abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92265050
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:40 schreef AMDB het volgende:

[..]

Leveren jullie iets op het gebied van transport?
Tja, euhm. Niet echt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_92266008
Zo, dat is lekker zeg dat 's ochtends zwemmen O+

Heb ook echt het gevoel dat ik al iets nuttigs gedaan heb :P
pi_92266018
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:44 schreef AMDB het volgende:
Gister trouwens naar TRON Legacy geweest, 2 uur lang awesome muziek en hele gave beelden *O* Verhaal is dan wel weer vrij standaard en voorspelbaar, maar niettemin intrigerend.
Heb hem gedownload *shhhh* en ik vond het einde met die vliegdingen wel toch het mooist.
Fear is the grease of society.
pi_92266135
Oooh ik zit hier echt even van het zonnetje te genieten zo O+

Denk ook dat ik eerst even een poging ga doen om de kamer enigszins op te ruimen en dan opdrachten ga maken want van die zooi word ik ook niet goed..

Ik begin wel met de dump alles op de bank techniek en ga vanuit daar verder :P denk dat dat wel nodig is want anders blijf ik dingen nu aan het verplaatsen ipv opruimen :P
  donderdag 3 februari 2011 @ 12:14:13 #130
192683 AMDB
Visionair.
pi_92267619
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:27 schreef vogelkooi het volgende:

[..]

Heb hem gedownload *shhhh* en ik vond het einde met die vliegdingen wel toch het mooist.
Was zeker vet, ik vond de motoren het vetst!

Naast ons zat een groepje VMBO vuilniszakkenjassen dragende pubers, 2 jongens en 2 meisjes. Na afloop zei één van de meisjes: "Ik vond het niet zo'n leuke film, zat te veel science-fiction in"

:') :') _O-
pi_92267815
Die kwamen voor de strakke pakjes?
Fear is the grease of society.
pi_92268118
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:43 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Het kwam er op neer dat die staatssecretaris de afweging met het rechtszekerheidsbeginsel totaal irrelevant vindt, daar hij van mening is dat het in geval van een besparing op de uitgaven noodzakelijk is zo snel mogelijk resultaat te hebben ;(
dat ding bestaat toch niet voor niet lijkt me zo
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  donderdag 3 februari 2011 @ 12:38:25 #133
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_92268485
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef IrishBastard het volgende:
Ik denken dat ik een nette mail stuur, waarin me van mijn goede kant laat zien:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg ik van de docent terug:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Persoonlijk vind ik dit wel een beetje bot ;( Echt meedenken is er zo niet bij, en ik kom wel fijn in een lastig parket zo. Natuurlijk is er voor zijn kant ook wat te zeggen, maar een beetje meedenken in de richting van 'misschien valt er iets te regelen met de werkcollegedocent' had toch wel het minste kunnen zijn ;(
Heel eerlijk gezegd vind ik er weinig bots aan. Inhoudelijk kun je natuurlijk niet van die man en je medestudenten verwachten dat zij hun rooster e.d. omgooien omdat jij -plat gezegd- zo stom bent geweest om het vak al drie keer niet te halen. Je docent is zakelijk: je bent de enige met het verzoek, er is niemand die je steunt, dus waarom zou hij het dan doen? Om jou een plezier te doen, daarmee wellicht anderen voor het hoofd stotend? Neh, da's niet reëel en het lijkt me ook niet fair om dat van hem te verwachten.

Natuurlijk is het klote voor je hoor, daar niet van, maar de enige die debet aan dit probleem is ben jij zelf en je docent is daar kort in.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, dat is lekker zeg dat 's ochtends zwemmen O+

Heb ook echt het gevoel dat ik al iets nuttigs gedaan heb :P
Onthou dat nou eens voor de volgende keer, in plaats van dat quasi-geklaag dat je nog vol zit :+. Dat maakt de drempel om te gaan minder hoog :).
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_92268914
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:38 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Heel eerlijk gezegd vind ik er weinig bots aan. Inhoudelijk kun je natuurlijk niet van die man en je medestudenten verwachten dat zij hun rooster e.d. omgooien omdat jij -plat gezegd- zo stom bent geweest om het vak al drie keer niet te halen. Je docent is zakelijk: je bent de enige met het verzoek, er is niemand die je steunt, dus waarom zou hij het dan doen? Om jou een plezier te doen, daarmee wellicht anderen voor het hoofd stotend? Neh, da's niet reëel en het lijkt me ook niet fair om dat van hem te verwachten.

Natuurlijk is het klote voor je hoor, daar niet van, maar de enige die debet aan dit probleem is ben jij zelf en je docent is daar kort in.

[..]

Onthou dat nou eens voor de volgende keer, in plaats van dat quasi-geklaag dat je nog vol zit :+. Dat maakt de drempel om te gaan minder hoog :).
Mikkie wat breng je dat toch weer ongelooflijk delicaat. Ik wilde daar ook op reageren, maar toen dacht ik, 'Dat is ook niet erg aardig naar IB toe'. Netjes :)
pi_92268998
Zometeen naar werk, en vanavond door naar het zuiden.
Morgen training geven in justitiele jeugdinrichting Cadier en Keer :s)
Ik ben een meisje =)
pi_92269011
quote:

[..]

[..]

Er was helemaal geen drempel om te gaan? Ik had er juist zin in!
Ik zat alleen te twijfelen of ik nog moest ontbijten voor ik ging, maar dat ik niet echt honger had, dat was toch geen geklaag om niet te gaan?
pi_92269044
Zo de kamer ziet er al een stuk netter uit voor mijn gevoel :P Heb even alles afgestofzuigd en nu even met een doek erover heen :P
  donderdag 3 februari 2011 @ 12:53:39 #138
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_92269080
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:49 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Mikkie wat breng je dat toch weer ongelooflijk delicaat. Ik wilde daar ook op reageren, maar toen dacht ik, 'Dat is ook niet erg aardig naar IB toe'. Netjes :)
Tnx :) Ik kan het wel :P

quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:51 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Er was helemaal geen drempel om te gaan? Ik had er juist zin in!
Ik zat alleen te twijfelen of ik nog moest ontbijten voor ik ging, maar dat ik niet echt honger had, dat was toch geen geklaag om niet te gaan?
Oh dan heb ik dat verkeerd gelezen :P

Maar je weet het hè: het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag! B-)
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_92269138
Onbijten is voor sukkels B-)
pi_92269176
swarma spam hoer
  donderdag 3 februari 2011 @ 12:58:08 #141
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92269278
Ontbijt :9. Lekker. Ik eet wel hele perioden achter elkaar hetzelfde als ontbijt + lunch, maar ach, dan heb ik toch nog wat ritme in m'n leven :+. Ofzo :').
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_92269335
Pietje moet samen met Sunchaser naar Portugal. Als ik al naar dat godverlaten oord zou gaan zou ik toch zeker niet terugkeren met hem. Lijkt me trouwens wel een leuk concept, dat Secret Story. :P
pi_92269465
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:59 schreef HostiMeister het volgende:
Pietje moet samen met Sunchaser naar Portugal. Als ik al naar dat godverlaten oord zou gaan zou ik toch zeker niet terugkeren met hem. Lijkt me trouwens wel een leuk concept, dat Secret Story. :P
Dat dus :')
pi_92270009
Alles is ook weer schoon *O* Nu zo even opdracht maken die morgen ingeleverd moet worden en dan even de bank leegruimen enzo.. Maar er moet ook wat shit op de kast opgeruimd worden dus daar moet IB even mee helpen :)

Sowieso moet de kast zelf ook opgeruimd worden maar dat doe ik morgen wel :P

Wat s' ochtends gaan zwemmen al niet kan veroorzaken :o
  donderdag 3 februari 2011 @ 13:28:24 #145
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_92270439
quote:

[..]

Het mooiste was dat vandaag in college de beste man heel expliciet zei dat als er problemen waren, je hem vooral tijdig moest benaderen en hij daar schappelijk mee om zou gaan. Als er problemen zouden zijn om te voldoen aan enig onderdeel van het vak, zou er, indien je er tijdig mee kwam, inhoudelijk goed gekeken worden naar de mogelijkheden om dit op te lossen.
Een kort rondje wie het vak voor de 2e, 3e of 4e keer volgde deed hem beseffen dat de helft van de aanwezigen ouderejaars zijn.
Na de pauze komt er dan van hem een opmerking dat 'er indien er problemen zijn met de werkgroepmomenten' je de docent moet benaderen om te kijken wat er mogelijk is. In plaats van dat hij dat even terug gemailed had. Gelukkig had ik in de pauze al de betreffende docente aangesproken die direct aangaf dat het geen enkel probleem was, en met het gegeven dat alle eerstejaarsstudenten op een later moment van de dag tussenuren hadden was ze best bereid voor te stellen daar college te geven.

De beste man is gewoon een ontzettend arrogante zak, die zich klaarblijkelijk niet verdiept had in het vak dat hij voor het eerst geeft. (bijna) Alle 2e of 3e jaars studenten (die samen dus ongeveer de helft vormen) hebben te maken met een vak op dat moment, dus hij moet gewoon niet zo bot doen :')
pi_92270446
welk zwembad?
swarma spam hoer
pi_92270682
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:28 schreef swarmahoer het volgende:
welk zwembad?
Oost
pi_92270910
het vrouwenuurtje :P
swarma spam hoer
pi_92270941
Jup :)
pi_92271572
oh echt heerlijk zoete sinasappelsap van de appie :9
swarma spam hoer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')