd
Meer dan 116 bansquote:Op maandag 31 januari 2011 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik heb meer bans gehad dan notes. En nog steeds zijn jullie er niet achter als ik nou wel of geen troll ben.
Ik gok zo'n 15 bans?quote:
Ik ben er wel achter hoor. Je bent constant jezelf aan het trollen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik heb meer bans gehad dan notes. En nog steeds zijn jullie er niet achter als ik nou wel of geen troll ben.
Volgens mij meerdere keren.. Dus zelf ff opletten Pquote:Op maandag 31 januari 2011 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij geen 1 keer. Even opletten schat.
Geen idee, stuk of wat van swarmahoer, stuk of wat van Remlof, Biogarde, Yvonne, maar er zijn ook heel wat notes verwijderd volgens mij.quote:
2 citaatjes? Je weet dat dit niet de KPD is?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij meerdere keren.. Dus zelf ff opletten P
Ach, als zij daar haar dagelijkse portie vertier uit haalt..quote:
Je hebt compassie voor mij?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle mods en FA's (op mij na).
Het zou je sieren als je eens niet sneu deed.. Maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten..quote:Op maandag 31 januari 2011 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, als zij daar haar dagelijkse portie vertier uit haalt..
Ik zeg niets en ik noem geen namen, tu tutut ututututututut.quote:
Ik FOK! wel, ik zie jullie ook als mijn vrienden en zo, Remlof en Yvonne zijn respectievelijk mijn vader en moeder. MLG is dat ettertje op de hoek van de straat, Berlitz is de Fuhrer van het dorp.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik neem je gewoon totaal niet serieus.
W8, ik zal de webcam eens aanzetten.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Wil je naakt foto's van polusers zien?
neeeeeeeeeeeeeeee the horrorquote:Op maandag 31 januari 2011 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
W8, ik zal de webcam eens aanzetten.
Dat valt allemaal nog wel mee, ik ben niet tong80 ofzo.quote:
Slaap zequote:
Mwoah, valt wel mee denk ik zo.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
Ergens vind ik wel dat we een meet moeten houden, ik wil gewoon weten wat voor kansloze puistenkopjes daar achter die beeldschermen zitten
Ongetwijfeld, vreemde figuren blijven wel weg denk ik zo.quote:
Niet als jij wél gaatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, vreemde figuren blijven wel weg denk ik zo.
Ga in KPD posten ofzo, je gedraagt je op een manier alsof je al 2 weken droog bent.quote:
Je bent altijd zo fijn onpersoonlijk... Je moet het echt van je argumneten hebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga in KPD posten ofzo, je gedraagt je op een manier alsof je al 2 weken droog bent.
Ja en jij van de liefde, triest dat jij je zelfvertrouwen moet opdoen van het internet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent altijd zo fijn onpersoonlijk... Je moet het echt van je argumneten hebben
Druk, mwah, in de zomervakantie misschien, of mei.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:28 schreef GSbrder het volgende:
Ik denk dat de meesten het te druk hebben, maar klinkt interessant
Stel blatende twintigers en oudere loonslaven hier toch?
Tuurlijk lieverd... Slaap lekker he??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en jij van de liefde, triest dat jij je zelfvertrouwen moet opdoen van het internet.
Tsja. Het zal mij benieuwen. Ik zeg nog niets toe.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Druk, mwah, in de zomervakantie misschien, of mei.
Zoek nou maar een leuke vent opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk lieverd... Slaap lekker he??
Precies ik ben een komiek, zo af en toe (lees redelijk frequent) post ik wel wat zinnigs in POL, maar hier in de SC wil ik gewoon de beest uithangen. Nu hopen dat Whiskers daar geen rare ideeen bij krijgtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:41 schreef Ryan3 het volgende:
Jullie zijn wel een stelletje zeldzame komieken zeg..
Bron?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:45 schreef phpmystyle het volgende:
zo af en toe (lees redelijk frequent) post ik wel wat zinnigs in POL
Vroeger heette dat een schoolonderzoek of iets dergelijks denk ikquote:
SO.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vroeger heette dat een schoolonderzoek of iets dergelijks denk ik
Proefwerkweek, SE-week, SO'tjes..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
FIXEDquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:23 schreef phpmystyle het volgende:
gvd, een traject reed niet waardoor ik te laat voor mijn tentamens CITO-toets kom.
Zo in Brabant moeten die kinders vroeg zelfstandig wonen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:37 schreef betyar het volgende:
Dadelijk maar weer eens even aan de ombouw werken. Kinderen zijn de deur uit,
ja lolbroek, elke periode een serie, normaal heb je die om het jaar maar ik doe vavo. En duke? Wat doe jij precies?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik werk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ja lolbroek, elke periode een serie, normaal heb je die om het jaar maar ik doe vavo. En duke? Wat doe jij precies?
Wanneer ze kunnen lopen kunnen ze ook werkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo in Brabant moeten die kinders vroeg zelfstandig wonen.
Betyar, je vrouw heeft een flubberkut en je kinderen doen aan dwangarbeid.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Wanneer ze kunnen lopen kunnen ze ook werken![]()
En de HO: huiswerkoverhoring. Weging 1x, SO 2x, repetitie 4x.quote:
Ik was te lui voor SO's en HO's.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
En de HO: huiswerkoverhoring. Weging 1x, SO 2x, repetitie 4x.
Maar jij hoort ook tot de oude garde.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:27 schreef Reya het volgende:
Ik kan me er niet bijster veel meer van herinneren.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:27 schreef Reya het volgende:
Ik kan me er niet bijster veel meer van herinneren.
NEE NEE.......quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Betyar, je vrouw heeft een flubberkut en je kinderen doen aan dwangarbeid.
Mooie TT voor #1730 dunkt me.
Nee ik heb een lieve leuke aantrekkelijke vrouw en dito kinderen.Die zijn enige vorm van belediging die ik een keer afschiet als grapje niet waard.quote:
Weten we tochquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee ik heb een lieve leuke aantrekkelijke vrouw en dito kinderen.Die zijn enige vorm van belediging die ik een keer afschiet als grapje niet waard.
Zou zo maar kunnen als je een van die rotjongetjes bent waar ze werkt, die hebben daar geen blad voor de mondquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Weten we toch. Ik geloof zo dat je een mooie en leuke vrouw hebt. Sterker nog, laatst zei ik dat nog tegen der.
Succes man.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen als je een van die rotjongetjes bent waar ze werkt, die hebben daar geen blad voor de mond
Zo dadelijk maar weer eens naar de fysio.
Pol-potwin, ik zeg doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:04 schreef remlof het volgende:
The PVV Oost-Vlieland Daily
Hij wordt steeds beter
Ik ook. Maar tijd voor iets anders of een brilquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb eentje met slechts een beeldbuis.
Zodra de belastingteruggaaf verwerkt isquote:
Ja die ik nu heb is 12 jaar oud dus heb geen idee wat te nemen. Al die lettertjes worden ook kleiner doordat iedereen zo'n mega ding heeft.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:16 schreef ethiraseth het volgende:
Beeldbuisbroeders aller landen, verenigt u!
*meld*quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:16 schreef ethiraseth het volgende:
Gatver milieuquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Plasma. Dat is slechter voor het mileu.
Who cares?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:21 schreef Cerbie het volgende:
*terugleest*
Dat tussen whiskers en php gaat niet meer goedkomen geloof ik?
Juiste tijd daarvoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
Verdomd, ik heb zin in een broodje.
Lekker voor jou, Dolf!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:31 schreef Cerbie het volgende:
Denk ik verdomme lekker thuis te kunnen werken, zijn ze een verdieping hoger nieuwe deuren in de hal aan het plaatsen.
Kras op!quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:16 schreef ethiraseth het volgende:
Ik ben em nog niet beu. En verder, je blijft maar kopen..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ook. Maar tijd voor iets anders of een bril
1x in de 12 jaar is niet heel frequent maar je hebt gelijk hij doet het opzich nog prima.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben em nog niet beu. En verder, je blijft maar kopen..
Check de consumentenbond? Die doen regelmatig testen van TV's volgens mij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja die ik nu heb is 12 jaar oud dus heb geen idee wat te nemen. Al die lettertjes worden ook kleiner doordat iedereen zo'n mega ding heeft.
Het is best druk daar. Was vast wel een slaatje u8it te slaan met kraampje loempia's .quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
Gvd, waarom moet ik nou werken? Wil zien hoe het er in Egypte aan toegaat
Ja ik zat al wat te kijken op kieskeurig enzo maar ik heb de ballen verstand van tv's. Consumentenbond moet je geloof ik wel weer lid van zijn dacht ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Check de consumentenbond? Die doen regelmatig testen van TV's volgens mij.
Later als je groot bent en geen regio meer hoeft te doen mag je vast een keer naar het buitenland.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
Gvd, waarom moet ik nou werken? Wil zien hoe het er in Egypte aan toegaat
Ik heb nu mijn 2e Flatscreen toe en ik ben heel tevreden, nu heb ik een Samsung 42" met LED (scherm is LCD met LED verlichting, schijnt beter te zijn en minder stroom te gebruiken), TV kijken gaat gewoon hetzelfde als met een ouderwetse tv, uiteraard is Full HD het mooiste maar ook SD ziet er erg goed uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:08 schreef Tem het volgende:
[..]
tevreden? volledig digitaal of kan je ook nog beetje normaal analoog kijken?
CITO? Inloggen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoe was je CITO? Geen problemen gehad met inloggen?
Waarom pest je mij daar nou weer mee?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Later als je groot bent en geen regio meer hoeft te doen mag je vast een keer naar het buitenland.
Prima ding, door de white wash en orbiter geen inbranden van logo's heb hem reeds 4 jaar in bezit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:08 schreef Tem het volgende:
[..]
tevreden? volledig digitaal of kan je ook nog beetje normaal analoog kijken?
Hehe, ja, vroegah zat het lood in het potlood!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
CITO? Inloggen?
Moest dat gewoon met potlood doen, en dan had iedere klas wel zo'n druif die de verkeerde vakjes invulde.
Tegenwoordig is alles digitaal he. Straks krijgen ze via de mail nog de uitslagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
CITO? Inloggen?
Moest dat gewoon met potlood doen, en dan had iedere klas wel zo'n druif die de verkeerde vakjes invulde.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb nu mijn 2e Flatscreen toe en ik ben heel tevreden, nu heb ik een Samsung 42" met LED (scherm is LCD met LED verlichting, schijnt beter te zijn en minder stroom te gebruiken), TV kijken gaat gewoon hetzelfde als met een ouderwetse tv, uiteraard is Full HD het mooiste maar ook SD ziet er erg goed uit
Thanks, zal eens op onderzoek uitgaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Prima ding, door de white wash en orbiter geen inbranden van logo's heb hem reeds 4 jaar in bezit.
Analoog is de kwaliteit minder maar digitaal kan LCD niet aan tippen.Vergelijking met LED weet ik niet want die hebben we geen in de familie.
Verder is het bij ons een nadeel dat het maar 1 HDMI ingang heeft.
We hebben trouwens de LG42PC1RR met een harde schijf in de TV.
?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoe was je CITO? Geen problemen gehad met inloggen?
Och, lijkt mij alleen maar gunstig, de tig bomen die omgezaagd moesten worden hiervoor vroeger kunnen nu lekker blijven staan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Tegenwoordig is alles digitaal he. Straks krijgen ze via de mail nog de uitslag![]()
Omdat ze de betonboor te pakken hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom pest je mij daar nou weer mee?
Een nadeel het is wel fraude gevoeliger.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Och, lijkt mij alleen maar gunstig, de tig bomen die omgezaagd moesten worden hiervoor vroeger kunnen nu lekker blijven staan.
Voor een deur?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:18 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Omdat ze de betonboor te pakken hebben.
Nee, dat is niet correct maar het stelt wel eisen aan de beveiliging en men is nog wel eens laks op dat vlak.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:19 schreef betyar het volgende:
Een nadeel het is wel fraude gevoeliger.
Mijn zoontje kan zich nu al opwinden achter de pc, hij zit gewoon met gebalde vuistjes en roept heel de tijd godsamme
Ik zal zo eens gaan kijken, ik vermoed nieuwe deurkozijnenquote:
Je moest dat toch eerst op carbonpapier invullen, daar valt niks meer aan te doen volgens mij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat is niet correct maar het stelt wel eisen aan de beveiliging en men is nog wel eens laks op dat vlak.
Dat verklaard een hoopquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik zal zo eens gaan kijken, ik vermoed nieuwe kozijnenMaar er moet nog meer gerenoveerd worden.
Wel mooie deuren, ze zijn ze volledig met de hand in elkaar aan het zetten, glazen paneeldeuren.
zijn eigen portemonnee vullen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:29 schreef JoaC het volgende:
Godverdomme, elke keer dat die Kortenoeven zijn bek opentrekt over buitenlandse politiek, kost dat bakkenvol geld.
Nu weer over Iran, serieus, wat is het idee achter dat geratel van hem?
Is te zwart/wit, er moet iets dieper achter zitten. Die vent heeft over Internationale Betrekkingen geleerd, maar lijkt dit allemaal door de prullebak gespoeld te hebben.quote:
Nee, Kortenoeven is een vriend van Israel, een hele enge soort Christenen die Israel tot een soort heiligdom hebben verheven. Hij was ook een lobbyist voor het Netherlands-Israel Public Affairs Committee.quote:
Dat zijn nou mensen...gekke wezens.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef Picchia het volgende:
Vandaag kwam ik weer twee personen tegen die mij herkende als oude bekende. Dan beginnen ze een praatje en drukken uit dat ze blij zijn je te zien, maar vervolgens lopen ze de andere kant op zie je ze weer 10 jaar niet.
Dat vind ik een beetje gek.
Linkse indoctrinatie in tekenfilm-vorm, heerlijk tochquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef KoosVogels het volgende:
Ik krijg zin om Alfred Jodocus Kwak te kijken als ik Cerbie zie.
Ik ontwijk "oude" bekenden meestal....totaal geen zin an. Het zijn niet voor niets oude bekenden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef Picchia het volgende:
Vandaag kwam ik weer twee personen tegen die mij herkende als oude bekende. Dan beginnen ze een praatje en drukken uit dat ze blij zijn je te zien, maar vervolgens lopen ze de andere kant op zie je ze weer 10 jaar niet.
Daarom.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Linkse indoctrinatie in tekenfilm-vorm, heerlijk toch
Nu ben ik op YT aan het kijkenquote:
De beste tekenfilms.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Linkse indoctrinatie in tekenfilm-vorm, heerlijk toch
Hoe lang ben je?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:40 schreef Picchia het volgende:
Ik ben nu bezig met een tweede master. Ik vraag me af of ik nu een langstudeerder ben of niet.
Dan krijg je geen boete, misschien zelfs subsidiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:44 schreef Picchia het volgende:
[..]
Kort. Allochtoon hè. Die moeten het gemiddelde naar beneden halen.
Daar veroorzaak ik te weinig overlast voor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan krijg je geen boete, misschien zelfs subsidie
Hoe lang geniet je al hoger onderwijs? (in een tijdseenheid aub)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:40 schreef Picchia het volgende:
Ik ben nu bezig met een tweede master. Ik vraag me af of ik nu een langstudeerder ben of niet.
Het gaat mij natuurlijk om de wijze waarop zij het berekenen. Tellen ze gewoon het aantal jaren op, dat je maximaal 4 of 5 jaar mag studeren? Dan mag ik volgend jaar meer gaan betalen. Maar gaat het om feitelijke studievertraging, dan niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:00 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hoe lang geniet je al hoger onderwijs? (in een tijdseenheid aub)
Wat Cerbie zegt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:15 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het gaat mij natuurlijk om de wijze waarop zij het berekenen. Tellen ze gewoon het aantal jaren op, dat je maximaal 4 of 5 jaar mag studeren? Dan mag ik volgend jaar meer gaan betalen. Maar gaat het om feitelijke studievertraging, dan niet.
Die heeft een weekje vakantie.quote:
Hoe weet je dat je ze weer 10 jaar niet zietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef Picchia het volgende:
ik hoop serieus dat jij mij niet bedoeldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef GSbrder het volgende:
Over het algemeen komen Fokkers rancuneuzer terug van hun ban-periode dan als ze actief blijven.
Ik vermoed namelijk dat de Stormfront-modjes geen bans opleggen voor licht fascisme.
Zoals jij ook liever hebt dat je buurman zijn kinderen slaat, dan dat die kinderen je huis in brand steken. Ethisch twijfelachtig, maar wel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:58 schreef ethiraseth het volgende:
Israel is al dagen tegen iedereen die het wilt horen, en ook die het niet willen horen, aan het verkondigen dat de revolutie in Egypte een ramp is en dat het slecht zal uitpakken. Ze willen zeker heel erg graag de enige democratie in de regio blijven.
Dat doen wij ook niet zo snel. Daar moet wel weer meer bij zitten bijvoorbeeld regelmatige lage persoonlijke aanvallen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef GSbrder het volgende:
Over het algemeen komen Fokkers rancuneuzer terug van hun ban-periode dan als ze actief blijven.
Ik vermoed namelijk dat de Stormfront-modjes geen bans opleggen voor licht fascisme.
Tja, waarom deed ik het eerst niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Echt?
Waarom nu wel een nickname?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:20 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Tja, waarom deed ik het eerst niet.Het is beter zo.
Ik hoop vurig op een democratie in Egypte, maar ik heb er ernstige twijfels bij. Misschien is de reactie van Israël wat prematuur, maar ik kan mij de zorgen wel voorstellen. Het gaat Israël namelijk niet zozeer om het feit dat het de enige democratie wil blijven, maar om de betrekkingen tussen Israël en Egypte.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:58 schreef ethiraseth het volgende:
Israel is al dagen tegen iedereen die het wilt horen, en ook die het niet willen horen, aan het verkondigen dat de revolutie in Egypte een ramp is en dat het slecht zal uitpakken. Ze willen zeker heel erg graag de enige democratie in de regio blijven.
Exact.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik hoop vurig op een democratie in Egypte, maar ik heb er ernstige twijfels bij. Misschien is de reactie van Israël wat prematuur, maar ik kan mij de zorgen wel voorstellen. Het gaat Israel namelijk niet zozeer om het feit dat het de enige democratie wil blijven, maar om de betrekkingen tussen Israël en Egypte.
Zoiets als S. Hoessein?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:25 schreef du_ke het volgende:
Het is ook de spagaat waar Obama in zit. Mubarak is niks maar wat brengt de toekomst?
Voor vrijdag weg. Kan niet anders.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:26 schreef Zeeland het volgende:
Hoe lang zou Mubarak het nog vol kunnen houden? Het lijkt me niet dat hij nog op enig draagvlak kan rekenen.
Dat denk ik niet. Maar een Gadhaffi-achtig figuur of zo'n figuur als de oude Assad schiet het midden-oosten ook niet veel mee op. Of een (streng) Islamitisch bestuur.quote:
Een oude vos verliest zijn streken niet...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:26 schreef Zeeland het volgende:
Hoe lang zou Mubarak het nog vol kunnen houden? Het lijkt me niet dat hij nog op enig draagvlak kan rekenen.
En wat beoog jij dan, een dictatuur waar er geen enkele vorm van democratie is?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:28 schreef betyar het volgende:
Dit wil het rechtse westen toch zo graag? Democratie en de liberalisering over heel de wereld, zodat iedereen zijn eigen dopjes probeert te doppen, straks ook niet zeuren als er een moslim partij aan de macht komt.
Hoe graag ik het ook zou zien is ons concept van democratie helaas niet overal zomaar toepasbaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:28 schreef betyar het volgende:
Dit wil het rechtse westen toch zo graag? Democratie en de liberalisering over heel de wereld, zodat iedereen zijn eigen dopjes probeert te doppen, straks ook niet zeuren als er een moslim partij aan de macht komt.
Dit dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoe graag ik het ook zou zien is ons concept van democratie helaas niet overal zomaar toepasbaar.
Wat ik beoog diet er niet toe. Je hoort het rechtse westen nu al mopperen en zich zorgen maken omdat er eventueel een moslimpartij aan de macht kan komen. De beurzen zijn nu al aan het speculeren wat er met het Suez kanaal gaat gebeuren. Of dat de moslimpartij die dicht gaat gooien voor het westen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En wat beoog jij dan, een dictatuur waar er geen enkele vorm van democratie is?
Jammer genoeg niet,daarom juist hoort het westen zich niet te bemoeien met de democratie in landen waar dat helemaal niet kan door geloof, geld of weet ik het wat voor redenen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoe graag ik het ook zou zien is ons concept van democratie helaas niet overal zomaar toepasbaar.
Haal dat rechts nou eens een keer weg, het wordt vermoeiend. Het is toch logisch dat men zich zorgen maakt om de instabiele situatie in Egypte? En daarmee dus ook Israël, omdat de betrekkingen tussen beiden landen relatief goed zijn. En dat is weleens anders geweest.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat ik beoog diet er niet toe. Je hoort het rechtse westen nu al mopperen en zich zorgen maken omdat er eventueel een moslimpartij aan de macht kan komen. De beurzen zijn nu al aan het speculeren wat er met het Suez kanaal gaat gebeuren. Of dat de moslimpartij die dicht gaat gooien voor het westen.
Oké het liberale westen. En wat is er mis met een rechtse benaming? Rutte likt zijn vingers er bij af.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Haal dat rechts nou eens een keer weg, het wordt vermoeiend. Het is toch logisch dat men zich zorgen maakt om de instabiele situatie in Egypte? En daarmee dus ook Israël, omdat de betrekkingen tussen beiden landen relatief goed zijn. En dat is weleens anders geweest.
Niet rutte, maar rechts Nederland...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Oké het liberale westen. En wat is er mis met een rechtse benaming? Rutte likt zijn vingers er bij af.
Ja maar ik dus niet. Er valt weinig af te likken met dit regeerakkoord. Maar dat is weer een ander onderwerpquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Oké het liberale westen. En wat is er mis met een rechtse benaming? Rutte likt zijn vingers er bij af.
Nou ja soms kan ons ermee bemoeien geen kwaad om te voorkomen dat er iets totaal onwenselijks ontstaat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet,daarom juist hoort het westen zich niet te bemoeien met de democratie in landen waar dat helemaal niet kan door geloof, geld of weet ik het wat voor redenen.
Het enige waar men zich zorgen om maakt is de machtspositie van Amerika in het M-O, die hiermee in gevaar komt. En ik kan niet zeggen dat dat automatisch een slecht iets is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Haal dat rechts nou eens een keer weg, het wordt vermoeiend. Het is toch logisch dat men zich zorgen maakt om de instabiele situatie in Egypte? En daarmee dus ook Israël, omdat de betrekkingen tussen beiden landen relatief goed zijn. En dat is weleens anders geweest.
Ik ga zo een ticket boekenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
Het westen moet zich zoveel mogelijk afzijdig houden. Echter, gezien het feit dat een sterk islamitisch Egypte zeer onwenselijk is, mag zij wel proberen de staat een liberaal duwtje in de rug te geven.
Knulletje, het dun zou je door de broek lopen als je in je uppie door Cairo struint.quote:
Duh, ik denk elke POL user wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Knulletje, het dun zou je door de broek lopen als je in je uppie door Cairo struint.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Duh, ik denk elke POL user wel.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Duh, ik denk elke POL user wel.
Ik ook niet, maar wel als iedereen demonstreert en een gewelddadig klimaat hangt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, heb Cairo al meerdere malen bezocht en ben door buurten gewandeld waar een westers gezicht vrijwel nooit wordt gezien. Niks aan het handje. Maar goed, ik schijt dan ook niet in mn broek voor moslims.
Nee dat komt wel door de slecht gebakken kip.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar goed, ik schijt dan ook niet in mn broek voor moslims.
Volg je het nieuws uberhaupt wel?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel als iedereen demonstreert en een gewelddadig klimaat hangt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel als iedereen demonstreert en een gewelddadig klimaat hangt.
Nope.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:50 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe links is obama eigenlijk? Linkser als jimmy carter bijv?
Ze staan er niet bepaald met slingers en taart...quote:
Beetje rond het niveau van de VVD.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:50 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, wel met bloemen en spandoeken. Jongens, lees eens een krant.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:51 schreef mlg het volgende:
[..]
Ze staan er niet bepaald met slingers en taart...
Nee, Jimmy Carter was bijna Europees links.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:50 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe oud denk je dat we zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, wel met bloemen en spandoeken. Jongens, lees eens een krant.
Maar er is tot nu toe helemaal geen aanwijzing dat de fundamtalisten enige invloed hebben. De hele demonstratie is een seculier gebeuren, een roep om meer vrijheid, betere prijzen e.d. Ook de Moslim Broederschap laten zich alleen in die termen uit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
Het westen moet zich zoveel mogelijk afzijdig houden. Echter, gezien het feit dat een sterk islamitisch Egypte zeer onwenselijk is, mag zij wel proberen de staat een liberaal duwtje in de rug te geven.
Te naief. Dit is nog maar het begin van de ellende, maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:53 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Maar er is tot nu toe helemaal geen aanwijzing dat de fundamtalisten enige invloed hebben. De hele demonstratie is een seculier gebeuren, een roep om meer vrijheid, betere prijzen e.d. Ook de Moslim Broederschap laten zich alleen in die termen uit.
Website mag ook. De Volkskrant doet al de gehele dag verslag vanuit Cairo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:52 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat we zijn?Kranten zijn voor 50-plussers.
Ach welnee, dat is alleen maar wat je ziet bij zogenaamde verlichte liberalen, die heel graag roepen dat niet-Westerse mensen niet zelfstandig een land kunnen inrichten zonder dat het een theocratie wordt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:54 schreef mlg het volgende:
[..]
Te naief. Dit is nog maar het begin van de ellende, maar we zullen zien.
Je positivisme haalt niets uit. Rechtse doemdenkers (zie boven) willen niet accepteren dat Egyptenaren ook gewoon mensen zijn. Moslims zijn immers eng.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:53 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Maar er is tot nu toe helemaal geen aanwijzing dat de fundamtalisten enige invloed hebben. De hele demonstratie is een seculier gebeuren, een roep om meer vrijheid, betere prijzen e.d. Ook de Moslim Broederschap laten zich alleen in die termen uit.
En de politie deelt die bloemetjes uit?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, wel met bloemen en spandoeken. Jongens, lees eens een krant.
Grapje beste Koos en de liveblog op vk.nl had ik natuurlijk al lang gezien.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Website mag ook. De Volkskrant doet al de gehele dag verslag vanuit Cairo.
Ik neem aan dat ze die zooi zelf hebben meegenomen. Nieuw volk dat richting het plein beweegt wordt ook gefouilleerd door de demonstranten. Eventuele wapens dienen zij af te staan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:57 schreef mlg het volgende:
[..]
En de politie deelt die bloemetjes uit?
Hetgeen je daar leest, stemt mij hoopvolquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Grapje beste Koos en de liveblog op vk.nl had ik natuurlijk al lang gezien.
Het gaat me helemaal niet om de Egyptenaren of moslims, maar wie uiteindelijk de macht grijpt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je positivisme haalt niets uit. Rechtse doemdenkers (zie boven) willen niet accepteren dat Egyptenaren ook gewoon mensen zijn. Moslims zijn immers eng.
Wek jij nu echt de suggestie dat ik tegen democratie ben?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:55 schreef betyar het volgende:
democratie
.
PHP een kans : Begin een politieke partij in Egypte.
Vandaar, ik heb namelijk bepaald geen hekel aan Obama, volgens mij komt hij nog wel aan z'n 2e periode.quote:
Wie de macht in handen krijgt. Althans, dat is het streven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:59 schreef mlg het volgende:
[..]
Het gaat me helemaal niet om de Egyptenaren of moslims, maar wie uiteindelijk de macht grijpt.
Jouw zus woont toch in Egypte?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie de macht in handen krijgt. Althans, dat is het streven.
Yup.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jouw zus woont toch in Egypte?
De wens is de vader van de gedachte, zullen we maar denken.quote:Iran en Turkije juichen de demonstranten toe. Elbaradei wordt door de moslimbroeders vooruitgeschoven. Het is overduidelijk, dit is een islamitische revolutie. Het hele midden-oosten zal vallen voor de Islam, dan komt er een kalifaat, en wordt het westen afgesloten van de olie en begint de derde wereldoorlog. Ellian heeft gelijk, er is geen enkele reden voor optimisme
Ik heb geen idee wat jij daarover wel of niet wil zeggen en als überhaupt wat wil zeggen, maar heeft jouw zus zich bekeerd tot de Islamquote:
Beetje wazy zin jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volg je het nieuws uberhaupt wel?Er hangt helemaal geen gewelddadig sfeertje.
Waar niet eigenlijk? Kijk maar eens boven mijn post.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een mafketels hangen rond op de Elsevier-website:
[..]
De wens is de vader van de gedachte, zullen we maar denken.
Nee, en dat vindt zowel haar schoonfamilie als haar dorpsgenoten geen enkel probleem. Ze wordt ook niet gedwongen een hoofddoek te dragen. Dat doet ze soms wel, simpelweg omdat het daar de norm is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat jij daarover wel of niet wil zeggen en als überhaupt wat wil zeggen, maar heeft jouw zus zich bekeerd tot de Islam
Liveblog VKquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beetje wazy zin jaMaar wou je zeggen dat het daar rustig is dan? Er zijn weet ik al niet hoeveel demonstranten neergeknald.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wek jij nu echt de suggestie dat ik tegen democratie ben?
De volkskrant is natuurlijk een linkse krant die de islamisering van Europa wil bevorderen. Dat heeft Martin Bosma (quote:
Goed punt, maar zo zeker is het niet dat de islam de macht grijpt. In de jaren negentig hebben extremisten ook getracht landen als Algarije en Egypte islamiseren. Dat deden zij met behulp van aanslagen. Gevolg was dat het volk zich tegen de hen keerde.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:07 schreef mlg het volgende:
[..]
Waar niet eigenlijk? Kijk maar eens boven mijn post.
Lijkt mij nogal indrukwekkend als het om mijn zus zou gaan, zou toch een apart/raar gevoel geven. Of niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, en dat vindt zowel haar schoonfamilie als haar dorpsgenoten geen enkel probleem. Ze wordt ook niet gedwongen een hoofddoek te dragen. Dat doet ze soms wel, simpelweg omdat het daar de norm is.
Zo zie je maar dat het allemaal onderbuikgevoelens zijn, ik heb zo het idee dat je al misselijk word bij de gedachte alleen al.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt mij nogal indrukwekkend als het om mijn zus zou gaan, zou toch een apart/raar gevoel geven. Of niet?
In eerste instantie wel. Echter, toen ik eenmaal het dorp waar zij woont had bezocht en haar vriend en schoonfamilie had ontmoet, maakte ik mij eigenlijk weinig zorgen meer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt mij nogal indrukwekkend als het om mijn zus zou gaan, zou toch een apart/raar gevoel geven. Of niet?
Nope, ten eerste heb ik geen broers en zussen en als ik die wel zou hebben dan zou het zijn of haar keuze zijn. Daar hoef ik niet met mijn waffel tussen te komen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat het allemaal onderbuikgevoelens zijn, ik heb zo het idee dat je al misselijk word bij de gedachte alleen al.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In eerste instantie wel. Echter, toen ik eenmaal het dorp waar zij woont had bezocht en haar vriend en schoonfamilie had ontmoet, maakte ik mij eigenlijk weinig zorgen meer.
Hoe cru het ook klinkt, dat hele scenario die jij hier schetst lijkt mij wel leuk om mee te maken, zo zie je nog eens wat van de wereld. Al zou ik nooit dat soort normen en waarden mij eigen maken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In eerste instantie wel. Echter, toen ik eenmaal het dorp waar zij woont had bezocht en haar vriend en schoonfamilie had ontmoet, maakte ik mij eigenlijk weinig zorgen meer.
Dan moet je geen PVV stemmen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nope, ten eerste heb ik geen broers en zussen en als ik die wel zou hebben dan zou het zijn of haar keuze zijn. Daar hoef ik niet met mijn waffel tussen te komen.
En ik ga vanaf nu aantijgingen negeren die erop wijzen dat ik een eng racistisch of discriminatoir ventje ben. Ik ben dat meer dan beu
Ik kan er echt niet om lachen, ik maak jou toch ook niet uit voor een dictatoriale communist omdat jij links stemt? En jij weet geen eens wat ik stem.quote:
Dat laatste snap ik dan niet. Vooral van iemand die de PVV een warm hart toedraagt. Een Wilders eist dat moslims zich aanpassen aan Nederland. Een standpunt waar ik overigens enig begrip voor op kan brengen. Maar waarom zou dat niet andersom mogen werken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Hoe cru het ook klinkt, dat hele scenario die jij hier schetst lijkt mij wel leuk om mee te maken, zo zie je nog eens wat van de wereld. Al zou ik nooit dat soort normen en waarden mij eigen maken.
Waar wijs ik erop dat jij racistisch of discrimineert? Die aantijgingen schrijf jij zelf.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nope, ten eerste heb ik geen broers en zussen en als ik die wel zou hebben dan zou het zijn of haar keuze zijn. Daar hoef ik niet met mijn waffel tussen te komen.
En ik ga vanaf nu aantijgingen negeren die erop wijzen dat ik een eng racistisch of discriminatoir ventje ben. Ik ben dat meer dan beu
[/quote]quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Waar wijs ik erop dat jij racistisch of discrimineert? Die aantijgingen schrijf jij zelf.
Ik word niet misselijk van mensen die een eigen keuze maken. Ik kan geen hekel aan mensen hebben, ik heb dat vaak zat geprobeerd maar dat lukt niet. Ik kan geen mensen haten. Zelfs mijn ergste vijand niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat het allemaal onderbuikgevoelens zijn, ik heb zo het idee dat je al misselijk word bij de gedachte alleen al.
Maar Koos, ook de slechteriken leren uit het verleden. Ik weet niet wat daar gaat gebeuren, en het boeit me eerlijk gezegd ook vrij weinig. Ik denk alleen dat het te naïef is om te zeggen, dat het goed gaat aflopen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed punt, maar zo zeker is het niet dat de islam de macht grijpt. In de jaren negentig hebben extremisten ook getracht landen als Algarije en Egypte islamiseren. Dat deden zij met behulp van aanslagen. Gevolg was dat het volk zich tegen de hen keerde.
Overigens denk ik dat een regime dat vrijheid laat voor religie het fundamentalisme de kop induwt. Mubarak probeerde extreme islam met veel geweld klein te houden. Weliswaar niet zonder succes, maar zo'n aanpak werkt negen van de tien keer averechts.
Ik beweer dan ook niet dat ik de waarheid in pacht heb. Van nature ben ik echter een optimist. Tot het absolute eind verwachtte ik bijvoorbeeld dat de formatie van een rechts kabinet zou stranden. Tevergeefs.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:28 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar Koos, ook de slechteriken leren uit het verleden. Ik weet niet wat daar gaat gebeuren, en het boeit me eerlijk gezegd ook vrij weinig. Ik denk alleen dat het te naïef is om te zeggen, dat het goed gaat aflopen.
Ik eis niet dat Moslims hun cultuur opgeven, ik eis van Moslims cq immigranten dat zij een economische bijdrage leveren. En het enige wat zij moeten opgeven wat betrekking heeft tot de religie zijn de restricties die het geloof met zich mee brengt. Dus: Fatima wil komt naar Nederland en wil verpleegster worden maar kan dat niet omdat ze a ook mannen moet verplegen en b een hoofddoek op wil. Helaas, wij bepalen hier de spelregels.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik dan niet. Vooral van iemand die de PVV een warm hart toedraagt. Een Wilders eist dat moslims zich aanpassen aan Nederland. Een standpunt waar ik overigens enig begrip voor op kan brengen. Maar waarom zou dat niet andersom mogen werken?
Ja, dat begrijp ik als je zus daar woont.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik beweer dan ook niet dat ik de waarheid in pacht heb. Van nature ben ik echter een optimist. Tot het absolute eind verwachtte ik bijvoorbeeld dat de formatie van een rechts kabinet zou stranden. Tevergeefs.
Overigens boeit het mij heel erg wat daar gaat gebeuren.
Wij bepalen inderdaad de spelregels en hoe die eruit zien hangt af van degene die de scepter zwaait. Echter, andere landen zijn eveneens vrij om hun eigen spelregels te bepalen. Als die jou niet aanstaan, dan moet het land in kwestie mijden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik eis niet dat Moslims hun cultuur opgeven, ik eis van Moslims cq immigranten dat zij een economische bijdrage leveren. En het enige wat zij moeten opgeven wat betrekking heeft tot de religie zijn de restricties die het geloof met zich mee brengt. Dus: Fatima wil komt naar Nederland en wil verpleegster worden maar kan dat niet omdat ze a ook mannen moet verplegen en b een hoofddoek op wil. Helaas, wij bepalen hier de spelregels.
Ik richt mij teveel op de positieve tekenen, vrees ik. Toegegeven, ik ben er absoluut niet gerust op. Het kan immers nog alle kanten opgaan. Een geluk bij een ongeluk: zij woont in de Sinai woestijn en indien Egypte een gestoorde regering krijgt, dan kun je er donder op zeggen dat Israel de Sinai bezet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:32 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik als je zus daar woont.
Ik begrijp alleen niet waarom jij en ethi zo optimistisch er tegenaan kijken. Ik ben niet bepaald een doem denker, maar ik zie de broederschap daar toch echt een kans hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |