Nee wilde ik niet, want het waren de eerste colleges van nieuwe vakken.. En ik ken niemand, dus ik kon ook geen belangrijke info missen!quote:Op maandag 31 januari 2011 11:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid om colleges te skippen? Tentamen is toch wel belangrijk natuurlijk.
Dat tepelhof doet me weer denken aan dat dumpertfilmpjequote:Op maandag 31 januari 2011 21:24 schreef Rituals het volgende:
.
Wat een grote foto! en wat heeft ze een groot tepelhof.
Verder mooie foto hoor CP.
Ik heb geen zin in deze week! Leren. Morgen wel uiteten
.
Een 9, supergoed man! Mooi om te horen dat het allemaal een beetje loopt nu. Werd tijdquote:Op maandag 31 januari 2011 21:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb geen zin om de OP te makenNu even een boterhammetje eten, was iets langer bezig met het vloertje afmaken in de auto + boodschappen doen dan ik dacht
Maargoed, van het weekend weer koud bier voor de klanten\
ohja en even een tromroffelwant ik kreeg het punt van men vorige verslag terug, een fakking 9 gewoon. Niet normaal.
Maar dat gaat dit blok niet meer lukken, moeten met 4 man werken ipv 2 en in dit groepje zitten niet van die perfectionisten XD + ik heb nu wel andere dingen waar ik tijd in ga steken
Ah, vandaar. Scheelt natuurlijk wel als je mensen kent. Ik skipte behoorlijk wat colleges maar kon altijd achteraf even informeren of ik belangrijke zaken gemist had en zo ja, dan werd ik even bijgepraatquote:Op maandag 31 januari 2011 21:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee wilde ik niet, want het waren de eerste colleges van nieuwe vakken.. En ik ken niemand, dus ik kon ook geen belangrijke info missen!
Het was wel heftig hoor, had natuurlijk afgelopen dagen voornamelijk geleerd dus was al wel moe.. Maar dan 2 colleges meteen achter elkaar en dan direct een tentamen... Anyway half uurtje op de bank gechilld, nu op naar bier!!
Dupsel!quote:
Mik!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dupsel!
Ik ben er ook weer vandoor voor vanavond... toedeloe
Hoeveel moet je er dan exact bij lullen? Soms tellen die eikels verkeerd dus gewoon eerst natellen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:22 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, het is een bedrijfskunde vak, en er waren 7 kantjes A4 aan mensen die herkanst hebben. Daarvan zijn er, wat ik zo geteld heb, zo'n 30 mensen die het gehaald hebben in de herkansing
Ik denk dus niet dat ik de enige zal zijn die probeert er een paar tiende bij op te lullen
Eetcafe de Muis? Betaalbaar, leuke ambiance en lekker.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef Mikkie het volgende:
Mooi klote IB, hopelijk levert de inzage nog wat op!
Iemand nog tips voor betaalbare eettentjes vanavond? Ik wil even een hapje eten in de stad, maar de studentenmenu's van Van Buren en Camelot, net als de pizza's van Donatello's, ken ik inmiddels wel.
Döner!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef Mikkie het volgende:
Mooi klote IB, hopelijk levert de inzage nog wat op!
Iemand nog tips voor betaalbare eettentjes vanavond? Ik wil even een hapje eten in de stad, maar de studentenmenu's van Van Buren en Camelot, net als de pizza's van Donatello's, ken ik inmiddels wel.
En ik vind het goed te etenquote:Voor studenten heeft de Muis aantrekkelijke acties op maandag, dinsdag en woensdag. Je eet dan vlees, vis of vegetarsich vanaf ¤ 6,50.
Das toch ook lekker?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
ja maar morgenvroeg wel werken
En als het een beetje meezit (oftewel als er weer meer uren zijn) ga ik hierna dan op maandagochtend, woensdag ochtend en vrijdag de hele dag werken.. Dus uiteindelijk alleen maar donderdag de hele dag vrij
ze dachten het beter zelf te kunnen, dus pp is eruit gewerktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarmi, waarom is pp in godsnaam verhuist naar N O ? dat is echt klein daarvoor zeg
Volgens henzelf:quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ze dachten het beter zelf te kunnen, dus pp is eruit gewerkt
quote:Aangezien wij met PP graag een exclusieve en bijzondere uitstraling willen hebben is het tijd voor een nieuwe locatie.
Is Pinkpop verplaatst naar Noord-Oman? WTFquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarmi, waarom is pp in godsnaam verhuist naar N O ? dat is echt klein daarvoor zeg
Exclusief en bijzonder gaat inderdaad niet samen met de VB, daar ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:42 schreef xibalba het volgende:
[..]
Volgens henzelf:
[..]
Dus tegenwoordig bij de buren...? (werk in 't Haantje)
Pinkpop?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Is Pinkpop verplaatst naar Noord-Oman? WTF![]()
![]()
Uit die zin vind jij Pinkpop het meest 'quote:
Ik dacht ook alquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Uit die zin vind jij Pinkpop het meest '' waard?
Oh, en die N64 hadden ze wel vaker, wel chill
ik had de oorspronkelijke tekst gelezen...en geloof me...zo spannend is het nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
Ik haat jullie. Leg die crap eens uit want ik begrijp er echt de fucking ballen van
Gaat het niet omquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik had de oorspronkelijke tekst gelezen...en geloof me...zo spannend is het niet
aaaahhhhh.... Dankquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:27 schreef IrishBastard het volgende:
Het gaat over het pre-matuurmuziekstijlfeest dat voorheen in het pand van de buren georganiseerd werd, en nu verhuisd is naar het nieuwe oosten
Nee, ben nu in Eindhoven. Kan idd kloppen dat we elkaar even niet meer gezien hebben. Jij was afgelopen weekend in Berlijn, en ik was tot maandag bij t vriendje. En gister avond tot vanavond dus in Eindhoven. En morgenavond naar werk weer naar het zuiden omdat ik vrijdag een training moet geven onder Maastricht in een justitiele jeugdinrichting. Drukdruk!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben jij wel thuis? Heb je al lang niet meer gezien voor mijn gevoel
Het is niet zo heel erg dat ze die president weg willen, maar op deze manier verpesten ze het ook meteen voor hun zelf.. Egypte begon eindelijk redelijk opgang te komen met toerisme en dat word nu weer zo tering hard te grond in geslagenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://english.aljazeera.net/watch_now/
![]()
PP uitbaten moest toch betaald worden aan die ex-werknemer (A.), die ook bij andere kroegen een vinger in de pap heeft? Dat zal wel te duur geworden zijn, dus dan verkassen ze het. Want ik zag een nieuwe banner bij VB hangen. SPquote:Op woensdag 2 februari 2011 02:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ze dachten het beter zelf te kunnen, dus pp is eruit gewerkt
ik heb ff wat afkortingen gemaakt ivm google
Zijn er heel vaak niet in het begin van de maand. Paar dagen wachten en dan zijn ze er wel weer waarschijnlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom is er precies als ik iets bij bol.com wil bestellen geen gratis verzendcode te vinden
Spuit12quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://english.aljazeera.net/watch_now/
![]()
Amen sister, a-men.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb al een orkaan in mijn hoofd, vind ik wel genoeg
Dat worden rag-wekenquote:
Ik nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
PffIedereen tegen wie ik vertel dat ik mijn eerste mastertentamen gehaald heb reageert mat
Volgens mij ging het vooral om mensen van wie de emotionele binding en hun mening er toe doen. Dus vandaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg ik van de docent terug:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijk vind ik dit wel een beetje botEcht meedenken is er zo niet bij, en ik kom wel fijn in een lastig parket zo. Natuurlijk is er voor zijn kant ook wat te zeggen, maar een beetje meedenken in de richting van 'misschien valt er iets te regelen met de werkcollegedocent' had toch wel het minste kunnen zijn
![]()
Haha, ik hoop dat hij zich er inmiddels toch wel bij neergelegd heeft. Maar wel jammer voor hem ja, ook omdat mijn oudere broer ook nooit iets met treinen heeft gehad. Meer kinderen heeft hij nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is zeker te weten de vader van Morgane"vroegah hebben ze er boven gewoond"
"mijn dochter heeft andere interesses" AU hoor die teleurstelling![]()
![]()
Leuk om te horen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Komt iig over als een symphatieke vent die passie heeft voor zijn bedrijf
Het kwam er op neer dat die staatssecretaris de afweging met het rechtszekerheidsbeginsel totaal irrelevant vindt, daar hij van mening is dat het in geval van een besparing op de uitgaven noodzakelijk is zo snel mogelijk resultaat te hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:17 schreef swarmahoer het volgende:
ib ik kan er nu niet uit opmaken hoe er gereageerd wordt op het feit dat de spelregels voor al lang begonnen studenten ineens veranderd worden, en wat dat te maken heeft met dat rechtsvrijheidbeginsel of zoiets
Jeweetzquote:
Leveren jullie iets op het gebied van transport?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jeweetz
Straks komen er nog mannetjes van RTL transportwereld, wordt mij ook niets vertelt hier, had ik me tenminste geschoren.
Tja, euhm. Niet echt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Leveren jullie iets op het gebied van transport?
Heb hem gedownload *shhhh* en ik vond het einde met die vliegdingen wel toch het mooist.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:44 schreef AMDB het volgende:
Gister trouwens naar TRON Legacy geweest, 2 uur lang awesome muziek en hele gave beeldenVerhaal is dan wel weer vrij standaard en voorspelbaar, maar niettemin intrigerend.
Was zeker vet, ik vond de motoren het vetst!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:27 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Heb hem gedownload *shhhh* en ik vond het einde met die vliegdingen wel toch het mooist.
dat ding bestaat toch niet voor niet lijkt me zoquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het kwam er op neer dat die staatssecretaris de afweging met het rechtszekerheidsbeginsel totaal irrelevant vindt, daar hij van mening is dat het in geval van een besparing op de uitgaven noodzakelijk is zo snel mogelijk resultaat te hebben
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef IrishBastard het volgende:
Ik denken dat ik een nette mail stuur, waarin me van mijn goede kant laat zien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg ik van de docent terug:Heel eerlijk gezegd vind ik er weinig bots aan. Inhoudelijk kun je natuurlijk niet van die man en je medestudenten verwachten dat zij hun rooster e.d. omgooien omdat jij -plat gezegd- zo stom bent geweest om het vak al drie keer niet te halen. Je docent is zakelijk: je bent de enige met het verzoek, er is niemand die je steunt, dus waarom zou hij het dan doen? Om jou een plezier te doen, daarmee wellicht anderen voor het hoofd stotend? Neh, da's niet reëel en het lijkt me ook niet fair om dat van hem te verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijk vind ik dit wel een beetje botEcht meedenken is er zo niet bij, en ik kom wel fijn in een lastig parket zo. Natuurlijk is er voor zijn kant ook wat te zeggen, maar een beetje meedenken in de richting van 'misschien valt er iets te regelen met de werkcollegedocent' had toch wel het minste kunnen zijn
Natuurlijk is het klote voor je hoor, daar niet van, maar de enige die debet aan dit probleem is ben jij zelf en je docent is daar kort in.Onthou dat nou eens voor de volgende keer, in plaats van dat quasi-geklaag dat je nog vol zitquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, dat is lekker zeg dat 's ochtends zwemmen
Heb ook echt het gevoel dat ik al iets nuttigs gedaan heb. Dat maakt de drempel om te gaan minder hoog
.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Mikkie wat breng je dat toch weer ongelooflijk delicaat. Ik wilde daar ook op reageren, maar toen dacht ik, 'Dat is ook niet erg aardig naar IB toe'. Netjesquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd vind ik er weinig bots aan. Inhoudelijk kun je natuurlijk niet van die man en je medestudenten verwachten dat zij hun rooster e.d. omgooien omdat jij -plat gezegd- zo stom bent geweest om het vak al drie keer niet te halen. Je docent is zakelijk: je bent de enige met het verzoek, er is niemand die je steunt, dus waarom zou hij het dan doen? Om jou een plezier te doen, daarmee wellicht anderen voor het hoofd stotend? Neh, da's niet reëel en het lijkt me ook niet fair om dat van hem te verwachten.
Natuurlijk is het klote voor je hoor, daar niet van, maar de enige die debet aan dit probleem is ben jij zelf en je docent is daar kort in.
[..]
Onthou dat nou eens voor de volgende keer, in plaats van dat quasi-geklaag dat je nog vol zit. Dat maakt de drempel om te gaan minder hoog
.
Er was helemaal geen drempel om te gaan? Ik had er juist zin in!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Onthou dat nou eens voor de volgende keer, in plaats van dat quasi-geklaag dat je nog vol zit. Dat maakt de drempel om te gaan minder hoog
.
Tnxquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mikkie wat breng je dat toch weer ongelooflijk delicaat. Ik wilde daar ook op reageren, maar toen dacht ik, 'Dat is ook niet erg aardig naar IB toe'. Netjes
Oh dan heb ik dat verkeerd gelezenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Er was helemaal geen drempel om te gaan? Ik had er juist zin in!
Ik zat alleen te twijfelen of ik nog moest ontbijten voor ik ging, maar dat ik niet echt honger had, dat was toch geen geklaag om niet te gaan?
Dat dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:59 schreef HostiMeister het volgende:
Pietje moet samen met Sunchaser naar Portugal. Als ik al naar dat godverlaten oord zou gaan zou ik toch zeker niet terugkeren met hem. Lijkt me trouwens wel een leuk concept, dat Secret Story.
Het mooiste was dat vandaag in college de beste man heel expliciet zei dat als er problemen waren, je hem vooral tijdig moest benaderen en hij daar schappelijk mee om zou gaan. Als er problemen zouden zijn om te voldoen aan enig onderdeel van het vak, zou er, indien je er tijdig mee kwam, inhoudelijk goed gekeken worden naar de mogelijkheden om dit op te lossen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd vind ik er weinig bots aan. Inhoudelijk kun je natuurlijk niet van die man en je medestudenten verwachten dat zij hun rooster e.d. omgooien omdat jij -plat gezegd- zo stom bent geweest om het vak al drie keer niet te halen. Je docent is zakelijk: je bent de enige met het verzoek, er is niemand die je steunt, dus waarom zou hij het dan doen? Om jou een plezier te doen, daarmee wellicht anderen voor het hoofd stotend? Neh, da's niet reëel en het lijkt me ook niet fair om dat van hem te verwachten.
Natuurlijk is het klote voor je hoor, daar niet van, maar de enige die debet aan dit probleem is ben jij zelf en je docent is daar kort in.
Lekkerrr!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:52 schreef swarmahoer het volgende:
oh echt heerlijk zoete sinasappelsap van de appie
Leuk hoor, zo'n snoepreisje, maar wel apart als je moet uitleggen dat je dat gaat doen voor een Internetforum, zonder meteen als forumnerd bestempeld te worden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:59 schreef HostiMeister het volgende:
Pietje moet samen met Sunchaser naar Portugal. Als ik al naar dat godverlaten oord zou gaan zou ik toch zeker niet terugkeren met hem. Lijkt me trouwens wel een leuk concept, dat Secret Story.
Da's op zich wel nuttige achtergrondinfo als je die mails post, IBquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het mooiste was dat vandaag in college de beste man heel expliciet zei dat als er problemen waren, je hem vooral tijdig moest benaderen en hij daar schappelijk mee om zou gaan. Als er problemen zouden zijn om te voldoen aan enig onderdeel van het vak, zou er, indien je er tijdig mee kwam, inhoudelijk goed gekeken worden naar de mogelijkheden om dit op te lossen.
Een kort rondje wie het vak voor de 2e, 3e of 4e keer volgde deed hem beseffen dat de helft van de aanwezigen ouderejaars zijn.
Na de pauze komt er dan van hem een opmerking dat 'er indien er problemen zijn met de werkgroepmomenten' je de docent moet benaderen om te kijken wat er mogelijk is. In plaats van dat hij dat even terug gemailed had. Gelukkig had ik in de pauze al de betreffende docente aangesproken die direct aangaf dat het geen enkel probleem was, en met het gegeven dat alle eerstejaarsstudenten op een later moment van de dag tussenuren hadden was ze best bereid voor te stellen daar college te geven.
De beste man is gewoon een ontzettend arrogante zak, die zich klaarblijkelijk niet verdiept had in het vak dat hij voor het eerst geeft. (bijna) Alle 2e of 3e jaars studenten (die samen dus ongeveer de helft vormen) hebben te maken met een vak op dat moment, dus hij moet gewoon niet zo bot doen
Geachte docent,quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:04 schreef IrishBastard het volgende:
Ik wil eigenlijk wel mijn propedeuse halen dit jaar, dus laat ik dat maar niet doen
Ik meen van wel! Heb ik jou op faceboek of alleen op hyves? Of ben je ontvriend? Zon lul ben ik dan ook wel weer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kun je trouwens ook bij Facebook iemand die als mogelijke vriend wordt gezien, daarvan uitsluiten? Zodat die optie dus niet meer voorbij komt
Dus jij hebt je bachelor en IB hupt nog achter je aan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, eerste opdracht ook ingeleverd
Huh? Ik heb zo'n officieel documentje gekregen dat ik toegelaten ben tot de master. (Ik heb een bachelor die niet meteen toegang verschafte). Harde knip en zulks?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik weet nog niet of ik mijn bachelor hebBen iig wel bezig met mastervakken
Denk het laatstequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik meen van wel! Heb ik jou op faceboek of alleen op hyves? Of ben je ontvriend? Zon lul ben ik dan ook wel weer.
Het gaat NIET om mij? WTF?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Denk het laatsteWant zie je op geen van beiden. Maargoed het gaat dan ook niet om jou
Zelfs Cali wist niet anders te zeggen dan:quote:
quote:
quote:
Voor de trip mijn beste, voor de reis!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:26 schreef HostiMeister het volgende:
The fuck is salvia en waarom moet je zoiets roken?
Hebben we dat nu vanochtend ook tegen elkaar gezegd of heb ik dat gedroomd?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:36 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, waarschijnlijk ligt er een rat te rotten onder onze vloerHet stonk gister namelijk opeens behoorlijk, en het is niet iets in de kamer zelf
Mijn huge-ass boekenkast in de toekomst moet ergens mee gevuld wordenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik kopieer gewoon de meeste boeken. Dat scheelt kisten vol dukaten!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hebben we dat nu vanochtend ook tegen elkaar gezegd of heb ik dat gedroomd?
Strijken helpt heel goed tegen de vervelingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik verveel meKan jij niet eerder stoppen met werk IB
quote:
Tegenspraak IB? Dat pik je toch niet!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar heb ik echt geen zin in
Dat doe ik morgen wel dan is er sowieso niemand thuis
Aanvragen, en naar de bieb!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt die mensen bij studystore moeten echt dood!
Vorige keer was het ook al gezeik om die korting en nu gewoon weer. Ik heb twee boeken besteld, bij twee boeken krijg je korting volgens de site. Daar stond nergens aangegeven dat het alleen geld als je ze allebei tegelijk betaald. Er stond ook nergens aangegeven dat de een nog een levertijd had van een week.
Dus ik vraag van hoe zit het dan nu met betalen en die korting. Dat krijg je alleen als je ze tegelijk betaald. Het ene boek is er nog niet, maar ik kan ook niet het hele bedrag van te voren betalen, want daar doen ze niet aan. Maar nogmaals nergens is gezegd dat het tegelijk voldaan moet zijn en op mijn bestel staat gewoon dat het 79 euro gaat kosten in totaal.
Waarom doen ze dan zo moeilijk. Dus ik zeg dat ook zo. Ja alle nederlandse verkopers zijn daar aan gebonden blablabla. Ik zo ja waarom bieden jullie korting als het iedere keer zo moeilijk is om hem te krijgenGaat echt nergens over.
Toen begon ze ook nog van ja en we hebben hier stapels boeken liggen maar niet altijd alles en ja we kunnen niet alle boeken altijd meteen leveren en voor iedereen apart houden. Dus een beetje erop aan het doelen dat ik laat zou zijn met bestellen. Dus ik zo nou mevrouw ik ben van de week nog in de winkel geweest en toen was dat boek er nog niet eens..
"oooh ooh jaa klopt want we weten pas sinds eer gister dat het die moet zijn" Dus dat verhaal van haar ging ook niet op..
Je wordt nu gewoon gedwongen hier aan mee te werken omdat ik één van de twee boeken dit weekend nodig heb..
Echt waar.
Elke boekwinkel kan dat boek bestellen op ISBN nummerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga geen 600+ pagina's kopieren bovendien vind ik dat niet fijn lezen.
Het gaat mij er niet om dat ik die 4 euro meer moet betalen maar het gaat om het principe dat ze dingen beloven en er iedere keer onderuit proberen te komen.. Ook het feit dat het geld kost om boeken te retourneren vind ik belachelijk. Het is echt een kutwinkel maar ja het is de enige die nu dichtbij is en dat boek heeft dus ja
Hehe, ik had het inderdaad gezienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Rituals! Je zal het zelf ook al wel gezien hebben maar er staat een gouveneurtje op
Mikkiefailquote:
mayo + btje zout en peper, misschien als je hebt een augurkje / komkommer /gekookt eitje? En heerlijke "salade"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mikkiefail
Nu eet ik dus maar gewoon Italiaanse bollen met ordinair beleg, de sla komt van 't weekend wel op
Je zou m'n oma kunnen zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:42 schreef Mikkie het volgende:
Fack. Ik in de supermarkt tijdens het boodschappen doen besloten om van die Italiaanse bollen met rucolasla en gerookte zalm te eten. Lekker en simpel. Dus ik pak net de sla uit de koelkast. Ik pak de broodjes. Ik pak...eh. Crap.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je zou m'n oma kunnen zijnDie was ook vergeten gerookte zalm mee te nemen toen ze wraps met gerookte zalm ging maken
Smakelijkquote:
Hij wil nu in april gaan verhuizen (als hij weer geld heeftquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:24 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hehe, ik had het inderdaad gezien. Vorige week ook twee! Heel fijn.
Cali, heeft jouw ex-huisgenoot-met-de-lange-wachttijd al gereageerd?
Geen meivakantie trouwens(tenzij de sleutelwijziging + normering héél gunstig vallen). Ik had nog wel zo goed geleerd
. Ik heb ergens een fout in mijn berekening gemaakt. Ik kom nu uit op een gunstiger percentage waarbij de kans op meivakantie groter is, maar nog steeds is het hopen op een gunstige normering
.
Maar: WEEKEND!
Daar zit meer leven in dan in het seksleven van Yashaaa.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]Geniaal. Heb dat met kerst ook wel eens gehad hoor. Dan is het zó vanzelfsprekend dat je iets meeneemt, dat je het daardoor bijna vergeet. Gelukkig kwam ik er toen bij de kassa achter
.
[..]
SmakelijkHoe is het met het herstel van D_K op dit moment?
Zoals je leest heeft ie nog babbels zatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]Geniaal. Heb dat met kerst ook wel eens gehad hoor. Dan is het zó vanzelfsprekend dat je iets meeneemt, dat je het daardoor bijna vergeet. Gelukkig kwam ik er toen bij de kassa achter
.
[..]
SmakelijkHoe is het met het herstel van D_K op dit moment?
Das ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar zit meer leven in dan in het seksleven van Yashaaa.
Da's goed nieuwsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar zit meer leven in dan in het seksleven van Yashaaa.
IB heeft een cocktailprikker en cocktailprikker heeft een bock-worst?quote:
Hey, dat was alleen de kamer hèquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's goed nieuws. Al scheelt het natuurlijk ook wel dat de zooi daar stinkt naar dode rat, daar zou ik ook niet blij van worden
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hey, dat was alleen de kamer hè
Dus daarom moet Yasha de keuken zo grondig poetsenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hey, dat was alleen de kamer hè
Dat hebbie weer goed geregeldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
bockworst? eerder zon broodje unox formaatik zit weer betaald tv te kijken
Binnenkort rijdt de NS niet meer als het onder +12 of boven +22 is, want dan zijn de temperaturen te extreem.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
![]()
Hoorde gister dat de treinen zelfs niet verder dan A'dam reden door de wind
Das onderstrepen ze bedoeld ditquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gewoon selecteren en ctrl + u ?toch ?
Je woont in ene klooster?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:33 schreef vogelkooi het volgende:
Fijn zo'n klooster, wind waait door de kieren alsof de ramen gewoon open staan.
Niet dat het koud is maar wel vervelend.
O, dat! Lastig parkeren daar!quote:
Jawel!quote:
Vogeltje...we hebben die hele hoek daar geannexeerd....Wel blijven opletten hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:48 schreef vogelkooi het volgende:
Nooit goed opgelet met aardrijkskunde. Dan zul je wel gelijk hebben.
Je vergeet de Oosterhoutse boerenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:51 schreef Mikkie het volgende:
Echt zo'n fucking Vinexwijk daarboven, uitstraling van niets.
Nee een verdieping lager. Is iets kleiner maar geen schuine muren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:49 schreef morgane het volgende:
[..]
Heb je zo'n kamer met een slaapzoldertje?
Ze willen toch heel lent Nijmegen noord onder water laten lopen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vogeltje...we hebben die hele hoek daar geannexeerd....Wel blijven opletten hoor
Hebben ze geprobeerd! Heb je de paniek reacties van IB en Yashi toen niet gelezen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:52 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ze willen toch heel lent Nijmegen noord onder water laten lopen?
http://www.waalsprong.nl/page.asp?menu_id=166
Dat vind ik ook altijd leuk!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:03 schreef morgane het volgende:
Leuke kamer Vogelkooi!
Ik ben een beetje met mijn meubels aan het schuiven in mn eigen kamer. Altijd leuk om te doen
De slaapbank is nu bij het grofvuil, dus die hoeft niet meer meequote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is dat wel handig als je straks wilt gaan verhuizen? dan moet alles weer uit elkaar
Preciesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Doordat je bent afgevallenlag je niet meer met je vetjes maar met je botten op de bank
De Oosterhouters in de vinexwijken zijn geen Oosterhoutse boeren, die wonen in het oude Oosterhout en dat hoort bij Overbetuwequote:
Heb je serieus die oranje bank naar het grof vuil gedaan? Niet eens Het Goed gebeld ofzo? Er waren vast nog genoeg mensen geweest die daar heel blij mee zouden zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Precies. Dat slaapt niet lekker
. Een 'matras' van een slaapbank ligt dan een stuk minder comfortabel dan een echt matras.
Toevallig belde mijn moeder net dat mijn broertje de bank wil hebben, dus hij gaat toch niet naar het grofvuilquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heb je serieus die oranje bank naar het grof vuil gedaan? Niet eens Het Goed gebeld ofzo? Er waren vast nog genoeg mensen geweest die daar heel blij mee zouden zijn
Truequote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:59 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, dan nog. Bij het Goed staan vaak spullen die al 20 jaar intensief gebruikt zijn, en er veel minder uitzien
Dus we hebben binnenkort een meet bij jou?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:05 schreef Rituals het volgende:
Een echt bed slaapt inderdaad een stuk fijner![]()
.
Ik heb nu het tweepersoonsbed wat ik bij m'n ouders had staan. Dat bed is amper gebruikt (ik slaap bijna nooit bij mijn ouders), dus ziet er nog als nieuw uit.
Foto's zijn een beetje te herkenbaar voor FOK!
Een bed is ook primaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:10 schreef Rituals het volgende:
Je bent welkom. Ik heb nu alleen geen bank meer
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat scheelt weer een hoop uitklapwerkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:10 schreef Rituals het volgende:
Je bent welkom. Ik heb nu alleen geen bank meer
.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Een bed is ook primaHet was gewoon wachten op die opmerkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn 'bureau' (tafelblad + poten) is nu meer een eettafel (dankzij de laptop die ik makkelijk kan wegzettenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat scheelt weer een hoop uitklapwerk.
Maar hoe doe je dat dan als er bekenden op bezoek komen? Ik neem aan dat je niet meteen met iedereen op bed duikt?) , dus daar staan nu stoelen aan zodat we aan de 'eettafel' kunnen gaan zitten. Niet ideaal natuurlijk, maar een prima tijdelijke oplossing wat mij betreft.
Your body. Your soul. Your rituals.
Scheelt dat je weet wie het zegtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:28 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het was gewoon wachten op die opmerking
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |