SPOILER: PrachtpaintsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door honkeytonk op 31-01-2011 20:57:42 ]
Je ziet er uit zoals vroeger, alleen mooier.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:49 schreef aight1 het volgende:
every day i missed you more and more and moree
Ik denk niet na bij het painten. Ik denk nooit na, eigenlijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik mis iets in die paints. Zon en regen = regenboog. Waar is de regenboog?
Dejavuquote:Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik mis iets in die paints. Zon en regen = regenboog. Waar is de regenboog?
whut die eerstequote:Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef honkeytonk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geinig welquote:Op maandag 31 januari 2011 20:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk niet na bij het painten. Ik denk nooit na, eigenlijk.
Dan heb ik die over mijn hoofd gezien, mijn excuses daarvoorquote:Op maandag 31 januari 2011 20:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
whut die eerste_!
eni k mis er 2 van mij
Ze staan in de OP!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef aight1 het volgende:
deze en dezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor wat!?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik ga afsluiten en leren denk ik.
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik ga afsluiten en leren denk ik.
ik word ook emo van deze muziekquote:Op maandag 31 januari 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wut is dit, net was ik vrolluk en nu ben ik emo. WAT IS DEZEN ?!
quote:Gijs zegt:
Beschrijf in drie woorden wat je van deze paint vindt.
http://i.imgur.com/qgEkr.jpg
...~******************** zegt:
Super freaking sexyy
Is dit een soort van hint? Willen jullie me in stukken?quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is dit een soort van hint? Willen jullie me in stukken?
Neeliefjequote:Op maandag 31 januari 2011 21:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jullie ? probeer je soms te zeggen dat ik meerdere persoonlijkheden heb ?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jullie ? probeer je soms te zeggen dat ik meerdere persoonlijkheden heb ?
Raap mij opquote:Op maandag 31 januari 2011 21:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja, jij en je piratenmaatjes toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ook. Maar de pose is niet zo origineel.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik vond de details heel mooi hoor
De herinneringen. Daarom.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom doe je dat mang waarom
Ik zit hier helemaal alleen op mn schip nog steeds op zoek naar personeel en een papegaai zou ook leuk zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 21:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, jij en je piratenmaatjes toch?
Want? je hebt altijd een stijve pik?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook. Maar de pose is niet zo origineel.
weetniet ben even in de war enzo.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom doe je dat mang waarom
Ohw! Is die stijf! Zo is hij als hij slap isquote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Want? je hebt altijd een stijve pik?
CC Jij kan toch slotjes op topics doen? Alle topics?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Want? je hebt altijd een stijve pik?
Jawel maar het mag nietquote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
CC Jij kan toch slotjes op topics doen? Alle topics?
Meestal zijn er altijd wel mods aanwezig die alles in de gaten houden van het betreffende subforumquote:
Wie ?quote:
En gastslotjes dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Meestal zijn er altijd wel mods aanwezig die alles in de gaten houden van het betreffende subforum
alleen als een topic echt uit de hand loopt en er zit na bv een kwartier nog geen slot op zou het opzich wel kunnenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie ?
[..]
En gastslotjes dan?
Ok danku.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alleen als een topic echt uit de hand loopt en er zit na bv een kwartier nog geen slot op zou het opzich wel kunnen
zienquote:
awquote:
KOEquote:Op maandag 31 januari 2011 21:11 schreef Omdatappel het volgende:
Maar het is wel een koe, of tenminste, dat moet het voorstellen.
Ik durf niet.
meh liever nietquote:
Zet wat Racoon op en ga ervoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
meh liever niet
even emo zijn mag ook wel eens
Nou, kusje op dan.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
meh liever niet
even emo zijn mag ook wel eens
siquote:Op maandag 31 januari 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou, kusje op dan.![]()
Is het met een meisje?
Je hebt wel vaak gelijk zeg.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nick Cave kan er ook wat van
Loser, ik word geaccepteerd zonder paint.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:14 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb ook maar een paint gemaakt om hier geaccepteerd te kunnen worden
nee niksquote:
waarom jij wel en ik niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Loser, ik word geaccepteerd zonder paint.
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
BOUDEWIJN DE GROOT - ALS JIJ NIET VAN MIJ HOUDT.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ps. ik hb altijd gelijk.
jij ook hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom jij wel en ik niet?
Ik vond jou anders altijd wel tof.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Posten!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:14 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb ook maar een paint gemaakt om hier geaccepteerd te kunnen worden
Omdat jij blauw bentquote:Op maandag 31 januari 2011 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kusje opquote:Op maandag 31 januari 2011 21:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee niks
nouja gewoon
t is even kut maar komt goed
Idk, het toeval.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
quote:
Je kan niet doodgaan aan aids.quote:
Omdat seklet.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Daarom hebben al die negertjes in Afrika een vijfhoekige kop
Ik ben rood van binnen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Diep van binnen ben ik nog zwart
Ik ben diep van binnen blauwquote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Diep van binnen ben ik nog zwart
heheh hoeft ook helemaal niet hoor geen zorgenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vint het nied garppig zorry Jan Pierat.
Ik hebquote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb [ afbeelding ] ingesteld als standaard.
Ik kies niet voor een anderquote:Op maandag 31 januari 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
als jij niet van mij houdt
zul je voor een ander kiezen
Gelukkig, ik had even bevestiging nodig.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kies niet voor een anderik houd van je Klinkie
hoezo doet het nietquote:Op maandag 31 januari 2011 21:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die doet het niet.
Ik had er zo mn best op gedaan.
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die doet het niet.
Gecondoleerdquote:Op maandag 31 januari 2011 21:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die doet het niet.
De spanning!!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:24 schreef Omdatappel het volgende:
Oké wacht, misschien wordt mn peent gefixt nu.
Nee. Nog even bellen met een paar mensen. En dan om half 11 slapenquote:
Daag!quote:
Wat moet dat moetquote:
Maar ik ben blijquote:Op maandag 31 januari 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
VANAF NU IS DIT HET EMO TOPIC.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik stem tegen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
VANAF NU IS DIT HET EMO TOPIC.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ja.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:27 schreef JanPiraat het volgende:
ik stem ook tegen 2-2 en chocolate stick vast ook wel met haar smerige blijheid
Wat mooiiiiquote:
Jaquote:Op maandag 31 januari 2011 21:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je zat al die tijd te lurken tot je m zag, stiekemerd.
you have got something on your facequote:
ow ik vind het bestquote:Op maandag 31 januari 2011 21:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Onrecht tegen koeien, daar stem je tegen.
jij ook niet meer?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kan het allemaal niet alleen.
maar toen ging je een kratje bier halen bij de Gall&Gallquote:Op maandag 31 januari 2011 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
soms denk ik dat jij altijd blijven zal
THE LOVE OF MY LIFEquote:Op maandag 31 januari 2011 21:30 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
you have got something on your face
aawhquote:Op maandag 31 januari 2011 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
soms denk ik dat jij altijd blijven zal
Jaquote:
hihihi we kijken allebei hetzelfdequote:
Denk het ookquote:Op maandag 31 januari 2011 21:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
hihihi we kijken allebei hetzelfde
En dit is het eind van het kratje al.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
maar toen ging je een kratje bier halen bij de Gall&Gall
Ja best wel heel ergquote:
Wat een mooi gedichtje.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als jij niet van mij houdt,
hou ik wel van jou alleen.
Zo mooi als je lacht,
zo warm en zo zacht.
Nu nog steeds tochh.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan was ik vroeger verliefd op je.
quote:
okok ik houd niet van je get over itquote:Op maandag 31 januari 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hou ik wel van jou alleen.
Zo mooi als je lacht,
zo warm en zo zacht.
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hou ik wel alleen van jou.
Blijf bij me deze ene nacht
en laat me niet alleen.
Als jij niet van me houdt,
zul je voor een ander kiezen.
Maar wat niet is, kan ook niet verloren gaan,
dus kan ik jou nooit verliezen.
pas je opquote:
Nietes.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:38 schreef JanPiraat het volgende:
gevoelens zijn er om onderdrukt te worden![]()
Haat aan mij, omdat ik op jouw crush verliefd ben.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haat aan mij, omdat ik op jouw crush verliefd ben.![]()
![]()
Oh oh.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haat aan mij, omdat ik op jouw crush verliefd ben.![]()
![]()
Ja, ik weet dat je daar gevoelig voor bent. Daarom doe ik het ook. Kick ik op.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nee ok ik heb net nog keihard gejankt toen jij boze smileys naar me deed ik geef toe
Arme jongen kijk speciaal voor jouquote:Op maandag 31 januari 2011 21:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nee ok ik heb net nog keihard gejankt toen jij boze smileys naar me deed ik geef toe
hmm dit doet me niksquote:Op maandag 31 januari 2011 21:40 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Arme jongen kijk speciaal voor jou![]()
![]()
Nice editquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:42 schreef JanPiraat het volgende:
ik ga meevechten ook voor omdatappel
Wil ik dat?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is dit een omdatappel adoratie topic geworden?
Awh.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zie ze hosselen.
Aightie stop eens ik ben al emo![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zie ze hosselen.
Aightie stop eens ik ben al emo![]()
![]()
![]()
jaquote:Op maandag 31 januari 2011 21:49 schreef Omdatappel het volgende:
Is het merendeel hier nu aan het huilen?
ik huilde een gele straal in de wc maar ben net terug halloquote:Op maandag 31 januari 2011 21:49 schreef Omdatappel het volgende:
Is het merendeel hier nu aan het huilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |