Zeg nou maar, desnoods via DM of PM.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Wat hij wil doen bedoelen jullie? Nou dat zeg ik maar niet![]()

Oeh, oeh, oeh!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:41 schreef pgrferrari het volgende:
ST ST ST
Ik heb vandaag in een Mini meegereden![]()
![]()

per pm dan!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]

quote:

JAwel, dat willen wij weten. Je mag ook PMmen hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 20:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]

Het is me allemaal nog wat te vaag hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, de woorden van KG hoor![]()
We zijn zijn gasten dan natuurlijk..wil je mee?

Pm mag ookquote:Op maandag 31 januari 2011 20:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]

Waarom begin je er dan over, mop?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]

LEREN ANDERS GEEN VOORLEZEN.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:42 schreef wel.o.k het volgende:
en duren
[..]
je bent lief :[ afbeelding ]
* wel.o.k flikkert boek in de hoek en duikt op st

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie

Oh, guttegut, moet ik het per minuut voor je uitschrijven dan, schat?quote:

ik leer inlikkenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:43 schreef MPG het volgende:
[..]
LEREN ANDERS GEEN VOORLEZEN.
Ik blijf het gofferdomme niet herhalen!

k belde ze eind van de middag, ben wel goed maar ik kan me niet opdelenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een lesje plannen nodig

Dat magquote:Op maandag 31 januari 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, guttegut, moet ik het per minuut voor je uitschrijven dan, schat?

beetje jammer dat jij er niets over te zeggen hebt he?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:43 schreef MPG het volgende:
[..]
LEREN ANDERS GEEN VOORLEZEN.
Ik blijf het gofferdomme niet herhalen!

quote:Op maandag 31 januari 2011 20:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga niet iedereen apart PM'en
Als je het graag wil kijken moet je de spoiler maar even openenOMG. En dan wil hij zeker ook nog dat jij danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....
Hij leert maar een NEE te acceteren.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties

Dat snap ikquote:Op maandag 31 januari 2011 20:45 schreef crv het volgende:
[..]
k belde ze eind van de middag, ben wel goed maar ik kan me niet opdelen

Of je gaat gewoon niet mee, als het anders te vaag isquote:

Als je het graag wil kijken moet je de spoiler maar even openenBoeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷

Ja dat zou die ook nog het liefste hebben jaquote:Op maandag 31 januari 2011 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG. En dan wil hij zeker ook nog dat jij dan....
Hij leert maar een NEE te acceteren.

Ik kan je 'spontaan' wat werk toeschuivenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
beetje jammer dat jij er niets over te zeggen hebt he?

dat kan ik ook weigerenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan je 'spontaan' wat werk toeschuiven...

Als je het graag wil kijken moet je de spoiler maar even openenGewoon keihard nee zeggen meid. Dit is zo intiem moet je echt pas doen als je het echt zelf wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"

En het is EEN vriend? Niet JE vriend?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat zou die ook nog het liefste hebben ja![]()
Dat ga ik dus écht niet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |