Sorry, wist ff geen betere TT..quote:Op maandag 31 januari 2011 17:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, ik heb weinig meer met het bouwen uit ogen van een ingenieur van doen.
M'n educatie is nu nog maar heel beperkt technisch en voornamelijk op bouweconomie en bouwrecht gericht. Tevens de twee gebieden die ik het meest interessant vind.
Niets, maar het ik vind het een morele plicht om jou wat smaak bij te brengen. Of drink jij ook van die 30 eurocent euroshopper energiedrank?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:15 schreef eriksd het volgende:
Wat heeft dat te maken met jaren 80 blue eyed soul?
Mja, je komt zelf met "the logical song" aan. Das nog erger. Of dat Ameno van Sky Radio.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niets, maar het ik vind het een morele plicht om jou wat smaak bij te brengen. Of drink jij ook van die 30 eurocent euroshopper energiedrank?
Volgens mij is jouw totale muzieksmaak Sky Radioquote:Op maandag 31 januari 2011 23:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mja, je komt zelf met "the logical song" aan. Das nog erger. Of dat Ameno van Sky Radio.
Het neemt momenteel alleen maar toe.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
Eriksd. zie jij toekomst voor de transportsector? Ik heb er dubbele gevoelens bij, enerzijds heb ik zoiets dat er altijd behoefte zal zijn aan huis aan huis vervoer. Anderzijds hoor je alleen maar deprimerende berichten over de transport.
Zal er altijd zijn. Lijkt mij dat met die globalisering dat alleen maar toeneemt.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
Eriksd. zie jij toekomst voor de transportsector? Ik heb er dubbele gevoelens bij, enerzijds heb ik zoiets dat er altijd behoefte zal zijn aan huis aan huis vervoer. Anderzijds hoor je alleen maar deprimerende berichten over de transport.
Maar de winstmarges zijn mar-gi-naal.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het neemt momenteel alleen maar toe.
Radio 10 gold en Veronica. Sky zuigt.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw totale muzieksmaak Sky Radio
De regel en lastendruk draaien de nek van die sector om.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zal er altijd zijn. Lijkt mij dat met die globalisering dat alleen maar toeneemt.
Momenteel wel. Lijkt mij bij uitstek iets voor Europese verordeningen waar geen ruimte voor nationale wetgeving is. Kan allemaal prima uniform. Maar ram dat er maar eens in bij die Fransen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De regel en lastendruk draaien wel de nek van die sector om he?
Uiteraard het is een branche met een hele lage toetredingsdrempel. Koop een bestelauto en je hebt een koeriersbedrijf. Lease een vrachtwagen en je hebt een transportbedrijf. Dat maakt het lastig maar het is ook een branche die kansen biedt.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar de winstmarges zijn mar-gi-naal.
Eensquote:Op maandag 31 januari 2011 23:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Momenteel wel. Lijkt mij bij uitstek iets voor Europese verordeningen waar geen ruimte voor nationale wetgeving is. Kan allemaal prima uniform.
Niet alleen daar ook in Nederland hebben velen daar moeite mee.quote:Maar ram dat er maar eens in bij die Fransen.
Of bij Geertquote:Op maandag 31 januari 2011 23:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Momenteel wel. Lijkt mij bij uitstek iets voor Europese verordeningen waar geen ruimte voor nationale wetgeving is. Kan allemaal prima uniform. Maar ram dat er maar eens in bij die Fransen.
Ja zoiets inderdaad.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:24 schreef eriksd het volgende:
Ik zou mij richten op niche-koeriersdiensten eigenlijk. High-profile transport enzo.
Ga weg. Ze zitten mijn in de KLB te pestenquote:
Dat ook inderdaad. Voor sommige dingen heb je Europa nodig. Net als een immigratiebeleid, dat moet ook centraal (bij de grens van Europa) gevoerd worden. Maarja, dat voelt zo tegenstrijdig, komt er nooit van. Dus heb je nu een vreemde lappendeken die inefficient is.quote:
Ja, ik wil mij er best op toeleggen maar dan moet het wel een redelijk perspectief zijn.quote:
Vrij verkeer van goederen en arbeid.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad. Voor sommige dingen heb je Europa nodig. Net als een immigratiebeleid, dat moet ook centraal (bij de grens van Europa) gevoerd worden. Maarja, dat voelt zo tegenstrijdig, komt er nooit van. Dus heb je nu een vreemde lappendeken die inefficient is.
Link? En is dat niet iets met privacy ofzo?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga weg. Ze zitten mijn in de KLB te pestenDie rotjochies hebben nog zo'n foto van mij die ik in de KLB sc gaf
Wat is de gemiddelde KLB leeftijd? 11 fzow.
Aah boeiend, die linkjes gaan over een x aantal jaar vanzelf weer kapot. K*t VWO ers die zichzelf altijd beter vinden. Hoe harder ik hap hoe meer lol die pubers hebben. En so what, ik heb wel zin in een fittiequote:Op maandag 31 januari 2011 23:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Link? En is dat niet iets met privacy ofzo?
Als je ergens goed in bent, is er altijd perspectief in.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, ik wil mij er best op toeleggen maar dan moet het wel een redelijk perspectief zijn.
KLB moet je je gewoon verre van houden.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:31 schreef eriksd het volgende:
Mja, ik zou er niet blij mee zijn. Maargoed, KLB is sowieso een verzameling mensen die zichzelf eigenlijk heel stoer en cool vinden ofzo. Geen idee.
Ach, ik doe er in principe niets meer tegen, ik heb die foto destijds gegeven, ik had dat kunnen verwachten, mijn fout. En daartegen ageren heeft geen zin, die foto hebben ze allang opgeslagen. Op het moment dat ik besluit te stoppen met FOK! dan zaai ik nog wel wat verwarring met wat posts zodat mijn identiteit deels een raadsel zal blijven.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:31 schreef eriksd het volgende:
Mja, ik zou er niet blij mee zijn. Maargoed, KLB is sowieso een verzameling mensen die zichzelf eigenlijk heel stoer en cool vinden ofzo. Geen idee.
Heb me er anders kostelijk vermaakt, vraag maar aan Remlof of raadpleeg mijn notesquote:Op maandag 31 januari 2011 23:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
KLB moet je je gewoon verre van houden.
Of je moet gewoon kwaliteitstopics maken, zoals ik.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
KLB moet je je gewoon verre van houden.
Man die notes is zo'n berg bagger, daar begin ik niet aanquote:Op maandag 31 januari 2011 23:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb me er anders kostelijk vermaakt, vraag maar aan Remlof of raadpleeg mijn notes
Dat valt wel mee, ik heb meer bans gehad dan notes. En nog steeds zijn jullie er niet achter als ik nou wel of geen troll ben.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Man die notes is zo'n berg bagger, daar begin ik niet aan
`quote:Op maandag 31 januari 2011 23:24 schreef eriksd het volgende:
Ik zou mij richten op niche-koeriersdiensten eigenlijk. High-profile transport enzo.
Volgens mij geen 1 keer. Even opletten schat.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
`
Arme jij, volgens mij heb je hem dat pas 100x geadviseerd
Meer dan 116 bansquote:Op maandag 31 januari 2011 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik heb meer bans gehad dan notes. En nog steeds zijn jullie er niet achter als ik nou wel of geen troll ben.
Ik gok zo'n 15 bans?quote:
Ik ben er wel achter hoor. Je bent constant jezelf aan het trollen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik heb meer bans gehad dan notes. En nog steeds zijn jullie er niet achter als ik nou wel of geen troll ben.
Volgens mij meerdere keren.. Dus zelf ff opletten Pquote:Op maandag 31 januari 2011 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij geen 1 keer. Even opletten schat.
Geen idee, stuk of wat van swarmahoer, stuk of wat van Remlof, Biogarde, Yvonne, maar er zijn ook heel wat notes verwijderd volgens mij.quote:
2 citaatjes? Je weet dat dit niet de KPD is?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij meerdere keren.. Dus zelf ff opletten P
Ach, als zij daar haar dagelijkse portie vertier uit haalt..quote:
Je hebt compassie voor mij?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle mods en FA's (op mij na).
Het zou je sieren als je eens niet sneu deed.. Maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten..quote:Op maandag 31 januari 2011 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, als zij daar haar dagelijkse portie vertier uit haalt..
Ik zeg niets en ik noem geen namen, tu tutut ututututututut.quote:
Ik FOK! wel, ik zie jullie ook als mijn vrienden en zo, Remlof en Yvonne zijn respectievelijk mijn vader en moeder. MLG is dat ettertje op de hoek van de straat, Berlitz is de Fuhrer van het dorp.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik neem je gewoon totaal niet serieus.
W8, ik zal de webcam eens aanzetten.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Wil je naakt foto's van polusers zien?
neeeeeeeeeeeeeeee the horrorquote:Op maandag 31 januari 2011 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
W8, ik zal de webcam eens aanzetten.
Dat valt allemaal nog wel mee, ik ben niet tong80 ofzo.quote:
Slaap zequote:
Mwoah, valt wel mee denk ik zo.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
Ergens vind ik wel dat we een meet moeten houden, ik wil gewoon weten wat voor kansloze puistenkopjes daar achter die beeldschermen zitten
Ongetwijfeld, vreemde figuren blijven wel weg denk ik zo.quote:
Niet als jij wél gaatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, vreemde figuren blijven wel weg denk ik zo.
Ga in KPD posten ofzo, je gedraagt je op een manier alsof je al 2 weken droog bent.quote:
Je bent altijd zo fijn onpersoonlijk... Je moet het echt van je argumneten hebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga in KPD posten ofzo, je gedraagt je op een manier alsof je al 2 weken droog bent.
Ja en jij van de liefde, triest dat jij je zelfvertrouwen moet opdoen van het internet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent altijd zo fijn onpersoonlijk... Je moet het echt van je argumneten hebben
Druk, mwah, in de zomervakantie misschien, of mei.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:28 schreef GSbrder het volgende:
Ik denk dat de meesten het te druk hebben, maar klinkt interessant
Stel blatende twintigers en oudere loonslaven hier toch?
Tuurlijk lieverd... Slaap lekker he??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en jij van de liefde, triest dat jij je zelfvertrouwen moet opdoen van het internet.
Tsja. Het zal mij benieuwen. Ik zeg nog niets toe.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Druk, mwah, in de zomervakantie misschien, of mei.
Zoek nou maar een leuke vent opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk lieverd... Slaap lekker he??
Precies ik ben een komiek, zo af en toe (lees redelijk frequent) post ik wel wat zinnigs in POL, maar hier in de SC wil ik gewoon de beest uithangen. Nu hopen dat Whiskers daar geen rare ideeen bij krijgtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:41 schreef Ryan3 het volgende:
Jullie zijn wel een stelletje zeldzame komieken zeg..
Bron?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:45 schreef phpmystyle het volgende:
zo af en toe (lees redelijk frequent) post ik wel wat zinnigs in POL
Vroeger heette dat een schoolonderzoek of iets dergelijks denk ikquote:
SO.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vroeger heette dat een schoolonderzoek of iets dergelijks denk ik
Proefwerkweek, SE-week, SO'tjes..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vroeger heette dat een schoolonderzoek of iets dergelijks denk ik
FIXEDquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:23 schreef phpmystyle het volgende:
gvd, een traject reed niet waardoor ik te laat voor mijn tentamens CITO-toets kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |