jij hebt toch al een vriendin, dus waarom wil je schenkbare voetbalchicksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm bij het vrouwenteam van onze voetbalvereniging zitten maar 2 schenkbare meiden
Hij batst dromenvangertje neuzenfaalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij hebt toch al een vriendin, dus waarom wil je schenkbare voetbalchicks
he hoe kom jij erbij dat ik je een dreigpm heb gestuurd klapjosti?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij batst dromenvangertje neuzenfaal
grote bek moet je hierkomen jongen kk stevenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef stevenmac26 het volgende:
hahaha stokstaartje, flikkertje
hoe kom jij erbij dat ik je een dreigpm heb gestuurd hahaha
hahaha zielig figuurquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
grote bek moet je hierkomen jongen kk steven
ja slijmen nu bij H met shit en spullen maar een dag zie jij mij met je dreigementenquote:
ik heb je nieteens bedreigt man mongool hahahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ja slijmen nu bij H met shit en spullen maar een dag zie jij mij met je dreigementen
dag komt snel
nee behalve met je vak 410 praatjes he maar is goed jonge met je blote kippebastquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heb je nieteens bedreigt man mongool hahaha
ik heb je nooit gepmt zelfs
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee behalve met je vak 410 praatjes he maar is goed jonge met je blote kippebast
goes arround comes arround
wie je ook ben ik heb schijt aan jou jongenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zit nieteens 410 man hahahaa
arroundquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee behalve met je vak 410 praatjes he maar is goed jonge met je blote kippebast
goes arround comes arround
Je mag kijken naar de menukaart van een restaurant, zolang je maar thuis eet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij hebt toch al een vriendin, dus waarom wil je schenkbare voetbalchicks
Ik en Dromenvangertjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij batst dromenvangertje neuzenfaal
nee trolololoquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:41 schreef Stokstaart het volgende:
nu ook weer je begint uit het niets te schelden van homo zus en zo en dan weer pm met stoere taal sturen maar in feite ben je nada.
met je tories hier . fakking witgoedverkopertje
nerd
opgeilen aan behaarde voetbaltjiksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je mag kijken naar de menukaart van een restaurant, zolang je maar thuis eet.
kijk de fobo van dromenvangertje dan na jonge wedden dat je trolololo er 100x tegenkomquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Met Sharr, get your facts straight
Wat blaat jij allemaal in dit topic wat offtopic is, jonge.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
kijk de fobo van dromenvangertje dan na jonge wedden dat je trolololo er 100x tegenkom
van laatst bekeken sowieso alleen hij
en dan ga je zeggen er is niks?? rightttt
misschien zitte die meide wel op korfbal jonge. wat weet jij er nou vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat blaat jij allemaal in dit topic wat offtopic is, jonge.
sowiesoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
misschien zitte die meide wel op korfbal jonge. wat weet jij er nou van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |