Ik ook. Maar de pose is niet zo origineel.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik vond de details heel mooi hoor
De herinneringen. Daarom.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom doe je dat mang waarom
Ik zit hier helemaal alleen op mn schip nog steeds op zoek naar personeel en een papegaai zou ook leuk zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 21:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, jij en je piratenmaatjes toch?
Want? je hebt altijd een stijve pik?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook. Maar de pose is niet zo origineel.
weetniet ben even in de war enzo.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom doe je dat mang waarom
Ohw! Is die stijf! Zo is hij als hij slap isquote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Want? je hebt altijd een stijve pik?
CC Jij kan toch slotjes op topics doen? Alle topics?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Want? je hebt altijd een stijve pik?
Jawel maar het mag nietquote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
CC Jij kan toch slotjes op topics doen? Alle topics?
Meestal zijn er altijd wel mods aanwezig die alles in de gaten houden van het betreffende subforumquote:
Wie ?quote:
En gastslotjes dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Meestal zijn er altijd wel mods aanwezig die alles in de gaten houden van het betreffende subforum
alleen als een topic echt uit de hand loopt en er zit na bv een kwartier nog geen slot op zou het opzich wel kunnenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie ?
[..]
En gastslotjes dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |