quote:
Tegenspraak IB? Dat pik je toch niet!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar heb ik echt geen zin in
Dat doe ik morgen wel dan is er sowieso niemand thuis
Aanvragen, en naar de bieb!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt die mensen bij studystore moeten echt dood!
Vorige keer was het ook al gezeik om die korting en nu gewoon weer. Ik heb twee boeken besteld, bij twee boeken krijg je korting volgens de site. Daar stond nergens aangegeven dat het alleen geld als je ze allebei tegelijk betaald. Er stond ook nergens aangegeven dat de een nog een levertijd had van een week.
Dus ik vraag van hoe zit het dan nu met betalen en die korting. Dat krijg je alleen als je ze tegelijk betaald. Het ene boek is er nog niet, maar ik kan ook niet het hele bedrag van te voren betalen, want daar doen ze niet aan. Maar nogmaals nergens is gezegd dat het tegelijk voldaan moet zijn en op mijn bestel staat gewoon dat het 79 euro gaat kosten in totaal.
Waarom doen ze dan zo moeilijk. Dus ik zeg dat ook zo. Ja alle nederlandse verkopers zijn daar aan gebonden blablabla. Ik zo ja waarom bieden jullie korting als het iedere keer zo moeilijk is om hem te krijgenGaat echt nergens over.
Toen begon ze ook nog van ja en we hebben hier stapels boeken liggen maar niet altijd alles en ja we kunnen niet alle boeken altijd meteen leveren en voor iedereen apart houden. Dus een beetje erop aan het doelen dat ik laat zou zijn met bestellen. Dus ik zo nou mevrouw ik ben van de week nog in de winkel geweest en toen was dat boek er nog niet eens..
"oooh ooh jaa klopt want we weten pas sinds eer gister dat het die moet zijn" Dus dat verhaal van haar ging ook niet op..
Je wordt nu gewoon gedwongen hier aan mee te werken omdat ik één van de twee boeken dit weekend nodig heb..
Echt waar.
Elke boekwinkel kan dat boek bestellen op ISBN nummerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga geen 600+ pagina's kopieren bovendien vind ik dat niet fijn lezen.
Het gaat mij er niet om dat ik die 4 euro meer moet betalen maar het gaat om het principe dat ze dingen beloven en er iedere keer onderuit proberen te komen.. Ook het feit dat het geld kost om boeken te retourneren vind ik belachelijk. Het is echt een kutwinkel maar ja het is de enige die nu dichtbij is en dat boek heeft dus ja
Hehe, ik had het inderdaad gezienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Rituals! Je zal het zelf ook al wel gezien hebben maar er staat een gouveneurtje op
Mikkiefailquote:
mayo + btje zout en peper, misschien als je hebt een augurkje / komkommer /gekookt eitje? En heerlijke "salade"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mikkiefail
Nu eet ik dus maar gewoon Italiaanse bollen met ordinair beleg, de sla komt van 't weekend wel op
Je zou m'n oma kunnen zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:42 schreef Mikkie het volgende:
Fack. Ik in de supermarkt tijdens het boodschappen doen besloten om van die Italiaanse bollen met rucolasla en gerookte zalm te eten. Lekker en simpel. Dus ik pak net de sla uit de koelkast. Ik pak de broodjes. Ik pak...eh. Crap.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je zou m'n oma kunnen zijnDie was ook vergeten gerookte zalm mee te nemen toen ze wraps met gerookte zalm ging maken
Smakelijkquote:
Hij wil nu in april gaan verhuizen (als hij weer geld heeftquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:24 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hehe, ik had het inderdaad gezien. Vorige week ook twee! Heel fijn.
Cali, heeft jouw ex-huisgenoot-met-de-lange-wachttijd al gereageerd?
Geen meivakantie trouwens(tenzij de sleutelwijziging + normering héél gunstig vallen). Ik had nog wel zo goed geleerd
. Ik heb ergens een fout in mijn berekening gemaakt. Ik kom nu uit op een gunstiger percentage waarbij de kans op meivakantie groter is, maar nog steeds is het hopen op een gunstige normering
.
Maar: WEEKEND!
Daar zit meer leven in dan in het seksleven van Yashaaa.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]Geniaal. Heb dat met kerst ook wel eens gehad hoor. Dan is het zó vanzelfsprekend dat je iets meeneemt, dat je het daardoor bijna vergeet. Gelukkig kwam ik er toen bij de kassa achter
.
[..]
SmakelijkHoe is het met het herstel van D_K op dit moment?
Zoals je leest heeft ie nog babbels zatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]Geniaal. Heb dat met kerst ook wel eens gehad hoor. Dan is het zó vanzelfsprekend dat je iets meeneemt, dat je het daardoor bijna vergeet. Gelukkig kwam ik er toen bij de kassa achter
.
[..]
SmakelijkHoe is het met het herstel van D_K op dit moment?
Das ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar zit meer leven in dan in het seksleven van Yashaaa.
Da's goed nieuwsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar zit meer leven in dan in het seksleven van Yashaaa.
IB heeft een cocktailprikker en cocktailprikker heeft een bock-worst?quote:
Hey, dat was alleen de kamer hèquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's goed nieuws. Al scheelt het natuurlijk ook wel dat de zooi daar stinkt naar dode rat, daar zou ik ook niet blij van worden
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hey, dat was alleen de kamer hè
Dus daarom moet Yasha de keuken zo grondig poetsenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hey, dat was alleen de kamer hè
Dat hebbie weer goed geregeldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
bockworst? eerder zon broodje unox formaatik zit weer betaald tv te kijken
Binnenkort rijdt de NS niet meer als het onder +12 of boven +22 is, want dan zijn de temperaturen te extreem.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
![]()
Hoorde gister dat de treinen zelfs niet verder dan A'dam reden door de wind
Das onderstrepen ze bedoeld ditquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gewoon selecteren en ctrl + u ?toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |