Ergste was dat ze dondersgoed wist wat het was, maar dus mij even wilde inwrijven dat ze het had gehoord.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hoor mijn bovenbuurjongen vaak middenin de nacht met meubels schuiven... ik leg nu die link pas
Ik heb zondag geknuffeldquote:Op maandag 31 januari 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb nog steeds/weer zin om te knuffelen
Ik ookquote:Op maandag 31 januari 2011 22:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ergste was dat ze dondersgoed wist wat het was, maar dus mij even wilde inwrijven dat ze het had gehoord.
[..]
Ik heb zondag geknuffeld
Hey dat doe je zelf heh?!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ookmet t meisje dat andere vrouwen voor me verpest heeft
Wat doe ik zelf? T verpesten? Dat deed zij hoorquote:
Haar ouders net zo.. Of met een doos metalen beugels aankomen..quote:Op maandag 31 januari 2011 22:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ergste was dat ze dondersgoed wist wat het was, maar dus mij even wilde inwrijven dat ze het had gehoord.
Hitsige mannenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Knuffelen is voor homo's.. Ik wil geile neukseks
potver, ben hitsig vandaag.. excuus voor alle vunzige opmerkingen die nog gaan komen
Het kleine ook eren en van genietenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat doe ik zelf? T verpesten? Dat deed zij hoort knuffelen was fijn
Hmm, de eerste was meer tegen elkaar aan hangen, dus dat was niet voor homo's. De tweede was mijn kat... ik doe niet aan geile neukseks met mijn kat.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
potver, ben hitsig vandaag.. excuus voor alle vunzige opmerkingen die nog gaan komen
Ik ben echt sinds zaterdag/zondag nacht uurtje of half 3 extreem knuffelig, moest t echt onderdrukkenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Haha was merkbaar jaquote:Op maandag 31 januari 2011 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben echt sinds zaterdag/zondag nacht uurtje of half 3 extreem knuffelig, moest t echt onderdrukken
Weed heb je de volgende dag niks geen last meer van, alcohol op z'n ergst een fikse kater. Hier heb je wel langer lol aanquote:Op maandag 31 januari 2011 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben echt sinds zaterdag/zondag nacht uurtje of half 3 extreem knuffelig, moest t echt onderdrukken
De treinreis was aangenaamquote:Op maandag 31 januari 2011 22:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, de eerste was meer tegen elkaar aan hangen, dus dat was niet voor homo's. De tweede was mijn kat... ik doe niet aan geile neukseks met mijn kat.
Ik geniet ook zeker van t kleinequote:Op maandag 31 januari 2011 22:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Hitsige mannen
[..]
Het kleine ook eren en van genieten
zekerquote:Op maandag 31 januari 2011 22:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weed heb je de volgende dag niks geen last meer van, alcohol op z'n ergst een fikse kater. Hier heb je wel langer lol aan
Ja, dank jequote:Op maandag 31 januari 2011 22:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha was merkbaar jazondag avond nog
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgende maand veel drank in Utrecht toch?
hehe, dat dacht ik alquote:
Als ik op tijd een definitieve datum heb ik ook, want verlof vragen 't hele weekend!quote:
quote:
quote:
Truste Babsquote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daarom, dus nooit weer
Maar goed, sigaret is op. Slaap lekker iedereen, en dikke kus!
Truste babs!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:
Slaap lekker!!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ooh, ik wel. Juist dat na genieten vind ik net zo lekker. Alcohol en weed geven me nooit dat gevoel en heb er meer last van daarna.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ask peuquote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waaaaaaaar????????????? ik ook drank!
party partyquote:
quote:
Hoiquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |