Ben jij die huisvrouw met dat korte pittige kapsel?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:08 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
erger nog ik sta erop![]()
owjah ik heb ook een jaar op korfbal gezeten.
voor dat.
ik ben blond vlaflipquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:09 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ben jij die huisvrouw met dat korte pittige kapsel?
ja dan kan je toch wel korthaar hebbenquote:
rechtsonder zit jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:08 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
voor dat.
er staat maar 1 blonde op, en owjah die foto is al een paar jaar oud.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja dan kan je toch wel korthaar hebben
Het is flauw om pics hieruit op 't forum belachelijk te maken, maar er staan me toch een zoot rare afbeeldingen in daarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:12 schreef DE_krumpel het volgende:
http://www.rodebo.nl/site(...)bum&menu=foto&step=1
mijn oude cluppie![]()
korfbalmeisjes zijn trouwens net zulke kutkakkers als hockeytutjes
je bent ergens best wel geefbaarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:12 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
er staat maar 1 blonde op, en owjah die foto is al een paar jaar oud.
alles met lang blond haar is geefbaar,quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je bent ergens best wel geefbaar
ben je nu al geaccepteerd bij mooiemensen.com dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:16 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
alles met lang blond haar is geefbaar,
vandaag zei de trol uit mijn oude klas over hoe hij me zooo geefbaar vond maar het nooit zei
Wat een loser.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:16 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
alles met lang blond haar is geefbaar,
vandaag zei de trol uit mijn oude klas over hoe hij me zooo geefbaar vond maar het nooit zei
nee, een lelijke kop en mooi haar is niet goed genoegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
ben je nu al geaccepteerd bij mooiemensen.com dan?
Kijk eens aan een heel forum om uit te kiezen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:19 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
ja als hij het nou gewoon had gezegd had ik het gedaan want ik begin wanhopig te worden
watquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:27 schreef Twiitch het volgende:
Kon geen korfbal meisjes vinden dus bij deze een kogelstootster:
[ afbeelding ]
quote:
En jouw foto van 'korfbalmeisjes' zijn basketbalmeisjes. Immers zijn korfbalteams gemengd (4 om 4) en dus niet 8 meisjes...quote:
Dat is volleybalquote:Op maandag 31 januari 2011 23:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Oke, 1 korfbalmeisjesteam voor je topic in dat geval.
[ afbeelding ]
En bij korfbal dragen ze geen kneepads.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat is volleybal![]()
Bij korfbal heb je geen meisjesteam want het is gemengd
Fok is wel een uitlaatklep voor dingen die je nooit IRL zou zeggen he?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Bah, vrouwen die sporten!!![]()
![]()
![]()
![]()
Liever een dik vet vatsig mokkel die ik onder kan schijten....
WAAATTTTquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:08 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
voor dat.
Jij snapt de grap dus gewoon niet he...quote:
Ik heb een relatie met een hockey / tennis 'sletje'quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |