Tja, euhm. Niet echt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Leveren jullie iets op het gebied van transport?
Heb hem gedownload *shhhh* en ik vond het einde met die vliegdingen wel toch het mooist.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:44 schreef AMDB het volgende:
Gister trouwens naar TRON Legacy geweest, 2 uur lang awesome muziek en hele gave beeldenVerhaal is dan wel weer vrij standaard en voorspelbaar, maar niettemin intrigerend.
Was zeker vet, ik vond de motoren het vetst!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:27 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Heb hem gedownload *shhhh* en ik vond het einde met die vliegdingen wel toch het mooist.
dat ding bestaat toch niet voor niet lijkt me zoquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het kwam er op neer dat die staatssecretaris de afweging met het rechtszekerheidsbeginsel totaal irrelevant vindt, daar hij van mening is dat het in geval van een besparing op de uitgaven noodzakelijk is zo snel mogelijk resultaat te hebben
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef IrishBastard het volgende:
Ik denken dat ik een nette mail stuur, waarin me van mijn goede kant laat zien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg ik van de docent terug:Heel eerlijk gezegd vind ik er weinig bots aan. Inhoudelijk kun je natuurlijk niet van die man en je medestudenten verwachten dat zij hun rooster e.d. omgooien omdat jij -plat gezegd- zo stom bent geweest om het vak al drie keer niet te halen. Je docent is zakelijk: je bent de enige met het verzoek, er is niemand die je steunt, dus waarom zou hij het dan doen? Om jou een plezier te doen, daarmee wellicht anderen voor het hoofd stotend? Neh, da's niet reëel en het lijkt me ook niet fair om dat van hem te verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijk vind ik dit wel een beetje botEcht meedenken is er zo niet bij, en ik kom wel fijn in een lastig parket zo. Natuurlijk is er voor zijn kant ook wat te zeggen, maar een beetje meedenken in de richting van 'misschien valt er iets te regelen met de werkcollegedocent' had toch wel het minste kunnen zijn
Natuurlijk is het klote voor je hoor, daar niet van, maar de enige die debet aan dit probleem is ben jij zelf en je docent is daar kort in.Onthou dat nou eens voor de volgende keer, in plaats van dat quasi-geklaag dat je nog vol zitquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, dat is lekker zeg dat 's ochtends zwemmen
Heb ook echt het gevoel dat ik al iets nuttigs gedaan heb. Dat maakt de drempel om te gaan minder hoog
.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Mikkie wat breng je dat toch weer ongelooflijk delicaat. Ik wilde daar ook op reageren, maar toen dacht ik, 'Dat is ook niet erg aardig naar IB toe'. Netjesquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd vind ik er weinig bots aan. Inhoudelijk kun je natuurlijk niet van die man en je medestudenten verwachten dat zij hun rooster e.d. omgooien omdat jij -plat gezegd- zo stom bent geweest om het vak al drie keer niet te halen. Je docent is zakelijk: je bent de enige met het verzoek, er is niemand die je steunt, dus waarom zou hij het dan doen? Om jou een plezier te doen, daarmee wellicht anderen voor het hoofd stotend? Neh, da's niet reëel en het lijkt me ook niet fair om dat van hem te verwachten.
Natuurlijk is het klote voor je hoor, daar niet van, maar de enige die debet aan dit probleem is ben jij zelf en je docent is daar kort in.
[..]
Onthou dat nou eens voor de volgende keer, in plaats van dat quasi-geklaag dat je nog vol zit. Dat maakt de drempel om te gaan minder hoog
.
Er was helemaal geen drempel om te gaan? Ik had er juist zin in!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Onthou dat nou eens voor de volgende keer, in plaats van dat quasi-geklaag dat je nog vol zit. Dat maakt de drempel om te gaan minder hoog
.
Tnxquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mikkie wat breng je dat toch weer ongelooflijk delicaat. Ik wilde daar ook op reageren, maar toen dacht ik, 'Dat is ook niet erg aardig naar IB toe'. Netjes
Oh dan heb ik dat verkeerd gelezenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Er was helemaal geen drempel om te gaan? Ik had er juist zin in!
Ik zat alleen te twijfelen of ik nog moest ontbijten voor ik ging, maar dat ik niet echt honger had, dat was toch geen geklaag om niet te gaan?
Dat dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:59 schreef HostiMeister het volgende:
Pietje moet samen met Sunchaser naar Portugal. Als ik al naar dat godverlaten oord zou gaan zou ik toch zeker niet terugkeren met hem. Lijkt me trouwens wel een leuk concept, dat Secret Story.
Het mooiste was dat vandaag in college de beste man heel expliciet zei dat als er problemen waren, je hem vooral tijdig moest benaderen en hij daar schappelijk mee om zou gaan. Als er problemen zouden zijn om te voldoen aan enig onderdeel van het vak, zou er, indien je er tijdig mee kwam, inhoudelijk goed gekeken worden naar de mogelijkheden om dit op te lossen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd vind ik er weinig bots aan. Inhoudelijk kun je natuurlijk niet van die man en je medestudenten verwachten dat zij hun rooster e.d. omgooien omdat jij -plat gezegd- zo stom bent geweest om het vak al drie keer niet te halen. Je docent is zakelijk: je bent de enige met het verzoek, er is niemand die je steunt, dus waarom zou hij het dan doen? Om jou een plezier te doen, daarmee wellicht anderen voor het hoofd stotend? Neh, da's niet reëel en het lijkt me ook niet fair om dat van hem te verwachten.
Natuurlijk is het klote voor je hoor, daar niet van, maar de enige die debet aan dit probleem is ben jij zelf en je docent is daar kort in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |