hmmmhmmm dat klinkt primaquote:
Dat is wel heel ergquote:Op maandag 31 januari 2011 19:26 schreef Toekito het volgende:
Jezussssssssssssssssssssss. Heb nu bijna 7 jaar mijn huidige mobiele nummer, en nog presteert mijn tante om haar adresboek niet aan te passen. Belt ze mij en vraagt ze waarom ik de mobiel van me pa op pak.
Drank maakt meer kapot dan je lief is
Lekker. Hier nu aardappels, sla en tartaartjesquote:
quiche nr 2 staat in de oven.. maar mijn bakvorm is lekquote:
Dat is wel jammerquote:Op maandag 31 januari 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quiche nr 2 staat in de oven.. maar mijn bakvorm is lekdus er loopt ei/creme fraiche mengsel eruit...
Wordt tijd voor een nieuwe
Wij ook! Nouja, thee, fris en zoutjes danquote:Op maandag 31 januari 2011 19:31 schreef wel.o.k het volgende:
hier is de afwas al gedaan en zitten we aan de koffie
die heb ik net opquote:Op maandag 31 januari 2011 19:31 schreef wel.o.k het volgende:
laters koenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:29 schreef Koen66 het volgende:
ff weg, kom later wel weer
kinderen in bad, CSI kijken etc etc
Laterssssss
Quichequote:Op maandag 31 januari 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quiche nr 2 staat in de oven.. maar mijn bakvorm is lekdus er loopt ei/creme fraiche mengsel eruit...
Wordt tijd voor een nieuwe
zit jij hierquote:Op maandag 31 januari 2011 19:31 schreef wel.o.k het volgende:
heej GFquote:
oh uh geen creme fraiche?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Quiche
creme fraiche?
En mja, dat ken ik
Ik had ooit een quiche gemaakt, liep met dat ding naar de oven, flikkert zó de bodem er onderuit
je bent aan het soggenquote:
Eh neequote:Op maandag 31 januari 2011 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heej GF![]()
![]()
[..]
oh uh geen creme fraiche?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |