quote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t lijkt me ook zoiets waarbij je meteen moet janken gewoon... die tekst is zooo mooi
quote:
toch zonde van zon mooi klein liedjequote:Op maandag 31 januari 2011 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had ooit het idee om met vrienden en vriendinnen onze vaders een karaokebar in te slepen en dan massaal dat nummer te zingen..
Hmz dan gaat het 10 bier worden oei!quote:Op maandag 31 januari 2011 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Avond! Doe er eentje van mij bij
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:18 schreef Evie het volgende:
[..]tot op de party van peu sowieso?
haha
Tis ook niet door gegaan, de helft durfde nietquote:Op maandag 31 januari 2011 23:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
toch zonde van zon mooi klein liedje
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben niet eens bang dat ik ga janken, maar wel dat mn pa t gaat doen. Overigens kan een vrouw dat ook zingen voor haar vader, met een paar kleine wijzigingen
Oh ja, slapen, moet ik ook maar eens doen straks.. Ik begin echt vermoeid te raken nu, en dat is goedquote:Op maandag 31 januari 2011 23:19 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb een heel goed idee..... ik ga gewoon slapen
dat is echt gewoon verkrachtingquote:Op maandag 31 januari 2011 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had ooit het idee om met vrienden en vriendinnen onze vaders een karaokebar in te slepen en dan massaal dat nummer te zingen..
quote:
Q..... Grijp je kans!!!quote:Op maandag 31 januari 2011 23:20 schreef Q. het volgende:
Ik heb net mn nieuwe bovenbuurvrouw ontmoet. Tering, echt een lekker wijf!
pics!quote:Op maandag 31 januari 2011 23:20 schreef Q. het volgende:
Ik heb net mn nieuwe bovenbuurvrouw ontmoet. Tering, echt een lekker wijf!
Wie, wat, waar?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
mooie vrouwen zitten er in zeg
I prefer old-schoolquote:Op maandag 31 januari 2011 23:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Pics? Tis 2011! HD video's willen we1!!!
Bitch Slap en er zijn er nu 2 aan het vozenquote:
Waar!?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bitch Slap en er zijn er nu 2 aan het vozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |