Ergste was dat ze dondersgoed wist wat het was, maar dus mij even wilde inwrijven dat ze het had gehoord.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hoor mijn bovenbuurjongen vaak middenin de nacht met meubels schuiven... ik leg nu die link pas
Ik heb zondag geknuffeldquote:Op maandag 31 januari 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb nog steeds/weer zin om te knuffelen
Ik ookquote:Op maandag 31 januari 2011 22:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ergste was dat ze dondersgoed wist wat het was, maar dus mij even wilde inwrijven dat ze het had gehoord.
[..]
Ik heb zondag geknuffeld
Hey dat doe je zelf heh?!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ookmet t meisje dat andere vrouwen voor me verpest heeft
Wat doe ik zelf? T verpesten? Dat deed zij hoorquote:
Haar ouders net zo.. Of met een doos metalen beugels aankomen..quote:Op maandag 31 januari 2011 22:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ergste was dat ze dondersgoed wist wat het was, maar dus mij even wilde inwrijven dat ze het had gehoord.
Hitsige mannenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Knuffelen is voor homo's.. Ik wil geile neukseks
potver, ben hitsig vandaag.. excuus voor alle vunzige opmerkingen die nog gaan komen
Het kleine ook eren en van genietenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat doe ik zelf? T verpesten? Dat deed zij hoort knuffelen was fijn
Hmm, de eerste was meer tegen elkaar aan hangen, dus dat was niet voor homo's. De tweede was mijn kat... ik doe niet aan geile neukseks met mijn kat.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
potver, ben hitsig vandaag.. excuus voor alle vunzige opmerkingen die nog gaan komen
Ik ben echt sinds zaterdag/zondag nacht uurtje of half 3 extreem knuffelig, moest t echt onderdrukkenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Haha was merkbaar jaquote:Op maandag 31 januari 2011 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben echt sinds zaterdag/zondag nacht uurtje of half 3 extreem knuffelig, moest t echt onderdrukken
Weed heb je de volgende dag niks geen last meer van, alcohol op z'n ergst een fikse kater. Hier heb je wel langer lol aanquote:Op maandag 31 januari 2011 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben echt sinds zaterdag/zondag nacht uurtje of half 3 extreem knuffelig, moest t echt onderdrukken
De treinreis was aangenaamquote:Op maandag 31 januari 2011 22:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, de eerste was meer tegen elkaar aan hangen, dus dat was niet voor homo's. De tweede was mijn kat... ik doe niet aan geile neukseks met mijn kat.
Ik geniet ook zeker van t kleinequote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Hitsige mannen
[..]
Het kleine ook eren en van genieten
zekerquote:Op maandag 31 januari 2011 22:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weed heb je de volgende dag niks geen last meer van, alcohol op z'n ergst een fikse kater. Hier heb je wel langer lol aan
Ja, dank jequote:Op maandag 31 januari 2011 22:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha was merkbaar jazondag avond nog
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgende maand veel drank in Utrecht toch?
hehe, dat dacht ik alquote:
Als ik op tijd een definitieve datum heb ik ook, want verlof vragen 't hele weekend!quote:
quote:
quote:
Truste Babsquote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daarom, dus nooit weer
Maar goed, sigaret is op. Slaap lekker iedereen, en dikke kus!
Truste babs!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:
Slaap lekker!!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ooh, ik wel. Juist dat na genieten vind ik net zo lekker. Alcohol en weed geven me nooit dat gevoel en heb er meer last van daarna.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ask peuquote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waaaaaaaar????????????? ik ook drank!
party partyquote:
quote:
Hoiquote:
quote:
Miss kan ik je ook nog eventueel van dienst zijn a la taxiservice etc.. Laat maar wetenquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoimaar nee, ik blijf thuis, ga nu niet meer in de auto stappen
heb ik gezegd in de autoquote:
Over een maand pasquote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ben gewoon niet uitgenodigd
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb ik gezegd in de autowat voor een feest zou ik over een maand nu geven?
had pas 2 mensen uitgenodigd en dat was alleen omdat t toevallig ter sprake kwamquote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik weet ook van niks hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vind t schandaligquote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
had pas 2 mensen uitgenodigd en dat was alleen omdat t toevallig ter sprake kwam
Ik ben trots op je.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ik dat nog eens zou zeggen he!
zijn er ook nog nietquote:Op maandag 31 januari 2011 22:29 schreef missbehavin het volgende:
Oh ja, maar dat was niet meer dan een vage losse opmerking. Geen concrete plannen geloof ik.
quote:
quote:
Ik mag m nu alquote:Op maandag 31 januari 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is een van kleine man's stopwoordjes
24e jij als ik het nog goed herinner, toch?quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh gaan wij samen knuffen zonder peu![]()
quote:
ik zie nu pas dat jouw Snoopy een mini snoopy knuffeltquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zie nu pas dat jouw Snoopy een mini snoopy knuffelt(of is t toch Woodstok?)
Je was gisteren zo liefquote:Op maandag 31 januari 2011 22:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh gaan wij samen knuffen zonder peu![]()
Kerstmuts met een Woodstock eronder..quote:Op maandag 31 januari 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Woodstockquote:Op maandag 31 januari 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:37 schreef Yuki het volgende:
Bij gebrek aan een leuke vent: dekbed knuffelen.
Truste lieve Singles![]()
Trusten Yuuks!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:37 schreef Yuki het volgende:
Nee hoor, al ben je soms wel een kutwijf, maar dan wel een lekkerequote:
Slaap lekker yuuksquote:Op maandag 31 januari 2011 22:37 schreef Yuki het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 22:37 schreef Yuki het volgende:
Hé Yuki, jij hebt een vrij opvallende OP-verandering vijf topics niet lang niet opgemerkt!quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Slaap lekker yuuksDe volgende keer kom ik je wel echt een keer een knuffel geven
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, al ben je soms wel een kutwijf, maar dan wel een lekkere
Ik ben bijna niet online geweest vandaag.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé Yuki, jij hebt een vrij opvallende OP-verandering vijf topics niet lang niet opgemerkt!
[ afbeelding ]
Pak 'm maar flink aan hoor Evie, dat heeft ie wel verdiend!quote:
Daar heeft ze minder moeite mee dan jijquote:Op maandag 31 januari 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pak 'm maar flink aan hoor Evie, dat heeft ie wel verdiend!
Vanaf dat topic van De_Kardinaal was het eruit. Gaat om gisteren.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben bijna niet online geweest vandaag.
Waar is die OP?
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar heeft ze minder moeite mee dan jij
Trustequote:
quote:
Heyquote:
quote:
Paarden?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vanaf dat topic van De_Kardinaal was het eruit. Gaat om gisteren.
Dat was ook alleen omdat je samenspande met babs. Alleen maak ik gehakt van je, gupquote:Op maandag 31 januari 2011 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar heeft ze minder moeite mee dan jij
Dat wist ik!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:41 schreef Yuki het volgende:
Ja, goffer WTNou kan ik niet gaan slapen voor ik het weet
ooh? Challenge acceptedquote:Op maandag 31 januari 2011 22:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was ook alleen omdat je samenspande met babs. Alleen maak ik gehakt van je, gup
Maar je mag nog steeds mijn broekje niet inquote:
Dat staat in het bikkels op hakken topic. Geloof ik.quote:
Truste Bosquote:
Dat had ik dan van t weekend wel geprobeerdquote:Op maandag 31 januari 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar je mag nog steeds mijn broekje niet in
slaap lekkerquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat had ik dan van t weekend wel geprobeerd
quote:
quote:
Jij bent volgens mij altijd wel in voor zulke zoektochtjes/puzzeltjes hè.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat staat in het bikkels op hakken topic. Geloof ik.
De laatste vóór D_K iig.
[..]
Truste Bos
quote:
ze is al off-linequote:Op maandag 31 januari 2011 22:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij altijd wel in voor zulke zoektochtjes/puzzeltjes hè.
Niet erg overtuigend blijkbaarquote:Op maandag 31 januari 2011 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik had je al een beetje getroost in de auto, voor zover dat kon op de snelweg
woensdag en de 9e ben ik weer eventjes dichtbij, vnaf morgen weer ovquote:
* PeuRac schrijft 1x troosten tegoed op, plus 1 extra, just to be surequote:Op maandag 31 januari 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet erg overtuigend blijkbaar
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac schrijft 1x troosten tegoed op, plus 1 extra, just to be sure
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Peu en niet overtuigend, now I've seen everything..
Sssstquote:
Het kan altijd ergerquote:Op maandag 31 januari 2011 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Gat wat is t hier toch n kleffe bende de laatste tijd
Beter dan al dat gejank toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Gat wat is t hier toch n kleffe bende de laatste tijd
geeft toch nietquote:Op maandag 31 januari 2011 22:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee dat heb ik de afgelopen weken wel offline gedaan
Hmz wel moeilijk als iemand je moedwillig pijn wil berokkenen oid.. en als je diegene ooit als vriendin zag.. oidquote:
komt ook omdat dingen soms verkeerd begrepen/uitgelegd wordenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
te klef en slijmerig en voorspelbaar hoeft van mij ook niet, wat t wel n beetje is lately
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sssstheb een image hoog te houden
edit - wel een lekker nummertje trouwens
weet ik, vrouwen zijn kuthoerenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz wel moeilijk als iemand je moedwillig pijn wil berokkenen oid.. en als je diegene ooit als vriendin zag.. oid
image, is iets anders dan een imagoquote:
Nee, dat is inderdaad ook niet alitjd leuk, hoewel ik zelf wel van de knuffelposts ben enzo.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
te klef en slijmerig en voorspelbaar hoeft van mij ook niet, wat t wel n beetje is lately
Wat dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
image, is iets anders dan een imago
Als ik nu bij jouw deur ga staan met rotte eieren wordt ik snel rijkquote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weet ik, vrouwen zijn kuthoerenbehalve jij, jij ben een lief kutwijf
Kan je weer een cursus Nederlands van betalen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik nu bij jouw deur ga staan met rotte eieren wordt ik snel rijk
hoe kun\ je de overdaad aanquote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
komt ook omdat dingen soms verkeerd begrepen/uitgelegd worden
hehequote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan je weer een cursus Nederlands van betalen.
Die ene letter extra is gratisquote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan je weer een cursus Nederlands van betalen.
omdat ik van alle vrouwen houquote:Op maandag 31 januari 2011 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoe kun\ je de overdaad aan![]()
kusjekroel anders uitleggen dan
Waarom kan ik niet zo manipulief kwaadaardig zijn?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weet ik, vrouwen zijn kuthoerenbehalve jij, jij ben een lief kutwijf
Dat is goed. Ga eens een gesprek met 'm aan.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef PeuRac het volgende:
Er komt ineens iemand online in mn msn en k heb echt géén idee wie het is
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat ik van alle vrouwen hout is een ziekte
Jolene = vrouwelijk gok ik. En ging meteen weer off-linequote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is goed. Ga eens een gesprek met 'm aan.
quote:
Die zat idd in mn hoofdquote:
waddupquote:Op maandag 31 januari 2011 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nope... deze past beter bij hoe ik mij voel....
Hoempapa?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]wat een gezellige hoempapa
had op je gereageerdquote:
niet gezien natuurlijkquote:
Als slaat die tekst totaal niet op wat ik bedoelquote:
Carnavalquote:Op maandag 31 januari 2011 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoempapa?
Nog een paar weken en dan is het weer carnaval
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoempapa?
Nog een paar weken en dan is het weer carnaval
Geen idee, maar ik denk bij hoempapa aan carnavalquote:Op maandag 31 januari 2011 23:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]die soort muziek hoempapa muziek
is dat geen normaal woord?
Het ging dan ook meer om de titelquote:Op maandag 31 januari 2011 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als slaat die tekst totaal niet op wat ik bedoel
zeikerdquote:
Jawel hoor. Skihut, carnaval, schlagers, hardstyle, etc... allemaal hoempapa-ellende.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:03 schreef littledrummergirl het volgende:
die soort muziek hoempapa muziek
is dat geen normaal woord?
Ik ben nou eenmaal geen Brabo of Limbo.. Al dacht knuffelmeisje dat ik uit Brabant kwamquote:Op maandag 31 januari 2011 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zeikerd![]()
carnavalen dit jaar ga ik gas ontmaagden op carnavalsgebied
![]()
![]()
pm als je wiltquote:
Nou ik zou zeggen kom het een keer meemakenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal geen Brabo of Limbo.. Al dacht knuffelmeisje dat ik uit Brabant kwam
Been there, done that, fucked up my t-shirt.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:06 schreef Royco1 het volgende:
Nou ik zou zeggen kom het een keer meemaken
Hier gelukkig nietquote:Op maandag 31 januari 2011 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ja dat carnaval is wel wennen hier, zelfs bij de blokker hebben ze een hele afdeling met dir troep en overal wordt nu al die slechte muziek gedraaid
LOL, dat komt wel in de buurt jaquote:Op maandag 31 januari 2011 23:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Misschien slaat het volgende meer op wat je bedoelde, Peu:
Pech voor hem dat bigamie bij wet verboden is.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:12 schreef littledrummergirl het volgende:
nu moet ik weer aan stef bos denken
ik heb een goddeloos geloof en ik hou van elke vrouw
Pappaquote:Op maandag 31 januari 2011 23:12 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:12 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wou dat ik een man was en dat ooit voor mn vader kon zingenquote:
Been there, done thatquote:Op maandag 31 januari 2011 23:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wou dat ik een man was en dat ooit voor mn vader kon zingen
Dat is een van mijn grootste dromen en mijn grootste angst. Ik kan het uit mn hoofd, incl op mn gitaar erbij spelen. Alleen niet voor m'n papaquote:Op maandag 31 januari 2011 23:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wou dat ik een man was en dat ooit voor mn vader kon zingen
t lijkt me ook zoiets waarbij je meteen moet janken gewoon... die tekst is zooo mooiquote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is een van mijn grootste dromen en mijn grootste angst. Ik kan het uit mn hoofd, incl op mn gitaar erbij spelen. Alleen niet voor m'n papa
Elk woord klopt ook exact
Ik had ooit het idee om met vrienden en vriendinnen onze vaders een karaokebar in te slepen en dan massaal dat nummer te zingen..quote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t lijkt me ook zoiets waarbij je meteen moet janken gewoon... die tekst is zooo mooi
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t lijkt me ook zoiets waarbij je meteen moet janken gewoon... die tekst is zooo mooi
quote:
toch zonde van zon mooi klein liedjequote:Op maandag 31 januari 2011 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had ooit het idee om met vrienden en vriendinnen onze vaders een karaokebar in te slepen en dan massaal dat nummer te zingen..
Hmz dan gaat het 10 bier worden oei!quote:Op maandag 31 januari 2011 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Avond! Doe er eentje van mij bij
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:18 schreef Evie het volgende:
[..]tot op de party van peu sowieso?
haha
Tis ook niet door gegaan, de helft durfde nietquote:Op maandag 31 januari 2011 23:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
toch zonde van zon mooi klein liedje
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben niet eens bang dat ik ga janken, maar wel dat mn pa t gaat doen. Overigens kan een vrouw dat ook zingen voor haar vader, met een paar kleine wijzigingen
Oh ja, slapen, moet ik ook maar eens doen straks.. Ik begin echt vermoeid te raken nu, en dat is goedquote:Op maandag 31 januari 2011 23:19 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb een heel goed idee..... ik ga gewoon slapen
dat is echt gewoon verkrachtingquote:Op maandag 31 januari 2011 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had ooit het idee om met vrienden en vriendinnen onze vaders een karaokebar in te slepen en dan massaal dat nummer te zingen..
quote:
Q..... Grijp je kans!!!quote:Op maandag 31 januari 2011 23:20 schreef Q. het volgende:
Ik heb net mn nieuwe bovenbuurvrouw ontmoet. Tering, echt een lekker wijf!
pics!quote:Op maandag 31 januari 2011 23:20 schreef Q. het volgende:
Ik heb net mn nieuwe bovenbuurvrouw ontmoet. Tering, echt een lekker wijf!
Wie, wat, waar?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
mooie vrouwen zitten er in zeg
I prefer old-schoolquote:Op maandag 31 januari 2011 23:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Pics? Tis 2011! HD video's willen we1!!!
Bitch Slap en er zijn er nu 2 aan het vozenquote:
Waar!?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bitch Slap en er zijn er nu 2 aan het vozen
Film 1quote:
Heb ik nietquote:
Actionquote:Op maandag 31 januari 2011 23:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oeh, die heb ik wel.. 1+1, 1.1, 1.2, 1.3
Handyman 40563?quote:
ik vind dit n schattig liedje, toevalligquote:Op maandag 31 januari 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
Chantal Janzen, wat een kut is dat!
Geen idee, ik weet alleen dat als de programmering af is er porno op isquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind dit n schattig liedje, toevallig
presenteren doet ze wel leuk, minstens zo doordenkend als dat ik ben met dr grappenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
Reden genoeg om dit topic te verlaten...quote:Op maandag 31 januari 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Reden genoeg om dit topic te verlaten...
Ik vind het niks, zelfde als Linda de Mol.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
presenteren doet ze wel leuk, minstens zo doordenkend als dat ik ben met dr grappenzeker als de camera uit staat
qua uiterlijk staat ze niet in een top bij mij, maar hoe ze is in de omgang scoort ze echt veel puntenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het niks, zelfde als Linda de Mol.
Oh ja.. Jij hebt d'r ontmoet enzo toch? Staat me iets van bij..quote:Op maandag 31 januari 2011 23:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
qua uiterlijk staat ze niet in een top bij mij, maar hoe ze is in de omgang scoort ze echt veel puntenen uiteindelijk boeit dat me echt veel meer.
Misschien is ze in het echt wel heel aardig.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
qua uiterlijk staat ze niet in een top bij mij, maar hoe ze is in de omgang scoort ze echt veel puntenen uiteindelijk boeit dat me echt veel meer.
jeps, paar keerquote:Op maandag 31 januari 2011 23:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh ja.. Jij hebt d'r ontmoet enzo toch? Staat me iets van bij..
Dat is heel vaak zo, helaas meestal andersom.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien is ze in het echt wel heel aardig.
Maar vind het op tv niks
Prototype huppelkutquote:Op maandag 31 januari 2011 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien is ze in het echt wel heel aardig.
Maar vind het op tv niks
Dat is ze zéker nietquote:
Dat dus inderdaadquote:Op maandag 31 januari 2011 23:33 schreef Ripley het volgende:
Chantal janzen doet dat heel gemaakt, die zogenaamde grapjes. Of je hebt het, of niet. Maar niet van die uitgeschreven toneelgetimede grappen aub
Wat een vooroordelenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:33 schreef Ripley het volgende:
Chantal janzen doet dat heel gemaakt, die zogenaamde grapjes. Of je hebt het, of niet. Maar niet van die uitgeschreven toneelgetimede grappen aub
Ja want jij kent haar helemaal!quote:Op maandag 31 januari 2011 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een vooroordelenik kan je verzekeren dat ze 100% echt is en dr eigen humor, je kan er van houden of niet. Op tv wordt er ook vaak geknipt ed, als je zelf bij een gesprek bent zie je hoe t wel is.
Word tijd om die binnenkort weer eens te kijken.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar zo'n lange baard heb ik heulemaal niet.
Wel, vooral die rooie en die in dat gouden jurkjequote:Op maandag 31 januari 2011 23:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gevaarlijke JoJo![]()
En zo mooi zijn die chicks niet hoor MissB
Maar die kan jij vast wel kweken!quote:Op maandag 31 januari 2011 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar zo'n lange baard heb ik heulemaal niet.
Die rooie enigsinds dan, maar die andere 2 niet hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel, vooral die rooie en die in dat gouden jurkje
Ik durf te wedden dat ik meer van haar weet, haar vaker heb gezien en beter weet hoe dat werkt dan jij.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een vooroordelenik kan je verzekeren dat ze 100% echt is en dr eigen humor, je kan er van houden of niet. Op tv wordt er ook vaak geknipt ed, als je zelf bij een gesprek bent zie je hoe t wel is.
Waarschijnlijk omdat jij geen vlinder bent.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:43 schreef PeuRac het volgende:
heel mooi nummer, geen idee waarom ik dat exact vind eigenlijk, maar ergens brengt dit nummer mij altijd een soort van geruststelling.
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:44 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik ga maar eens douchen en slapen
Ik zet mijn zuurverdiende centen op Rip.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:43 schreef Ripley het volgende:
Ik durf te wedden dat ik meer van haar weet, haar vaker heb gezien en beter weet hoe dat werkt dan jij.
Oeh nog maar even wakker blijven danquote:Op maandag 31 januari 2011 23:45 schreef L-E het volgende:
Foto's van zaterdag in mijn mailbox. Mijn hemel, wat hadden we allemaal op zeg?
Dat dusquote:Op maandag 31 januari 2011 23:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh nog maar even wakker blijven dan
ja, dat zei die alquote:Op maandag 31 januari 2011 23:48 schreef L-E het volgende:
Peu en Miss: ik heb alleen de foto's van Rifoki&mij gekregen.
Ja ik heb er ook maar 6quote:Op maandag 31 januari 2011 23:48 schreef L-E het volgende:
Peu en Miss: ik heb alleen de foto's van Rifoki&mij gekregen.
Ja ik wilde verstandig zijnquote:
Hmm, zou kunnen dat ik nergens alleen op de foto staquote:Op maandag 31 januari 2011 23:50 schreef L-E het volgende:
Ik kreeg ze een uur geleden. Je staat niet hoog op de prioriteitenlijst, Peu.
Bijna, ik geloof dat de film bijna afgelopen isquote:Op maandag 31 januari 2011 23:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trusten Peu en LDG![]()
Miss ook al weg nu?
Gooi hem dan ook dicht ook....quote:Op maandag 31 januari 2011 23:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bijna, ik geloof dat de film bijna afgelopen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |