geeft toch nietquote:Op maandag 31 januari 2011 22:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee dat heb ik de afgelopen weken wel offline gedaan
Hmz wel moeilijk als iemand je moedwillig pijn wil berokkenen oid.. en als je diegene ooit als vriendin zag.. oidquote:
komt ook omdat dingen soms verkeerd begrepen/uitgelegd wordenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
te klef en slijmerig en voorspelbaar hoeft van mij ook niet, wat t wel n beetje is lately
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sssstheb een image hoog te houden
edit - wel een lekker nummertje trouwens
weet ik, vrouwen zijn kuthoerenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz wel moeilijk als iemand je moedwillig pijn wil berokkenen oid.. en als je diegene ooit als vriendin zag.. oid
image, is iets anders dan een imagoquote:
Nee, dat is inderdaad ook niet alitjd leuk, hoewel ik zelf wel van de knuffelposts ben enzo.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
te klef en slijmerig en voorspelbaar hoeft van mij ook niet, wat t wel n beetje is lately
Wat dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
image, is iets anders dan een imago
Als ik nu bij jouw deur ga staan met rotte eieren wordt ik snel rijkquote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weet ik, vrouwen zijn kuthoerenbehalve jij, jij ben een lief kutwijf
Kan je weer een cursus Nederlands van betalen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik nu bij jouw deur ga staan met rotte eieren wordt ik snel rijk
hoe kun\ je de overdaad aanquote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
komt ook omdat dingen soms verkeerd begrepen/uitgelegd worden
hehequote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan je weer een cursus Nederlands van betalen.
Die ene letter extra is gratisquote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan je weer een cursus Nederlands van betalen.
omdat ik van alle vrouwen houquote:Op maandag 31 januari 2011 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoe kun\ je de overdaad aan![]()
kusjekroel anders uitleggen dan
Waarom kan ik niet zo manipulief kwaadaardig zijn?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weet ik, vrouwen zijn kuthoerenbehalve jij, jij ben een lief kutwijf
Dat is goed. Ga eens een gesprek met 'm aan.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef PeuRac het volgende:
Er komt ineens iemand online in mn msn en k heb echt géén idee wie het is
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat ik van alle vrouwen hout is een ziekte
Jolene = vrouwelijk gok ik. En ging meteen weer off-linequote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is goed. Ga eens een gesprek met 'm aan.
quote:
Die zat idd in mn hoofdquote:
waddupquote:Op maandag 31 januari 2011 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nope... deze past beter bij hoe ik mij voel....
Hoempapa?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]wat een gezellige hoempapa
had op je gereageerdquote:
niet gezien natuurlijkquote:
Als slaat die tekst totaal niet op wat ik bedoelquote:
Carnavalquote:Op maandag 31 januari 2011 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoempapa?
Nog een paar weken en dan is het weer carnaval
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoempapa?
Nog een paar weken en dan is het weer carnaval
Geen idee, maar ik denk bij hoempapa aan carnavalquote:Op maandag 31 januari 2011 23:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]die soort muziek hoempapa muziek
is dat geen normaal woord?
Het ging dan ook meer om de titelquote:Op maandag 31 januari 2011 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als slaat die tekst totaal niet op wat ik bedoel
zeikerdquote:
Jawel hoor. Skihut, carnaval, schlagers, hardstyle, etc... allemaal hoempapa-ellende.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:03 schreef littledrummergirl het volgende:
die soort muziek hoempapa muziek
is dat geen normaal woord?
Ik ben nou eenmaal geen Brabo of Limbo.. Al dacht knuffelmeisje dat ik uit Brabant kwamquote:Op maandag 31 januari 2011 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zeikerd![]()
carnavalen dit jaar ga ik gas ontmaagden op carnavalsgebied
![]()
![]()
pm als je wiltquote:
Nou ik zou zeggen kom het een keer meemakenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal geen Brabo of Limbo.. Al dacht knuffelmeisje dat ik uit Brabant kwam
Been there, done that, fucked up my t-shirt.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:06 schreef Royco1 het volgende:
Nou ik zou zeggen kom het een keer meemaken
Hier gelukkig nietquote:Op maandag 31 januari 2011 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ja dat carnaval is wel wennen hier, zelfs bij de blokker hebben ze een hele afdeling met dir troep en overal wordt nu al die slechte muziek gedraaid
LOL, dat komt wel in de buurt jaquote:Op maandag 31 januari 2011 23:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Misschien slaat het volgende meer op wat je bedoelde, Peu:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |