geeft toch nietquote:Op maandag 31 januari 2011 22:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee dat heb ik de afgelopen weken wel offline gedaan
Hmz wel moeilijk als iemand je moedwillig pijn wil berokkenen oid.. en als je diegene ooit als vriendin zag.. oidquote:
komt ook omdat dingen soms verkeerd begrepen/uitgelegd wordenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
te klef en slijmerig en voorspelbaar hoeft van mij ook niet, wat t wel n beetje is lately
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sssstheb een image hoog te houden
edit - wel een lekker nummertje trouwens
weet ik, vrouwen zijn kuthoerenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz wel moeilijk als iemand je moedwillig pijn wil berokkenen oid.. en als je diegene ooit als vriendin zag.. oid
image, is iets anders dan een imagoquote:
Nee, dat is inderdaad ook niet alitjd leuk, hoewel ik zelf wel van de knuffelposts ben enzo.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
te klef en slijmerig en voorspelbaar hoeft van mij ook niet, wat t wel n beetje is lately
Wat dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
image, is iets anders dan een imago
Als ik nu bij jouw deur ga staan met rotte eieren wordt ik snel rijkquote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weet ik, vrouwen zijn kuthoerenbehalve jij, jij ben een lief kutwijf
Kan je weer een cursus Nederlands van betalen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik nu bij jouw deur ga staan met rotte eieren wordt ik snel rijk
hoe kun\ je de overdaad aanquote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
komt ook omdat dingen soms verkeerd begrepen/uitgelegd worden
hehequote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan je weer een cursus Nederlands van betalen.
Die ene letter extra is gratisquote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan je weer een cursus Nederlands van betalen.
omdat ik van alle vrouwen houquote:Op maandag 31 januari 2011 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoe kun\ je de overdaad aan![]()
kusjekroel anders uitleggen dan
Waarom kan ik niet zo manipulief kwaadaardig zijn?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weet ik, vrouwen zijn kuthoerenbehalve jij, jij ben een lief kutwijf
Dat is goed. Ga eens een gesprek met 'm aan.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef PeuRac het volgende:
Er komt ineens iemand online in mn msn en k heb echt géén idee wie het is
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat ik van alle vrouwen hout is een ziekte
Jolene = vrouwelijk gok ik. En ging meteen weer off-linequote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is goed. Ga eens een gesprek met 'm aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |