quote:Op maandag 31 januari 2011 20:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga niet iedereen apart PM'en
Als je het graag wil kijken moet je de spoiler maar even openenwat is er mis om je te bellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon: Nee is Nee aanhouden Nijn!PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Nee, ik had al zo'n leeg gevoel...quote:
Ghehe ja he. En hoe is het met jou meis?quote:
Jij denkt POTS ook wel ff plat te leggen jaquote:Op maandag 31 januari 2011 20:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan is fok onderuit halen dus niet genoeg.![]()
blijft over jouw verbindingen danwel computer.
of haar verbinding danwel laptop
hmm.
Jaaah maar da's helemaal bij Breda ergensquote:
Ja, en jij dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaaah maar da's helemaal bij Breda ergens![]()
Volgens mij staat ie zelfs op mijn hyvesquote:Op maandag 31 januari 2011 20:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ga gwn toevoegen tot ik je gevonden heb.
Er was niets te eten?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik had al zo'n leeg gevoel...
Nabij zwembad De Wiemel.quote:
Goed hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ghehe ja he. En hoe is het met jou meis?
Sorry ik zat gezellig met manlief tv te kijken en vergat ik helemaal te vragen hoe het met jou is!
We kregen er inderdaad geen eten. Wel koffiequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Eensch.quote:
Ok nijner, zou je willen uitleggen wat er aan de hand is? want ik snap het niet meerquote:Op maandag 31 januari 2011 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Volgens mij staat ie zelfs op mijn hyves
Hij ziet het echt niet hequote:
Have fun en bis later Toekquote:Op maandag 31 januari 2011 21:02 schreef Toekito het volgende:
Ik ga Muck opzoeken in haar natuurlijke habitat![]()
Ook allemaal best heul goed gewoonquote:Op maandag 31 januari 2011 21:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
MooiEn met Thijs en Mr. Taart?
Veel plezier in de keukenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:02 schreef Toekito het volgende:
Ik ga Muck opzoeken in haar natuurlijke habitat![]()
Hmm, zoietsquote:Op maandag 31 januari 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen groot genoeg voor je voeten?
Waar gaat het nu precies over?quote:
Waar is nijnja?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ok nijner, zou je willen uitleggen wat er aan de hand is? want ik snap het niet meer
Nice!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook allemaal best heul goed gewoon
Dat lust ik nietquote:Op maandag 31 januari 2011 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]
We kregen er inderdaad geen eten. Wel koffie.
Dat ging over mijn msnquote:Op maandag 31 januari 2011 21:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ok nijner, zou je willen uitleggen wat er aan de hand is? want ik snap het niet meer
Leesze en slaap lekker straksquote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice!![]()
![]()
Ik ga lekker nog ff lezen in bed en dan slapenTrusten allemaal!
Geen clouquote:
Maar toch ook over iemand anders ofzowwww, argh, miscommunicatie.quote:
Ik ga denk ik ook zo een boek uit de kast pakken. Heb echt geen idee welk echterquote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice!![]()
![]()
Thee dan? Warme sjokiemel?quote:
Leze en slaap lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice!![]()
![]()
Jaa maar vind het een beetje lullig om die naam hier te gaan noemenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar toch ook over iemand anders ofzowwww, argh, miscommunicatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |