SPOILER: PrachtpaintsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door honkeytonk op 31-01-2011 20:57:42 ]
Je ziet er uit zoals vroeger, alleen mooier.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:49 schreef aight1 het volgende:
every day i missed you more and more and moree
Ik denk niet na bij het painten. Ik denk nooit na, eigenlijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik mis iets in die paints. Zon en regen = regenboog. Waar is de regenboog?
Dejavuquote:Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik mis iets in die paints. Zon en regen = regenboog. Waar is de regenboog?
whut die eerstequote:Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef honkeytonk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geinig welquote:Op maandag 31 januari 2011 20:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk niet na bij het painten. Ik denk nooit na, eigenlijk.
Dan heb ik die over mijn hoofd gezien, mijn excuses daarvoorquote:Op maandag 31 januari 2011 20:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
whut die eerste_!
eni k mis er 2 van mij
Ze staan in de OP!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef aight1 het volgende:
deze en dezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor wat!?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik ga afsluiten en leren denk ik.
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik ga afsluiten en leren denk ik.
ik word ook emo van deze muziekquote:Op maandag 31 januari 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wut is dit, net was ik vrolluk en nu ben ik emo. WAT IS DEZEN ?!
quote:Gijs zegt:
Beschrijf in drie woorden wat je van deze paint vindt.
http://i.imgur.com/qgEkr.jpg
...~******************** zegt:
Super freaking sexyy
Is dit een soort van hint? Willen jullie me in stukken?quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is dit een soort van hint? Willen jullie me in stukken?
Neeliefjequote:Op maandag 31 januari 2011 21:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jullie ? probeer je soms te zeggen dat ik meerdere persoonlijkheden heb ?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jullie ? probeer je soms te zeggen dat ik meerdere persoonlijkheden heb ?
Raap mij opquote:Op maandag 31 januari 2011 21:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja, jij en je piratenmaatjes toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ook. Maar de pose is niet zo origineel.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik vond de details heel mooi hoor
De herinneringen. Daarom.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom doe je dat mang waarom
Ik zit hier helemaal alleen op mn schip nog steeds op zoek naar personeel en een papegaai zou ook leuk zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 21:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, jij en je piratenmaatjes toch?
Want? je hebt altijd een stijve pik?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook. Maar de pose is niet zo origineel.
weetniet ben even in de war enzo.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom doe je dat mang waarom
Ohw! Is die stijf! Zo is hij als hij slap isquote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Want? je hebt altijd een stijve pik?
CC Jij kan toch slotjes op topics doen? Alle topics?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Want? je hebt altijd een stijve pik?
Jawel maar het mag nietquote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
CC Jij kan toch slotjes op topics doen? Alle topics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |