hoezo doet het nietquote:Op maandag 31 januari 2011 21:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die doet het niet.
Ik had er zo mn best op gedaan.
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die doet het niet.
Gecondoleerdquote:Op maandag 31 januari 2011 21:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die doet het niet.
De spanning!!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:24 schreef Omdatappel het volgende:
Oké wacht, misschien wordt mn peent gefixt nu.
Nee. Nog even bellen met een paar mensen. En dan om half 11 slapenquote:
Daag!quote:
Wat moet dat moetquote:
Maar ik ben blijquote:Op maandag 31 januari 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
VANAF NU IS DIT HET EMO TOPIC.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik stem tegen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
VANAF NU IS DIT HET EMO TOPIC.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ja.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:27 schreef JanPiraat het volgende:
ik stem ook tegen 2-2 en chocolate stick vast ook wel met haar smerige blijheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |