Ik durf te wedden dat ik meer van haar weet, haar vaker heb gezien en beter weet hoe dat werkt dan jij.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een vooroordelenik kan je verzekeren dat ze 100% echt is en dr eigen humor, je kan er van houden of niet. Op tv wordt er ook vaak geknipt ed, als je zelf bij een gesprek bent zie je hoe t wel is.
Waarschijnlijk omdat jij geen vlinder bent.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:43 schreef PeuRac het volgende:
heel mooi nummer, geen idee waarom ik dat exact vind eigenlijk, maar ergens brengt dit nummer mij altijd een soort van geruststelling.
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:44 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik ga maar eens douchen en slapen
Ik zet mijn zuurverdiende centen op Rip.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:43 schreef Ripley het volgende:
Ik durf te wedden dat ik meer van haar weet, haar vaker heb gezien en beter weet hoe dat werkt dan jij.
Oeh nog maar even wakker blijven danquote:Op maandag 31 januari 2011 23:45 schreef L-E het volgende:
Foto's van zaterdag in mijn mailbox. Mijn hemel, wat hadden we allemaal op zeg?
Dat dusquote:Op maandag 31 januari 2011 23:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh nog maar even wakker blijven dan
ja, dat zei die alquote:Op maandag 31 januari 2011 23:48 schreef L-E het volgende:
Peu en Miss: ik heb alleen de foto's van Rifoki&mij gekregen.
Ja ik heb er ook maar 6quote:Op maandag 31 januari 2011 23:48 schreef L-E het volgende:
Peu en Miss: ik heb alleen de foto's van Rifoki&mij gekregen.
Ja ik wilde verstandig zijnquote:
Hmm, zou kunnen dat ik nergens alleen op de foto staquote:Op maandag 31 januari 2011 23:50 schreef L-E het volgende:
Ik kreeg ze een uur geleden. Je staat niet hoog op de prioriteitenlijst, Peu.
Bijna, ik geloof dat de film bijna afgelopen isquote:Op maandag 31 januari 2011 23:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trusten Peu en LDG![]()
Miss ook al weg nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |