Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
spontaan klapt straks je internet eruitquote:Op maandag 31 januari 2011 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan je 'spontaan' wat werk toeschuiven...
Pic staat op mijn Hyves, en echtquote:
Hmmmzzz...quote:
Weet jij al mijn verbindingen dan te traceren?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
spontaan klapt straks je internet eruit
EEN vriend ja, dat klopt dus ook al niet helemaal...quote:
Ik ga kijkenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:48 schreef pgrferrari het volgende:
Pic staat op mijn Hyves, en echt![]()
![]()
Paar keer bijna tegen het dak gezeten toen we een paar hobbels namen.
En hij trapte ook best goed door![]()
![]()
Dat klopt helemaal niet. EEN vriend behoort dat überhaupt niet te doenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
EEN vriend ja, dat klopt dus ook al niet helemaal...
Was gelukkig niet zo veel werkquote:
Zeg hem maar naar de hoeren te gaan als hij dat wilquote:Op maandag 31 januari 2011 20:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
EEN vriend ja, dat klopt dus ook al niet helemaal...
Handjes thuis en broek dicht dan, de komende 4 jaar!quote:
ja hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet jij al mijn verbindingen dan te traceren?
Daaromquote:Op maandag 31 januari 2011 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal niet. EEN vriend behoort dat überhaupt niet te doen.
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Handjes thuis en broek dicht dan, de komende 4 jaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, totdat ze 16 is, dan mag het mits beide partijen het goed vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is je msn?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daarom
Ben blij dat hij nu offline is, kan ik eindelijk even normale gesprekken op msn hebben...
Ik blijf gewoon nee zeggen, bij mij krijgt ie z'n zin niet!
Dat laatste is sowieso makkelijker. Ik ben namelijk meer dan redundant verbondenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja hoorals het moet......
en anders gewoon heel fok onderuit, is makkelijker.
Ik wilde 'opgelost, slotje' typen, maar het topic was al dichtquote:Op maandag 31 januari 2011 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon niet mee, als het anders te vaag is
Mijn vriend op afstandquote:
wie?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Wat hij wil doen bedoelen jullie? Nou dat zeg ik maar niet![]()
je hebt haar MSN?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat laatste is sowieso makkelijker. Ik ben namelijk meer dan redundant verbonden.
Wel een beetje jammer hoor...quote:Op maandag 31 januari 2011 20:53 schreef D. het volgende:
Ik wilde 'opgelost, slotje' typen, maar het topic was al dicht
POTS.quote:
Dat zullen we dus nooit wetenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer hoor...
Ik heb geen ideequote:Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef TheFamousMan het volgende:
WAAR HEBBEN JULLIE HET ALLEMAAL OVER?!?!?!?
Een vriendin van me is met haar vakantievriendje getrouwd, die hebben jaaaaaaaaren heen en weer gereisd voordat ze konden gaan samenwonen...ze zijn heel gelukkig en hun tweede kindje is op komst. Dus het kan heel goed werkenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vriendjes op afstand.Neem dat als een wijze les van deze oude en wijze vrouw.
quote:
ik ben gelukkig niet de enigequote:
Ik weet het wel, ik ben er al geweestquote:
dan is fok onderuit halen dus niet genoeg.quote:
Maar toen was ik er niet bijquote:Op maandag 31 januari 2011 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet het wel, ik ben er al geweest
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga niet iedereen apart PM'en
Als je het graag wil kijken moet je de spoiler maar even openenwat is er mis om je te bellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon: Nee is Nee aanhouden Nijn!PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Nee, ik had al zo'n leeg gevoel...quote:
Ghehe ja he. En hoe is het met jou meis?quote:
Jij denkt POTS ook wel ff plat te leggen jaquote:Op maandag 31 januari 2011 20:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan is fok onderuit halen dus niet genoeg.![]()
blijft over jouw verbindingen danwel computer.
of haar verbinding danwel laptop
hmm.
Jaaah maar da's helemaal bij Breda ergensquote:
Ja, en jij dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaaah maar da's helemaal bij Breda ergens![]()
Volgens mij staat ie zelfs op mijn hyvesquote:Op maandag 31 januari 2011 20:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ga gwn toevoegen tot ik je gevonden heb.
Er was niets te eten?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik had al zo'n leeg gevoel...
Nabij zwembad De Wiemel.quote:
Goed hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ghehe ja he. En hoe is het met jou meis?
Sorry ik zat gezellig met manlief tv te kijken en vergat ik helemaal te vragen hoe het met jou is!
We kregen er inderdaad geen eten. Wel koffiequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Eensch.quote:
Ok nijner, zou je willen uitleggen wat er aan de hand is? want ik snap het niet meerquote:Op maandag 31 januari 2011 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Volgens mij staat ie zelfs op mijn hyves
Hij ziet het echt niet hequote:
Have fun en bis later Toekquote:Op maandag 31 januari 2011 21:02 schreef Toekito het volgende:
Ik ga Muck opzoeken in haar natuurlijke habitat![]()
Ook allemaal best heul goed gewoonquote:Op maandag 31 januari 2011 21:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
MooiEn met Thijs en Mr. Taart?
Veel plezier in de keukenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:02 schreef Toekito het volgende:
Ik ga Muck opzoeken in haar natuurlijke habitat![]()
Hmm, zoietsquote:Op maandag 31 januari 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen groot genoeg voor je voeten?
Waar gaat het nu precies over?quote:
Waar is nijnja?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ok nijner, zou je willen uitleggen wat er aan de hand is? want ik snap het niet meer
Nice!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook allemaal best heul goed gewoon
Dat lust ik nietquote:Op maandag 31 januari 2011 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]
We kregen er inderdaad geen eten. Wel koffie.
Dat ging over mijn msnquote:Op maandag 31 januari 2011 21:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ok nijner, zou je willen uitleggen wat er aan de hand is? want ik snap het niet meer
Leesze en slaap lekker straksquote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice!![]()
![]()
Ik ga lekker nog ff lezen in bed en dan slapenTrusten allemaal!
Geen clouquote:
Maar toch ook over iemand anders ofzowwww, argh, miscommunicatie.quote:
Ik ga denk ik ook zo een boek uit de kast pakken. Heb echt geen idee welk echterquote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice!![]()
![]()
Thee dan? Warme sjokiemel?quote:
Leze en slaap lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice!![]()
![]()
Jaa maar vind het een beetje lullig om die naam hier te gaan noemenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar toch ook over iemand anders ofzowwww, argh, miscommunicatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |