Je woont in ene klooster?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:33 schreef vogelkooi het volgende:
Fijn zo'n klooster, wind waait door de kieren alsof de ramen gewoon open staan.
Niet dat het koud is maar wel vervelend.
O, dat! Lastig parkeren daar!quote:
Jawel!quote:
Vogeltje...we hebben die hele hoek daar geannexeerd....Wel blijven opletten hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:48 schreef vogelkooi het volgende:
Nooit goed opgelet met aardrijkskunde. Dan zul je wel gelijk hebben.
Je vergeet de Oosterhoutse boerenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:51 schreef Mikkie het volgende:
Echt zo'n fucking Vinexwijk daarboven, uitstraling van niets.
Nee een verdieping lager. Is iets kleiner maar geen schuine muren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:49 schreef morgane het volgende:
[..]
Heb je zo'n kamer met een slaapzoldertje?
Ze willen toch heel lent Nijmegen noord onder water laten lopen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vogeltje...we hebben die hele hoek daar geannexeerd....Wel blijven opletten hoor
Hebben ze geprobeerd! Heb je de paniek reacties van IB en Yashi toen niet gelezen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:52 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ze willen toch heel lent Nijmegen noord onder water laten lopen?
http://www.waalsprong.nl/page.asp?menu_id=166
Dat vind ik ook altijd leuk!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:03 schreef morgane het volgende:
Leuke kamer Vogelkooi!
Ik ben een beetje met mijn meubels aan het schuiven in mn eigen kamer. Altijd leuk om te doen
De slaapbank is nu bij het grofvuil, dus die hoeft niet meer meequote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is dat wel handig als je straks wilt gaan verhuizen? dan moet alles weer uit elkaar
Preciesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Doordat je bent afgevallenlag je niet meer met je vetjes maar met je botten op de bank
De Oosterhouters in de vinexwijken zijn geen Oosterhoutse boeren, die wonen in het oude Oosterhout en dat hoort bij Overbetuwequote:
Heb je serieus die oranje bank naar het grof vuil gedaan? Niet eens Het Goed gebeld ofzo? Er waren vast nog genoeg mensen geweest die daar heel blij mee zouden zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Precies. Dat slaapt niet lekker
. Een 'matras' van een slaapbank ligt dan een stuk minder comfortabel dan een echt matras.
Toevallig belde mijn moeder net dat mijn broertje de bank wil hebben, dus hij gaat toch niet naar het grofvuilquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heb je serieus die oranje bank naar het grof vuil gedaan? Niet eens Het Goed gebeld ofzo? Er waren vast nog genoeg mensen geweest die daar heel blij mee zouden zijn
Truequote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:59 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, dan nog. Bij het Goed staan vaak spullen die al 20 jaar intensief gebruikt zijn, en er veel minder uitzien
Dus we hebben binnenkort een meet bij jou?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:05 schreef Rituals het volgende:
Een echt bed slaapt inderdaad een stuk fijner![]()
.
Ik heb nu het tweepersoonsbed wat ik bij m'n ouders had staan. Dat bed is amper gebruikt (ik slaap bijna nooit bij mijn ouders), dus ziet er nog als nieuw uit.
Foto's zijn een beetje te herkenbaar voor FOK!
Een bed is ook primaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:10 schreef Rituals het volgende:
Je bent welkom. Ik heb nu alleen geen bank meer
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat scheelt weer een hoop uitklapwerkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:10 schreef Rituals het volgende:
Je bent welkom. Ik heb nu alleen geen bank meer
.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Een bed is ook primaHet was gewoon wachten op die opmerkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn 'bureau' (tafelblad + poten) is nu meer een eettafel (dankzij de laptop die ik makkelijk kan wegzettenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat scheelt weer een hoop uitklapwerk.
Maar hoe doe je dat dan als er bekenden op bezoek komen? Ik neem aan dat je niet meteen met iedereen op bed duikt?) , dus daar staan nu stoelen aan zodat we aan de 'eettafel' kunnen gaan zitten. Niet ideaal natuurlijk, maar een prima tijdelijke oplossing wat mij betreft.
Your body. Your soul. Your rituals.
Scheelt dat je weet wie het zegtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:28 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het was gewoon wachten op die opmerking
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |