TS zijn gedachten dwaalden al af naar de hockeymeisjes.. En terecht.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:11 schreef 2dope het volgende:
Waarom staat er hockeymeisjes bij het eerste plaatje terwijl ze een basketbal vasthouden en je eigenlijk korfbal meisjes bedoelde
Ditquote:Op maandag 31 januari 2011 23:12 schreef Aethereal het volgende:
[..]
TS zijn gedachten dwaalden al af naar de hockeymeisjes.. En terecht.
Oke, 1 korfbalmeisjesteam voor je topic in dat geval.quote:
Bohh die rechterquote:Op maandag 31 januari 2011 23:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Oke, 1 korfbalmeisjesteam voor je topic in dat geval.
[ afbeelding ]
Dit zijn volleybalmeisjesquote:Op maandag 31 januari 2011 23:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kende kklekkere basketbalchicks.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:15 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
want basketbalchicks zijn lekker wil je zeggen..
in het wit helemaal links, nummer 4, 7, 9 en 10 zijn goed te doenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:15 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
want basketbalchicks zijn lekker wil je zeggen..
na een jaar dribbelen zien ze er zo uit;quote:Op maandag 31 januari 2011 23:15 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ik kende kklekkere basketbalchicks.
hey jij daar ouwe moslim jij mag niet naar blanke meisjes kijken is niet halalquote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef amenth het volgende:
bij de korfbal in mijn oud dorp zate goeie tusse hoor maar overgrote deel is natuurlijk niks aan
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
in het wit helemaal links, nummer 4, 7, 9 en 10 zijn goed te doen
Zeg je nou serieus nummer 10?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
DRINKY, BEN JE NOU HELEMAAL MAL?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die middelstequote:Op maandag 31 januari 2011 23:17 schreef linpunt het volgende:
[..]
na een jaar dribbelen zien ze er zo uit;
[ afbeelding ]
en dat zeg jij ? met je chinese plof kopquote:
Ja nr 10 kijkt echt bloedjegeil uit dr ogenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:20 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[..]
en dat zeg jij ? met je chinese plof kop
[ afbeelding ]
Al die Chinezen terugsturen naar Korea.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:20 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hehehe.quote:
harde dis wel.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:20 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou zolang het jou betreft, niets mis meequote:Op maandag 31 januari 2011 23:22 schreef linpunt het volgende:
Captain_MeatBone, doe es niet. Zo jaag je mensen uit dit forum..
sorryquote:Op maandag 31 januari 2011 23:22 schreef linpunt het volgende:
Captain_MeatBone, doe es niet. Zo jaag je mensen uit dit forum..
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:18 schreef Sanddr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nummer 10? Weet je het zeker?
quote:
Niks mis met nummer 10quote:
ik ben een niet praktiserende moslimquote:Op maandag 31 januari 2011 23:18 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[..]
hey jij daar ouwe moslim jij mag niet naar blanke meisjes kijken is niet halal
krijg de tering.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:22 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Nou zolang het jou betreft, niets mis mee
Heb je een baard?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:24 schreef amenth het volgende:
[..]
ik ben een niet praktiserende moslim
GADVERDAMME GEBRUIK SPOILERS OFZO DAS NET EEN VENT MANquote:Op maandag 31 januari 2011 23:25 schreef Kwalberto het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Carmen Schaefer, curlingchick
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:26 schreef 2dope het volgende:
Haha je kwijl smiley snel ninja-editten eh
Iets te snel gepostquote:Op maandag 31 januari 2011 23:26 schreef 2dope het volgende:
Haha je kwijl smiley snel ninja-editten eh
Het feit dat ze als centrale speler alles in goede banen moet leiden, pleit alleen maar voor haar. Dat ze daardoor zo scheel als de neten wordt, maakt haar in het belang van het team niets uit. Goed om haar nog niet definitief af te schrijven.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:25 schreef Shispeed het volgende:
TS vertekend het beeld door een lelijker-dan-gemiddeld hockeyteam te plaatsen
Tof van je man. Vooral dat eerste plaatje van 50000x500000 pixels.quote:
Als google mij dit geeft bij "korfbal dames" dan zijn het korfbal damensquote:Op maandag 31 januari 2011 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn basketbalwijven man
Dat zie je toch aan die bal?
Goede bijdrage..quote:Op maandag 31 januari 2011 23:35 schreef linpunt het volgende:
en dit topic mist een cheerleader
[ afbeelding ]
DIe bovenste is het Nederlandse nationale team.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:45 schreef Yakolev het volgende:
Dat zijn Engelsen, die tellen al bij voorbaat niet mee.
Oh in dat gevalquote:Op maandag 31 januari 2011 23:56 schreef linpunt het volgende:
KWALBERTO, GOOS, WAT DOE JE?
nu moet ik voor ieder vies image op mijn netvlies een nieuwe posten ter compersatie!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:00 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Oh in dat geval
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
korfbal is toch een gemengde sportquote:Op maandag 31 januari 2011 23:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als google mij dit geeft bij "korfbal dames" dan zijn het korfbal damens
Link ze het topic!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:03 schreef DE_krumpel het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 31 januari 2011 23:07 schreef Drinky het volgende:
Bijna elke sport heeft damesteams. De meeste damesteams, bijvoorbeeld in voetbal, hockey, tennis*, lacrosse, volleybal etc. hebben meestal een stel lekkere wijven erin zitten. Die sporten in damesvariant bekijken is dan meestal ook een weldaad voor heteroseksueel mannelijk oog.
Helaas is er ook een uitzondering, en waar anders dan bij Nederlands' eigen faalsport, korfbal. De wijven die dat spelen zijn meestal roodharig gebroed, en 9 uit de 10 keer bedeeld met lelijke uiterlijke karakteristieken. De mannen die het spelen zijn veelal zwaar verwijfd, en de sport zelf is zo actieloos dat je je afvraagt waarom het uberhaupt nog bestaat.
Hier een voorbeeld..
korfbalmeisjes
[ afbeelding ]
wil jij heel snel die bovenste foto weghalen!! ik ken dat basketbalteam persoonlijk
Ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:03 schreef DE_krumpel het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 31 januari 2011 23:07 schreef Drinky het volgende:
Bijna elke sport heeft damesteams. De meeste damesteams, bijvoorbeeld in voetbal, hockey, tennis*, lacrosse, volleybal etc. hebben meestal een stel lekkere wijven erin zitten. Die sporten in damesvariant bekijken is dan meestal ook een weldaad voor heteroseksueel mannelijk oog.
Helaas is er ook een uitzondering, en waar anders dan bij Nederlands' eigen faalsport, korfbal. De wijven die dat spelen zijn meestal roodharig gebroed, en 9 uit de 10 keer bedeeld met lelijke uiterlijke karakteristieken. De mannen die het spelen zijn veelal zwaar verwijfd, en de sport zelf is zo actieloos dat je je afvraagt waarom het uberhaupt nog bestaat.
Hier een voorbeeld..
korfbalmeisjes
[ afbeelding ]
wil jij heel snel die bovenste foto weghalen!! ik ken dat basketbalteam persoonlijk
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:03 schreef DE_krumpel het volgende:
Hier een voorbeeld..
korfbalmeisjes
[ afbeelding ]
sorry ik weet niet hoe ik moet editten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:03 schreef DE_krumpel het volgende:
Hier een voorbeeld..
korfbalmeisjes
[ afbeelding ]
Ben jij die huisvrouw met dat korte pittige kapsel?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:08 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
erger nog ik sta erop![]()
owjah ik heb ook een jaar op korfbal gezeten.
voor dat.
ik ben blond vlaflipquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:09 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ben jij die huisvrouw met dat korte pittige kapsel?
ja dan kan je toch wel korthaar hebbenquote:
rechtsonder zit jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:08 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
voor dat.
er staat maar 1 blonde op, en owjah die foto is al een paar jaar oud.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja dan kan je toch wel korthaar hebben
Het is flauw om pics hieruit op 't forum belachelijk te maken, maar er staan me toch een zoot rare afbeeldingen in daarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:12 schreef DE_krumpel het volgende:
http://www.rodebo.nl/site(...)bum&menu=foto&step=1
mijn oude cluppie![]()
korfbalmeisjes zijn trouwens net zulke kutkakkers als hockeytutjes
je bent ergens best wel geefbaarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:12 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
er staat maar 1 blonde op, en owjah die foto is al een paar jaar oud.
alles met lang blond haar is geefbaar,quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je bent ergens best wel geefbaar
ben je nu al geaccepteerd bij mooiemensen.com dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:16 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
alles met lang blond haar is geefbaar,
vandaag zei de trol uit mijn oude klas over hoe hij me zooo geefbaar vond maar het nooit zei
Wat een loser.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:16 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
alles met lang blond haar is geefbaar,
vandaag zei de trol uit mijn oude klas over hoe hij me zooo geefbaar vond maar het nooit zei
nee, een lelijke kop en mooi haar is niet goed genoegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
ben je nu al geaccepteerd bij mooiemensen.com dan?
Kijk eens aan een heel forum om uit te kiezen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:19 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
ja als hij het nou gewoon had gezegd had ik het gedaan want ik begin wanhopig te worden
watquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:27 schreef Twiitch het volgende:
Kon geen korfbal meisjes vinden dus bij deze een kogelstootster:
[ afbeelding ]
quote:
En jouw foto van 'korfbalmeisjes' zijn basketbalmeisjes. Immers zijn korfbalteams gemengd (4 om 4) en dus niet 8 meisjes...quote:
Dat is volleybalquote:Op maandag 31 januari 2011 23:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En bij korfbal dragen ze geen kneepads.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat is volleybal![]()
Bij korfbal heb je geen meisjesteam want het is gemengd
Fok is wel een uitlaatklep voor dingen die je nooit IRL zou zeggen he?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Bah, vrouwen die sporten!!![]()
![]()
![]()
![]()
Liever een dik vet vatsig mokkel die ik onder kan schijten....
WAAATTTTquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:08 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
voor dat.
Jij snapt de grap dus gewoon niet he...quote:
Ik heb een relatie met een hockey / tennis 'sletje'quote:
Zo lucky, de mijne doet alleen tennisquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij snapt de grap dus gewoon niet he...
[..]
Ik heb een relatie met een hockey / tennis 'sletje'![]()
Die hebben ook leuke rokjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:16 schreef Ethanolic het volgende:
Zo lucky, de mijne doet alleen tennis
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo lucky, de mijne doet alleen tennis
jij hebt toch al een vriendin, dus waarom wil je schenkbare voetbalchicksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm bij het vrouwenteam van onze voetbalvereniging zitten maar 2 schenkbare meiden
Hij batst dromenvangertje neuzenfaalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij hebt toch al een vriendin, dus waarom wil je schenkbare voetbalchicks
he hoe kom jij erbij dat ik je een dreigpm heb gestuurd klapjosti?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij batst dromenvangertje neuzenfaal
grote bek moet je hierkomen jongen kk stevenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef stevenmac26 het volgende:
hahaha stokstaartje, flikkertje
hoe kom jij erbij dat ik je een dreigpm heb gestuurd hahaha
hahaha zielig figuurquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
grote bek moet je hierkomen jongen kk steven
ja slijmen nu bij H met shit en spullen maar een dag zie jij mij met je dreigementenquote:
ik heb je nieteens bedreigt man mongool hahahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ja slijmen nu bij H met shit en spullen maar een dag zie jij mij met je dreigementen
dag komt snel
nee behalve met je vak 410 praatjes he maar is goed jonge met je blote kippebastquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heb je nieteens bedreigt man mongool hahaha
ik heb je nooit gepmt zelfs
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee behalve met je vak 410 praatjes he maar is goed jonge met je blote kippebast
goes arround comes arround
wie je ook ben ik heb schijt aan jou jongenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zit nieteens 410 man hahahaa
arroundquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee behalve met je vak 410 praatjes he maar is goed jonge met je blote kippebast
goes arround comes arround
Je mag kijken naar de menukaart van een restaurant, zolang je maar thuis eet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij hebt toch al een vriendin, dus waarom wil je schenkbare voetbalchicks
Ik en Dromenvangertjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij batst dromenvangertje neuzenfaal
nee trolololoquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:41 schreef Stokstaart het volgende:
nu ook weer je begint uit het niets te schelden van homo zus en zo en dan weer pm met stoere taal sturen maar in feite ben je nada.
met je tories hier . fakking witgoedverkopertje
nerd
opgeilen aan behaarde voetbaltjiksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je mag kijken naar de menukaart van een restaurant, zolang je maar thuis eet.
kijk de fobo van dromenvangertje dan na jonge wedden dat je trolololo er 100x tegenkomquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Met Sharr, get your facts straight
Wat blaat jij allemaal in dit topic wat offtopic is, jonge.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
kijk de fobo van dromenvangertje dan na jonge wedden dat je trolololo er 100x tegenkom
van laatst bekeken sowieso alleen hij
en dan ga je zeggen er is niks?? rightttt
misschien zitte die meide wel op korfbal jonge. wat weet jij er nou vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat blaat jij allemaal in dit topic wat offtopic is, jonge.
sowiesoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
misschien zitte die meide wel op korfbal jonge. wat weet jij er nou van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |